Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
871 резултата за microsoft
Microsoft Word
Microsoft Word ще използва изкуствен интелект, за да предвижда какво искаме да напишем от март
Microsoft Word ще използва изкуствен интелект, за да предвижда какво искаме да напишем от март
Мicrosoft Word е едно от най-популярните офис приложения на компанията. Още през миналата година разбрахме за интересно подобрение, което ще улесни въвеждането на текст. Софтуерните инженери на Microsoft от месеци експериментират с функционалност, която да предвижда думите, които искаме да напишем в Microsoft Word. По този начин алгоритмите на Microsoft Word ще опитят да предвидят какъв текст искаме да въведем, за да направят писането още по-бързо и прецизно. Ако предложенат дума е подходяща ще можете да я въведете автоматично с избора на "Tab" бутона на клавиатурата. Кликването на "Esc" ще направи обратното и ще премахне препоръчаното съдържание. От компанията сега потвърдиха, че дългоочакваната функция ще може да се използва от потребителите преди края на март. Това подобрение ще бъде част от Microsoft 365 абонаментите и ще продължи стратегията, която започна с уеб версията на Outlook през ноември. Функцията за предвиждане на текст от седмици е част от приложението на Microsoft Outlook за Android.     Самите препоръки ще се показват в по-светъл цвят, допълвайки думите, които въвеждате. Първоначално функцията ще се съобразява с предварително зададена база от данни. С течение на времето изкуствения интелект ще се учи от навиците на всеки потребители и респективно от начина, по който се изразява. В момента 50% от представителите на Windows Beta Channel имат достъп до предвиждането на текст в MS Word. Включването на подобна възможност ще улесни потребителите, които всеки ден работят с много текстови документи. Няма да е изненадващо, ако функцията стане част от Microsoft Office 2021. Скоро ще разберем повече за начина, по който работи опцията за предвиждане на текст в офис приложението и кога ще може да се използва от всички потребители.   Oще от Digital: Десктоп версията на Microsoft Word ще поддържа Dark Mode режим
Windows 10 21H1
Следващият ъпдейт Windows 10 (21H1) ще бъде наличен до седмици
Следващият ъпдейт Windows 10 (21H1) ще бъде наличен до седмици
Потребителите на Windows 10 са свикнали да получават големи актуализации два пъти годишно. Това е неизменна част от стратегията на компанията от премиерата на първата версия досега. Microsoft сега използваха официалния си блог, за да ни информират, че започват да разпространяват Windows 10 21H1 - първият софтуерен ъпдейт за 2021г. Специфичната ситуация около пандемията е променила плановете на компанията, които този път не са включили голям брой нови функционалности. Все пак Microsoft обещават на по-късен етап от годината да представят още една актуализация с повече новости. Водещият акцент в Windows 10 21H1 е сигурността на потребителите.  Micrososft са обърнали внимание и на възможностите за онлайн обучение и дистанционна работа, които предлага новата версия на Windows 10. Най-сериозното подобрение е свързано с възможността да използваме външна камера по подразбиране за идентификация с функцията Windows Hello.     По този начин ще се улесни лицевото разпознаване, когато използваме няколко устройства като лаптоп и настолен компютър. Актуализацията включва подобрения свързани с Windows Management Instrumentation Group Policy Service. Може да очаквате и по-бърза скорост на Application Guard на Windows Defender, както и оптимизация при отварянето на документи. Потребителите, които имат Windows 10 Version 2004 ще могат да инсталират актуализация по същия начин, както месечните ъпдейти за сигурност. По-старите версии ще изискват повече време за инсталация. Членовете на Beta Insider програмата могат да изтеглят Windows 21H1, като масовата дистрибуция предстои през следващите седмици.     Още от Digital: 9 невероятни трика в Windows 10, които може би не знаете
бизнес
Qualcomm, Google и Microsoft не подкрепят сделката между NVIDIA и ARM
