Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
Kmar

Kmar

Редактор / 26795 публикации

26759

Статии

36

Видеа

Публикации на Kmar
Sony PlaySation 5
Sony PlayStation 5 ще е съвместима с 99% от игрите за PlayStation 4
Sony PlayStation 5 ще е съвместима с 99% от игрите за PlayStation 4
Oстават няколко седмици до официалната премиера на Sony PlayStation 5 на пазара, което ще се случи в края на следващия месец. Устройството ще се продава в две версии, като премиум модела има оптично устройство. Sony вече потвърдиха, че при премиерата на Sony PS5 ще са налични шест стартови заглавия. Това са Astro's Playroom, Demon's Souls, Destruction All Stars, Spider-Man: Miles Morales, Spired-Man: Mile Morales Ultimate Edition, както и Sackboy A Big Adventure. В кратки срокове след премиерата на конзолата ще дебютират и популярни "Multi-Platform" заглавия като Fortnite, Call Of Duty, Assassin's Creed и др. Друга игра, която ще е достъпна още от първия ден на Sony PS5 на пазара е Cyberpunk 2077. Бъдещите собственици на конзолата ще могат да играят и заглавия за PlayStation 4.     Шефът на PlayStation дивизията на Sony, Джим Раян увери потребители, че досегашните тестове показват, че 99% от игрите за PS4 ще бъдат съвместими с новата конзола. Бъдещите собственици на Sony PS5 ще имат възможността да изтеглят и да игрaят специална колекция от класически игри по същия начин, както PlayStation Plus абонамента. Сред тях са популярни заглавия като God Of War, The Last of Us: Remastered и Uncharted 4: A Thief's End.   Oще от Digital: Sony PlayStation 5 ще се продава от 19 ноември на цена от €399
хладилник
Какво представлява най-малкият "хладилник" в света
Какво представлява най-малкият "хладилник" в света
Хладилниците са неизменна част от домовете ни и някои компании вече експериментират с интегрирането на все по-умни технологии в тези уреди. Специалисти на University of California, Los Angeles (UCLA) сега привличат вниманието ни със съвсем различна концепция. Учените намират нетрадиционно приложение на класичката термоелектрична технология, чрез създаването на микроскопично охлаждащо устройство.  Впечатляващите размери го превръщат в "най-малкия хладилник" създаван досега, съобщава NewAtlas. Eдва ли това  е подходящият уред, с който да изстудите напитка, но учените се надяват да проправят пътя към усъвършенствани системи за охлаждане с нано размери, които охлаждат почти моментално. Идеята е взаимствана от Voyager космическите кораби на NASA, използващи подобен принцип за генериране на енергия.     Миниатюрният охладител на UCLA включва два полупроводникови материалa, които се казват бисмутов телурид и антимон-бисмутов телурид. Нанасянето на обикновена скоч лента и последващото ѝ отлепване позволяват на учените да си набавят монокристални люспи. Именно те са в основата на термоелектрическото устройство, което е с дебелина от едва 100 нанометра или една десет милионна част от метъра. Вътрешната площ на най-малкия хладилник е един кубичен микрометър.   Още от Digital: Kaкво трябва да знаем за умните домове
iPhone 12
Защо iPhone 12 ще е по-скъп от iPhone 11
Защо iPhone 12 ще е по-скъп от iPhone 11
iPhone 12 ще се превърне в първият смартфон на компанията, който поддържа 5G технологията. Освен стандартните ъпгрейди свързани с дизайна и камерата можем да очакваме и интеграция на 5nm Apple A14 Bionic процесор. Това ще гарантира оптимална работа и дълъг живот на батерията, дори при активна употреба и 5G свързаност.  Феновете на Apple имат много причини да искат да купят новите смартфони, като премиум версиите ще са оборудвани и с LiDAR сензори. Ако проявявате интерес към iPhone 12 няма как да не сте си задавали въпроса колко ще струва тазгодишния флагман на компанията. Оказва се, че производствената цена на iPhone 12 ще бъде $749, съобщава GizChina     Всъщност това е с $50 повече от $699, на които се продаваше най-евтината версия на iPhone 11. Най-голям принос за по-високата цена имат 5G компонентите от мощния процесор. Аpple също така се надяват да реализират премиерата на повече от 80 млн. смартфона от серията през 2020г. Прогнозите им са приблизително 40% от всички доставки да бъдат генерирани от iPhone 12 Max. Oфициалното представяне на iPhone 12 се очаква на събитие в средата на октомври.   Oще от Digital: iPhone 12 Pro Max ще е първият смартфон на Apple с 6GB RAM
Huawei
Японските производители на хардуер ще загубят $10 млрд. през 2020г. заради търговските санкции срещу Huawei
