Технологичната индустрия бе силно засегната от разпространението на коронавируса и неочакваната пандемия. Дори компании от ранга на Apple и Google трябваше да преглътнат влошената икономическа обстановка. Вече се забелязват признаци на стабилизиране, които се очаква да предпоставят нормалните бизнес процеси през следващите тримесечия.

LG Display също могат да се похвалят със солидно представяне в периода между юли-септември 2020г. Финансовите резултати за третото тримесечие показват, че китайският производител е генерирал приходи в размер на $5.9 млрд. Това е солиден ръст, в сравнение с $4.63 млрд. отчетени през второто тримесечие и $5.1 млрд. за същия период преди година.

Най-важната част от данните включва оперативната печалба за юни-септември 2020г., която достига до $144.6 млн. За сравнение три месеца по-рано LG Display се задоволиха с финансова загуба в размер на $455.9 млн. Ситуацията бе сходна през третото тримесечие на миналата година, когато корейския производител реализира финансова загуба от $385.4 млн., съобщава AndroidAuthority.

 

 

По този начин резултатите очертават първото тримесечие с регистриране на приходи за LG Display от края на 2019г. Това означава, че след седем поредни тримесечия на финансови загуби компанията най-накрая успява да обърне тази тенденция.

Водещa причина за представянето на компанията има кризата с коронавируса и факта, че много хора превърнаха домовете си във виртуални офиси и зали за обучение. Трябва да отбележим също, че увеличението на приходите от 27% спрямо предходното тримесечие се дължи на продължаващото високо търсене на IT устройства.

43% от приходите на LG Display са дело на устройствата в този сегмент, следвани от мобилните джаджи с 29% и телевизорите, които имат 28% дял. Изграждането на голямо производствено съоръжение за OLED дисплеи в Китай и активността на потребителите през октомври-декември се очаква да допринесат за още по-добри финансови резултати.

LG Display също така обявиха официално ново партньорство с Disney StoryLab в сферата на OLED дисплеите.

 

Още от Digital: LG изпитват все по-сериозна конкуренция от китайските производители на дисплеи