Huawei продължава стратегията си със собствения онлайн магазин за приложения AppGallery за разширяването на потребителска база, доставяйки нови, подходящи за локалните пазари приложения. Новото попълнение в AppGallery e първото мобилно приложение за лоялни клиенти на Lidl – Lidl Plus. Приложението дава възможност за още по-лесно и удобно пазаруване, както и много специални оферти и атрактивни отстъпки.

Сред ключовите предимства на приложението са седмични предложения с различни отстъпки – Lidl Plus купони. Два пъти седмично потребителите получават нови купони, които трябва да се активират преди самата покупка и се използват еднократно.

Lidl Plus офертите са също изгодни предложения, които се подновяват всяка седмица, но могат да бъдат използвани многократно в рамките на седмицата и не е необходимо да бъдат активирани преди самата покупка.  

 

 

След всяка направена покупка клиентът автоматично получава скреч карта в приложението си, която дава възможност за спечелване на допълнителен купон.

Също така потребителите на Lidl Plus могат да проверят седмичната брошура за бърза справка и актуални предложения, както и да получат релевантна информация относно избрания от тях магазин – провеждане на специални събития, промяна на работно време, оферти, валидни само за този магазин и т.н.

С една от най-иновативните функции на приложението – дигитална касова бележка, всеки потребител има достъп до всички свои касови бележки за период от 3 години.

Приложението Lidl Plus, което дава на потребителите още една възможност да оптимизират бюджетите си и да облекчат домакинствата си, е достъпно напълно безплатно за сваляне от Huawei AppGallery.

AppGallery е един от трите най-големи магазини за приложения в световен мащаб, като предлага голямо разнообразие от глобални и локални приложения в 18 категории, включително навигация и транспорт, новини, социални медии и др. Магазинът за приложения AppGallery е достъпен в повече от 170 държави и региони, с 530 милиона активни потребители месечно в световен мащаб.