Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
11 резултата за mastercard
Mastercard
Mastercard ще премахне магнитната лента в кредитните и дебитните карти от 2024г.
Mastercard ще премахне магнитната лента в кредитните и дебитните карти от 2024г.
Маstercard са световен лидер в предоставянето на смарт услуги за разплащания. Компанията е предпочитан избор за управление на финансите от милионите потребители. Навлизането на нови технологии вече променя ежедневието ни, като Mastercard също търсят вдъхновение в иновациите, за да създават още по-добри и полезни продукти. Все по-голям брой потребители използват безконтактни карти за пазаруване във физически магазини или извършват плащанията директно от смартфоните. Предимствата на този метод са свързани с неоспоримите удобства и с по-високата степен на сигурност. Още в началото на годината ви съобщихме, че Mastercard ще позволят плащания с криптовалути още тази година. Това е следащата логична стъпка в еволюцията на компанията, която подготвя още една сериозна промяна. Модерните системи за разплаще и управление на финансовия капитал ще доведат до оптимизирание на дизайна на банковите карти с бранда на Mastercard, съобщава BGR.     Според официалните данни Mastercard виждат бъдещето в картите, които не разполагат с класическата магнитна лента. Транзизицята към алтернативни дизайни ще стартира през 2024г. Все пак ще е необходимо време преди всички потребители да преминат към карти, които нямата магнитна лента. Това се очаква да се случи до 2033г. Няма да е изненадващо, ако други водещи компании в сектора също последват примера на Mastercard. Наличието на магнитна лента в дебитните и банковите карти е свързана със съхранението на клиентски данни, които са необходими за удостоверяване на транзакции. Все пак има по-добри начини да се осигури бързо, безконтактно и сигурно плащане от този класически дизайн. Технологията е създадена от IBM, но бързо е възприета от другите компании, включително и Mastercard. В ммомента 86% от транзакциите се извършват с магнитни ленти.     Още от Digital: Ново приложение превръща Android смартфона ни в ПОС терминал
MasterCard
Mastercard ще позволят плащания с криптовалути още тази година
Mastercard ще позволят плащания с криптовалути още тази година
Мобилните устройства освен за комуникация, забавление и достъп до полезна информация са подходящи и за извършване на плащания. Вече е възможно да пазарувате безконтактно, докато използвате смартфон или часовник, което е доста полезно. Това е само един от примерите как модерните технологии улесняват ежедневието на милиони хора. Виртуалните валути са алтернативна концепция, която с всяка изминала година става все по-успешна. От началото на пандемията досега цената на биткойна се увеличи с невероятни стойности. Все повече инвеститори започват да инвестират в криптовалута и този тренд ще продължи с пълна сила през следващите тримесечия. Само преди дни ви информирахме. че цената на биткойна достигна нов рекорд, след като Tesla купи криптовалута на стойност $1.5 млрд. По този начин търговията с виртуалната валута за първи път надхвърли $44 400. Други технологични компании също изразиха желание да извършват големи инвестиции в биткойн. В момента цената на биткойна вече надхвърли $48 хил., което е гаранция за привличане на още повече големи капитали.     В официална публикация от Mastercard също изразиха желанието си да възприемат виртуалните валути като средство за плащане в своята мрежа до края на 2021г. Компанията ще одобри няколко криптовалути и се надява да предостави още по-гъвкави бизнес решения на своите клиенти. Тук е момента да споделим, че Mastercard предлагат карти за виртуални валута заедно със своите партньори. Функцията е подходяща да конвертирате например цената на биткойн в нормална валута и обратно. Следващата стъпка е Mastercard да одобрят извършването на директни плащания с виртуална валута. Потребителите могат да очакват по-бързи и по-евтини трансфери oт настоящата интеграция на модерното средство за плащания. Тепърва ще се провеждат тестове, които да дизберат най-сигурните виртуални валути, които да отговорят на високите стандарти на Mastercard. Допълнително ще разберем кои от тях ще могат да се използват от разнообразния каталог от услуги на комапняита. Конкретните параметри и планове на Mastercard ще придобият по-реални изражения до края на годината.   Още от Digital: Собственик на изгубен лаптоп със 7500 биткойна дава $70 млн. награда, за да си го върне обратно  
пари
Mastercard увеличава лимита за безконтактно плащане без ПИН в България и още 28 държави
Mastercard увеличава лимита за безконтактно плащане без ПИН в България и още 28 държави
Mastercard увеличава лимита за безконтактни плащания в 29 държави в Европа. В България той става 100 лв (от 50 лв) и ще позволи на търговците да предоставят още по-добро изживяване на потребителите, когато пазаруват. България е сред шампионите по навлизане на безконтактни плащания, със почти 100% безконтактни терминали и около 80% безконтактни карти на пазара.   Mastercard подкрепи няколко инициативи през последните месеци, които доведоха до драстично увеличение на използването на безконтактни карти и мобилни устройства в Европа; 75% от всички трансакции на Mastercard в...