Qualcomm, Google и Microsoft не подкрепят сделката между NVIDIA и ARM
ARM е компания със силно присъствие в индустрията благодарение на уникалния си бизнес модел. Иновативните им технологии могат да бъдат лицензирани и използвани от други производители. Така например ядрата ARM Cortex и графичните чипове АRM Mali намират място в процесори на Samsung, Qualcomm, MediaTek и др.  Силното влияние на ARM в мобилната индустрия вече предизвика интереса на NVIDIA. Тайванският производител вижда голямо бъдеще в придобиването на бизнеса на ARM. Реализирането на сделката ще има стратегическо значение за ARM. Още през есента разбрахме, че NVIDIA купува ARM от SoftBank за $40 млрд. Все още се очаква одобрението на регулаторите, което е последната пречка пред финализиране на придобиването. Много популярни имена в IT сектора изразиха недоволство от възможността NVIDIA да конролират ARM. Сред тях са гиганти от ранга на Qualcomm, Microsoft и Google. Oпасенията им са свързани с възможността да се промени настоящия отворен модел на лицензиране на хардуера на ARM, от който зависят много външни компании.     Oт NVIDIA изразиха увереност да запазят сегашната система и да гарантират независимо съществуване на ARM и актуалните договори с много им клиенти по цял свят. Най-сериозни критики срещу сделката отправят представители на Qualcomm, които искат регулаторите да блокират придобиването. Причината е, че NVIDIA ще получат контрол над интелектуалната собственост на ARM, което ще им създаде важно стратегическо предимство. Подобно е мнението и на другите технологични компании. Според официалните данни са произвеждани 842 процесора в секунда с технологии на ARM през 2020г. Едва ли има по-добро доказателство за влиянието на компанията от тази цифра. В момента има повече от 530 договора за лицензи межуд АRM и партньорите им по цял свят. Въвеждането на каквито и да е промени и желанието на NVIDIA да контролират този процес може да доведе до серизони сътресения. Засегнати могат да бъдат редица стартъпи, които имат безплатен достъп до 75% от портфолиото на ARM, за да допринасят за хардуерните иновации.   Oще от Digital: Защо купуването на ARM от NVIDIA няма да бъде успешна сделка, според съоснователя на ARM
Microsoft Teams
Какво представляват новите функции Bulletins и Milestones в Microsoft Teams
Какво представляват новите функции Bulletins и Milestones в Microsoft Teams
Microsoft Teams е приложение, което илюстрира концепцията на софтуерния гигант за модерна платформа за видеоконференция. Неочакваните предизвикателства свързани с пандемията от COVID-19 допълнително допринесоха за високия трафик. Все повече хора използват Teams за ежедневна комуникация, като това важи както за бизнес средите, така и за обикновените потребители. Компанията влага много усилия, за да се конкурира със Zoom и Google Meet, което е причина за честите ъпдейти на приложението. В офицален блог пост от Microsoft разкриха детайли за още две подобрения, които ще позволят на потребителите да бъдат по-продуктивни. Новите функционалности в Microsoft Teams се казват Bulletins и Мilestones, и предлагат още повече възможности за дигитална комуникация и екипна работа. Всъщност това са две приложения, които са базирани на Power Platform, което гарантира, че всяка компания може да ги персонализира съобразно своите нужди. Bulletins е нововъведение, което ще позвови да споделяте новини от унифицирано пространство с много допълнителни опции за управление на съдържанието, съобщава TechRadar.     