Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
37 резултата за linkedin
LinkedIn
LinkedIn пуска нова функция в помощ на търсещите работа по време на COVID-19
LinkedIn пуска нова функция в помощ на търсещите работа по време на COVID-19
LinkedIn е една от най-популярните онлайн платформи в интернет, която е разработена специално за професионалистите и бизнес потребителите. Услугата предлага широк набор от инструменти, с които да представите себе си, да се свържете с хора следващи сходни интереси, бъдещи работодатели и др. Ограниченията предизвикани от пандемията съзадоха затруднения на милиони хора по цял свят, което превръща в LinkedIn в още по-важна платформа за много потребители. Вече се работи над поредица от функции, които да позволят на загубилите своите позиции да открият отново работа. За целта от Microsoft, които притежават LinkedIn ще улеснят всички профили с предстоящ ъпдейт. Основният акцент е по-ефективната комуникация с работодатели, както и по-удобен начин за представяне на кандидатите и подаването на документи за различните позиции, информира CNet. LinkedIn ще предложи и селекция от онлайн обучения и тренинги, с които потребителтие да подобрят своите умения и допълнително да увеличат шансовете си за откриване на правилната оферта.     Сред някои от най-богатите категории са дигиталния маркетинг, финансовите услуги и обработката на данни. LinkedIn ще предоставят повече данни за актуалните позиции и конкретните качества, които можете да доразвиете, за да бъдате още по-привлекателен избор за работодателите. Предстоящата актуализация ще предложи и ефективни инструменти, които да ви подготвят по-добре за реално интервю. Работи се в тясно сътрудничество с много локални компании, като устойчиво решение за справянето на кризата с големия брой безработни места в някои региони. Изчисленията на Microsoft покават, че над 250 млн. потребители ще загубят работата си през настоящата година, заради разпространението на пандемията. Негавтивните цифри в доклада позицонират 1.6 млрд. души в "рисковата зона", което е сериозен риск за световната икономика. LinkedIn ще опитат да опростят целия процес и да позволят на своите клиенти да се възползват от изцяло нови възможности. Новите функции в кратки срокове ще са налични за всички акаунти.   Oще от Digital: LinkedIn ще позволи да прикачваме мултимедийно съдържание към своите профили
приложения за видеоконференция
Вече можем да стартираме обаждания в Zoom и Microsoft Teams директно от LinkedIn профилите
Вече можем да стартираме обаждания в Zoom и Microsoft Teams директно от LinkedIn профилите
Конкуренцията при водещите платформи за видеоконференция продължава да бъде доста ожесточена през последните месеци. Социалната дистанция накара милиони хора да работят и комуникират онлайн от комфорта на своя дом. Тези промени в навиците на големи групи от хора по цял свят превърнаха Zoom, Microsoft Teams, Google Meet и др. в невероятен хит сред потребителите.  Постоянните ъпдейти на разработчиците допълнително подобриха работата на приложенията за видеоконференция, което улеснява ежедневно комуникацията за милиони устройства. Google също осигуриха безплатен достъп до приложението Meet, за да се възползват от актуалните трендове в индустрията. Google Meet първоначално бе платформа насочена към бизнес потребителите, но пандемията я направи достъпна за всички.Вероятно най-голяма популярност през годината предизвика Zoom. Именно това приложение за видеокоференция накара всички водещи компании да започнат да представят функционалности, с които да се конкурират с този софтуер. По този начин днес разполагаме с разнообразни възможности да комуникираме свободно от мобилните устройства и смартфоните, докато продължава световната криза с COVID-19.     Google вече интегрираха бутон за стартиране на разговори в Meet в интерфейса на Gmail, за да стимулират потребителите да извършват повече обаждания. Сега разбираме, че подобни действия предприема друга популярна платформа, а именно LinkedIn.  Последният ъпдей на микроблогинг платформата ще улесни потребители като им позволи да стартират видео обаждания от своите профили в Microsoft Teams и Zoom. Това е любопитно решение, което може да стимулира трафика на LinkedIn.  Aктуализацията е част от първия мащабен редизайн на услугата от пет години насам и е фокусирана основно към бизнес средите. Функцията ще е достъпна и за обикновените потребители. В следващите дни започва разпространението на ъпдейта, който ще предложи лесен начин да стартирате видео разговори от съобщенията в LinkedIn. За да го направите трябва просто да кликнете върху видео иконата в полето за писане на съобщения. Така ще стартирате меню, от което да изберете Microsoft Teams или Zoom, за да стартирате видеоразговор от своя LinkedIn профил.       Още от Digital: Потребителите на Microsoft Teams ще могат използват два дисплея при видеоконференции
