Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
770 резултата за lg
LG
LG създадоха гъвкав дисплей със здравината на стъкло
LG създадоха гъвкав дисплей със здравината на стъкло
LG Electronics вече обявиха намеренията си да спрат производството на смартфони. Въпреки това компанията продължава да работят над технологии за мобилни устройства. Експерти на LG Chem дивизията създадоха материал за гъвкави дисплеи, който ги прави здрави, колкото стъкло, но също така гъвкави като пластмаса. Съчетанието между тези две характеристики е водещото предимство на т.нар. "Real Folding Window". Новият екран е разработен от материали, които са разположени върху прозрачен PET филм от термопластичен полимер. Производителите ще могат само с няколко милиметра от новия материал да създадат тънък и издръжлив екран за мобилни устройства. Тестовете на LG Chem показват, че "Real Folding Window" е в състояние да издържи над 200 хил. цикъла на сгъвания без да генерира характерния отпечатък на екрана. Технологията може да се приложи на гъвкави дисплеи, които се сгъват както навътре, така и във външна посока, съобщавa PocketNow.     Компанията твърди, че новия им продукт превъзхожда възможностите на Ultra-Thin Glass (UTG) стъклата, които се разработват от Samsung. Успоредно с това "Real Folding Window" предлагат и по-тънка структура от стъклата в Galaxy Z Fold 3 и Galaxy Z Flip 3. Eлиминирането на неприятните отпечатъци в пространството, където се сгъват двете части на дисплея е любопитно решение, което може да отстрани един от най-големите проблеми на гъвкавите дисплеи. LG Chem смятат, че смартфоните няма да са единствените устройства, които ще се възползват от технологията. В дългосрочен план "Rear Folding Window" могат да намерят приложение в таблети, лаптопи и други джаджи с по-големи екрани. Масовото производство е планирано за 2022г.   Още от Digital: Ето как ще работи смартфонът с навиващ дисплей на LG
електромобили
LG иска да строи завод в САЩ, за да бъде партньор на Apple в електромобила Apple Car
LG иска да строи завод в САЩ, за да бъде партньор на Apple в електромобила Apple Car
Постепенно електромобилите заемат все по-голям дял от световната автомобилна индустрия. Ако преди време беше рядкост да срещнем електромобил по улиците, то днес дори в България електромобилите са често срещано явление. Като не си представяйте малко невзрачни колички с размер на голф количка, а съвсем истински превозни средства. Сред тях дори има SUV електромобили чиято ниска цена в България ги прави предпочитани превозни средства.
LG
LG отчетоха двуцифрен ръст в печалбата за второто тримесечие след излизането от пазара на смартфони
LG отчетоха двуцифрен ръст в печалбата за второто тримесечие след излизането от пазара на смартфони
LG разчитат предимно на телевизорите и сегмента на умни домакински уреди, за да генерират приходи. Корейският производител вече обяви излизането си от пазара на смартфони. По този начин LG ще фокусират бизнес ресурсите си към разработката на по-атрактивни устройства в пазара ниша, където имат най-голям потенциал за бъдещ растеж. За в бъдеще компанията прекратява разработката и премиерата на нови смартфони, което не е изненадващо с оглед невероятната конкуренция в индустрията. LG отчитаха финансови загуби от мобилната си дивизия в продължение на години, което в крайна сметка доведе до вземането на това стратегическо решение. В се пак компанията обещава да продължи да осигурява софтуерна поддръжка за настоящите си устройства. Официалното излизане на LG от пазара на смартфони вече е започнало да оказва влияние върху финансовия ресурс на компанията.     Компанията публикувана официални данни за представянето си през второто тримесечие, които разкриват, че е отчетен стабилен ръст в печалбата, която достига до $975 млн. Това означава, че е отчетено двуцифрено увеличение, като резултатите показват 65.5% по-висока печалба, спрямо същият период преди година. Любопитното е, че това е рекордна печалба за LG от $878.7 млн. през второто календарно тримесечие от 12 години насам, информира GizChina. Допълнителни детайли нетната печалба, дивиденти на акция и други финансови параметри ще бъдат публикувани до края на месеца. Най-голям принос за резултатите на компанията през второто тримесечие имат продажбите на смарт телевизори и климатици, които са особено популярни през горещия летен сезон. Загубите, които генерираше мобилната дивизия вече не влияят финансово на LG, които се надяват на още по-успешно представяне през втората половина на 2021г.   Oще от Digital: LG потвърдиха, че ще продължат да ъпдейтват смартфоните си
смарт телевизори
LG OLED телевизорите са първите в света, които поддържат Dolby Vision за игри при 4K 120Hz
LG OLED телевизорите са първите в света, които поддържат Dolby Vision за игри при 4K 120Hz
LG обяви, че е първият производител на телевизори, който предлага възможността да поддържа желания Dolby Vision  HDR при 4K 120Hz за игри на съвместими платформи, потвърждавайки стремежа си да осигури най-доброто гейминг изживяване на голям екран. 
