Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
578 резултата за microsoft
Google
Google и Microsoft откриха нова уязвимост в процесорите, която забавя компютрите
Google и Microsoft откриха нова уязвимост в процесорите, която забавя компютрите
Експерти по сигурността на Microsoft и Google разследват заедно нова уязвимост в сигурността на съвременните процесори, която е сходна с Meltdown и Spectre открити в началото на годината. Името на този недостатък е Speculative Store Bypass и се възползва от спекулативното изпълнение на последното поколение процесори. Новата уязвимост също така включва и фърмуер ъпдейт, което може да се отрази негативно на производителността на засегнатите компютри. Intel са информирани за проблема и вече работят активно, за да го отстранят.    От TheVerge разкриват, че компанията е започнала да разпространява ъпдейти до водещите производители на хардуер, за да ги предпази. Очаква се до няколко седмици да стартират реалните актуализации до засегнатите компютри на потребителите. Intel твърдят, че ъпдейтите по подразбиране ще блокират Speculative Store Bypass, което би трябвало да редуцира всички негативни ефекти от тази уязвимост. Ако всичко върви по план повечето собственици на устройства дори няма да разберат за съществуването на този проблем.     Забавянето на скоростта дори няма двуцифрено изражение и е между 2-8%. Все пак системните администратори сами ще трябва да преценят дали да дадат приоритет на сигурността или на оптималната производителност. Microsoft и Google ще продължат да работят заедно, за да предлагат максимално бързо решения на подобни заплахи. В същото време Intel потвърдиха, че ще променят архитектурите в бъдещите си процесори и така на свой ред да предложат допълнително ниво на защита на потребителите.   Още от Digital: Кой браузър предлага най-голяма сигурност
Microsoft
Функцията Nearby Share в Windows 10 ще е достъпна и за смартфоните с Android и iOS
Функцията Nearby Share в Windows 10 ще е достъпна и за смартфоните с Android и iOS
Microsoft вече започнаха да разпространяват April 2018 Update актуализацията до съвместимите устройства с Windows 10. Една от най-интересните функции се казва Nearby Share и както името подсказва е създадена да улесни трансфера на файлове между компютрите. Идеята е, когато две машини са свързани в една и съща Wi-Fi мрежа да могат бързо да изпращат документи и мултимедия помежду си, чрез Bluetooth. Oт Microsoft сега потвърдиха, че Nearby Share ще бъде оптимизирана и за двете водещи мобилни платформи, предаде mspoweruser.     На практика това означава, че функцията ще може да се използва и от смартфоните с Android и iOS. Информацията за тази интеграция бе разкрита по време ба Build 2018 конференцията с разработчиците на компанията. Microsoft не се ангажираха с конкретен срок кога Nearby Share ще е налична за собствениците на устройства с Android, но можем да предположим, че това вероятно ще се случи до края на лятото. Новата функция ще улесни процеса на трансфер на информация между мобилните джаджи и компютрите с Windows 10.     Oт една страна това ще улесни собствениците на смартфони, а от друга се превръща в още една причина да искате да изпробвате Windows 10, ако вече не сте го направили. Ако разполагате с iPhone ще се наложи да изчакате повече време преди да може да работите с Nearby Share, тъй като първо ще се работи върху оптимизацията за Android. Плановете на Microsoft предвиждат създаването на SDK пакет от инструменти за разработчиците, което ще позволи на още повече устройства да се възползват от Nearby Share.   Още от Digitial: Как Microsoft ще улесни работата на смартфоните с Android и iOS с Windows 10
Windows 10
Мicrosoft разкриха какво е бъдещето на Fluent Design дизайна на Windows 10
Мicrosoft разкриха какво е бъдещето на Fluent Design дизайна на Windows 10
Microsoft въведоха серия от промени в дизайна на Windows 10 през миналата година и ще продължат да изпипват визията на платформата и през 2018г. От компанията вече тестват различни идеи, които да улеснят работата на потребителите с устройствата. Сега разбираме повече детайли за промените, които ще видим в приложенията и другите ключови компоненти на Windows 10. По всичко личи, че вече ще виждаме повече анимации и светлосенки, докато отваряме различните програми в компютрите  и превключваме между тях.     Водещ акцент ще бъде модернизирането на контекст менютата и вграждането на постоянно достъпни Back бутони във всяко приложение за Windows 10, предаде TheVerge. Новите промени ще улеснят разработчиците в оптимизирането на приложенията им за интерфейса на операционната система. Допълнителна система от контроли ще улеснява навигацията на Windows 10. Инженерите на Microsoft подготвят и визуални ефекти, които да добавят чувство за дълбочина на отворените табове.     Иконите и менютата вече ще са достъпни в по-голям размер, което ще улесни работата с тях от таблетите и другите устройства с тъчскрийн дисплеи. Все пак Microsoft ще се опитат да постигнат оптималния баланс между тази функционалност и класическите клавиатура и мишка. Потребителите ще могат да използват няколко различни режима на работа, с които да извлекат максимума от възможностите на своите устройства. Новите промени ще станат част от следващия ъпдейт на Windows 10.     Oще от Digital: Мicrosoft искат да заменят паролите в Windows 10 с USB с пръстов отпечатък
Microsoft Word
Как да изтрием хоризонтална линия в текста на Microsoft Word, която не иска да се махне
Как да изтрием хоризонтална линия в текста на Microsoft Word, която не иска да се махне
Независимо колко често използвате Microsoft Word никога не сте застраховани, че няма да се натъкнете на неочакван проблем с популярния текстови редактор. Ситуацията става по-неприятно в случаите, когато работите над дълъг документ и по една или друга причина структурата на файла ви се промени. Потребителите често се оплакват от това, че вградените снимки във файла изкривяват текста около тях и това наистина може да е доста досадно и да отнеме доста време, докато се справите с неочаквания бъг.    Aко постоянно ви се налага да създавате дълги текстове в Microsoft Word със сигурност сте се сблъсквали с появата на хоризонтална лента в средата на документа, която не иска да изчезне. Дори и да използвате обичайните начини за изтриване на символи в oфис пакета тя продължава да стои, което не само ще ви създаде тревоги, но ще ангажира ценното ви време. Все пак има начин как да овладеете ситуацията и с няколко кликвания да махнете лентата от средата на своя документ. Ето как да го направите, според MakeUseOf:   1. Имайте предвид, че натискането на Backspace бутона няма да махне лентата и се налага да използвате алтернативен подход.  2. Поставете курсора на мишката точно над самата хоризонтална лента.  3. Кликнете върху раздела "Home" и изберете секцията "Paragraph".  4. Oтворете падащата стрелка до иконата "Border" и маркирайте опцията "No Border".     Aко всичко е наред този процес ще махне досадната лента и ще ви позволи да се фокусирате изцяло върху документа, над който работите. Винаги може да повторите гореизброените стъпки в случай, че пак се озовете в тази досадна ситуация. На този етап няма по-бърз начин да постигнете този ефект. Можем само да се надяваме, че Microsoft ще предоставят ъпдейт за популярния си софтуер, който дългосрочно да отстрани този проблем.   Вижте три полезни функции, които ще улеснят работата ви в Microsoft Word