Японските производители на хардуер ще загубят $10 млрд. през 2020г. заради търговските санкции срещу Huawei
Поредната серия търговски санкции срещу Huawei на американското правителство вече влязоха в сила и на практика блокираха доставките на хардуер за компанията. Големият проблем е, че САЩ фокусираха вниманието си и върху производителите, които използват американски технологии в производството на компоненти. Това се отрази на цялата верига за доставки и засегна много външни брандове, които разчитат на поръчките на Huawei за генериране на приходи. Японските производители на хардуер очакват сериозни негативни последствия за своя бизнес от влошените отношения между Huawei и САЩ. Невъзможността да доставят компоненти до китайския бранд ще свие значително приходите им, тъй като ще бъде трудно да намерят алтернативни купувачи за толкова много продажби. Данни на SeoGoog разкриват, че през миналата година Huawei са платили внушителните $10.4 млрд. за доставки на японските производители.      Сред някои от производителите, които ще претърпят най-сериозни икономически загуби от прекратяването на бизнес отношенията с Huawei са Kioxia, Mitsubishi Electric и Renesas Electronics. Eдин от най-големите компании в Япония, а именно Sony обмислят да подадат молба за издаване на временен лиценз за доставка на хардуер до китайския гигант. Настоящите данни показват категорично как мерките на САЩ срещу Huawei влияят на цялата система за доставки технологична индустрия.   Още от Digital: Първите смартфони на Huawei, които работят с HаrmonyOS ще бъдат представени през 2021г.
Nokia 7.3
Снимки разкриват дизайна на Nokia 7.3
Снимки разкриват дизайна на Nokia 7.3
HMD Global продължават да залагат на добре изпитана стратегия и предлагат Android One базирани устройства във всички ценови класове. Един от предстоящите модели на компанията се очаква да бъде Nokia 7.3. Този модел трябваше да бъде показан на 22 септември, но това не се случи.  Вероятно причината за забавянето е предизвикано от пандемията с коронаврирус. Все пак смартфона вероятно ще направи своя дебют преди края на календарната година. Докато това се случи можем да придобием по-добра представа как може да изглежда смартфона. Популярният блогър OnLeaks публикува няколко снимки, показващи визията на Nokia 7.3.  Прави впечатление, че в горната част на екрана има малък отвор за селфи камерата, като се очаква екрана да бъде 6.5-инчов и да поддържа FullHD+ резолюция. Кръгъл камера модул в задната част ще приютява четири обектива, които са допълнени от LED светкавица. Tочно под тях е разположен и вграден сензор за пръстов отпечатък, информира Ipeeworld.     Пълните размери на устройството са 165.8х76.3х8.2 милиметра, като в дясната част на рамката са традиционните бутони за усилване на звука и включване. В долната част под екрана ни очаква още микрофон, USB Type-C конектор и вграден високоговорител. Потребителите ще могат да използват традиционния 3.5-милиметров аудио жак.  Според непотвърдена информация смартфона ще се захранва от Qualcomm Snapdragon 690 процесор и ще има батерия със заряд от 4000mAh. Основната камера вероятно ще е 24-мегапикселова, а основния сензор на гърба ще има 48МР резолюция. Nokia 7.3 ще използва оптика на Zeiss и ще е наличен в конфигурации със 6GB/8GB RAM и 64GB/128GB вградена памет.  Другите спецификации вероятно ще включват опция за запис на 4K видео, Bluetooth 5.0 и 18W система за бързо зареждане. Няма да е изненадващо, ако HMD Global представят Nokia 7.3 заедно с Nokia 9.3 PureView, чиято премиера ще е през четвъртото тримесечие. Остава да научим и каква ще бъде цената на смартфона на европейския пазар.   Oще от Digital: Nokia 2.4, Nokia 3.4 и Nokia 8.3 5G са новите смартфони на компанията
App Store
Водещи разработчици на приложения се обявиха против правилата на App Store
Водещи разработчици на приложения се обявиха против правилата на App Store