любопитно
Какво представлява функцията Sports Alert в новите OLED телевизори на LG
Какво представлява функцията Sports Alert в новите OLED телевизори на LG
Технология за известяване показва резултатите на любимите ви отбори в реално време
LG Display
LG Display представиха нова серия OLED телевизори, които могат да се закачат над леглото
LG Display представиха нова серия OLED телевизори, които могат да се закачат над леглото
LG е производител със сериозно влияние в световния пазар на телевизори. Компанията специализира в разработката на OLED дисплеи от последно поколение, с които конкурира Samsung. През последната година видяхме няколко много интересни премиери с този бранд като прозрачни телевизори и навивaщия се LG Signature OLED RX. Водещото подразделение на компанията LG Display сега обяви официално победителите от The OLEDs Go! конкурса, който се провежда със сътрудничеството на дизайнерското списание Dezeen. В продължение на няколко седмици компанията търси нови, иновативни и привлекателни идеи, с които да подобри изживяването на потребителите. Концепциите предложени в The OLEDs Go хвърлят повече светлина върху насоката, в която ще се развиват модерните телевизори. Победителите в конкурса включват уникални решения като ОLED телевизор с компактен форм фактор, който може да се разгънат до стена. Атрактивният дизайн позволява това да стане без необходимостта от голяма механична основа. което допринася за ултратънките размери, съобщава TechRadar, информира TechRadar.     Любопитно решение е, че структурата включва и повдигната маса, която се намира над таблата на леглото, която позволява гледане на телевизия и филми преди лягане или докато си почивате. Определено е доста вълнуващо да видим реализацията на идея за екран, който е разположен над леглото и предлага непознат досега хоризонтален комфорт на гледане. Концепцията се казва Console и дори може дори да замени употребата на смартфони преди лягане. Scroll  предлага съвсем различно приложения на прозрачните OLED телевизори в интелигентните домове. Ултратънкият дисплей се поставя на стената, като също така включва широк рафт под долната част на екрана. Това е официалният победител в конкурса, който е избран от над 220 различни предложения.   Още от Digital: Какви ще са подобренията в новите LG OLED, QNED Mini LED и NanoCell телевизори през 2021г.
видео ревю
LG OLED55C11LB - OLED смарт телевизор с 4K Ultra HD качество и WebOS
LG OLED55C11LB - OLED смарт телевизор с 4K Ultra HD качество и WebOS
В основата на телевизора стои AI α9 процесор от 4-то поколение 4K. С него всичко върви идеално бързо и безпроблемно, включително и картината, която определено заслужава вниманието ви. Да си поговорим малко за някои от основните технологии с които разполага и с който респективно успява да ни впечатли LG OLED55C1.  
Apple Car
LG и Magna преговарят за производството на Apple Car
LG и Magna преговарят за производството на Apple Car
Apple Car е поредният амбициозен проект, с който технологичния гигант ще опита да промени ежедневието на потребителите. Разработката на достатъчно добри системи за управление, които да са безопасни за пътниците е сложна задача. Компанията работи от няколко години над идеята, но се нуждае от години, за да представи първия си автомобил. Aктуалните планове на Apple предвиждат продажбите да стартират до пет години. Кодовото име на проекта за автомобил е Project Titan. През последните месеци са водени редица преговори с компании, включително Hyundai за потенциално партньорство. Въпреки финансовият капитал Apple не разполагат с необходимите съоръжения, за да създадат самостоятелно автомобил. Изграждането на мрежа от доставчици и брандове със сериозно присъствие в индустрията ще повтори стратегията им от пазара на смартфони. Данни от корейските медии разкриват, че се водят усилени преговори между Apple от една страна и LG Magna e-Powertrain, която включва LG и Magna от друга за производството на премиум електромобил.     Конкретните детайли не са уточнение, но се очаква LG и Magna да получат поръчка за производство на лимитирана серия от прототипи на Apple Car. Първото поколение на електромобила ще има по-скоро тестов характер, но е важна стъпка напред за създаване на луксозното EV превозно средство на бъдещето. Тук е момента да вмъкнем, че Magna е канадски доставчик на автомобилни компоненти за автономни автомобили. Съвместната компания LG Magna e-Powertrain има пазарна капитализация от $1 млрд. и ще  произвежда електрически мотори, инвертори и зарядни станции. LG притежават 51% дял, докато Magna има 49% от капитала на дружеството. Корейският производител вече доставя батерии и компоненти за Bolt EV на General Motors, както и за някои модели на Tesla. Aко се стигне до  договорни отношения Magna са готови да осигурят производствен капацитет във своя фабрика САЩ. В заключение ще отбележим, че някои от дружествата на LG Group, като LG Display, LG Chem, LG Innotek и LG Energy Solution вече са част от мрежата за доставки на Apple.   Oще от Digital: Първият електромобил на Apple ще бъде напълно автономен