Microsoft Edge
Microsoft Edge срещу Google Chrome срещу Adobe Reader – кой PDF четец е най-добър
Microsoft Edge срещу Google Chrome срещу Adobe Reader – кой PDF четец е най-добър
Последните актуализации на Microsoft за браузъра им Edge добавиха нови PDF инструменти. Сега можете да въведете текстови полета, да завъртите PDF документите си, да добавяте бележки към вашите файлове и много повече.   Може ли сега да кажем, че Edge съперничи на най-популярното PDF приложение Adobe Reader? А как се справя в сравнение с неговия директен конкурент Google Chrome? От Make Use Of търсят отговорите на тези въпроси.   Текстови полета Поддръжката на полетата, които могат да се попълват в PDF файла, значително пести време. Няма да е необходимо да изтегляте и отпечатвате документа, да го попълвате ръчно, а след това да го сканирате обратно.   Chrome и Adobe поддържат подлежащи на попълване PDF файлове, но поддръжката на Edge за полетата, които могат да се попълват, надхвърля предлаганото от Chrome, поради една проста причина: лекотата, с която можете да запазите файла си.   В Chrome не можете да запазите попълнен PDF формуляр. Вместо това трябва да отпечатате документа, като използвате инструмента Print to PDF. Не звучи толкова зле, но чувството на неудовлетвореност възниква, ако искате да промените някое от вашите полета по-късно. След като документът бъде отпечатан, не можете да правите други промени; ще трябва да започнете отново. Edge ви позволява да отворите отново документа и да извършите промени.   Анотиране на PDF файлове Възможността да анотирате PDF файлове е подценявана функция. Ако работите по даден документ с други хора, искате да поддържате обратна връзка за извършените промени или имате идеи, тя ще ви спести време и хартия. Edge предлага два основни инструмента за анонсиране. Можете да маркирате текст в различни цветове, за да привлечете вниманието на хората към определена част от документа, или можете да добавяте бележки за четене от други хора.   За да започнете да правите бележки на PDF, маркирайте част от текста. Ще се появи менюто за анотиране. В допълнение към инструмента за подчертаване и инструмента за бележки ще видите бутоните „Copy” и „Cortana”.   Тук Edge има предимство пред Chrome. Браузърът на Google по подразбиране не предлага инструменти за анонсиране. Инструментите на Adobe Reader са почти еднакви с тези на Edge; просто изберете някой текст и можете да го подчертаете, да го оцветите и да добавите бележки.   Windows Ink Edge вече е напълно интегриран с Windows Ink. Нито Chrome, нито Adobe Reader предлагат подобна функция. Windows Ink ви позволява да пишете в PDF документа си на ръка анотации. За да започнете да използвате Windows Ink върху PDF документ в Edge, кликнете върху иконата на писалката в горния десен ъгъл на прозореца. Освен това Windows Ink ви позволява да подписвате цифрово документи без да се абонирате за услуга като DocuSign.   Слушане на документ Добавянето на тази функция, поставя Edge на равна нога с Adobe Reader и пред Chrome. За да чуете вашия PDF документ в Edge, трябва само да кликнете върху бутона „Read Aloud” от лентата с инструменти в горния десен ъгъл на екрана. Когато започне четенето, можете да използвате контролите на екрана, за да го прекъснете и да прескочите напред и назад. В Adobe Reader, отидете в View > Read Out Loud > Activate Read Out Loud, след това в View > Read Out Loud > Read This Page Only или „Read to End of Document”. Потребителите на Chrome трябва да разчитат на разширение за тази цел.   Опции за оформление Edge най-накрая предлага разширен набор от опции за оформление. Има два бутона от лентата с инструменти за PDF, с които трябва да сте наясно. Първият е бутонът „Rotate”. Кликането върху него ще завърти документа ви на 90 градуса по часовниковата стрелка. Кликнете върху бутона четири пъти, за да завъртите документа на 360 градуса.   Заедно с бутона за завъртане е и бутонът „Layout”. Кликнете върху него, за да отворите подменю. Подменюто ви позволява да преглеждате една или две страници на екрана си едновременно и да превъртате непрекъснато.   Adobe Reader предлага същите опции за оформление и ротация. Chrome също използва непрекъснато превъртане и има бутон за завъртане, но няма начин да видите две страници на екрана едновременно.   Заключение Невъзможно е да се отрече, че Edge вече предлага на потребителите по-функционален PDF опит от Google Chrome. Всъщност, това е може би най-мощният браузър-базиран PDF инструмент, който ще намерите. За много потребители браузърът Edge е достойна алтернатива на Adobe Reader, тъй като са налице всички обичайно необходими PDF инструменти.   Вижте как да отваряме всички файлови формати в Android
Microsoft Office
6 нови функции в Microsoft Office, които може да ползвате на iOS
6 нови функции в Microsoft Office, които може да ползвате на iOS
