Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
7 резултата за microsoft word
Microsoft Word
Приложението Microsoft Word вече е изтеглено над 1 млрд. пъти за Android
Приложението Microsoft Word вече е изтеглено над 1 млрд. пъти за Android
Въпреки популярността на приложения като Google Docs продължава да има много хора, които използват Microsoft Word за създаване и управление на текстови файлове. Вече ви информирахме, че Word е първото приложение на Microsoft с над 500 млн. инсталации в Google Play. Сега малко повече от година по-късно разбираме, че приложението е постигнало следващия си голям успех, преминавайки психологическата граница от 1 млрд. инсталации за устройствата с Android.   По този начин Microsoft Word се присъединява към премиум клуба на мобилни приложения, в който попадат малък брой заглавия постигнали подобен успех. Едва ли има по-категорично доказателство от тези цифри, че собствениците на смартфони предпочитат да използват Word, когато са в движение. В случая става въпрос за инсталациите на приложението, като реалния брой на хората, които ежедневно отварят Word на мобилните си устройства може да бъде съвсем различен, предаде AndroidPolice.     Причината е, че Microsoft имат различни споразумения с производителите с Android, съгласно които ги карат да преинсталират предварително приложенията им. Това означава, че е възможно да има смартфони с инсталиран Word, който никога не е стартиран от собствениците им. Все пак трябва да отбележим, че пред подобен проблем са изправени и другите приложения в Google Play, които могат да се похвалят, че вече са генерирали повече от 1 млрд. инсталации за популярната платформа.   Oще от Digital: Най-добрите Android приложения за писане на текстове
Microsoft Word
4 полезни настройки за Microsoft Word, които може би не знаете
4 полезни настройки за Microsoft Word, които може би не знаете
Когато отворите Microsoft Word за първи път, можете веднага да започнете да създавате документи. Приложението предлага много вградени функции и настройки по подразбиране, които ви помагат за това.   Ще видите полезни табове, бутони и ленти с инструменти, но Word може да се грижи и за правописа, граматиката и други корекции. Повечето хора просто започват да пишат без да се замислят за тези инструменти, но можете да подобрите работата си ако се възползвате от съветите на Make Use Of.   1. Настройки за правопис, граматика и проверка Отворете Word на вашия Windows компютър с някакъв документ. От менюто изберете File -> Options -> Proofing. Ще видите всички възможности за коригиране на правописа и граматиката. Някои се отнасят за всички програми на Microsoft Office, които имате, докато други се отнасят само за Word.     Отворете Word на вашия Mac с някой документ. Изберете Word от лентата с менюта, изберете Preferencs и след това кликнете върху „Spelling & Grammar“. Ще видите множество настройки за правопис и граматика.     Отделете си малко време, за да прочетете всяка настройка и да разберете от какво точно имате мужда. А ако кликнете върху бутона „Settings“, можете да активирате или деактивирате много допълнителни настройки за правопис, граматика и проверка. В Windows, бутонът е в секцията „When correcting spelling and grammar in Word“, а в Mac под „Grammar“.   2. Настройки за автоматично коригиране Отворете Word на Windows компютър, от менюто изберете File -> Options -> Proofing. Кликнете върху бутона „AutoCorrect“ в горната част на прозореца.     Отворете Word на Mac, изберете Word -> Preferences -> AutoCorrect.     В изскачащия прозорец можете да активирате или деактивирате различни опции за автоматично коригиране. Можете също да създавате изключения от правилата, които имате, като кликнете върху бутона „Exceptions“.   3. Лента с инструменти за бърз достъп Лентата с инструменти за бърз достъп се намира в горния ляв ъгъл на Word прозореца. Нейната цел е да осигурява достъп до инструментите, от които се нуждаете бързо. Така че отделете време, за да я персонализирате и по този начин да си спестите време. По подразбиране лентата с инструменти съдържа бутони като „Save“, „Undo“ и „Redo“, но ако използвате много по-често други инструменти, най-добре е да ги поставите на това удобно място.   