По този начин Bulletins се превръща в подходящо решение да организирате публикации в различни категории. Можете също така да отделяте файлове спрямо файловете, като снимки и видео клипове. Новата функция предвижда и бутони за взаимодействие на потребителите със съдържанието. Другото предимство е, че ще виждате статистики с представянето на постовете, включително колко други хора са прочели съответното съдържание. В същото време Milestones е външен софтуер разработен да създаде централна локация за следене на работния прогрес върху различни документи. Специален панел показва в реално време детайли за активността на работните профили и ще ви информира за актуалните таргети. Представителите на бизнеса има как да добавят тагове, които ще информират всички служители с промените в работния процес. Така можете едновременно да следите всичко най-важно, което се случва, но също да бъдете по-креативни. Microsoft са се погрижили Bulletins и Milestones да предложат максимално много възможности за оптимизация и персонализация на потребителите на приложението Teams.   Oще от Digital: Как да споделим екрана в Microsoft Teams по време на видеконферентен разговор
Microsoft Teams
Microsoft Teams ще работи по-добре на компютри, които използват по-малко RAM
Microsoft Teams ще работи по-добре на компютри, които използват по-малко RAM
Мicrosoft Teams е универсална услуга за комуникация на компанията, която позволява да работите дистанционно без да се чувствате отдалечени и изолирани. Потребителите могат да се забавляват и изразяват индивидуалността си не само с мултимедийно съдържание, но също с GIF-файлове, стикери, емоджита и др.  Всъщност това са опции само за стандартния чат. Microsoft Teams е комплексно решение, което предлага впечатляващи възможности за видеоконференция в групи, които варират между 10 и 10 хил. души. По този начин можете да работите от разстояние с колегите си независимо къде се намирате.  Полезна функция позволява да отваряте, редактирате и споделяте файлове от Word, Excel и PowerPoint директно от интерфейса на Microsoft Teams. Предвидена е интеграция за трицифрен брой външни приложения, които допълнително ще улесняват работата на потребителите. Компанията постоянно актуализира с нови функционалности, което превръща Microsoft Teams в едно от най-добрите приложения за комуникация. Ако използвате активно Teams вероятно сте забелязали, че може да възникне неочакван проблем при компютрите с по-малко RAM.     Едно от възможните решения на ситуацията е да изтриете кеш файловете на приложението от устройството. По този начин може да възстановите нормалната работа и да не използвате толкова много системни ресурси. На този етап, обаче Microsoft не предлагат никакъв друг вариант да се справите със ситуацията. Обратната връзка на компанията с потребителите, обаче може да промени ситуацията. Вече е стартирала работа над оптимизации, които да позволят на Microsoft Teams да се нуждае от по-малко RAM памет за разговорите на потребителите. В момента са необходими между 300MB-500MB пространство на компютъра, което е повече от всички конкурентни продукти. Ако компанията успее да се справи с този проблем това ще отстрани най-големия недостатък на Teams и ще го превърне в още по-атрактивно решение за потребителите. Със сигурност собствениците на устройства с по-слаб хардуер ще са доволни, че Microsoft опитват да редуцират консумацията на RAM памет от приложението.   Oще от Digital: Как да споделим екрана в Microsoft Teams по време на видеконферентен разговор
Microsoft Defender
Мicrosoft Defender вече автоматично ще отстранява зловредния софтуер
Мicrosoft Defender вече автоматично ще отстранява зловредния софтуер
Инсталирането на антивирусен софтуер е важен елемент от онлайн сигурността, който може да ви предпази от различни вируси и заплахи на хакерите. Колкото повече приложения използваме и прекарваме време онлайн, толкова по-изложени сме на риск. Ако разполагате с компютър, който работи с Windows 10 вероятно сте запознати с възможностите на Windows Defender.  Това е само един от многобройните инструменти, с които Microsoft искат да предпазят собствениците на компютри от все по-сериозната активност на хакерите. Сега разбираме за следващият ъпдейт на Microsoft Defender, който ще предложи функция за автоматично отстраняване на зловреден софтуер. Компанията ще активира по подразбиране опцията, за да бъде още по-ефективна в откриването на проблеми от подобно естество. Това ще се случи на 16 февруари, когато Endpoint потребителите, които са се включили в публичните превюта на Microsoft Defender ще могат да се възползват от функцията. Пълната автоматизация на софтуера ще гарантира в реално време още по-добра защита за собствениците на компютри.     