Вече ви информирахме, че LG спира да разработва смартфони от G-серията през 2018г. Вместо това компанията ще заложи на друга система за наименуване на бъдещите си мобилни устройства. LG планират да спрат да продават смартфони на територията на Китай, като това решение е провокирано от огромната конкуренция на този атрактивен пазар. Местните потребители предпочитат устройствата от средния клас на брандове като, Xiaomi, Oppo и Vivo, което се отразява негативно на пазарния дял на LG. 

 

Няма как да не отбележим и силните позиции на гиганти като Huawei и Lenovo в Китай, които допълнително редуцират възможностите за успех на чуждите производители. Именно заради това LG възнамеряват да се фокусират към по-атрактивни пазари в Азия и Европа, за да се утвърдят като по-влиятелно име в глобалния пазар на смартфони. В момента мобилната им дивизия продължава да регистрира финансови загуби, заради много инвестиции, които не постигат очакваната възвръщаемост.

 

Излизането от китайския пазар ще позволи на компанията да спести разходи и да се фокусира изцяло върху държави, в които смартфоните им са по-популярни. Новата бизнес стратегия се очаква да възстанови загубените позиции на LG и да ги превърне отново в успешен бранд в пазара на смартфони. LG ще бъдат една от най-активните компании на MWC 2018 в края на месеца. По време на технологичното шоу в Барселона ще научим повече за плановете на LG в мобилната индустрия през 2018г.

 

Вижте LG разработват собствени мобилни процесори за смартфони