Докато Google и Microsoft предлагат безплатно огромно количество място за съхранение заедно с пакет от приложения с пълна функционалност за всички потребители, Apple все още се опитва да печели пари от клиентите си ако искат повече от 5 GB пространство.  Освен това, трудно се намират похвални думи и за Pages, Numbers и Keynote. Предвид тези  проблеми, потребителите на Apple вероятно вече са направили своя избор – Microsoft Office.   В най-новата версия на Word, Excel, PowerPoint и OneDrive в iOS, Microsoft представи шест нови смислени функции. От Make Use Of научаваме повече за тях.   1. Съвместна работа по документи в реално време Вашите колеги, приятели и семейство могат да работят върху документи по едно и също време с вас, в Word, Excel и PowerPoint.   2. Лесно копиране чрез плъзгане и пускане OneDrive вече поддържа плъзгане и пускане на базата на допир за файлове и папки. Също така можете да плъзгате и пускате съдържание между приложенията на Office в разделен екран.   3. Поддръжка на приложението Files Можете да осъществявате достъп, да качвате, редактирате и запазвате съдържание в OneDrive, като използвате вграденото приложение за файлове на iOS.   4. Поддръжка на универсална връзка Приложенията на Microsoft Office вече няма да ви молят да извършите повторно установяване на самоличността си при отваряне на споделен файл.   5. Разширени визуализации на файлове OneDrive ви позволява да видите повече от 130 различни файлови типа в режим на визуализация. Поддържаните разширения включват Photoshop, Illustrator, RAW, 3D обекти и DICOM изображения.   6. Повече инструменти за достъпност VoiceOver на Apple вече е напълно поддържан в целия пакет на Microsoft Office.   Вижте 9 начина да подобрим живота на батерията в iOS 11
Microsoft
Какво трябва да знаем за Microsoft Office 2019
Какво трябва да знаем за Microsoft Office 2019
Версията на Microsoft Office за 2019 ще бъде изключително за Windows 10. Докато Office 2019 може да работи на Windows 7 и 8.1, Microsoft няма намерение да го поддържа на тези версии на операционната си система. Освен това Office 2019 може да бъде последната версия на Office, налична извън абонамента на Office 365.   Много неща се случват с Microsoft Office тази година, напомнят от Make Use Of. Нека да разгледаме промените.   Кога излиза Microsoft Office 2019? Все още няма официално обявена  дата за пускането на Microsoft Office 2019 и е трудно да се направят прогнози. Ако погледнем назад във времето, ще видим че новите версии на са излизали по всяко време на годината. Така например, Office 2000 излезе през юни 1999 година, Office 2003 през октомври  2003, а Office 2016 – през септември 2015 година.   Какви нови функции ще включва Office 2019? Microsoft все още не е публикувала изчерпателна информация за новите функции. В блог пост от септември 2017 година, обаче, Джаред Спатаро, генерален мениджър на Office, споменава няколко:   - Нови и подобрени функции за чувствителността на натиск, ефекта на наклона и повторението. -  Нови Excel формули и диаграми, за да стане анализа на данните по-мощен. - Функции за визуалната анимация, като Morph и Zoom, за по-добри PowerPoint презентации.   Спатаро също изброява подобрения в сървъра по отношение на използваемостта и гласа. Може ли това да означава, че Cortana ще се интегрира по-добре с Office 2019? Ще разберем това, когато първите визуализации на Office 2019 се появят в средата на 2018 година.   Колко ще струва Microsoft Office 2019? Ако в момента сте абонирани за Office 365, няма да плащате допълнително за надстройката на Office. Вашите месечни или годишни абонаментни такси би трябвало да останат стабилни, въпреки че не можем да обещаем, че Microsoft няма да коригира цената. За съжаление все още няма подробности за ценообразуването за самостоятелната версия на Office 2019 за настолни компютри. Очаква се обаче, Microsoft да предложи нива, подобни на Office 2016. В момента цената за Office Home & Student 2016 е $ 149.99. Обърнете внимание, че в момента Office Home и Student десктоп версиите съдържат само Word, Excel, PowerPoint и OneNote. Ако имате нужда от Outlook, Publisher и / или Access, ще имате нужда от Home and Business версията или ще трябва да се абонирате за Office 365.   Освен всичко останало, абонаментът за Office включва и 1TB място за съхранение на OneDrive, 60 минути Skype за стационарни или мобилни номера, поддръжка на Microsoft и безплатни актуализации за всички продукти на Office.   Как мога да получа Microsoft Office 2019? 1. Текущи абонати на Office 365 Като абонат на Office 365 и Windows 10 ще можете да изтеглите и инсталирате версията на Office 2019 за настолни компютри от вашия акаунт в Windows Live, веднага щом Microsoft пусне новия пакет на Office. За да изтеглите Office, влезте в профила си в login.live.com. От синьото меню горе изберете Services & subscriptions. На следващата страница трябва да видите вашата версия на Office, датата на валидност на абонамента ви и опцията Install Office. Ако искате да тествате нови функции, можете да получите версията Office Insider, която ще ви даде представа за онова, което идва в Office 2019.   2. Ако не сте абонирани за Office 365? Ще имате възможност да купите Office 2019 директно от Microsoft, от онлайн търговци на дребно, като Amazon, или евентуално от доставчик на доверен местен офис, като Staples или Best Buy.   Имайте предвид, че ще имате нужда от Windows 10, за да стартирате поддържана версия на Office 2019. Въпреки това, Microsoft все още не е пуснал системни изисквания за Office 2019 и е вероятно софтуера да работи на Windows 7 или Windows 8.1. Няма обаче да получавате никакви актуализации за неподдържани версии на Windows.   Трябва ли да се надстройва Office за корпоративни потребители? Не, можете да продължите да използвате тази версия на Office завинаги. Имайте предвид, обаче, че Microsoft ограничава правата на вашия лиценз. По-рано, клиентите на Enterprise можеха да се свържат с услугите на Microsoft, базирани в облака, за целия жизнен цикъл на поддръжка на Office, който беше 10 години. С края на основната поддръжка за Office 2016, Microsoft ще прилага новата си политика, която ограничава достъпа до облачните услуги до първата половина от жизнения цикъл на поддръжката.   С други думи, на 13 октомври 2020 година ще загубите възможността да се свържете с Microsoft Exchange за хостване на имейли, SharePoint за онлайн управление на документи и сътрудничество и OneDrive for Business за онлайн съхранение. За да поддържате достъп до тези функции, трябва да преминете към Office 365 ProPlus до октомври 2020 година.   Колко време Microsoft ще поддържа Office 2019? Основната поддръжка за Office 2019 ще бъде пет години. Разширената поддръжка обаче беше съкратена от пет на две години и се очаква да изтече на 14 октомври 2025 година. Добре е да сте наясно, че няма да има друга вечна или самостоятелна версия на Office след Office 2019. В бъдеще абонаментът за Office 365 може да е единственият начин за достъп до Microsoft Office. Но кой знае дали дотогава ще имаме още настолни компютри.   Office 365 или Office 2019 да си купя? Зависи. Ако наистина се нуждаете от Office, може да искате да получите единия или другия софтуер. Ако имате лиценз за Office 2016, трябва да го издърпате, докато поддръжката му приключи. Дали Office 365 ще си струва инвестицията зависи от това дали допълнителните функции и включените услуги си струват допълнителните разходи за вас. Във всеки случай не купувайте Office 2019, освен ако не използвате Windows 10. Ако не сте склонни да надстроите до Windows 10 или да се абонирате за Office 365, пак можете да получите копие на Office 2016. Основната поддръжка продължава до 13 октомври 2020 година, а разширената поддръжка до 14 октомври 2025 година. Това е съответно пет и две години повече от разширената поддръжка за Windows 7 и Windows 8.1.   Има ли безплатни алтернативи на Microsoft Office? Да! Можете да замените Office 365 с безплатни онлайн офис пакети като онлайн офис пакета на Google или Open365 (базиран на LibreOffice). Можете дори да получите Microsoft Office безплатно, но за ограничен период от време.   Вижте най-добрите безплатни алтернативи на Microsoft Office 365
