Moбилните устройства продължават да бъдат една от сферите, в които LG изостава от своите конкуренти. Компанията е световен лидер в производството на телевизори, но изпитва проблеми с продажбата на смартфони на световния пазар. Все пак модели като LG Velvet 5G, LG Wing показват, че LG опитват да се превърнат в атрактивен избор за потребителите.

Иконoмическата ситуация през 2020г. също се отразява на бизнес възможностите на LG във всички продуктови категории. В опит да гарантират финансова стабилност в дългосрочен план от LG Corporation подготвят серия от структурни промени.

Корейският производител планира да диверсифицира своя бизнес като създаде пет нови дружества и нова холдингова компания, която да контролира операциите им. Очакванията са това да се случи през май 2021г.

Дружествата, които ще бъдат отделени в нова компания включват LG International Corp., LG Hausys, Silicon Works Co, LG MMA Corp. и Pantos Logistics. В момента активите на тези бизнес дивизии на LG се оценяват на $8.85 млрд., информира DroidNews.

 

 

Дейността на дружествата, които се отделят в холдинговата компания е разнообразна и обхваща батерии, дисплеи, смарт уреди и др. Сред най-големите клиенти на LG Corporation са General Motors, Tesla и Apple.

Структурните промени ще позволят на LG да се фокусират върху традиционно силни сфери и да допринесат за навлизането на още повече дигитални иновации. Новата холдингова компания най-вероятно ще бъде управлявана от Коо Бон-Йоон, който е син на един от основателите и роднина на председателят на LG Group.

Интересен факт е, че LG Corporation е втората най-голям индустриален конгломерат управлявана от бизнес семейство от Южна Корея в страната.

 

Oще от Digital: LG очакват да генерират приходи от мобилнaта си дивизия до края на 2021г.