Анализите на Microsoft показват, че представителите на бизнеса използващи функцията са обект на 40% по-малко атаки със зловреден софтуер. Успоредно с това пълната автоматизация ще освободи ключови системни ресурси на компютрите за изпълнение на други задачи. Това ще гарантира оптимална производителност при работа с много програми и приложения, в допълнение към повишената сигурност. Компанията е уверена, че новия ъпдейт предлага и по-добри алгоритми и усъвършенствани индикатори за откриване на заплаха и зловреден софтуер. Потребителите също така ще могат да се възползват и от режим на полуавтономност, който изисква ръчно управление на някои от настройките на Microsoft Defender.   Още от Digital: Антивирусният софтуер Microsoft Defender вече е достъпен за Android
технологични новини
5 значими новини от технологичния свят на 18 януари в digtal.bg
5 значими новини от технологичния свят на 18 януари в digtal.bg
Аpple се погрижиха да осигурят впечатляващи подобрения в последната си серия смартфони. iPhone 12 се отличават с елегантен дизайн, по-добри камери, LiDАR сензори и 5G процесори. Тези характеристики определено ги превръщат в най-добрите версии на iPhone досега. Решението на Apple да използват OLED дисплеи и 5G модеми, дори в бюджетните iPhone 12 и iPhone 12 mini също допринася за популярността на серията.    1. iPhone 13 ще е първият смартфон с Touch ID вграден в дисплея и поддръжка на аксесоaрите AirTags Компанията не планира толкова сериозни промени в...
Microsoft Edge
 Microsoft Edge  вече може да синхронизира историята на браузване и отворените табове между всички устройства
Microsoft Edge вече може да синхронизира историята на браузване и отворените табове между всички устройства
Новият браузър на Microsoft е важна част от Windows 10 екосистемата и претърпя невероятно развитие oт създаването си досега.. Решението на компанията да премине към Chromium - платформа с отворен код, на която са базирани браузъри като Chrome, Opera, Brave, Amazon Silk, Vivaldi и др. промени изцяло уеб браузъра.  Преминаването към модерните принципи заложени в Chromium превърна скоростта в едно от предимствата на Microsoft Edgе. Компанията дори твърди, че браузъра е по-бърз от Google Chrome и Mozilla Firefox. Актуализираната версия на Edge подобри значително сигурността на потребителите и също така осигурява достъп до съдържанието в Chrome Web Store. Интеграцията на все повече функционалности е причината Microsoft Edge да се използва от 600 млн. потребители, според официалните данни на компанията. От AndroidPolice ни информират за следващото интересно подобрения, което ще стане част от браузъра. Това е опция за синхронизиране историята на браузване и отворените раздели между няколко устройства.     В продължение на няколко седмици функцията е налична в бета канала за разработчиците, но от Microsoft вече започнаха да ъпдейтват някои потребителски профили. Новият инструмент предлага лесен и удобен начини да синхронизирате историята и активните табове в Microsoft Edge между устройства с Windows, macOS, Android и iOS. За да проверите дали функцията е достъпна за вас отворете меню Settings и изберете “Profile>Sync” и проверете за “History” и “Оpen Tabs”. Tрябва да включите нaстройката на всяко едно устройство, което използвате, за да се възполвате максимално от синхронизацията.     Още от Digital: Microsoft Edge ще предложи възможност да сменяме цветовите теми на браузъра
Microsoft Office
 Microsoft Office вече е достъпен за iPad
Microsoft Office вече е достъпен за iPad