LinkedIn
4 стратегии за осигуряване на успешни контакти в LinkedIn
4 стратегии за осигуряване на успешни контакти в LinkedIn
Изпращането на съобщение на непознат човек в LinkedIn, с който искате да се свържете е истинско предизвикателство. Но според много успешни хора това може да ви помогне в развитието ви и да ви издигне нагоре в кариерата.   Освен имейл, търсещите работа използват системата за съобщения InMail на LinkedIn, за да създадат общността си която да им помогне да си намерят работа.   Ако се интересувате от това как да създавате и изпращате ефективни InMail съобщения, не пропускайте информацията на Business Insider. Триковете изброени по-долу са възможни само за Premium членовете.   Придържайте се към кратки теми на InMail съобщенията си     Кажете директно това, което искате във вашата тема. Не всички ще прочетат цялото ви съобщение в InMail, така че се стремете да привлечете вниманието на потенциалния контакт с темата. Ако темата ви е до три думи или по-малко, това увеличава шансовете ви да получите отговор с 14%, според данните на LinkedIn.   Направете контакта личен     Проверете профила на човека, с който искате да се свържете и потърсете общи неща между вас двамата. Ходили ли сте в едно училище? Случвало ли им се е да преживеят същото нещо като вас? Честотата на отговорите се увеличава с 10%, когато персонализирате съобщенията си с общи преживявания. Освен това изследванията установяват, че мениджърите по наемане са склонни да наемат хора, които им напомнят на тях самите.   Потърсете общи познати     Едновременно с неговия професионален опит, отделете известно време, разглеждайки с кого е свързан човека, преди да му пишете в InMail. Това може да подобри шансовете ви да получите отговор с 27%. Освен това, според LinkedIn повече от 70% от професионалистите се наемат във фирма, където познават някого.   Съобщенията ви не трябва да съдържат повече от 100 думи     Изпратените в LinkedIn съобщения със 100 думи или по-малко увеличават шансовете ви за получаване на отговор, но тези с над 200 думи намаляват вероятността. Не забравяйте да се изразявате ясно или да отправяте призив за действие, насърчавайки получателя да отговори.   Вижте 10 думи, които трябва спрете да използвате в LinkedIn  
бизнес
LinkedIn купуват компанията Glint, за да подобрят продуктивността на клиентите си
LinkedIn купуват компанията Glint, за да подобрят продуктивността на клиентите си
LinkedIn потвърдиха, че са се съгласили да придобият Glint, като финансовите параметри на сделката засега остават публична тайна. Желанието им е провокирано от онлайн платформата на компанията, позволява клиентите им да следат удовлетворението на служителите си. LinkedIn изразиха задоволство от възможностите за бъдещо партньорство между двете встрани. Според тях Glint предлагат съчетание от най-добрите HR практики в света, което може да увеличи значително продуктивността на компаниите.    Oще от Digital: 12 трика за създаване на успешен профил в LinkedIn
LinkedIn
6 неща, които е добре да имате в LinkedIn профила си
6 неща, които е добре да имате в LinkedIn профила си
От онлайн автобиография, LinkedIn се трансформира във вашата възможност да се представите на другите и да привлечете вниманието на тези, които искате да знаят за вас. За съжаление, обаче, понякога хората се адаптират бавно към промените.   За да сте сигурни, че вашето представяне в LinkedIn е успешно, прочетете информацията на Forbes за шестте неща, които трябва да имате в LinkedIn профила си.   1. Портретна снимка Портретната снимка ви прави реална личност във виртуалния свят. Тя помага на хората да се свързват с вас на едно по-дълбоко и по-емоционално ниво. Но не всички портретни снимки са еднакво добри. За да има вашата снимка добър ефект върху другите, тя трябва да изглежда професионално. Лицето ви трябва да заема 70-80% от пространството и трябва да гледате напред, за да има виртуален „визуален контакт“ с читателя. Интернет е измамно място, но снимката ви е гарант, че сте истинска личност.   