LG избраха атрактивен начин да привлекат вниманието ни към новото си поколение премиум монитори. Корейския производител стартира интересна кампания с името "Born To Be Wide" в популярната услуга Spotify. Идеята на LG e със специална плейлиста да провокират интереса на професионалистите, обикновените потребители и геймърите. Предимствата на UltraWide мониторите на компанията са разработени да отговорят дори на най-специфичните нужди.

 

Изборът на Spotify не е случаен, тъй като LG искат да изтъкнат факта, че устройствата им са толкова широки, колкото е разнообразна колекцията от музика в стрийминг услугата. В крайна сметка почти всеки потребител, който работи на компютъра или се забавлява с любимите си игри е много вероятно и да слуша любима музика, докато го прави. Въпросните плейлисти са категоризирани в две отделни групи с компилации за геймъри, както и такива за офис служители.

 

Секциите включват по девет плейлисти, които обхващат всички емоции и настроения на слушателите. Атрактивната идея за реклама на LG иска да промени традиционното мислене и да ни информира, че компанията знае много добре от какво имаме нужда. По този начин корейския производител се стреми да генерира позитивен отзвук към новата си серия монитори, но също така да бъде максимално полезна на всеки свой клиент.

 

Още от Digital: LG UltraGear Nano IPS е първият геймърски монитор с 1ms време за реакция