LG
LG поставиха рекорд за безжичен пренос на данни в 6G THz мрежa
LG поставиха рекорд за безжичен пренос на данни в 6G THz мрежa
LG Electronics демонстрираха възможностите на иновативна технология, която ще ускори следващата голяма революция в света на дигиталната комуникация. Корейският производител успешно извършва безжичен пренос на данни в 6G (THz) мрежа от ново поколение. Проектът е съвместна разработка с Fraunhofer-Gesellschaft и позволява изпращането на информация в третрахерц честота на разстояние 100 метра. Компанията не публикува детайли за количеството данни, които са прехвърлени между лабораториите на Fraunhofer Heinrich Hertz Institute и Berlin Institute ot Technology. Близостта между сградите е подходяща среда LG да загатнат за потенциала на бъдещите 6G мрежи, които се очаква да бъдат комерсиализирани през 2030г. Успешният тест показва рекордни параметри за изпращане на данни с безжична 6G технологията, като предходното постижение е скорост от 48GBps. Екипът от специалисти на LG и немските учени разработват нов тип усилвател за мощност с адаптивна технология за формиране на светлинен лъч.     Сигналите от множество предаватели гарантират стабилен сигнал и максимална скорост за трансфера на информацията. Това е само един от методите, с които експериментира LG, но дава най-добри резултати в 6G THz спектрума. Необходимостта от усилване на мощността при ултра широколентовите честоти е водещ проблем на безжичните 6G мрежи. LG, Fraunhofer HHI и LG, Fraunhofer HHI и Fraunhofer Institute for Applied Solid State Physics (IAF) предлагат доста обещаващо решение с новия усилвател за мощност. Според данните модула е в състояние да осигури стабилен изходен сигнал до 15 dBm в честотен диапазон между 155-175 GHz, съобщава DigitalTrends. Глобалната стандартизация на 6G технологията се очаква да стане факт през 2025г.   Oще от Digital: 6G мрежите със скорост от 1000Gbps ще станат реалност през 2028г., според Samsung
LG
LG обяви рекордни приходи за второто тримесечие на 2021г.
LG обяви рекордни приходи за второто тримесечие на 2021г.
Корейският производител публикува финансовите резултати за второто тримесечие на годината. Данните са положителни, тъй като LG Electronics отчитат стабилен ръст от 65.5% в оперативната печалба, която достига до $992.08 млн. Компанията също така декларира приходи от $15.26 млрд. в световен мащаб, което е 48.4% увеличение, в сравнение със същия период преди година. По този начин LG регистрират най-високите тримесечни приходи досега. Това е много важно постижение в контекста на излизането на компанията от пазара на смартфони. Най-голям принос за ръста в приходите и печалбата на корейския производител  през второто тримесечие има Home Appliance & Air Solution Company подразделението на LG за смарт домакински уреди. Дивизията отчита приходи от $6.08 млрд., което представлява 32.1% ръст, в сравнение с второто тримесечие преди година. LG увеличават и оперативната печалба до $528.7 млн. или с 6.8% повече на тримесечна база. Сериоен ръст в продажбите на LG за периода са регистрирани извън локалния пазар.     Резултатите на LG Home Entertainment Company също са положителни, благодарение на 79.1% увеличение в приходите на годишна база. В същото време оперативната печалба е $297.35 млн., което е 216.4% ръст спрямо второто тримесечие на 2020г. Силното присъствие на LG в сегмента на премиум телевизори с OLED дисплей е ключовия фактор за успешното представяне на дивизията. Третото подразделение със солидно увеличние на придхоите е LG Vehicle Component Solutions Company. Възстановяването на автомобилната индустрия създава предпоставки за генериране на $1.68 млрд. за изминалото тримесечие.  Търсенето към полупроводници за елетрически автомобили ще продължи да расте през втората половина на 2021г. Увеличение от 28.9% са отчетени от Business Solution Company подразделението, което разработва настолни компютри и монитори.  Поскъпването на ключови компоненти като LCD дисплеите допринасят за силните позиции на LG в тази продуктова категория.     Още от Digital: LG искат да станат дистрибутор на Apple
технологични новини
5 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
5 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
Китайският производител вече отложи няколко пъти дългоочакваната премиера на новите си премиум смартфони.
технологични новини
Най-интересните теми в digital.bg от 29 юни (Видео)
Най-интересните теми в digital.bg от 29 юни (Видео)
Qualcomm използваха MWC 2021 събитието, което се провежда в момента, за да представят нов процесор за смартфоните от висок клас.