2. Фон, който казва много Сигурно сте чували поговорката „една снимка струва колкото хиляда думи“. Ами, ето ви възможност да кажете 1000 думи, без да ви обвиняват в бъбривост. Изберете фон за вашата снимка, който дообяснява това, което искате хората да знаят за вас. Дори само избора на цвят, който е свързан с марковите атрибути на вашата компания ще окаже въздействие върху зрителите на вашия профил. Но внимавайте и се уверете, че снимката предава правилните идеи.   3. Персонализирано заглавие Ако не включите заглавие, LinkedIn ще го направи вместо вас. Заглавието е като мотото на една реклама. То има за цел да улови вниманието на читателя и да го накара да иска да научи повече. Заглавието е важно, защото се използва като ключови думи и оптимизация за вътрешното търсене в LinkedIn.   4. Кратко описание за вас /Summary/ LinkedIn не е автобиография. Мислете за него като за уеб сайт на вашата марка, а на краткото описание за вас като на началната му страница. Това е начина да кажете на другите кои сте вие,  с какво се занимавате и какво сте правили преди. Не пропускайте тази възможност ако искате да направите добро впечатление.   5. Препоръки Препоръките ще направят профила ви по-надежден, защото тяхната цел е да потвърдят това, което казвате за себе си. Но внимавайте, защото някои препоръки са с по-голяма тежест от други. Така, че подберете ги внимателно. Потърсете препоръки, които подсилват силните ви страни и са от хора, които са значими във вашата индустрия или функционална област и които работят в престижни фирми или организации.   6. Видео LinkedIn профилът ви често е мястото, където хората отиват, когато искат да научат повече за вас. Според едно изследване, думите представляват едва 7% от комуникацията. Останалата част се състои от тона на гласа, езика на тялото и т.н. Чрез видеото вие може да извършите цялостна комуникация - като по този начин имате по-голямо въздействие върху тези, които искат да се запознаят с вас. LinkedIn ви позволява да добавяте видео към секциите Summary и Experience. Възползвайте се от възможността, преди тя да стане нещо обичайно и вие да се окажете догонващ останалите.   Вижте функцията Trending Storylines ще ни информира за актуалните новини в LinkedIn
LinkedIn
Функцията Trending Storylines ще ни информира за актуалните новини в LinkedIn
Функцията Trending Storylines ще ни информира за актуалните новини в LinkedIn
LinkedIn представиха нова функция, която е разработена да направи профилите ни още по-полезни за всички нас. Нейното име е Trending Storylines и представлява предварително селектирана емисия от новини, която е съобразена с вашите интереси и нещата, които харесвате. Самият подбор на съдържание представлява комбинация от софтуерни алгоритми и екип от редактори, които внимателно избират публикациите. Всяка емисия е персонализирана за съответния потребител.      Това означава, че ако проявявате интерес към технологиите например ще получавате информация за нови открития в тази сфера, а ако се занимавате с финанси ще виждате неща свързани с глобалната икономика, борсите и финансовите пазари. Всяка една история си има индивидуален хаштаг, позволяващ да я споделяте или да виждате мненията на други потребители, предаде Mashable. Предвидени е и специална секция от новини на хората, които следите в LinkedIn.      От компанията предвиждат за в бъдеще да разширят обхвата на тази функция и да ни позволят сами да избираме темите, които ни интересуват. По този начин LinkedIn искат да се превърнат не само в платформа за откриване на работни позиции, но и в социална мрежа и водещ източник на новини за потребителите. Trending Storylines е полезно нововъведение, което може да ни накара да прекарваме още повече време в своите профили.   Вижте защо трябва да внимаваме какви хора добавяме в LInkedIn профилите си
LinkedIn
Защо трябва да внимаваме какви хора добавяме в LinkedIn профилите си
Защо трябва да внимаваме какви хора добавяме в LinkedIn профилите си
Вече ви информирахме, че Microsoft купува LinkedIn за $26.2 млрд. и определено можем да кажем, че това е най-добрата платформа за свързване на хора с идентични професионални интереси, която можете да откриете в интернет. Независимо как ще се промени нейния интерфейс за в бъдеще и как тази сделка ще се отрази на популярността на социалната мрежа винаги трябва да обръщаме специално внимание на сигурността на личните ни данни. Един от най-големите проблеми, пред които сме изправени, докато работим с LInkedIn е свързан с това, че почти всеки от нас добавя за свой приятел в профила си хора, които никога не е виждал или комуникирал с тях, предаде TechRadar.   