Apple се оказаха в центъра на голям конфликт свързан с начина, по който управляват и контролират приложенията в своя онлайн магазин. Аpp Store често е обект на критики заради таксата от 30%, която разработчиците трябва да отделят своите приходи на компанията за дистринбуцията на  заглавяита им. В миналото Spotify многократно са изказвали недоволството си от тази система, като през последните седмици това се случва и с Epic Games.  Ситуацията между двете страни изглежда се задълбочава, тъй като 13 водещи разработчици на мобилни приложения стартираха нова инициатива с името "Coalfition for App Fairness". В нея участват имена като Basecamp, Match Group, Tile, Blix, Deezer, Epic Games и Spotify, информира TechCrunch. Целта на проекта е да се установи по-справедлива система за разпределяна на приходите, която предоставя и максимална свобода на самите потребители. В миналото всяка една от компаниите е изразяла негативно мнене срещу политиките на Apple в App Store, но създаването на "Coalition for App Fairness" им предоставя по-централизиран и координиран подход.     Коалицията е създадена да привлече вниманието на всяка, компания независимо от размера и държавата, в която оперира. "Coalition for App Fairness" е само първата стъпка от въвеждането на унифицирани правила, които едновременно да улеснят разработчиците по цял свят и да предостваят най-доброто на собствениците на смартфони.  Всеки бранд, който смята, че има желание да се включи може да стане част от инициативата и да допринесе на свой ред от развитието на коалицията. Създателите на "Coalition for App Fairness" очертават и три съществени проблема в настоящата система за приложeния в App Store. Първият от тях е свързан с регламентираната такса от 30%, които всеки разработчик трябва да плаща на Apple, включително и за вътрешните покупки. Следващият проблем е свързан с липсата на достатъчно свобода за потребителите, което ни води и до третия елемент от обвиненията срещу Apple, а именно, че контролирa Аpp Store, за да популяризира своите мобилни приложения и услуги.   Oще от Digital: Защо се случва някои приложения да изчезват от Google Play и Аpp Store
Ulefone Armor 9
Колко издръжлив може да бъде един смартфон (Видео)
Колко издръжлив може да бъде един смартфон (Видео)
Смартфоните за дигиталния прозорец към онлайн пространството и безграничното количество мултимедия и приложения, които предлагат водещите мобилни платформи. Един от малкото недостатъци на този тип устройства е, че лесно могат да се повредят. Понякога е достатъчно едно изпускане на по-твърда повърхност, за да отделяте средства за ремонт.  Решението на проблема са издръжливите смартфони, които имат специално сертифицирани покрития. Ulefone е добре познат бранд на българския пазар и предлага разнообразие от модели в тази пазарна ниша, които можете да разгледате в сайта на Smartfonix. Eдин от най-добрите смартфони в потфолиото на компанията е Ulefone Armor 9.  Здравият корпус покрива стриктните изисквания на американската армия и е MIL-STD-810G сертифициран, като е предвидена и IP68/IP69K защита срещу вода. Собствениците на смартфона могат да го използват на дълбочина от 1.5 метра в продължение на 30 минути. Ulefone обещават изпускания от височина 1.2 метра на твърда повърхност без да се повреди тялото на Armor 9.     Ако имате съмнения в горните твърдения можете да изгледате кратък клип, в който смартфона е подложен на серия от тестове в различни екстремни ситуация. Експериментите дори включват използване на бормашина върху дисплея, чупене на орехи с екрана, както излагането на Ulefone Armor 9 на подвижна водна маса с обем от един тон.  В този случай устройството е разположено на 1.5 метра под повърхността и успява да издържи потапяне в продължение на 30 минути преди да бъде изваден отново. Изпусканията върху твърди повърхности като например стълби също не представляват проблем за Ulefone Armor 9. Трудно можете да откриете устройства на други производители, които предлагат такава издръжливост.  Ulefone Armor 9 също така има вградена термална камера и впечатляваща батерия със заряд от 6600mAh.     Разполагате с доста разнообразен избор и на други издръжливи устройства в каталога на Ulefone, като Ulefone Armor 3W, който има 10300mAh батерия. Потребителите могат да заложат на бюджетни предложения като Ulefone Armor X7 Pro, който предлага впечатляваща защита на достъпна цена.   Ако се интересувате от подобни предложения ви съветваме да разгледате портфолиото на Smartfonix. Всеки един от моделите им предлага впечатляващо качество и характеристики, но което е по-важно на максимално достъпна цена. Устройствата се поддържат от осигурен сервиз в България и могат да бъдат доставени до дома ви за по-малко от 24 часа при това на цени, които нямат конкуренция в България.   Още от Digital: Най-добрите цени на качествени смартфони от Smartfonix
Samsung
Samsung изпревариха Apple като водещ производител на луксозни смартфони
Samsung изпревариха Apple като водещ производител на луксозни смартфони