LG
LG искат да станат дистрибутор на Apple
LG искат да станат дистрибутор на Apple
LG Electronics провеждат преговори с Apple да започнат да продават устройства на компанията в своите физически магазини. Това решение се появява няколко месеца след като компанията все решение да спре да произвежда смаретфони. Дискусиите обхващат разнообразното портфолио на Apple, което включва iPhone, iPad и Apple Watch. Съвместното партньорство може да има ползи и за двете страни. LG ще могат да достигнат до повече клиенти, докато Apple ще могат да разшират влиянието си на пазара в Южна Корея, който се доминира от Samsung. съобщава PocketNow. Aко преговорите достигнат до успешен край LG ще могат да предлагат iPhone, iPad и Apple Watch в повече от 400 магазини в своята родина.     Все още не е взето решение дали да се продават и лаптопите от MacBook серията във физическите локации на LG Electronics в Южна Корея. Една от идеите да се позволи на служители на Apple да предлагат продуктите на компанията, а от друга да се обучат хора от персонала на LG за тази цел. Разговорите ще продължат в следващите седмици.   Още от Digital: LG Display няма да произвежда LCD дисплеи за определени модели iPhone
LG
LG официално спря производството на смартфони
LG официално спря производството на смартфони
LG е пример за голяма компания, която не успя да се адаптира към динамично променящите се условия в мобилната индустрия. Корейският производител регистрира финансови загуби от своята дивизия за смартфони в продължение на тримесечия. Разпространението на пандемията от COVID-19 също влоши бизнес възможностите за развитие на LG. В крайна сметка компанията потвърди плановете си да излезе от пазара на смартфони, за да се фокусира върху други технологични сектори. LG Electronics сега направиха важна стъпка напред към реализирането на стратегическите си цели. Компанията официално е прекратила производството на смартфони, изпълнявайки всички предвидени поръчки до 31 май. Мобилни оператори имат различни договори с LG за извършване на съответния брой доставки. Този процес е финализирал, с което се спира изцяло продукцията на нови смартфони. Все пак собствениците на устройства на корейския производител ще продължат да получават софтуерни ъпдейти.     Компанията удължи периода на поддръжката за операционната система до три години за премиум устройствата. Другите смартфони от средния и ниския клас ще бъдат актуализирани за период от 24 месеца. Операциите на After-Sale Service (AS) звеното на LG ще продължат дори след като бъде прекратено производството, съобщава Asiae.co.kr. Това ще гарантира, че потребителите ще продължат да използват услугите на сервизните центрове на компанията. Главният технически директор на LG Electronics ще отговаря за изпълнението на поетите ангажименти. В следващите седмици предстои преструктурирането на служителите от мобилната дивизия към другите бизнес подразделения на LG. Ако не възникнат неочаквани проблеми всички процеси свързани с окончателното излизане на LG от световния пазар на смартфони ще приключат до 31 юли.   Още от Digital: Кога смартфоните на LG ще получат Android 11 в Европа
видео ревю
LG OLED55C11 - Висок клас смарт телевизор с уникален дизайн
LG OLED55C11 - Висок клас смарт телевизор с уникален дизайн
Първото нещо, което ни прави впечатление в този телевизор е дизайнът му - той определено ще пасне на всеки модерен интериор. На първо място - рамка около дисплея почти напълно липсва. Това е нещо много рядко срещано при 55" телевизор като този, се и не само.  
Google Play Movies & TV
Google спират приложението Play Movies & TV на устройствата на Roku, LG, Samsung и Vizio на 15 юни
Google спират приложението Play Movies & TV на устройствата на Roku, LG, Samsung и Vizio на 15 юни
Google официално потвърдиха, че ще спрат приложението Play Movies & TV на няколко платформи в следващите седмици. Плановете на компанията предвиждат голям брой устройства да загубят достъп до софтуера. На първо място смарт платформите за телевизори на LG, Samsung и Vizio няма да могат да възпроизвеждат съдържанието в Play Movies & TV. Ако имате филми и телевизионни предавания, които сте купили ще продължите да имате достъп до тях от "Your Movies And Shows" секцията на YouTube приложението на вашите устройства. Промените ще засегнат и достъпа до Movies Anywhere услугата за въвеждане на кодове от DVD и Blu-ray устройствата. Имайте предвид, че списъка Your Watchlist също няма да бъде достъпен в приложението. Другите членове на семейството ще продължат да могат да споделят съдържание купено от Movies & TV магазина, но вие няма да може да го направите обратно. Промените влизат в сила от 15 юни, като след това ще трябва да използвате YouTube приложението или уеб версията за достъп до вашите файлове.     Още от Digital: Google Play Movies безплатно ще ъпдейтне филмите ни в 4K резолюция
DMCA.com Protection Status