Microsoft
Как да се справим с най-често срещаните проблеми в Microsoft Store
Как да се справим с най-често срещаните проблеми в Microsoft Store
Наскоро името на Windows Store беше заменено с Microsoft Store. Това е официалният пазар за изтегляне на игри, приложения, теми и др. Тук обаче попадането на някаква грешка не е необичайно събитие, като много от тези грешки са трудни за разрешаване. Затова съветите на makeuseof може да са ви от полза.   Първо обаче е добре да проверите инструмента за отстраняване на неизправности в Microsoft Store. Той ще открие всички проблеми и ще се опита да ги поправи автоматично. Дори и да не могат да бъдат коригирани, все пак ще е полезно да знаете какъв е проблемът, ако в Store не ви е дадена конкретна грешка при стартирането.   За целта изтеглете Windows 10 Тroubleshooter директно от сайта на Microsoft. Отворете файла с „Diagnostics Troubleshooting Wizard”, който трябва да бъде избран по подразбиране. Кликнете върху „Next”, за да продължите през съветника. Накрая отбележете съобщенията за грешки, които не можаха да бъдат отстранени.   1. Windows Store не се отваря Ако Store изобщо не се отвори, първото нещо, което трябва да направите, е да рестартирате компютъра си. Ако това не свърши работа, направете системно търсене за powershell, кликнете с десния бутон върху съответния резултат и изберете „Run as administrator“. Въведете следното и натиснете „Enter“: powershell -ExecutionPolicy Unrestricted Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register $Env:SystemRootWinStoreAppxManifest.xml   Затворете PowerShell и сега трябва да успеете да отворите Store.   2. Кешът на Windows Store е повреден Първото нещо, което трябва да опитате, е да изчистите кеша. Натиснете Win + R, за да отворите Run, въведете wsreset.exe и натиснете „OK”. Ще се отвори празен „Command Prompt” прозорец за около десет секунди. След това ще се отвори „Store”. Ако това не се случи, отново натиснете Win + R и въведете това: C:Users%USERNAME%AppDataLocalPackagesMicrosoft.WindowsStore_8wekyb3d8bbweLocalState   Ако вече има Cache папка, сменете името ѝ на Cache.old. След това, без значение дали вече е съществувала или не, създайте нова папка, наречена Cache. И накрая стартирайте Troubleshooter както е посочено по-горе, и трябва да се открие и разреши проблема.   3. Windows Store липсва Ако не можете да намерите „Store” никъде в системата, ще трябва да го инсталирате отново. Направете системно търсене за powershell, кликнете с десния бутон върху съответния резултат и изберете „Run as administrator“. Въведете следното и натиснете „Enter“: Get-AppXPackage *WindowsStore* -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)AppXManifest.xml"} Затворете PowerShell, рестартирайте компютъра си и “Store” трябва да се върне обратно.   4. Изтеглянето от Windows Store е невъзможно Ако не можете да изтеглите приложения или да актуализирате правилно вашите приложения, първо проверете дали не се опитвате да ги инсталирате на външен хард диск. Това може да доведе до проблеми, така че е по-добре да ги задържите на вътрешния. Натиснете Win + I за да се отвори “Settings”, отидете в System > Storage, изберете външното устройство и кликнете върху “Apps & games”.   Кликнете върху проблемното приложение и кликнете върху “Move”. Накрая изберете вътрешното устройство от падащото меню и кликнете върху “Move”. Ако проблемът продължава опитайте да стартирате инструмента Windows Update troubleshooter. За целта направете системно търсене за “troubleshooter” и изберете съответния резултат. Под заглавието “System and Security” кликнете върху “Fix problems with Windows Update”. Натиснете “Next”, за да продължите през инструмента за отстраняване на неизправности. След като приключите, отворете “Store” и вижте дали може да изтегляте.    5. Error Code 0x80072EFD Тази грешка ще се появи, когато “Store” има проблеми с мрежата. Ето няколко прости неща, които можете да опитате. Стартирайте “Windows Update”, деактивирайте антивируса и поправете ако е необходимо времето и дата на вашата система. Ако това не помогне, време е да се впуснете в регистъра. Натиснете Win + R за да се отвори Run. Въведете “regedit” и натиснете “Enter”. Ако не виждате адресната лента в горната част на прозореца, отворете View > Address Bar. Въведете следното и натиснете Enter: ComputerHKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindows NTCurrentVersionNetworkListProfiles   В левия прозорец кликнете с десния бутон върху папката “Profiles” и изберете “Permissions”. Кликнете върху “Advanced”. Сложете отметка до “Replace all child object permission entries with inheritable permission entries from this object”, кликнете “OK”, след това рестартирайте компютъра и заредете “Store”.   6. Error Code 0x80072EE7 Щом видите този конкретен код за грешка, то тогава има проблем със сървъра. Това е проблем в мрежата и може да възникне, дори ако вашият интернет браузър работи перфектно. За целта опитайте да нулирате настройките на прокси сървъра си. Натиснете Win + R, въведете “cmd” и натиснете “Enter”. Въведете това и натиснете “Enter”: netsh winhttp reset proxy Рестартирайте компютъра си и отворете “Store”. Всичко трябва да е наред.   7. Error Code 0x8000ffff Ако виждате тази грешка в Store, това означава че страницата не може да се зареди. Направете системно търсене за repair network problems изберете съответния резултат, след което стартирайте инструмента Тroubleshooter. Той ще се опита да открие и автоматично да реши всички проблеми. След като приключи, опитайте отново да отворите “Store”. Ако проблема все още е на лице, опитайте да използвате обществените DNS настройки на Google. Отворете Control Panel чрез системно търсене. Горе в дясно, в полето за търсене въведете view network connections и кликнете върху резултатите. Кликнете с десния бутон върху вашата active connection и кликнете върху “Properties”.   Сега кликнете върху internet Protocol Version 4 (TCP/IPv4) и после върху “Properties”. Изберете “Use the following DNS server addresses”. За Preferred DNS server въведете “8.8.8.8”. За “Alternative DNS server” въведете “8.8.4.4”. Кликнете върху “OK”, рестартирайте компютъра си и стартирайте “Store”.   8. Error Code 1 Ако виждате тази грешка, ще трябва да промените региона на компютъра си, така че да е в Съединените щати. За да направите това натиснете Win + I за да отворите Settings и отидете на Time & Language > Region & language. Използвайте Country or region за да изберете United States. Рестартирайте компютъра и Store трябва да работи.   Вижте 5 начина да се справим с аудио проблемите в Windows 10