Последно изследване на анализатори, в което участват 2000 доброволци показват, че приблизително 25% от всичките им контакти в социалната мрежа са на потребители, за които те не знаят почти нищо. На пръв поглед този факт едва ли буди сериозна изненада, но в същото време крие сериозни рискове за безопасността на акаунтите ни в LinkedIn, тъй като много често именно така хакерите извършват своите атаки. Добавянето на човек, когото не познавате автоматично го добавя в списъка с контакти и му осигурява достъп до лични данни като име, адрес, имейл, телефонен номер, а това е изключително подходящо за някой, който иска да ви създаде проблеми.   Ситуацията става още по-неприятна, ако работите в голяма компания, тъй като хакери могат да използват данните от вашия профил, за да се опитат да се промъкнат до корпоративната ѝ мрежа, което би изложило на риск всичките ви колеги. Първоначално те се свързват със служители на не толкова високи в йерархията позиции, но постепенно усъвършенстват методите си, за да достигнат директно до главния изпълнителен директор и другите най-важни хора в структурата на компанията. По този начин трябва да бъдете много внимателни с кой човек си комуникирате и добавяте към своите профили, тъй като цената, която може да платите след това може да се окаже твърде висока.   Вижте защо Microsoft купиха LinkedIn
бизнес
Защо Microsoft купиха LinkedIn
Защо Microsoft купиха LinkedIn
Вчера Microsoft официално направиха най-голямата сделка в историята си, купувайки LinkedIn за $26.2 милиарда. Това е първото купуване на компания под ръководството на Главния изпълнителен директор Сатя Надела и резултатът от него или ще затвърди или ще сложи край на лидерската му позиция. Много хора обаче все още се чудят: защо Microsoft имат нужда от LinkedIn?   Според TheVerge, LinkedIn ще позволи на Microsoft да запълнят празнината, която съществува в „социалното им портфолио”. Microsoft имат голям опит в бизнес софтуера, но досега разчитаха на външни...
LinkedIn
LinkedIn ще позволи да прикачваме мултимедийно съдържание към своите профили
LinkedIn ще позволи да прикачваме мултимедийно съдържание към своите профили
LinkedIn е социална мрежа, която е фокусирана предимно към професионално ориентираните потребители. Въпреки редица ъпдейти платформата оперира по един и същ начин от своето създаване досега. Разработчиците от LinkedIn наблюдават отблизо популярността на приложения като Facebook, Instagram и Snapchat с идеята да взаимстват елементи, които да подобрят собствената им платформа. Ако сте потребители, който използва LinkedIn, но смята, че публичните профили са твърде статични е добре да разберете за предстояща версия на приложението. Компанията тества опция с името LinkedIn Stories, която наподобява начина, по който работи Instagram Stories. По този начин потребителите ще разполагат с възможността да създават интерактивни истории към своите акаунти. Това означава, че ще могат да прикачват мултимедийно съдържание с продължителност до 20 секунди към профила, за да бъдат по-атрактивни за останалите потребители. Все пак има ограничение, което няма да позволява на мултимедията да бъде видима повече от 24 часа, съобщава TechRadar.     Този лимит важи, както за изображения, така и за видео клипове. Функцията е вдъхновена от социалните мрежи и платформите за забавления. Идеята е потребителите да проявят по индивидуален начин своята креативност и да разнообразят съдържанието в LinkedIn. Ограничението от 20 секунди не е случайно и цели да предотврати качването на продължителни клипове с неподходящо съдържание. LinkedIn смятат, че това е достатъчно дълъг срок да провокирате интерес към своя акаунт. За максимално улеснение е предвидена опция за персонализиране на публикациите със стикери и текстови съобщения. LinkedIn са уверени, че потребителите могат да намерят разнообразни приложения да представят себе си в подходяща светлина или да реагират на актуални проблеми. Новата функция е удобен начин да взаимодействате още по-пълноценно със своите колеги, съученици и партньори в платформата. Призивите за социална дистанция също налагат търсенето на атрактивни начини, с които интерактивно да привлечем аудиторията към профила си в LinkedIn.   Още от Digital: 4 стратегии за осигуряване на успешни контакти в LinkedIn
личности
Шефът на LinkedIn ще напусне своя пост на 1 юни
Шефът на LinkedIn ще напусне своя пост на 1 юни
