Samsung и LG водят ожесточена конкуренция за доминация в глобалния пазар на OLED телевизори. Въпреки опитите на останалите компании нито един друг бранд не може да оспори лидерската им позиция. Последните данни на анализаторите разкриват, че Samsung и LG ще увеличат значително производството на ново поколение OLED дисплеи, които ще използват в бъдещите си модели. По този начин двете компании ще се опитат допълнително да увеличат преднината си в индустрията за сметка на своите конкуренти, информира Digitimes.

 

В опит да отговорят подобаващо на високото търсене от LG Electronics ще инвестират допълнителни средства, за да увеличат производствения капацитет на OLED дисплеи за телевизори. Според данните компанията ще се опита да създаде с над 30% повече панела през 2018г., спрямо предходната година, което означава, че техния брой ще надхвърли 3 милиона. Ако всичко върви по план тази стратегия ще утвърди позицията на LG като лидер сред най-големите телевизори с OLED дисплеи и ще увеличи преднината им пред Samsung.

 

 

Корейският производител също така продава панели с технологията на други компании като например Sony, което е важен източник на приходи. Ситуацията ще се запази през тази година като поне 500 хил. дисплея ще бъдат предоставени на други производители. Конкуренцията между LG и Samsung ще продължи с пълна сила и е гаранция, че цените на телевизорите с OLED устройства ще продължи да намалява и през 2018г. Това важи с пълна сила за устройствата от най-скъпия клас.

 

 

Още от Digital: Новите ОLED и Super UHD телевизори на LG ще поддържат Google Assistant