Microsoft
Microsoft купи компанията Semantic Machines, за да разработва по-добри технологии с изкуствен интелект
Microsoft купи компанията Semantic Machines, за да разработва по-добри технологии с изкуствен интелект
Microsoft официално потвърдиха, че са придобили компанията Semantic Machines Inc. в сделка, чиито финансови параметри засега остават публична тайна. Очаква се това да позволи на технологичния гигант да стане още по-влиятелно име в сферата на изкуствения интелект. В случая не става въпрос единствено за услугата Cortana, но също за много чатботове с АI алгоритми на Microsoft, като например Xiaolce, който вече е отговорен за провеждането на над 30 млрд. разговора с реални хора в Китай, Япония, САЩ и някои европейски страни.   От Semantic Machines Inc. се определят като компания, разработваща фундаментална технология, позволяваща органична комуникация между хора и машини, предаде CNet. Някои от най-добрите инженери в този сегмент вече работят за Semantic Machines Inc., включително и редица учени от най-големите и престижни университети в САЩ. Все още не знаем точно как ще протече интеграцията на технологията им към множеството продукти, които Microsoft предлага на потребителите си.    Съчетанието между тях и сегашните технологии на Microsoft се очаква да се превърне в основата, която ще  компанията в дългогодишен лидер в сферата на AI софтуера. Алгоритмите на Semantic Machines Inc ще станат част от всички мобилни приложения на Microsoft, дори заглавията налични за конкурентните платформи. Времето ще покаже как ще протече сътрудничеството между две от водещите имена в сферата на технологиите с изкуствения интелект в индустрията.   Още от Digital: Пет термина свързани с изкуствен интелект, които е добре да знаем
Microsoft
Мicrosoft ще конкурират iPad с ново поколение бюджетни таблети Surface
Мicrosoft ще конкурират iPad с ново поколение бюджетни таблети Surface
Мicrosoft нямат никакво намерение да се отказват от глобалния пазар на таблети и вече работят усилено над нова поколение устройства с бранда Surface. Този път компанията ще се опита да грабне вниманието на потребителите с достатъчно атрактивна цена, а не толкова с мощния хардуер. Концепцията на Microsoft предвижда премиерата на гама от таблети Surface, които за разлика от своите предшественици се продават на много по-изгодна цена, информира Bloomberg.   Компанията вижда в тази идея единствения начин да се конкурира успешно с iPad и ще представи новите си предложения от гамата Surface през втората половина на 2018г. Според данните устройствата ще са оборудвани с 10-инчови сензори дисплеи, а не с 12" екрани, както досега. Този размер е почти идентичен с този на iPad и неслучайно е избран от Microsoft. Aнализаторите очакват това да са първите устройства от тази серия, които разполагат с USB Type-C конектори.    Бюджетните таблети ще са около 20% по-леки от сегашното поколение и ще гарантират около четири часа време за работа с едно зареждане на батерията. Високата производителност ще се гарантира от процесори на Intel, като е предвидена и поддръжка за допълнителни стилуси. Все още не разполагаме с информация какви други изненади подгтовя Microsoft, за да изненада своите потребителите. Официалната цена на новите таблети Surface, обаче се очаква да е от порядъка на $400.   Още от Digital: Анализаторите прогнозират, че пазарът на таблети ще се стабилизира през 2018г.
Microsoft
Microsoft спират поддръжката за десктоп версията на OneNote
Microsoft спират поддръжката за десктоп версията на OneNote
Microsoft се очаква да представят официално новата версия на популярния си офис пакет до края на годината. Освен подобренията, които ни очакват в приложенията разбираме, че Office 2019 ще сложи край на десктоп версията на ОneNote. Вместо това компанията ще заложи на Universal Windows Platform (UWP) приложението, което е оптимизирано изцяло за интерфейса на Windows 10. Сегашната десктоп версия на OneNote за в бъдеще вече няма да бъде обект на софтуерни ъпдейти.   Потребителите ще могат да продължат да я използват, както досега и да получават периодични пачове за сигурност до края на жизнения цикъл през октомври 2020г. Липсата на нови функции вероятно ще накара много хора да спрат да използват десктоп версията на OneNote за сметка на UWP приложението или други конкурентни продукти. Всички други офис програми в Office 2019 ще са оптимизирани специално за потребителския интерфейс на Windows 10, информира TechRadar.     Софтуерните инженери на Microsoft вече работят усилено над Office 2019 версия за компютрите Mac, както и над нови абонаментни планове за облачната услуга Office 365. Спирането на десктоп клиента на OneNote е част от стратегията на компанията за преминаване към т.нар. "Progressive Web Apps" (PWAs) приложения в Windows Store. Повече информация ще разберем до няколко седмици, когато ни очаква премиерата на следващия голям ъпдейт за Windows 10, който е с името Spring Creators Update.   Oще от Digital: Най-добрите клавишни комбинации за OneNote
Microsoft Word
5 полезни алтернативи на Microsoft Word
5 полезни алтернативи на Microsoft Word
