LG възнамеряват да се възползват подобаващо от очакваната популярност на 5G технологията в пазара на смартфони през 2020г. Корейският производител вече работи  над поне два флагмана с Android, които ще видим в следващите месеци. Стратегията на LG ще е свързана с премиерата на устройствата единствено на най-атрактивните пазари в световен мащаб. Това означава, че някои от предстоящите им смартфони от премиум сегмента няма да се продават във всички държави. Информацията бе потвърдена от шефа на Mobile Communication Business дивизията, Шин Джае-шук.

 

От думите му разбираме, че новата стратегия на компанията ще обхване LG V60 ThinQ, който се очаква да допълни другият флагман LG G9 в портфолиото им през 2020г. Изявлението на Шин Джае-шук е свързано с уточнението, че смартфона ще се продава единствено в Северна Америка и Европа. LG ще се опитат да заложат на различни стратегии в отделните региони по цял свят, за да бъдат конкурентни на останалите производители на Android. Шефът на Mobile Communication Business бизнеса на компанията отказа да коментира дали LG G9 също ще е ограничен само до тези пазари.

 

 

Премиерата на LG V60 ThinQ вероятно ще стане факт в следващите седмици, като изложението MWC 2020 е подходяща възможност да видим смартфона, предаде TechRadar. Техническите спецификации се очаква да включват 6.6-инчов дисплей, 128GB памет, 8GB RAM, тройна камера в задната част с опция за запис на 4K видео, Android 10 и Qualcomm Snapdragon 865 процесор. Със сигурност цената ще има ключово значение за популярността на LG V60 ThinQ. Ако смартфонът е по-евтин от другите 5G модели на пазара това може да го превърне в хит на пазара.

 

Още от Digital: LG очакват да генерират приходи от мобилнaта си дивизия до края на 2021г.