разплащания
Разплащанията със "селфи" ще са достъпни и в Европа
Разплащанията със "селфи" ще са достъпни и в Европа
Вече ви запознахме как MasterCard ще заменят паролите ни за пазаруване със селфита. Сега Mastercard обяви, че ще предлага в Европа специална услуга за потвърждаване на плащания. Потребителите ще могат да се идентифицират чрез селфита, съобщава Engadget.Услугата Identity Check Mobile заменя дългите пароли за идентификация. Потребителят трябва да изтегли безплатното приложение на компанията, като след това трябва да си направи снимка чрез него.
MasterCard
Как MasterCard планират да превърнат всяка джаджа в кредитна карта
Как MasterCard планират да превърнат всяка джаджа в кредитна карта
МаsterCard работят над интересен проект, който има за цел да позволи всяка една джаджа или аксесоар, който имаме да може да се използва като кредитна карта. По този начин потребителите ще разполагат с възможността да извършват покупки в магазини и търговски вериги с фитнес гривни, смарт пръстени и дори ключовете от автомобила си. Компанията вече е намерила няколко партньора, които разработват продукти с нейната нова система, сред които са GM, Ringly и Nymi, съобщава TheVerge.   Oсновната идея е тя да позволи на всеки от нас да пазарува максимално лесно и вместо постоянно да носи своята кредитна карта да го прави директно от другите аксесоари, които има в себе си. Амбициозният проект на MasterCard също така предвижда за в бъдеще и дрехите ни да бъдат използвани за тази цел, което е доста впечатляващо. Плановете на компанията предвиждат първите продукти с тази технология да започнат да се появяват на пазара през следващата година.   На този етап Capital One e eдинствената голяма банка, която се е съгласила да я използва в своите клонове, но се очаква техния брой да се увеличи значително в следващите месеци. Услугите за мобилни плащания като Android Pay и Apple Pay набират все по-голяма популярност сред потребителите, но ето, че MasterCard смятат да изведат тази концепция на изцяло ново ниво. Ще е интересно да видим колко време ще отнеме на компанията да започне заедно със своите партньори да продава първите подобни джаджи на европейския пазар.   Вижте МаsterCard ще заменят паролите ни за пазаруване със селфита  
MasterCard
MasterCard ще заменят паролите ни за пазаруване със селфита
MasterCard ще заменят паролите ни за пазаруване със селфита
Компанията смята, че класическите пароли вече са морални остаряли и трябва да се използват по-модерни технологии.
приложения
Ново приложение превръща Android смартфона ни в ПОС терминал
Ново приложение превръща Android смартфона ни в ПОС терминал
Mastercard и българският финтех myPOS подкрепят дигитализацията на малкия бизнес с инвестиция в новото решение myPOS Glass на няколко европейски пазара
безконтактни плащания
 Безконтактните плащания са се увеличили с 40%, тъй като купувачите се страхуват от микробите върху парите в брой
Безконтактните плащания са се увеличили с 40%, тъй като купувачите се страхуват от микробите върху парите в брой
Безконтактните плащания се превръщат в предпочитан метод за пазаруване от милиони хора по цял свят. Това е основното заключение от последния доклад на MasterCard. Данните разкриват, че се забелязва 40% увеличение в безконтактните плащания от началото на годината досега. В това число влизат и тези извършени директно от смартфоните. Шефът на компанията Аджай Банга, че тепърва все повече хора ще започнат да пазаруват във физически магазини по този начин в следващите месеци. Една от причините е световната пандемия, която променя ежедневните навици на много потребители. Именно заради това доста хора предпочитат да извършват плащания без да докосват никакви повърхности и терминали, за да се предпазят от коронавируса. По този начин се премахва и необходимостта да държите или докосвате банкноти, които в определени случаи също биха могли да са преносител на заразата. Безконтактните плащания са част от най-новите продукти на Mastercard, които продължават да насърчават повече потребители да ги използват, когато това е необходимо, предаде CNBC.     В някои страни като Китай например около 80% от потребителите извършват мобилни плащания, за да пазaруват в магазините. Тази цифра в световен мащаб е около 10%, но със сигурност ще продължи да се увеличава в месеците до края на годината. Mastercard също така информират за сериозен ръст в транзакциите, които се извършват онлайн. Пазаруването от интернет е по-безопасно и е много по-подходящо от физическото посещение на даден магазин. Все повече хора се убеждават от предимствата на подобни технологични методи, за да пазаруват и това е предпоставка да продължи да се увеличава. Реалната печалба на компаниите в този сегмент отчита минимален спад, но въпреки това приходите от $4.01 нлрд. успяха да надминат прогнозите на специалисти от Wall Street Journal. Опасенията на потребителите от попадането на микроби върху парите, с които боравят ще продължи да стимулира употребата на дебитни и кредитни карти по цял свят. Всичко това ще се превърне и в сериозен източник на приходи за MasterCard.   Още от Digital: Mastercard увеличава лимита за безконтактно плащане без ПИН в България и още 28 държави
