Разширенията представляват удобен начин да персонализирате работата на уеб браузъра. Google Chrome предлага богата колекция, предоставяща разнообразни опции за избор на потребителите. Всъщност точната цифра на разширенията в Chrome Web Store е 188 620, според последните данни на Extension Monitor. Новият им доклад очертава доста тревожна тенденция, тъй като голямата част от налично съдържание за уеб браузъра в Chrome Web Store всъщност не се използва от потребителите.

 

Тестовете на Extension Monitor разкриват, че половината разширения за Google Chrome имат по-малко от 16 инсталации, което е доста нищожна цифра. Това означава, че поливната от тях могат да се категоризират като недействителни и съдържание, което не привлича интереса на потребителите. Със сигурност подобно твърдение променя концепцията за разнообразната екосистема изградена от Google в Chrome Web Store. От данните разбираме, че 10% от плъгините имат 0 инсталации.

 

 

Техния брой е 19 379, като 25 540 от разширенията (13%) имат по един единствен активен потребител. Проучването потвърждава, че 87% от съдържанието е изтеглено по-малко от 1000 пъти, съобщава ZDNet. Tук е момента да отбележим, че Google Chrome има потребителска база от над 1 млрд. души, което на практика представлява сериозна възможност за разработчиците на разширения. Едва 13 заглавия са регистрирали над 10 млн. инсталации в Chrome Web Store.

 

 

Още от Digital: Шест полезни разширения за Google Chrome, които си заслужава да пробвате