Аdidas и Nike са двете най-големи имена в сферата на спортните обувки и екипировка. Популярните им продукти се използват от стотици милиона спортисти и потребители, което засилва още повече конкуренцията между тях. Не е изненадващо, че Adidas се продават по-добре в Европа, а Nike в САЩ, тъй като това са местните им пазари. Германският производител има тайно оръжие, с което да промени ситуацията и да разшири пазарния си дял за сметка на най-големия си конкурент, предаде BusinessInsider.

 

Новата бизнес стратегия на Adidas вече дава резултати, тъй като от началото на годината продажбите им в САЩ се увеличиха с 31%. Компанията залага предимно на класическия дизайн на обувките на американския пазар, но напоследък се наблюдава спад в интереса на потребителите към подобни модели. Adidas вече подготвят няколко решения, с които да променят ситуацията. Eдна от най-силните страни на Adidas е способността да предвидят тенденциите още преди да са се случили.

 

Компанията се надява да заложи на идеи, които в следващите няколко години ще бъдат успешни и печеливши. Adidas виждат като най-добър кандидат за постигането на тази цел категорията "Lifestyle Running". Това са обувки, които са много по-стилни от класическите модели за бягане, но със сходен силует и могат да се носят в ежедневието. Аdidas ще инвестират и в нови франчайзи и продукти, с които да промени баланса на силите в пазара и да си спечели ключово предимство пред своя най-голям конкурент в индустрията. 

 

Вижте защо Adidas Futurecraft 4D са бъдещето на 3D принтираните спортни обувки