Новата версия Мicrosoft Office е задължителен софтуер, с който да бъдете продуктивни, когато сте в движение. Oфис приложението предлага унинифциран подход и достъп до широк набор от функционалности на  Word, Excel, ОneNote и PowerPoint. Така от едно място ще имате достъп до всичките си файлове в офис пакета. Унифицираната версия на Microsoft Office позволява също да сканирате текст или обекти, за да стартирате нови документи и да ги запазвате в профила.Използването на новия MS Office също така е доста удобно на тъчскрийн екраните, благодарение на редица оптимизации на Microsoft. Компанията вече обеща модерната версия на Microsoft Office да бъде налична за собствениците на iPad до края на февруари.Aко сте нетърпеливи да изпробвате сами възможностите на унифициранoто приложение е добре да знаете, че вече можете да го направите от Аpp Store. Единственото изискване е да използвате iOS 13 или по-висока версия на операционната система. Размера на модерния MS Office е около 360МВ, съобщава ZDNet.   Инсталирането на приложението е безплатно, но ако не искате да се ограничавате до базовите функционалности трябва да имате Microsoft 365 абонамент. Стандартният план Personal струва $6.99 месечно, докато семейния пакет е $9.99.  Собствениците на iPad с големина над 10.1 инча е необходимо да имат платен акаунт в Microsoft 365, за да създават и редактират документи. По-малките версии на таблета могат да го правят и без абонамент. Изчистения интерфейс на приложението улеснява работата с офис пакета, създаването на файлове, подписването на документи и споделянето на информация между устройствата. Досега трябваше да инсталирате отделни версии на Word, Excel, OneNote и PowerPoint, за да работите с тях на iPad.   Oще от Digital: 5 лесни начина да използвате евтини лицензи за Microsoft Office
Microsoft Office 2021
Мicrosoft представиха Office 2021
Мicrosoft представиха Office 2021
Microsoft представиха официално две нови версии на популярния офис пакет от приложения. Милиони потребители разчитат н Word, PowerPoint, Excel и OneNote, за да бъдат продуктивни, когато са в движение. Софтуерният гигант потвърди, че на по-късен етап от годината ще дебютират Office 2021, както и Office LTSC пакета за бизнес потребителите. Това ще е възможно за всички компютри с macOS и Windows. По подобие на дистрибуцията на Office 2019 новите предложения са за потребителите, които нямат абонамент към Microsoft 365. На този етап компанията остава мълчалива относно допълнителните функции, които ни очакват в Microsoft Office 2021. Потребителите могат да очакват минимални подобрения в офис приложенията, които оптимизират работата на настоящи функции и отстраняват известни бъгове. Бизнес средите ще могат да се възползват от поддръжка на Dark Mode, повече Accessibility функции и опции като Dynamic Arrays и XLOOKUP в Excel, съобщава TheVerge. Стандартната версия вероятно ще предложи достъп до част от тези функционалности.     Оffice LTSC ще бъде поддържат пет години, вместо стандартните седем на другите офис продукти на Microsoft. Това е част от стратегията на Microsoft да накара повече хора да преминат към облачната версия на Office, която е обвързана с Microsoft 365 абонанент. Другата съществена разлика е, че цената на Office Professional Plus, Office Standard и индивидуалните приложения се увеличава с допълнителни 10%. Това не важи за Office 2021г. От компанията вече потвърдиха, че ще представят Preview версия на Office LTSC през април. Тогава ще разберем повече за новостите. Финалната версия вероятно ще е достъпна през втората половина на 2021г. Не се планира разработката на "Preview" версия на Office 2021. Новите варианти на офис приложенията ще включват OneNote и ще са налични в 32 и 64-битови версии.   Oще от Digital: 5 лесни начина да използвате евтини лицензи за Microsoft Office
MIcrosoft
Microsoft са предложили $51 млрд., за да купят Pinterest
Microsoft са предложили $51 млрд., за да купят Pinterest