В Windows, изберете File -> Options -> Quick Access Toolbar.     На Mac, изберете Word -> Preferences -> Ribbon & Toolbar. Кликнете върху бутона „Quick Access Toolbar“ в горната част на прозореца.     В лентата Quick Access Toolbar елементите отляво са командите, които можете да използвате, а тези отдясно са лентата с избрани инструменти. Можете да премахнете действие от лентата с инструменти, като го изберете и кликнете върху стрелката „Remove“ в центъра. За да добавите действие, изберете го отляво и кликнете върху Add в центъра. Можете да изберете от „Popular Commands“ или да кликнете върху падащото меню за пълен списък от действия, които съществуват в табовете на Word. Кликнете върху инструмент отляво, за да го добавите вдясно и върху „OK“, когато приключите.     Ако някога искате да се върнете към командите по подразбиране, отворете отново настройките на лентата с инструменти за бърз достъп. След това в Windows в долната част на прозореца под „Customizations“ кликнете върху Reset -> Reset only Quick Access Toolbar. На Mac, кликнете върху „Settings“ и изберете „Reset only Quick Access Toolbar“.     4. Лентата за състоянието Лентата за състоянието се намира в долната част на Word прозореца и предоставя много полезна информация, така че си струва да ѝ отделите време, за да я персонализирате. Windows, кликнете с десния бутон върху лентата на състоянието, а на Mac кликнете с десния бутон върху нея или задръжте клавиша „Control“ и кликнете върху лентата. Когато се появи менюто, проверете дали елементи, от които се нуждаете се показват в лентата за състоянието.   Вижте какво трябва да знаем за Microsoft Office 2019
Microsoft Word
Как да изтрием хоризонтална линия в текста на Microsoft Word, която не иска да се махне
Как да изтрием хоризонтална линия в текста на Microsoft Word, която не иска да се махне
Независимо колко често използвате Microsoft Word никога не сте застраховани, че няма да се натъкнете на неочакван проблем с популярния текстови редактор. Ситуацията става по-неприятно в случаите, когато работите над дълъг документ и по една или друга причина структурата на файла ви се промени. Потребителите често се оплакват от това, че вградените снимки във файла изкривяват текста около тях и това наистина може да е доста досадно и да отнеме доста време, докато се справите с неочаквания бъг.    Aко постоянно ви се налага да създавате дълги текстове в Microsoft Word със сигурност сте се сблъсквали с появата на хоризонтална лента в средата на документа, която не иска да изчезне. Дори и да използвате обичайните начини за изтриване на символи в oфис пакета тя продължава да стои, което не само ще ви създаде тревоги, но ще ангажира ценното ви време. Все пак има начин как да овладеете ситуацията и с няколко кликвания да махнете лентата от средата на своя документ. Ето как да го направите, според MakeUseOf:   1. Имайте предвид, че натискането на Backspace бутона няма да махне лентата и се налага да използвате алтернативен подход.  2. Поставете курсора на мишката точно над самата хоризонтална лента.  3. Кликнете върху раздела "Home" и изберете секцията "Paragraph".  4. Oтворете падащата стрелка до иконата "Border" и маркирайте опцията "No Border".     Aко всичко е наред този процес ще махне досадната лента и ще ви позволи да се фокусирате изцяло върху документа, над който работите. Винаги може да повторите гореизброените стъпки в случай, че пак се озовете в тази досадна ситуация. На този етап няма по-бърз начин да постигнете този ефект. Можем само да се надяваме, че Microsoft ще предоставят ъпдейт за популярния си софтуер, който дългосрочно да отстрани този проблем.   Вижте три полезни функции, които ще улеснят работата ви в Microsoft Word
Microsoft Word
Вече ще можем да чатим в Microsoft Word и PowerPoint
Вече ще можем да чатим в Microsoft Word и PowerPoint
Новата функция Document Chat ще ни улесни значително в случаите, когато няколко човека работим над даден документ.
