Гледането на клипове записани във вертикална ориентация продължава да създава проблеми на доста хора. YouTube положиха усилия да отстранят проблема с премиерата на нови функции, които дебютираха през последната година. Google са готови с ъпдейт, чиято основна цел е да позволи на рекламодателите да се възползват от факта, че гледаме толкова много клипове заснети във вертикална посока. За в бъдеще партньорите им ще могат да ни показват реклами във вертикална ориентация. 

 

Функцията ще е достъпна единствено за мобилните приложения на YouTube за Android и iOS. От компанията също така обърнаха внимание на факта, че повечето клипове се снимат и гледат от смартфоните, информира SlashGear. Все повече хора стартират подобно съдържание, когато са в движение и държат вертикално устройствата, за да гледат любимите си клипове. Именно заради това Google обръщат специално внимание на мобилните версии на популярната видео услуга. 

 

Показването на реклами в този формат е съвсем логична стъпка в еволюцията на YouTube, която може да се превърне във важен източник на приходи за Google. Първата компания, която се възползва от това предложение е Hyundai, които вече започнаха да промотират новите си автомобили с вертикални реклами в услугата. В следващите седмици със сигурност и други големи имена в индустрията ще последват примера им и ще започнат да рекламират по този начин в YouTube.

 

Oще от Digital: Най-добрите трикове за YouTube, които може да тествате на Android телефона си