Microsoft Word е много популярна текстообработваща програма, но много хора все още не я използват. Независимо дали става въпрос за цена, достъп или предпочитание, не всеки е фен на Word.   Ако попадате в тази категория, може да използвате алтернативни офис пакети като LibreOffice или Google Docs. Или някоя от другите добри и безплатни възможности. От Make Use Of препоръчват да започнем търсенето от тези 5 алтернативи на Microsoft Word.   1. Jarte Jarte има ясен и лесен интерфейс, който улеснява работата с документи. Можете да създадете няколко документа в един прозорец, като използвате табовете в горната част. Също така имате опции за персонализиране.   Характеристики: - Редактиране с основни инструменти като копиране, поставяне, намиране и проверка на правописа, както и речник и тезаурус. - Вмъкване на изображения, хипервръзки, таблици, уравнения и обекти. - Форматиране на шрифтовете с удебелен шрифт, курсив, подчертаване, цвят, размер и стил. - Регулиране на параграфите, като използвате подравняване, тире, разстояние между редовете и табулации. - И още: многобройни изгледи, брой думи, страници и знаци, увеличение или намаляване и вградена функция за снимка на екрана.   Можете да изтеглите и използвате Jarte безплатно. Ако се интересувате от бонус функции, като например персонализирани клавишни комбинации, скриптове и автокоригиране, ще трябва да платите за Jarte Plus.   2. AbleWord Интерфейсът на AbleWord е много подобен на този на Microsoft Word. Имате стандартно меню в горната част с „File”, „Edit” и „View”, бутони за бързи действия и лентата за форматиране на шрифтове.   Характеристики: - Запазване на документите като DOC, DOCX, PDF, HTML, или TXT. - Вмъкване на изображения, текстови рамки, таблици и номера на страници. - Форматиране на шрифтове, абзаци, стилове, колони, булети и номериране. - Използване на таблици чрез вмъкване, избиране или изтриване заедно със сливането и разделянето на клетки. - И още: импортиране на PDF файлове, различни изгледи, брой думи, мащабиране, както и опции за оформление на страницата.   AbleWord е достъпен за изтегляне и използване напълно безплатно. И ако имате нужда от помощ, просто кликнете върху бутона Help от лентата с инструменти или посетете AbleWord Online Help.   3. WordGraph SSuite Office предоставя множество приложения като текстообработващи програми, електронни таблици и редактори. Един от тези продукти е WordGraph и е чудесна алтернатива на Microsoft Word. Подобно на AbleWord, в горната част има стандартно меню, бутони за бързо действие и лента с инструменти за форматиране. Всеки нов документ се отваря в отделен таб. Характеристики: - Избор на изгледи - Вмъкване на обекти, изображения, таблици, връзки, емотикони, уравнения, автоматичен текст и шрифтове. - Форматиране на шрифтове, абзаци и визуални текстови ефекти. - Използване на инструменти за проверка на правописа, брой думи, проследяване на промените и онлайн речници, тезауруси и преводи. - И още: експортиране на документи, история и статистически данни, клавишни комбинации и интегриране в облак за съхранение.   Можете да изтеглите WordGraph безплатно, както и другите продукти на SSuite. Можете също така да намерите полезни онлайн уроци, ако имате конкретни въпроси.   4. FocusWriter FocusWriter е идеален за тези, които не искат нищо странично да ги разсейва. Когато отворите FocusWriter, ще видите областта на документа на красив фон. Така че, можете да започнете да пишете веднага. Приложението предлага полезни функции, които биха ви потрябвали в текстообработващата програма.   Характеристики: - Редактиране с основни функции за отмяна, изрязване, копиране и поставяне. - Форматиране на шрифтове, абзаци, заглавия. - Използване на инструменти за намиране, замяна, проверка на правописа и символи. - Коригиране на настройките за фокусиран текст, теми и предпочитания за фокусиране. - И още: статистически данни за ежедневния прогрес, задаване на цели, персонализиране на лентата с инструменти и клавишни комбинации. FocusWriter е безплатен и достъпен на различни платформи. Ако харесвате функциите на текстообработващите програми, но предпочитате фокусиран инструмент за писане, това е приложението за вас.   5. Shaxpir 4 Shaxpir 4 е текстообработващ процесор, който е идеален за писатели. Но може да го използвате за писане на статии, есета и дори за идеите си. Можете да организирате документите си по видове като книги, разкази или статии, всичко това в атрактивен, интуитивен интерфейс.   Характеристики: - Придвижвате се до съдържанието с помощта на страничната лента. - Форматиране на шрифтове, абзаци, стилове и списъци. - Вмъкване на изображения, връзки. - Експортиране на елементи като DOCX или HTML. - И още: История на версиите (платено), брой думи, проверка на правописа, цветен дисплей, проверка на правописа и създаване на съдържание по тип и папки.   Shaxpir 4 се предлага безплатно, а Shaxpir 4 Pro се предлага с безплатен пробен период. Ако решите да се абонирате за про версията, ще получите функции като експортиране на EPUB, персонализирани теми и история на версиите.   Вижте три полезни функции, които ще услеснят работата ви в Microsoft Word
Microsoft Bing
Търсачката Microsoft Bing вече използва десет пъти по-бърза система с изкуствен интелект
Търсачката Microsoft Bing вече използва десет пъти по-бърза система с изкуствен интелект
Софтуерните инженери на Microsoft разработват иновативна система с името Brainwave, която е проектирана да ускори максимално работата на обучена невронна мрежа при минимална латентност. Основната идея на Microsoft е с подобни методи да се подобри осезаемо скоростта при извършване на изчислителни задачи с изкуствен интелект в продуктите им. Последните данни на компанията разкриват, че новата версия на Brainwave, която вече се използва от Bing може да извършва 10 пъти по-бързо AI изчисления от досегашната версия на търсачката, предаде VentureBeat.   Tова е постижение е важна стъпка към разработването на платформа, която да позволи на бизнес потребителите в облака да изпълняват собствени модели с изкуствен интелект, които се захранват хардуерно. Специалният хардуер, който използва Microsoft предлага редица подобрения свързани със скоростта, но и е оптимизирана за създаването на по-комплексни AI компютърни системи за изчисление. Последната версия на Microsoft Brainwave подобрява възможностите на тестовия Turing Prototype 1 и прави структурата му десет пъти по-сложна, сравнение с предходния модел на компютъра.     Сложността на системата е правопрoпорционална на скоростта, което гарантира, че извършва десетократно по-бързо поставените задачи. Microsoft Brainwave се състои от стотици хиляди малки компоненти и всеки от тях е необходимо да работи в пълен синхрон с останалите, за да се гарантира плавната работа. Инженерите на компанията ще продължат да експериментират с различни идеи, които да направят технологията още по-добра, но също да намалят разходите за поддръжката на Brainwave. Бъдещето на AI моделите не е само в Bing, но и в останалите продукти на Microsoft.   Още от Digital: Как ще комуникираме с изкуствения интелект през 2018г.