софтуер
Най-добрите алтернативи на Microsoft Word 2019
Най-добрите алтернативи на Microsoft Word 2019
Всеки се нуждае от добър текстов редактор, а Microsoft Word е един от най-добрите благодарение на широката си поддръжка, интегрирането с други Office приложения и огромната гама от висококачествени шаблони.   Тези мощност и удобство обаче не са евтини, дори и при абонаментния модел на Microsoft Office 365, който разпределя цената през цялата година. За щастие, има някои добри алтернативи на Word, които си струва да погледнете.   От Tech Radar са съставили списък с най-добрите алтернативи на Microsoft Word 2019.   1. WPS Office Free WPS Office Free има елегантен дизайн, много подобен на текущата версия на Microsoft Word. Ако ви харесва да използвате Office 2007 или по-нова версия, преместването ще бъде доста безпроблемно. WPS Office Free има опция за преглеждане на множество документи, функция, която не се намира в Word. Друг приятен момент е богатият набор от шаблони за документи, които имате на разположение. Освен това, безплатната версия на WPS Office предлага и 1 GB пространство в облака, за да съхранявате файловете си.   2. LibreOffice Ако се чувствате най-добре с по-старите версии на Microsoft Word, ще се влюбите в LibreOffice Writer. Ще отнеме малко повече време, ако сте свикнали само с по-новите версии на Microsoft Office, но менютата и иконите са прости и интуитивни, така че не се притеснявайте, ако се спрете на този софтуер.   LibreOffice Writer е напълно съвместим с документи на Microsoft Word (включително DOC и DOCX), както и с други често използвани текстови файлови формати, така че няма да имате проблеми с обмена на файлове с приятели или колеги, които използват различен софтуер или когато отваряте старите си файлове.   Това, което отличава LibreOffice Writer от другите безплатни алтернативи на Microsoft Word, е гоямата активна общност от потребители и разработчици, които са създали стотици безплатни приставки и шаблони, които можете да изтеглите и използвате. Самата LibreOffice програма също получава редовни актуализации. Единственото нещо, което липсва, е интегрираната облачна поддръжка, но можете лесно да синхронизирате файловете си с помощта на Dropbox или OneDrive, така че това е малък недостатък.   3. Apache OpenOffice Apache OpenOffice предлага отлична съвместимост с документи на Microsoft Word и работи безпроблемно с електронни таблици, бази данни и приложения за презентации. Почти няма разлика между функциите или интерфейсите на Apache OpenOffice и LibreOffice, защото двете програми използват един код в основата си. Основната разлика е, че OpenOffice получава само една или две актуализации годишно, докато LibreOffice се обновява на всеки няколко месеца благодарение на по-големия си екип от доброволци.   4. SoftMaker FreeOffice  Интерфейсът на SoftMaker FreeOffice е по-малко претрупан от останалите алтернативи на Microsoft Word, но не се скъпи на инструменти и настройки. Някои функции са прибрани в подменютата, но можете да персонализирате лентите с инструменти, като добавяте, премахвате и пренареждате иконите. Всички основни неща са налице, а SoftMaker FreeOffice  улеснява създаването на интерактивни документи с полета и отметки, които след това можете да запазите като PDF файлове.   Недостатъкът на програмата е невъзможността ѝ да запази работата ви в DOCX формата на Microsoft. Това е жалко, защото този по-нов формат има няколко предимства пред DOC.   Вижте какво трябва да знаем за Microsoft Office 2019
Google Docs
Как да запазваме снимки от документи в Google Docs и Microsoft Word
Как да запазваме снимки от документи в Google Docs и Microsoft Word
Вероятно поне веднъж сте изпадали в ситуация, когато получите документ с много снимки в него, които не можете да запазите. Дори да няма как да го направите с класическото кликване с десния бутон има лесен начин как да се справите с този проблем.   Трябва да отделите малко повече време, но в крайна сметка ще успеете да съхраниете на компютъра снимките, които са ви пратени в Google Docs и Microsoft Word документи. Ето как да го направите, предаде МakeUseOf:   Как да запазим изображения от файлове в Google Docs   1. Oтворете последователно "File>Download as>Web Page (HTML)". 2. Намерете папката, в която сте запазили ZIP файла на компютъра. 3. След като го отворите ще забележите и наличието на папка "Images". 4. Кликнете върху нея и ще откриете всички снимки съхранявани в Google документа.     Как да запазим снимки от документи в Microsoft Word   1. Отворете желания документ и изберете "File>Save As". 2. Потърсете в падащото меню раздела "File Format".  3. Изберете "Web Page (.htm)". 4. Oткрийте папката, в която сте запазили файла. 5. Двойно кликване на мишката ще зареди снимката в уеб браузъра. 6. Вече можете с десния бутон и "Save Image As" да запазите снимката.     Гореизброените стъпки ще ви спестят ценно време да се чудите как да се измъкнете от ситуацията и да търсите в интернет. Разбира се има и много софтуерни решения и разширения за водещите уеб браузъри, които имат същия ефект. Все пак по една или друга причина може да не искате да инсталирате допълнителни програми на устройството, което го използвате. Ако отговора е положителен и следвате тези стъпки лесно ще успеете да копирате и съхраните снимките от файлове в Microsoft Word и Google Docs.   Още от Digital: Google Docs срещу Microsoft Word - коя услуга да изберем