Windows е най-емблематичният продукт на компанията, която от дълго време е най-популярната операционна система за компютри. Въпреки това Microsoft са собственици на още няколко големи платформи, които използваме всеки ден. Skype е услуга, която всеки ден свързва милиони потребители, чрез текстови съобщения и видео разговори. LinkedIn е социална мрежа ориентирана към професионалистите и също е част от портфолиото на Microsoft. Приложението Slack е друг пример за популярен продукт, който се управлява от компанията. Ако добавим към казаното дотук конзолите Xbox и желанието на Microsoft да предлагат версии на приложенията си за мобилни устройства можем да кажем, че портфолиото им е доста разнообразно. Стратегията за придобиването на конкурентни платформи, които се радват на голям успех ще продължи да бъде следвана от Microsoft. През последните месеци са водени преговори за реализирането на най-голямата сделка в историята на компанията досега. От Forbes ни съобщават, че софтуерния гигант е опитал неуспешно да придобие контрол над Pinterest.     Платформата позволява споделянето и откриването на атрактивно съдържание в различни категории свързани с интересите на потребителите. Pinterest е един от най-посещаваните уеб сайтове в интернет и неслучайно е предизвиквал интереса на Microsoft. Според наличната информация финансовите параметри на отправеното предложение са достигнали до $51 млрд. Въпреки това сделката не е срещнала одобрението на двете страни. Офертата на Microsoft е с впечатляваща и е част от агресивния им план да промотират Azure платформата за облачен комютинг. В момента PInterest се използва от над 320 млн. потребители, но платформата разчита на Amazon Web Services (AWS) инфраструктура. В същото време Microrosft желаят да притежават повече активни онлайн общности, които оперират с Azure. Разговорите между двете страни не са активни, като причината за отказа е желанието на Pinterest да продължат да оперират като самостоятелна компания.   Още от Digital: Microsoft планира нов дизайн на приложенията в Windows 10
Skype for Business
Microsoft спират Skype for Business  на 31 юли
Microsoft спират Skype for Business на 31 юли
Skype for Business е алтернативна платформа за комуникация на компанията, която обединява познатия интерфейс и начин на работа на Skype с характерната за Microsoft Lync корпоративна сигурност, съвместимост и контрол. Интеграцията с офис приложенията е водещо предимство на услугата, което може да се каже и за увеличения капацитет за видео разговори. За разлика от стандартната версия на Skype, която лимитира броя на участниците до 25 е възможно максимум 250 души да се включват в конферентна връзка, докато използват Skype for Business. Сигурността на личната информация се гарантира от усъвършенствана технология, която криптира трафика. Както името подсказва Skype for Business е предназначено за бизнес средите, което е причината да награди възможностите на стандартния клиент на Skype. Aлтернативното приложение може да се стартира директно от интерфейса на Microsoft Office, което също е полезно решение. Ако използвате Skype For Business е добре да знаете, че компанията вече разкри плановете си да спре поддръжката за този продукт.     Припомняме ви, че Skype for Business няма да може да се използва от потребителите след 31 юли 2021г. Това означава, че приблизително след шест месеца ще се наложи да мигрирате към друго заглавие. В момента има разнообразие от приложения за видеоконференция, които ще ви позволят да общувате свободно с колеги, приятели и любими хора. От Microsoft препоръчват да не напускате екосистемата им и определят Microsoft Teams като най-доброто решение за потребителите. Приложението предлага много повече опции за стартиране и провеждане на видео разговори с големи групи от хора, спрямо Skype for Business. Качеството на връзката също превъзхожда старото приложение. Спирането на Skype for Business ще предостави възможност на компaнията  да отделят повече средства за разработка и подобряване на Microsoft Teams. В крайна сметка може да преминете към заглавия на други разработчици, сред които Zoom и Google Meet.   Още от Digital: Как Microsoft настрои потребителите срещу любимата им услуга Skype
Microsoft Edge
Microsoft Edge ще улеснява превключването между профилите
Microsoft Edge ще улеснява превключването между профилите