Windows 10
Microsoft искат да увеличат цените на лиценз за Windows
Microsoft искат да увеличат цените на лиценз за Windows
Конкуренцията в глобалния пазар на лаптопи е доста сериозна особено в бюджетния ценови клас. Потребителите разполагат с разнообразни възможности за избор на устройства с Windows 10 или Chrome OS. Не бива да забравяме и наличието на много евтини таблети с допълнителни клавиатури, които могат да се използват като мини компютри и са лесни за носене. Водещите производители обръщат специално внимание на предложенията си от най-скъпия ценови сегмент, където конкуренцията между тях ще достигне пикови стойности до края на 2018г.   Последните данни на Digitimes разкриват, че Microsoft обмислят интересна промяна в стратегията си, която вероятно няма да се хареса на потребителите. Компанията смятат да увеличат лицензионните такси за абонамент към Windows 10 като започнат с устройствата от най-скъпия ценови сегмент. Ако всичко върви по план промените ще влязат в сила през втората половина на годината. Все още не разполагаме с информация колко голямо ще е планираното увеличение, но можем да сме сигурни, че това ще се отрази на водещите производител на компютри в индустрията.   Със сигурност това решение ще увеличи напрежението върху тях, тъй като и в момента се борят с непрекъснато увеличаващите се ценни на хардуерни компоненти. Microsoft все още не са коментирали официално ситуацията, което означава, че ще трябва да се въоръжим с повече търпение, за да разберем с колко ще се увеличат лицензите за Windows OS.    Oще от Digital: Как лесно да освободим дисково пространство в Windows 10
приложения
7 безплатни Microsoft приложения, които е добре да пробвате
7 безплатни Microsoft приложения, които е добре да пробвате
Вие сте фен на инструментите за производителност? Има много приложения и инструменти, които ви помагат да увеличите производителността си, включително приложения за списъци със задачи, приложения за бележки и разширения на браузърите за запазване на уеб страници.   Всички сме запознати с Microsoft Office. Word, Excel, PowerPoint, Outlook и OneNote са популярни инструменти за производителност, които много от нас използват всеки ден. Но има и други също толкова полезни инструменти на Microsoft, за които може да не знаете и към които обръщат вниманието ни от Make Use Of.   1. Microsoft To-Do - Windows | iOS | Android (безплатно) Microsoft To-Do ви позволява да създавате прости, но интелигентни списъци със задачи с напомняния. Можете също да следите напредъка си по различните проекти и да създадете толкова отделни списъци, колкото искате. Използвайте го, за да следите почти всичко – работни проекти, списъци за пазаруване, поръчки и др. За да се фокусирате върху ежедневните задачи, използвате функцията “My Day”.   2. OneNote Web Clipper – онлайн (безплатно) Да предположим, че търсите информация в интернет за ваш проект. Намирате няколко страници, които искате да прочетете, но в момента сте заети. Затова ги записвате или добавяте към услуга като Pocket или Instapaper, но там се загубват, защото списъкът ви с неща, които искате да прочетете по-късно е много дълъг.   Ако използвате OneNote, за да съхранявате и организирате информацията си, има по-добро решение. Можете да запишете почти всичко в OneNote. OneNote Web Clipper е разширение за браузъра, което ви позволява бързо и лесно да прикачите уеб страници, изображения, PDF файлове и т.н. в бележки, които стават част от вашата колекция от бележки в OneNote. Отрязаното съдържание се съхранява в OneNote и се предлага на всяко устройство, на което използвате OneNote, дори когато сте офлайн.   3. Send to OneNote - Windows (безплатно) Send to OneNote е като OneNote Web Clipper, но разширява възможностите и за други типове документи, различни от уеб страници. Инструмента ви позволява да “отпечатате” от всяко приложение  страница в OneNote. Например, вместо да отпечатвате Word файл на принтера, можете да изберете Send to OneNote при отпечатването на документа. Копие от файла, както ще бъде отпечатан на хартия, ще се запише в OneNote.   След като документът ви е в OneNote, имате достъп до него дори и когато сте офлайн. Можете да осъществите достъп до документа и на всяко друго устройство, работещо с OneNote, като телефон или таблет.   Ако работите с OneNote 2016, което е настолното приложение, инсталирано с Office 2016, ще видите Send to OneNote 2016 в списъка с опции на принтера за отпечатване на вашия документ. Ако използвате безплатното приложение OneNote за Windows от Microsoft Store, ще трябва да инсталирате и Send to OneNote, за да видите Send to OneNote в списъка с опции за принтера.   4. Sticky Notes - Windows (безплатно) Имате ли навика да лепите жълти листчета по монитора и бюрото си, за да не забравите нещо?  Има по-добро решение за вас. Инструментът Sticky Notes ви позволява да пишете бележки които да съхранявате на компютъра си. Приложението Sticky Notes UWP може да бъде стартирано като самостоятелно приложение или като част от работното пространство на Windows Ink. Sticky Notes приема използването на стилус и може да разпознае почерк. Той се интегрира с Cortana и може да създава напомняния от бележки, съдържащи дата.   5. Office Lens – Windows | iOS | Android (безплатно) Имате ли куп бележки и документи около вас? Непрекъснато губите важни документи? Вашият смартфон винаги е с вас, така че защо не го използвате, за да заснемате и съхранявате документи, разписки, бележки и други? Office Lens е приложение, което ви позволява да правите снимки на документи. Office Lens преобразува изображения в PDF, Word и PowerPoint файлове и е идеален спътник на OneNote. Приложението използва технологията OCR, така че разпознава дали текста е напечатан или написан на ръка.   6. Mail and Calendar – Windows (безплатно, включен в Windows 10) Outlook покрива ли всичките ви нужди за имейл услуга? Безплатното приложение Mail and Calendar на Microsoft, известно още като Windows 10 Mail, е лесен за използване имейл клиент, който също така осигурява достъп до вашите календари и контакти. Той поддържа Office 365, Outlook.com, Live.com, Exchange, Gmail, Yahoo, iCloud и други POP и IMAP акаунти.   7. My Office - Windows (безплатно) My Office е приложение за достъп и използване на всичките ви абонаментни облаги от вашия Office 365 профил на едно място. Можете да управлявате профила си, да отваряте програми, включени в абонамента, и да имате достъп до последните документи на Office от всякакъв тип. Можете да получите помощ и обучение и да предоставите обратна информация за Office 365.   Вижте 4 полезни неща, които предлага екосистемата на Microsoft за Android  