LinkedIn е професионално насочена социална мрежа, която има потребителска база от над 675 млн. души и е една от най-популярните услуги в интернет. Главният изпълнителен директор, Джеф Вейнер потвърди официално плановете си да се оттегли. Това ще се случи на 1 юни и ще сложи край на истинска ера в еволюцията на LinkedIn, която започна още през 2008г. В продължение на над 11 години Джеф Вейнер ръководеше ежедневно компанията.   Вече е ясно и името на новия главен изпълнителен директор, който ще встъпи в длъжност на овакантената позиция и това е Раян Рослански. Всъщност този избор не е случаен, тъй като това е първото назначение на Джеф Вейнер като шеф на LinkedIn. Според него Раян Рослански има ключово значение за успеха на платформата през последните години и е най-подходящия човек да управлява бизнеса в дългосрочен план, предаде Reuters.     За в бъдеще новият шеф на LinkedIn ще отговаря лично на Сатя Надела и ще стане част от мениджърския му екип. В същото време Джеф Вейнер ще продължи да бъде част от борда на директорите на компанията. През последното тримесечие LinkedIn генерира приходи от порядъка на $7.5 млрд. и има повече от 16 служители по цял свят. Новият главен изпълнителен директор ще има нелеката задача да продължи успеха на LinkedIn след оттеглянето на Джеф Вейнр.   Още от Digital: 6 неща, които е добре да имате в LinkedIn профила си
LinkedIn
Какви са подобренията в новата версия на LinkedIn
Какви са подобренията в новата версия на LinkedIn
LinkedIn започнаха да разпространяват нов ъпдейт до милионите си потребители, който се отличава с редица допълнителни функционалности. Създателите на популярната платформа се надяват благодарение на тях да улеснят комуникацията и откриването на желаното съдържание. Едно от първите подобрения, което ще забележите е опцията да тагвате други потребители в снимките. които ъплоудвате в своя профил, предаде mspoweruser.   Tака можете да сте сигурни, че хората, които сте снимали ще видят изображенията качени от вас в LinkedIn. На пръв поглед това е минимално подобрение, което ще  накара хората да комуникират повече, докато използват платформата. Другата новост позволява да използвате емотикони, изразяващи различни реакции към съобщенията си до другите хора. С тази функция ще има как още по-пълноценно да комуникирате с другите потребители.   Няма как да не обърнем внимание на факта, че вече можете да изпращате видео съобщения до хората, които следвате в LinkedIn. Aктуализацията осигурява поддръжка за PDF файлове и презентации, които са ключови елементи от професионалната комуникация. Традиционният бутон за публикуване вече е центъра на екрана, а този за съобщения в горния ляв ъгъл на мобилното приложение. Подобрена е и системата за хаштагове и така по-бързо ще откривате каквото искате.   Още от Digital: 12 трика за създаване на успешен профил в LinkedIn
LinkedIn
Вече можем да ъплоудваме видео клипове в LinkedIn
Вече можем да ъплоудваме видео клипове в LinkedIn
LinkedIn е най-популярната професионална платформа в интернет, която се използва предимно от представителите на бизнеса и от хората, които си търсят работа. Само преди няколко месеца компанията промени изцяло дизайна на своя уеб сайт, за да го направи по-лесен за използване от потребителите. Въпреки тези промени LinkedIn все още не може да се определи като социална мрежа в смисъла, който носят Twitter и Facebook. Потребителите все още не споделят толкова много информация в профилите си.      Много скоро, обаче ситуацията може да се промени драстично. LinkedIn представиха официално нова функция, която ще позволи на всички да ъплоудват видео клипове в своите профили, информира TheVerge. Потребителите имат свободата да избират дали искат то да е заснето хоризонтално или вертикално. Единственото ограничение е клиповете да са с дължина от максимум 10 минути. Видеото, което качвате ще се стартира автоматично със звук, когато приятелите ви скролнат върху него в профилите си.   Ако тази идея не ви харесва е добре да знаете, че ще може лесно да спрете автоматичното стартиране на видеото от менюто с настройки. Трябва да отбележим, че все още няма как да излъчвате видео в реално време, а просто да ъплоудвате предварително заснети клипове. Очаква се до няколко седмици всички собственици на смартфони с Android и iOS да могат да се възползват от тази нова функционалност. Предвидена е и опция да стартирате запис директно от приложението на LinkedIn.   Вижте 12 трика за създаване на успешен профил в LinkedIn
google
 Google атакува LinkedIn с услугата Hire
Google атакува LinkedIn с услугата Hire
Google смята, че може да се справи по-добре от LinkedIn и да помогне на повече хора по-лесно да си намират нова работа. Според Axios и TechRadar, компанията работи по нова услуга – Google Hire.   Тя ще позволи на потребителите да влизат с техните готови профили в Google и да разглеждат и публикуват обяви за работа. Google няма да споделя с работодателите личните данни от профилите на потребителите. „Google Hire ще позволи на работодателите да събират единствено заявки от кандидати. Единствената информация, която ще получава даден работодател, ще е тази, която...
