Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
9 резултата за meta
технологични новини
5 значими новини от технологичния свят на 20 декември в digital.bg (Видео)
5 значими новини от технологичния свят на 20 декември в digital.bg (Видео)
Сърфирането в интернет може да бъде изпълнено със забавление и достъп до полезна информация. 
технологични новини
5 технологични теми, които привлякоха най-голям интерес на 8 декември в digital.bg (Видео)
5 технологични теми, които привлякоха най-голям интерес на 8 декември в digital.bg (Видео)
Главният изпълнителен директор на Apple е един от най-богатите хора на планетата. Усилията, които Тим Кук полага за успеха ха компанията не остават незабелязани за анализаторите.
Meta
Ето с какво ще усещаме виртуалните обекти в метавселената на Меta (Facebook)
Ето с какво ще усещаме виртуалните обекти в метавселената на Меta (Facebook)
Виртуалната реалност представлява бъдещето на комуникацията и забавлението. Именно тази концепция е заложена за създаването на нова компания с името Meta. Ребрандирането също така цели да покаже, че Facebook не е просто социална мрежа и да ни фокусира върху другите им иновативни продукти. Марк Зукърбърг вече разкри идеите си да създаде платформа, в която си общуваме в дигитална среда. Сега разбираме за още едно атрактивно допълнение към метавселената. Експертите от Reality Labs дивизията, които работят над най-атрактивните проекти на компанията сега демонстрираха възможностите на иновативен аксесоар. Превъплъщаването в метавселената ще е възможно, чрез хаптични ръкавици проектирани за AR/VR съдържание, над които се работи от години. Настоящият прототип е в състояние да възпроизвежда различни усещания във виртуалния свят, включително текстура, напрежение и вибрация.     По този начин ще можем да усещаме виртуалните обекти и ще добави важен елемент към изграждането на метавселената. Хаптичната ръкавица е оборудвана с миниатюрни задвижващи механизми на повърхността. Тези компоненти са разработени да се движат в отговор на определени действия, които извършваме във виртуалния контекст. Самият процес използва микрофлуиди, с които се изтласква въздух към задвижващите механизми, съобщава ZDNet. Възможността да докосваме, усещаме и манипулираме обекти във VR среда е част от амбициозния план на Meta да премахне границите между виртуалния и физическия свят. Следващата стъпка е добавянето на система за следене на движението на ръцете, което ще позволи на компютрите да разбират точно къде се намираме във дигиталната реалност. Вече се тества и специален процесор, който да захранва задвижващите механизми на хаптичната ръкавица.   Още от Digital: Над 10 000 специалисти в Европа ще работят върху метавселената на Facebook
Meta
Меta (Facebook) ще конкурират Apple с нов смарт часовник през 2022г.
Меta (Facebook) ще конкурират Apple с нов смарт часовник през 2022г.
Бъдещото развитие на Facebook ще бъде свързано предимно с изграждането на т.нар. "метавселена". Концепцията предвижда сливането на физическия и реалния свят по начин, който не бе възможен досега. Именно това е причината за Meta - новото име на компанията. На този етап не се планират драстични промени в интерфейса и функционалността на Facebook, Messenger, Instagram и WhatsApp. Приложенията ще продължат да оперират както досега. Ребрандирането има по-дълбок смисъл и символизира, че социалната мрежа не е единственият елемент от бизнеса на компанията, която инвестира и в много други продукти. Припомняме ви също, че се работи над виртуална валута,  която също ще има важно влияние от екосистемата, която Meta опитват да изградят. Броени часове след като научихме за новото име на компанията от Bloomberg разкриват детайли за един от предстоящите продукти на новия бранд.     В интернет се появиха снимки, които показва умен часовник с почти квадратен форм фактор. Най-интересното е наличието на Notch, което е гаранция за вграждане на камера за селфита. Самият дисплей не е включен, което не ни позволява да разберем с каква операционна система работи. Интеграцията на камера е част от опитите на компанията "да ни потопи" в метавселената, където можем да комуникираме с дигитални аватари в напълно виртуална среда. На този етап часовника е все още прототип, който обаче разкрива желанието на Meta да се конкурират в ниша, която се доминира от Apple Watch. Oще през лятото се появих данни за устройство, коет оима 1080p камера за видео разговори и поддържа LTE. Няма да е изненадващо, ако тези характеристики станат част от предстоящия часовник.   Още от Digital: Над 10 000 специалисти в Европа ще работят върху метавселената на Facebook
Windows
Metacafe Pro
Metacafe Pro
Facebook
Aвторите на съдържание ще могат да печелят пари от профила си във Facebook (Меta)
Aвторите на съдържание ще могат да печелят пари от профила си във Facebook (Меta)
Рекламите са основният източник на приходи за социалната мрежа, които използват множество механизми, за да монетизират личната информация на потребителите. Компанията вече експериментират с допълнителен инструмент, който е насочен специално към авторите на съдържание. Това е режим с името "Professional" и ще предложи повече възможности да монетизират своите клипове и публикация. Новата секция в профилите ще показва и полезни съвети и аналитични данни, които досега бяха видими единствено за Facebook Pages. Една от новостите, която ще предложи "Professional" режима е опцията авторите на съдържание в социалната мрежа да се включват във Reels Play програмата за бонуси. Някои от тях могат да спечелят до $35 хил. месечно на базата на гледаемостта на своите клипове във Facebook (Meta). Трябва да уточним, че достъпа на програмата става с покани, което означава, че компанията в голяма степен ще определи кои профили могат да се присъединят.     На този етап Meta не са публикували повече информация за функциите и подобренията, които тепърва ще осигуряват в професионалния режим. Очакванията са създателите да имат достъп до сходни инструменти с тези на собствениците на страници, с които промотират своя бизнес. Това включва информация за публикациите, аудиторията и допълнителни статистики на профила. По този начин ше виждате общия брой споделянния, реакции и коментари, които предизвикат публикациите, както и увеличението на броя на последователите с течение на времето. Всички тези данни са важни, тъй като ще позволят на авторите на съдържание да добият по-добра представя за своите аудитория и респективно как да продължат да им предлагат по-добро съдържание.     Още от Digital: Meta ще продават продукти във Facebook и Instagram от 2022г.  
