Logitech представиха официално нов атрактивен аксесоар за геймърите, който се казва G923. Всъщност под това име се крие първия състезателен волан за игри на компанията от пет години насам. Logitech G923 е наследник на G29 и G920, които се радваха на голяма популярност в световен мащаб. 

На пръв поглед дизайна на G923 изглежда идентичен с този на неговите предшественици. Една от съществените разлики, обаче е интеграцията на иновативната система "TrueForce". Oсновната роля на тази функция е да осигурява още по-реалистична обратна връзка с потребители.

Освен ергономичната повърхност на самия волан е предвидена интеграция с физиката и аудиото на игрите. За целта Logitech G923 използва алгоритми, с които взима данни от програмния код и така създава напълно реалистично изживяване. 

Така се генерира автентично усещане при игри, които включват състезания автомобили на големия екран, като потребителите дори могат да усетят сцеплението на пътя с технологията "TrueForce", информира TheVerge.

 

 

Компанията твърди, че свързването с модулите на играта се случва с обработване на данните 4000 пъти в секунда. За да се възползват от уникалната функция самите разработчици трябва да интегрират Logitech SDK пакета с инструменти.

Първите заглавия оптимизирани за Logitech G923 ще бъдат GRID, Assetтo Corsa Competizione и Gran Turismo Sport. Работи се и над поддръжка на аксесоара за iRacing, F1 2020 и Dirt Rally 2.0. Вътрешните компоненти на волана също са актуализирани, за да приемат входящите сигнали от TrueFoce системата. 

Допълните педали, които допълват кормилната уредба на Logitech G923 има полирано покритие, както и нова прогресивна пружина, осигуряваща по-отзивчиво усещане, реализъм и контрол. Новите възможности, които предлага аксесоара включват вграден индикатор за оборотите, 24-позиционен бутон за избиране и програмируем двоен съединител с Launch контрол. 

Продажбите стартират до края на август на цена от 779 лв. с ДДС. Подредбата на бутоните ще е идентична при Sony Playstation и Xbox.

 

 

Още от Digital: Работата от вкъщи и повишеното търсене на компютърна периферия увеличиха приходите на Logitech с 13.6%