Samsung и LG продължават да са компаниите, които в най-голяма степен допринасят за иновациите в глобалния пазар на телевизори. Корейските производители са насочили вниманието си към сегмента на LED устройствата с размери от над 70 инча. Двата бранда вече са инвестирали сериозни средства в разработването на нови устройства и ще продължат да залагат на тази ниша, за да разширяват влиянието си за сметка на своя конкурент. По всичко личи, че Samsung и LG в дългосрочен план ще доминират пазара на телевизори

 

В момента Samsung са най-големият производител на устройства в премиум сегмента с цена от над $2500 през второто тримесечие на годината. Желанието им е да разширят допълнително позициите си в месеците до края на 2018г. Ключово значение за постигане на тези резултати ще има новия 75-инчов Micro LED TV модел, който видяхме на IFA 2018, информира Digitimes. Този тип телевизори използват микрочипове с големина от 30 на 50 микрона и имат потенциала да се очаква да се превърнат в хит на пазара през 2019г.

 

 

Идеята на LG също е много интересна, тъй като компанията инициира сформирането на консорциум от 15 производители, сред които Sharp и Sony. Очаква се заедно да продадат на пазара над 2.5 млн. телевизора с OLED дисплеи. По този начин ще изпреварят Samsung, които ще регистрират по-малко доставки нса своите QLED телевизори. Това е само още един сегмент, който ще изостри конкуренцията между двете най-големи корейски компании в пазара на телевизори през 2019г.

 

Oще от Digital: Oсем полезни приложения за телевизори с Android TV, които може би не знаете