Microsoft Word
5 полезни алтернативи на Microsoft Word
5 полезни алтернативи на Microsoft Word
Microsoft Word е много популярна текстообработваща програма, но много хора все още не я използват. Независимо дали става въпрос за цена, достъп или предпочитание, не всеки е фен на Word.   Ако попадате в тази категория, може да използвате алтернативни офис пакети като LibreOffice или Google Docs. Или някоя от другите добри и безплатни възможности. От Make Use Of препоръчват да започнем търсенето от тези 5 алтернативи на Microsoft Word.   1. Jarte Jarte има ясен и лесен интерфейс, който улеснява работата с документи. Можете да създадете няколко документа в един прозорец, като използвате табовете в горната част. Също така имате опции за персонализиране.   Характеристики: - Редактиране с основни инструменти като копиране, поставяне, намиране и проверка на правописа, както и речник и тезаурус. - Вмъкване на изображения, хипервръзки, таблици, уравнения и обекти. - Форматиране на шрифтовете с удебелен шрифт, курсив, подчертаване, цвят, размер и стил. - Регулиране на параграфите, като използвате подравняване, тире, разстояние между редовете и табулации. - И още: многобройни изгледи, брой думи, страници и знаци, увеличение или намаляване и вградена функция за снимка на екрана.   Можете да изтеглите и използвате Jarte безплатно. Ако се интересувате от бонус функции, като например персонализирани клавишни комбинации, скриптове и автокоригиране, ще трябва да платите за Jarte Plus.   2. AbleWord Интерфейсът на AbleWord е много подобен на този на Microsoft Word. Имате стандартно меню в горната част с „File”, „Edit” и „View”, бутони за бързи действия и лентата за форматиране на шрифтове.   Характеристики: - Запазване на документите като DOC, DOCX, PDF, HTML, или TXT. - Вмъкване на изображения, текстови рамки, таблици и номера на страници. - Форматиране на шрифтове, абзаци, стилове, колони, булети и номериране. - Използване на таблици чрез вмъкване, избиране или изтриване заедно със сливането и разделянето на клетки. - И още: импортиране на PDF файлове, различни изгледи, брой думи, мащабиране, както и опции за оформление на страницата.   AbleWord е достъпен за изтегляне и използване напълно безплатно. И ако имате нужда от помощ, просто кликнете върху бутона Help от лентата с инструменти или посетете AbleWord Online Help.   3. WordGraph SSuite Office предоставя множество приложения като текстообработващи програми, електронни таблици и редактори. Един от тези продукти е WordGraph и е чудесна алтернатива на Microsoft Word. Подобно на AbleWord, в горната част има стандартно меню, бутони за бързо действие и лента с инструменти за форматиране. Всеки нов документ се отваря в отделен таб. Характеристики: - Избор на изгледи - Вмъкване на обекти, изображения, таблици, връзки, емотикони, уравнения, автоматичен текст и шрифтове. - Форматиране на шрифтове, абзаци и визуални текстови ефекти. - Използване на инструменти за проверка на правописа, брой думи, проследяване на промените и онлайн речници, тезауруси и преводи. - И още: експортиране на документи, история и статистически данни, клавишни комбинации и интегриране в облак за съхранение.   Можете да изтеглите WordGraph безплатно, както и другите продукти на SSuite. Можете също така да намерите полезни онлайн уроци, ако имате конкретни въпроси.   4. FocusWriter FocusWriter е идеален за тези, които не искат нищо странично да ги разсейва. Когато отворите FocusWriter, ще видите областта на документа на красив фон. Така че, можете да започнете да пишете веднага. Приложението предлага полезни функции, които биха ви потрябвали в текстообработващата програма.   Характеристики: - Редактиране с основни функции за отмяна, изрязване, копиране и поставяне. - Форматиране на шрифтове, абзаци, заглавия. - Използване на инструменти за намиране, замяна, проверка на правописа и символи. - Коригиране на настройките за фокусиран текст, теми и предпочитания за фокусиране. - И още: статистически данни за ежедневния прогрес, задаване на цели, персонализиране на лентата с инструменти и клавишни комбинации. FocusWriter е безплатен и достъпен на различни платформи. Ако харесвате функциите на текстообработващите програми, но предпочитате фокусиран инструмент за писане, това е приложението за вас.   5. Shaxpir 4 Shaxpir 4 е текстообработващ процесор, който е идеален за писатели. Но може да го използвате за писане на статии, есета и дори за идеите си. Можете да организирате документите си по видове като книги, разкази или статии, всичко това в атрактивен, интуитивен интерфейс.   Характеристики: - Придвижвате се до съдържанието с помощта на страничната лента. - Форматиране на шрифтове, абзаци, стилове и списъци. - Вмъкване на изображения, връзки. - Експортиране на елементи като DOCX или HTML. - И още: История на версиите (платено), брой думи, проверка на правописа, цветен дисплей, проверка на правописа и създаване на съдържание по тип и папки.   Shaxpir 4 се предлага безплатно, а Shaxpir 4 Pro се предлага с безплатен пробен период. Ако решите да се абонирате за про версията, ще получите функции като експортиране на EPUB, персонализирани теми и история на версиите.   Вижте три полезни функции, които ще услеснят работата ви в Microsoft Word