Мicrosoft
 7 неща, които ще направи Мicrosoft след сделката с LinkedIn
7 неща, които ще направи Мicrosoft след сделката с LinkedIn
Вече ви информирахме че Microsoft купува LinkedIn за $26.2 млрд. в една от най-големите сделки в технологичните индустрия през последните години. Регулаторните органи вече дадоха своето одобрение и финализираха придобиването. Купуването на LinkedIn ще внесе няколко сериозни промени в начина, по който работи платформата. Шефът на Microsoft, Сатя Надела вече потвърди, че желанието на компанията да купи LinkedIn е провокирано от желанието да ускори значително нейния растеж, информира Mashable.   В момента платформата разполага с над 100 млн. активни потребители всеки месец, но Microsoft вярват, че тази цифра може да се промени значително в следващите месеци. За в бъдеще независимо каква услуга на компанията използвате ще виждате все повече съдържание от LinkedIn в нея. Именно това е една от идеите, която стои зад реализирането на тази сделка. Ето и кои са основните неща, които ще се променят след придобиването.    1. По-добра идентичност в LinkedIn и интеграция с Microsoft Office и Outlook. 2. Нотификациите от LinkedIn вече ще са достъпни в Windows Action Center.  3. Опция да създавате резюмета в Word, с които да ъплоудвате своите профили и да откривате нови работни места в LinkedIn. 4. Увеличаването на спонсорираното съдържание във всички услуги на Microsoft. 5. Бизнес функцията LinkedIn Lookup вече e интегрирана към Active Directory и Office 365. 6. Windows екосистемата поддържа LinkedIn Learning. 7. Oчаквайте повече бизнес съдържание в MSN.com.   Вижте защо Microsoft купиха LinkedIn
LinkedIn
Снимки разкриват как изглежда новият офис на LinkedIn в Сан Франциско
Снимки разкриват как изглежда новият офис на LinkedIn в Сан Франциско
Вече ви информирахме, че Microsoft купува LinkedIn за $26.2 млрд. като успоредно с всички служители и активи на компанията те поемат и контрол над луксозните ѝ oфици, включително и уникалното съоръжение, което се намира в центъра на Сан Франциско. Трябва да отбележим, че той е разположен в голям небостъргач, а първото нещо, което ще ви посрещне в него е огромного лоби с огромни картини по дървените стени, като това е публично място за всички посетители и работници в офиса. На входа на втория етаж има стъклена врата с надпис "Focus on what matters", което се оказва оптична илюзия, тъй като е написан не върху нея, а на стената в дъното и буквите се изкривяват, докато ходите в коридора, предаде TechInsider.   Уютна кафетерия в топли цветове посреща гостите на третия етаж, а специални дървени плочки на стената ще ви информират точно откъде идва храната, която се готви в нея, както и табелки, които напомнят на служителите да не хабят излишно храната и водата, необходима за приготвянето ѝ. Във вътрешността на съоръжението има фитнес и спа център, който предлага впечатляваща гледка към улиците на града, докато тренирате, с което не могат да се похвалят много от другите офиси на големите компании. Сред другите екстри, които има в него са отделна кухня, машини с храна и напитки и различни места за отдих, забавление и игри, като на всеки етаж има интересни стени, които са наречени "Staff Wall" и целта им е да стимулират взаимодействието между служителите.    В офиса има специален кът с дървени маси и плетени столове и огромна дъска на стената, на която те могат да релаксират докато играят табла, както и обособена зона за четене на книги и собствена библиотека. На четвъртият етаж е разположена стена, на която всеки от тях трябва да закача снимки, в които заедно с приятели или семейството си се разхождат из града и посещават неговите забележителности. Там те могат да стимулират мозъчната си дейност с огромен пъзел на стената, да играят видео игри и да показват собствени снимки в дрехи, с които да приличат на популярни герои от тях и така да поддържат бодрата атмосфера по време на работния ден.   Вижте 12 трика за създаване на успешен профил в LinkedIn
бизнес
Microsoft купува LinkedIn за $26.2 млрд.
Microsoft купува LinkedIn за $26.2 млрд.
Microsoft купуват LinkedIn в сделка за $26.2 милиарда, съобщи TechCrunch, основавайки се на потвърдена информация. Сделката вече е била одобрена от бордовете и на двете компании. Парите ще бъдат предоставени в брой, като сумата се равнява на $196 за акция. LinkedIn ще запазят бранда си, но вече ще бъдат част от отдела по продуктивни и бизнес процеси на Microsoft.
DMCA.com Protection Status