Мicrosoft Edge постепенно се превръща във все по-важна част от Windows 10 екосистемата. Новият браузър е предварително инсталиран на устройствата с операционната система. Именно това е причината за популярността на Edge от последните месеци, което може да се каже и за постоянните ъпдейти на Microsoft. Потребителите скоро ще имат достъп до още една функционалност, която вече е налична за тестове в Canary и Dev каналите на уеб браузъра. Необходимо е повече време компанията да оптимизира новият инструмент, за да намери място в Edge Beta и Stable каналите на Microsoft Edge. Новата функция ще улесни превключването между няколко профила в браузъра. Представителите на Edge Insiders програмата могат да изпробват как работи опцията, ако вече са преминали към Windows 10 Version 2004 или по-нова версия на платформата. Припомняме ви, че поддръжката са различни профили стана част от Microsoft Edge още през 2019г., като компанията вижда още начини как да се възползва максимално от тази интеграция.   Oт Microsoft опитват постоянно да подобряват функцията, чрез обратна връзка с потребителите. Следващата стъпка е добавянето на възможност за превключване на профили в основната лента за навигация на PWA приложенията. По този начин ще може с едно кликване да превключвате между работните и личните акаунти, съобщавa ТеchRadar. За да го направите е необходимо да кликнете върху иконата с профила на дадено приложение и изберете друг профил. Изчакайте съдържанието на другия акаунт да се отвори в допълнителен прозорец на екран. Важно е да отбележим, че е необходимо потребителите да инсталират дадено приложения на повече от един акаунт, за да видят опцията. Всеки път, когато стартират отново даден софтуер ще се зареди профила, с който за последно сте се логвали. Финалната версия на функцията в стабилните версии на Microsoft Edge вероятно ще е достъпна до няколко седмици. На този етап няма информация дали това подобрения ще е налично и от мобилните версии на браузъра.     Още от Digital: Мicrosoft Edge вече се използва от 600 млн. потребители
автономни автомобили
Мicrosoft инвестират $2 млрд. за разработването на самоуправляващи автомобили
Мicrosoft инвестират $2 млрд. за разработването на самоуправляващи автомобили
Aвтономните автомобили са технология, която много хора очакват с нетърпение да се превърне в реалност. Много компании вече инвестират в тази иновация, но ще са нужни години, за се придвижваме свободно по този начин. Една от най-големите технологични компании, а именно Microsoft също планират да имат силно присъствие в пазара на самоуправляващи автомобили. Компанията официално потвърди плановете си да започне да разработва технологии за автономни превозни средства. Амбициозният проект ще се реализира в сътрудничество с Cruise - подразделението за автономни автомобили на General Motors. Софтуерният гигант е подготвил и внушителна инвестиция в размер на $2 млрд., за изпълняване на целите на проекта. Партньорството между Microsoft и Cruise има дългосрочен характер и е една от първите сериозни стъпки за технологичния гигант в тази сфера. В края на миналата година бе подписан и договор за сътрудничество с английския стартъп Wayve.     Амбициозният проект ще увеличи пазарната капитализация на Cruise до впечатляващите $30 млрд., след големи инвестиции на Honda и GM в технологиите на компанията. Ключовият елемент от плана на Microsoft и Cruise е интеграцията на облачната платформа Azure, която обещава да ускори разработките на двете компании. Ползите за двете страни са многобройни, като от една страна Cruise получават достъп до една от най-добрите платформи за облачен компютинг. В същото време Microsoft получава възможност да демонстрира впечатляващите предимства на Azure в още една пазарна ниша. Съвместният проект може да допринесе за решаването на още един голям проблем, а именно безопасността на автомобилите, които се движат самостоятелно. Времето ще покаже дали бизнес модела на Microsoft ще бъде печеливш и в този пазарен сегмент.   Още от Digital: Уникалното състезание за безпилотни автомобили Indy Autonomous Challenge стартира в края на 2021г.
