Корейският производител ще продължи да залага на ОLED технологията, за да става по-влиянтелно име в глобалния пазар на телевизори. LG планират да разширят портфолиото си от премиум устройства в този сегмент с нова серия телевизори с 48-инчови OLED дисплеи от последно поколение. Това е само поредната стъпка от мащабна бизнес стратегия, която включва инвестиция от над $10 млрд. за стимулиране на производството на OLED устройства до края на 2020г..

 

Разнообразният каталог на LG предлага телевизори с 55", 65", 77" и 88" екрани, като добавянето на 48-инчов модел ще им позволи да станат по-влиятелен фактор и в бюджетния сегмент. Другият ключов акцент ще бъдат прозрачните и гъвкави дисплеи с OLED технологията, които представляват бъдещето на индустрията. LG вече предлагат и премиум модели с 8K резолюция и ще продължат да инвестират в този сегмент, предаде TechRadar.

 

 

Все още няма информация за цената на новата серия 48-инчови телевизори на LG, както и кога ще стартират продажбите им на пазара. По всичко личи, обаче, че LG ще продължат да се конкурират директно със Samsung във всички сегменти на пазара на телевизори, за което ще разчитат основно на OLED дисплеите. Всички тези процеси ще допринесат за намаляване на цената и ще направят технологията по-достъпна за всички независимо от устройствата, които използват.

 

Oще от Digital: Kакви са подобренията в телевизорите LG OLED и NanoCell 2019