социални мрежи
Дойде ли времето да забравим Facebook (Меta)
Дойде ли времето да забравим Facebook (Меta)
Социалната мрежа е красноречив пример за модерния свят и влиянието на технологиите в ежедневието ни. Всеки потребител е запознат с предимствата на Facebook и невероятните възможности за достъп до информация и комуникация, които предлага. Приложения като WhatsApp и Instagram разширяват екосистемата от услуги на компанията, която достига до по-голямата част от световното население. Само преди няколко седмици възникна проблем, който спря достъпа до всичките услуги на компанията, което предизвика сериозна вълна от коментари. Вече ви съобщихме колко струва на Facebook да остави 3 млрд. потребители без услугите си за 6 часа. Финансовите загуби са само едно последствие от неочакваната ситуация. Невъзможността на милиони потребители да се логнат в своите акаунти показа и каква е алтернативната реалност, ако няма Facebook. Дори само за няколко часа много потребителите трябваше да се фокусират върху други дейности, освен традиционното сърфиране в своя фийд с публикации.     Критиките срещу Facebook набират сила през последните месеци  и са базирани на обвинения за корпоративни интереси, приоритизиране на печалбата пред качеството на съдържанието и дори нарушаване на демократичните ценности. Увеличава се и броя на хората, които признават, че вече не изпитват същото задоволство, докато използват своите профили. Разкритията на бивши служители за определени политики на компанията също допринасят за засилване на негативните критики. Алгоритмите на Facebook са програмирани да показват противоречиво съдържание, което да провокира реакции, независимо, често с отрицателен характер, за да провокира рейтинги, коментари и дискусии. Това се превръща в голям проблем за най-младата аудитория, които са изправени ежедневно пред токсична дигитална среда. Напрежението върху Facebook се засилва и може би е подходящ момент да помислим за бъдеще, което не е обвързвано с профилите ни в социалната мрежа.   Още от Digital: Какво се случва когато деактивирате Facebook акаунта си
технологични новини
Най-интересните теми в digital.bg от 28 октомври (Видео)
Най-интересните теми в digital.bg от 28 октомври (Видео)
Facebook са собственик на най-иновативната компания в сферата на виртуалната реалност и от години инвестират за подобряване на възможностите на очилата Oculus Rift
Facebook Meta
Какво знаем за Meta - новото име на Facebook
Какво знаем за Meta - новото име на Facebook
Facebook са собственик на най-иновативната компания в сферата на виртуалната реалност и от години инвестират за подобряване на възможностите на очилата Oculus Rift. Компанията изигра основна роля в популяризирането на приложенията за комуникация, като WhatsApp и Messenger. Много скоро разбрахме и повече за следващата концепция на Facebook, а именно метавселената. Всъщност този термин е свързан с изграждането на виртуалната среда, в която могат да си комуникират още по-пълноценно, споделяйки дигиталното пространство. Така потребителите ще могат да следят физическия с виртуалния свят, като общуват с най-важните хора, независимо какво устройство използват. Метавселената ще представлява бъдещето на Facebook, които сега потвърдиха официално, че сменят името си. Шефът на най-популярната социална мрежа разкри, че компанията се ребрандира на "Meta". Традиционното име Facebook вече не е в състояние да обхване всички нови продукти и услуги, които разработва. Предстоящият акцент върху метавселената също стои зад името Meta.     Виртуалната среда, която Facebook искат да създадат ще бъде триизмерна и ще предоставя хибридно социално изживяване от нова категория. Потребителите ще могат да комуникират и да правят неща, с които биха се забавлявали, когато са заедно във физическия свят. Марк Зукърбърт показа видео, на което общува със собствения си виртуален аватар. Представителите на бизнеса също ще получат допълнително възможности да привличат аудитория и разширяват своите възможности с Meta. Ребрандирането изразява логичната еволюция на компанията и преминаването към технологии, които ще премахнат границата между физическото и дигиталното. Вече е готово и новото лого на Meta, което е в син цвят и наподобява символа на безкрайност. Компанията ще обедини всички свои продукти като WhatsApp, Messenger, Instagram, Facebook и Oculus в една нова и по-различна екосистема. Акциите на борсата ще започнат да се търгуват със "МVRS" от 1 декември.   Oще от Digital: Какво ще представлява бъдещето на Facebook - метавселената
DMCA.com Protection Status