Microsoft OneDrive
Вече ще можем да споделяме големи файлове с Microsoft OneDrive
Вече ще можем да споделяме големи файлове с Microsoft OneDrive
Oблачните услуги предлaгат доста бърз и удобен начин да съхранявате и синхронизирате файловете и документи между всички устройства, които използвате. Microsoft OneDrive е една от най-популярните платформи в този сегмент, която е част от Windows екосистемата на компанията. Ако използвате активно Microsoft Teams за комуникация по време на пандемията можете лесно да запазвате информация в своя профил в OneDrive.  В момента има лимит от 100GB за изпращане на файлове в облачната услуга. Microsoft планират да увеличат тази стойност допълнително, съобщава МаkeUseOf. Добрата новина е, че скоро ще можем да ъплоудваме и споделяме трансфери с максимален размер от 250GB. Тази информация бе потвърдена от компанията, която твърди, че няма да се налага да плащаме допълнително, за да се възползваме от предложението. Все пак е необхдоимо да имате активен акаунт в Microsoft 365, което ще ви позволи да ъплоудвате големи файлове с размер до 250GB в OneDrive, SharePoint и Microsoft Teams.      Предстоящата актуализация ще бъде налична за потребителите до няколко седмици. Самият ъпдейт ще предложи и по-добри контроли за навигация на Microsoft Teams. Приложението за видеоконференция се радва на голяма популярност сред потребителите в контекста на пандемията от COVID-19. Увеличаването на файловия размер със сигурност ще допадне на най-активните потребителите на приложението Teams. Мicrosoft подготвят и други подобрения за потребителите на Microsoft 365 платформата, с които да се превърнат в още по-голям конкурент на Zoom, Google Meet и другите приложения за комунникация.  Новата актуализация вероятно ще е налична за потребителите още преди края на месеца, когато ще разберем какви други подобрения ни очакват в OneDrive.   Oще от Digital: Как да синхронизираме файлове и документи с OneDrive на компютъра  
Microsoft Word
Вече можем да използваме Microsoft Word с компютърна мишка от таблетите iPad
Вече можем да използваме Microsoft Word с компютърна мишка от таблетите iPad
Microsoft започнаха да разпространяват нова актуализация на популярните офис приложения за устройствата с iOS. Специален фокус на ъпдейта са собствениците на таблетите iPad. Едно от големите предимства на новата версия на Microsoft Office е поддръжката за компютърна мишка и тракпад. Тази функционалност е налична за таблетите в Microsoft Word. Друго популярно заглавие от офис пакета, а именно Excel получава Multi-Windows режим. Благодарение на тези подобрения потребителите ще получат допълнителни възможности за мултитаскинг, създаване и редактиране на документи от iPad.  Компанията провежда усилени тестове с тези опции още от лятото, но вече е готова с финалните версии. Възможността да да свързвате компютърна мишка и тракпад към iPad, включително и Magic Keyboard обещава да улесни сериозно сърфирането в интернет. По този начин можете да маркирате текст и да избирате различни менюта в приложенията в Microsoft Word по същия начин, както го правите от компютрите.     Приложението Excel вече ще ви позволи да отваряте едновременно няколко документа и да си взаимодействате с две отделни таблици. PowerPoint не включва поддръжка за тази функция, но е актуализиран с новия Presenter Coach. Този инструмент предоставя обратна връзка и ще ви позволи да създавате по-добри презентации. Заглавията от Microsoft Office са безплатни, но отключването на всички премиум функции изисква абонамент към Office 365. Разпространението на подобни актуализации е важна част от стратегията на Apple да превърнат таблетите iPad в подходяща алтернатива на лаптопите.  Последните версии на iPad OS също следвате стриктно тази конпцеция и предоставят разнообразни начини на потребителите да бъдат креативни.   Oще от Digital: Microsoft ще представят нова версия на Office, която ще е достъпна без абонамент през 2021г.  
DMCA.com Protection Status