LinkedIn е социална мрежа, която е фокусирана предимно към професионално ориентираните потребители. Въпреки редица ъпдейти платформата оперира по един и същ начин от своето създаване досега. Разработчиците от LinkedIn наблюдават отблизо популярността на приложения като Facebook, Instagram и Snapchat с идеята да взаимстват елементи, които да подобрят собствената им платформа.

Ако сте потребител, който използва LinkedIn, но смята, че публичните профили са твърде статични е добре да разберете за предстояща версия на приложението. Компанията тества опция с името LinkedIn Stories, която наподобява начина, по който работи Instagram Stories. По този начин потребителите ще разполагат с възможността да създават интерактивни истории към своите акаунти.

Това означава, че ще могат да прикачват мултимедийно съдържание с продължителност до 20 секунди към профила, за да бъдат по-атрактивни за останалите потребители. Все пак има ограничение, което няма да позволява на мултимедията да бъде видима повече от 24 часа, съобщава TechRadar.

 

 

Този лимит важи, както за изображения, така и за видео клипове. Функцията е вдъхновена от социалните мрежи и платформите за забавления. Идеята е потребителите да проявят по индивидуален начин своята креативност и да разнообразят съдържанието в LinkedIn.

Ограничението от 20 секунди не е случайно и цели да предотврати качването на продължителни клипове с неподходящо съдържание. LinkedIn смятат, че това е достатъчно дълъг срок да провокирате интерес към своя акаунт. За максимално улеснение е предвидена опция за персонализиране на публикациите със стикери и текстови съобщения.

LinkedIn са уверени, че потребителите могат да намерят разнообразни приложения да представят себе си в подходяща светлина или да реагират на актуални теми, които се обсъждат в публичното прострнство. Новата функция е удобен начин да взаимодействате още по-пълноценно със своите колеги, съученици и партньори в платформата.

Призивите за социална дистанция също налагат търсенето на атрактивни начини, с които интерактивно да привлечем аудиторията към профила си в LinkedIn.

 

Още от Digital: 4 стратегии за осигуряване на успешни контакти в LinkedIn