Microsoft
4 полезни функции в Microsoft Outlook, които може би не знаете
4 полезни функции в Microsoft Outlook, които може би не знаете
Microsoft Outlook е богат на функции имейл клиент, но някога може да искаме функция, която я няма. Има много инструменти на трети страни, безплатни и платени, които добавят функционалност към Outlook или подобряват съществуващата функционалност. От makeuseof разбираме за 4 инструмента за Microsoft Outlook, които добавят полезна функционалност или осигуряват бърз достъп до настройките и функциите на Outlook.   1. OutlookTools OutlookTools е безплатен инструментариум за Outlook в Windows, който осигурява бърз и лесен достъп до настройките на Outlook и папките с данни. Можете също така да имате достъп до някои инструменти на Windows в OutlookTools, като Registry Editor и Event Viewer. На OutlookTools прозореца ще видите в ляво меню, от което можете да получите достъп до различните налични инструменти.     Екранът General показва информация за Outlook инсталацията ви и някои бутони за бърз достъп до Outlook и Windows инструменти. Ако имате проблеми с PST или OST файлове на Outlook, използвайте бутона “Run ScanPst”, за да сканирате файла. Стартирането на ScanOst вече е остарял вариант, защото не се поддържа от Outlook. Можете също да стартирате Outlook в Safe Mode директно от General екрана.   Екранът “Folder Paths” дава бърз достъп до папките, които Outlook използва за съхраняване на данни и настройки. Повечето от тях са само за справка, но можете директно да отворите папките от екрана “Folder Paths”.   Има временна папка, използвана при отварянето на прикачените файлове, описани в долната част на прозореца. Можете да изпразните тази папка чрез бутона Empty Folder. Екранът “Startup Switches” изброява всички налични команди, които можете да използвате, за да стартирате Outlook по специфични начини. Задръжте курсора на мишката върху всяка  от тях, за да научите какво прави. Например, можете да премахнете всички имена и имейл адреси от списъка за автоматично попълване, когато стартирате Outlook.   Outlook включва функция за защита, която блокира прикачени файлове, които могат да повредят компютъра ви с вируси или други заплахи. Някои типове файлове, като EXE файлове, изпратени като прикачени файлове, се блокират автоматично. Екранът “Blocked Attachments” изброява типовете файлове, блокирани от Outlook. За да отблокирате типа на файла, поставете отметка в квадратчето за желания тип в списъка. Внимавайте обаче какво деблокирате. Outlook блокира тези типове файлове, защото те могат да представляват риск за вашия компютър.   2. Email Insights Email Insights е лек клиент за търсене в Outlook и Gmail. Той има бърза функция за автоматично довършване и търсене на неясни имена и автоматично коригира правописа. Когато стартирате Email Insights, се показва екранът Account Selection. Кликнете върху Outlook. След това в следващия диалогов прозорец изберете профила, в който искате да търсите. Въведете думата си за търсене в полето за търсене и натиснете Enter. Можете също така да отваряте допълнителни раздели, за да извършвате няколко търсения в същия прозорец. Всеки раздел е обозначен с думата за търсене за този раздел.   3. Outlook-Google Calendar Sync Използвате ли календари с Google и Outlook? Ако е така, навярно търсите начин да синхронизираните двата календара. Outlook Google Calendar Sync е безплатен инструмент, който осигурява еднопосочно и двупосочно синхронизиране между календарите ви в Google и Outlook. Можете да синхронизирате от Google с Outlook, Outlook с Google или да синхронизирате в двете посоки, като обедините двата календара.   Когато отворите Outlook Google Calendar Sync трябва да изберете пощенската кутия на Outlook и календара на Google, които искате да синхронизирате. В раздела Outlook изберете Default mailbox или Alternative mailbox и след това изберете пощенската кутия, която искате да използвате. Ако имате повече от един календар за избраната пощенска кутия, изберете календара, който искате да синхронизирате, от падащия списък “Select calendar”. След това кликнете върху таба Google, кликнете върху “Retrieve Calendars”, и изберете имейл акаунта, съдържащ календара, който искате да синхронизирате от падащия списък “Select calendar”. Ще бъдете помолени да влезете в профила си в Gmail в браузъра по подразбиране. Кликнете върху “Allow” в браузъра си, когато бъдете подканени да дадете разрешение на Outlook Google Calendar Sync за достъп до вашия календар.   След това ще получите код, който ще позволи на Outlook Calendar да се синхронизира с Google Calendar. Изберете кода, копирайте го, поставете го в полето “Authorization Code” в диалоговия прозорец “Authorize Google Access” и кликнете върху “OK”.   Кликнете върху Sync Options таба и изберете Direction в How секцията. Изберете Date range под “When”, и “Attributes to include” под “What”. Също така можете да промените начина, по който приложението работи в таба “Application Behaviour”. След като изберете настройките си, кликнете върху “Save”.   За да синхронизирате календарите си, кликнете върху таба “Sync” и после върху “Start Sync”. Напредъкът и резултатът се показват в таба “Sync”. Следващия път, когато искате да синхронизирате едни и същи календари, отворете Outlook Google Calendar Sync и кликнете върху “Start Sync”. Вашите настройки остават същите, ако сте ги запазили.   4. Stellar PST Viewer Stellar PST Viewer е безплатен инструмент, който сканира PST файлове в Outlook и ви позволява да преглеждате във файла всички елементи (имейли, контакти, списания, календари, задачи) и да запазвате отделни елементи или всички елементи в различни формати.   Когато стартирате Stellar PST Viewer, изберете PST файл като използвате бутона “Select Outlook File”. Освен това може да използвате Find Outlook File да търсите PST файлове. По подразбиране PST файловете са в папката C:Users%username%DocumentsOutlook Files folder.   Всички имейли, контакти, списания, календари, задачи са изброени в дървовидна структура от лявата страна на главния прозорец. Можете да изберете елемент, да кликнете с десния бутон върху него и да изберете формат, за да запазите елемента.   Вижте 5 полезни съвета за работа с Gmail, Outlook Mail и Yahoo Mail