MasterCard
Защо MasterCard премахнаха името от официалното си лого
Защо MasterCard премахнаха името от официалното си лого
Mastercard обявиха, че въвеждат промяна във визията на корпоративното си лого. Компанията е решила да премахне изцяло името си от добре познатия символ, на който са изобразени две преливащи една в друга окръжности. За в бъдеще логото ще изобразява единствено тях без досегашния надпис "Mastercard" разположен в долната част. От компанията смятат, че хората са способни безпогрешно да разпознаят бранда Mastercard, дори ако видят само червената и жълтата сфери, които се допират в средата., предаде BusinessInsider.   Маркетингово проучване е показало, че повече от 80% от хората не се нуждаят от думата Mastercard, за да разпознаят символа на компанията. Това е един от основните мотиви за подготвяната за желанието да се промени характерното лого, с което сме свикнали да асоциираме популярния бранд. Другата причина е навлизането на модерните технологии и дигиталния свят, в който всички ние живеем. Mastercard биха искали потребителите да ги възприемат като технологичен бранд, а не като класическа компания, предлагаща кредитни карти.     На практика това означава, че много скоро ще започнем да виждаме актуализираното лого на Mastercard в различни реклами материали, в офисите им по цял свят, както и в търговските вериги, където можем да плащаме с техните карти. Извършването на мобилни плащания днес е възможно само с няколко кликвания и дори не изисква да носим със себе си кредитна карта. Самото лого на компанията казва повече на потребителите, отколкото наличието на каквато и да е дума и ще трябва да преведе Mastercard през новата технологична епоха, в която живеем.   Oще от Digital: Как Mastercard планират да превърнат всяка джаджа в кредитна карта
MasterCard
Ето как изглежда новото лого на компанията MasterCard
Ето как изглежда новото лого на компанията MasterCard
MasterCard е една от най-големите финансови компании в света, която има богата история и всеки ден обслужва милиони потребители по цял свят и улеснява начина, по който те пазаруват в интернет. Сега разбираме интересна информация свързана с новото лого на този бранд, което е създадено с идеята да отговори по най-добър начин на дигиталната епоха, в която живеем днес. Taка почти 50 години след основаването на MasterCard от компанията за първи път решиха да променят символа, с който са познати и се представят по цял свят, предаде TheVerge.    В новото лого продължават да присъстват класическите червени и оранжеви кръгове, но визията им е леко променена и от компанията твърдят, че то ще изглежда добре дори на по-малките екрани на смартфоните. Другата интересна подробност е, че в този символ името е изписано с малки букви "mastercard", вместо класическото "MasterCard", което за в бъдеще ще изразява нейната идентичност пред потребителите. Според официалните данни до края на есента то ще бъде интегрирано към всички офиси и пълния пакет от услуги, които тя предлага в глобален мащаб.   Компанията също така е създала и специален саундтрак, с който да отпразнува създаването на новото лого и не бива да забравяме, че само преди няколко месеца най-големия ѝ конкурент, а именно Visa също смениха своето лого. Въпрос на време е да видим дали потребителите ще възприемат положително този символ и новата идентичност на MasterCard в глобален мащаб. В заключение ще отбележим, че тя и Visa ще продължат да бъдат водещите финансови институции, тъй като поне на този етап няма друга компания, която да може да се конкурира с тях.   Вижте как MasterCard планират да превърнат всяка джаджа в кредитна карта
разплашания
Знаете ли, че: 70% от българите биха искали да плащат с мобилно устройство
Знаете ли, че: 70% от българите биха искали да плащат с мобилно устройство
Само дни след като обяви старта на Masterpass, дигиталната платформа за разплащания, която позволява на потребителите да правят бързи, лесни и сигурни електронни плащания,  технологичната компания Mastercard представи данни за България от проучването Impact of Innovation Study. To изследва влиянието на технологиите върху потребителите от 23 държави и техните нагласи към дигитализацията. Проучването, представително за страната ни, обхваща потребители с банкови сметки на възраст от 20 до 50 години.   Според данните, 74% от българите са доволни от нивото на дигитализация в...
DMCA.com Protection Status