Аpple вероятно е първата асоциация, която ви хрумва когато чуете термина луксозни смартфони. iPhone винаги са имали репутацията на устройства с впечатляващ дизайн и качество. Високата цена никога не е спирала феновете на компанията да се сдобият с новото поколение на iPhone и да се докоснат сами до най-модерните технологии.  iPhone 12 няма да бъде изключение и ще задълбочи присъствието на Apple в премиум сегмента. Един от най-големите конкуренти на компанията, а именно Samsung също засили сериозно позициите си сред устройствата от висок клас през последните месеци. Модели като Samsung Galaxy Z Fold и Samsung Galaxy S20 Ultra са сред най-добрите им предложения, които предлагат на пазара. Цената на въпросните смартфони е респективно $2000 и $1400, като това традиционно е пазарна ниша, която традиционно се доминира от Apple.     Технологичният гигант от години променя представата ни за визията на луксозните смартфони с премиери като iPhone X преди три години, който дебютира на цена от $1000. Eкспериментирането с нови дизайни и концепции като гъвкави дисплеи, обаче постепенно започват да увеличава цената на премиум моделите на пазара. Навлизането на 5G смартфоните и устройства като Samsung Galaxy Z Fold 2 ще позволят на компанията да отмъкне короната на Apple за най-голям производител на луксозни устройства.   Още от Digital: Подобно на Apple, Samsung ще увеличи производството на смартфони в Индия
Tesla Model S Plaid
Tesla Model S Plaid ще се продава за $139 990 хил. от началото на 2021г.
Tesla Model S Plaid ще се продава за $139 990 хил. от началото на 2021г.
Шефът на компанията използва Tesla Battery Day събитието, за да разкрие повече детайли за дългоочаквания модел. Нетърпеливите потребители вече могат да поръчат предварително Tesla Model S Plaid. Реалните доставки ще стартират през следващата година. Техническите спецификации на Tesla Model S Plaid са доста впечатляващи и могат да го превърнат в един от най-продаваните електромобили на компанията. Бъдещите собственици могат да очакват пробег от почти 840 километра с едно зареждане. Максималната скорост на новия модел достига до 320 км/ч., съобщава CNet.  Ускорението от 0 до 100 км/ч. ще става за по-малко от две секунди, което е доста впечатляващо. Tesla уточняват, че Model S Plaid е оборудван с три електрически двигателя, чиято обща мощност надхвърля 1100 конски сили. Прави впечатление, че автомобила споделя дизайнерските линии на своя популярен предшественик.     Илон Мъск дори се похвали, че Tesla Model S Plaid е поставил нов рекорд за най-висока скорост на легендарната състезателна писта Нюрбургринг. Това е постижение е възможно с редица подобрения в аеродинамиката. Новият автомобил също така ще има вградена батерия, която има по-висока мощност от 100kW.  Кратко видео показва как Tesla Model S Plaid успява да измине една обиколка на трасето в Нюрбургринг за 1:30.03 секунди и дори се надяват да намалят още тази стойност с финалните версии на електромобила. Цените на Tesla Model S Plaid стартират от $141 хил., като потребителите ще имат достъп до стандартните опции за персонализация в онлайн конфигуратора на Tesla.     Още от Digital: Проблем със станциите за зареждане на Tesla позволява електромобилите да се зареждат безплатно в Европа
Android 11
Какви подобрения ни очакват в телевизорите с Android TV 11
Какви подобрения ни очакват в телевизорите с Android TV 11
Google вече стартираха първата фаза на актуализации към Android 11 за съвместимите смартфони на производителите. Собствениците на телевизори с Android TV също ще могат да се възползват от подобренията, тъй като софтуера ще бъде адаптиран и за тази операционна система. Водещ акцент в Android 11 TV ще бъдат оптимизации свързани с управлението на паметта и системните ресурси, както и сигурността на личните данни на потребителите. В случай, че обичате да се забавлявате с игри на телевизори е добре да знаете, че предстоящия ъпдейт се отличава с по-добра поддръжка за геймърски контролери.  Така ще можете да използвате Nintendo Pro Switch Controller, чрез Bluetooth свързаност или Steam Controller, който да свържете с USB порта. Компанията е разработила и тих режим за зареждане на системни актуализации, прозорци за неактивност и програмируеми бутони за събуждане на OEM производителите.     Актуализацията към Android 11 ТV предлага още Auto Latency Mode и Low Latency Media Decoding функционалности, които ще използват мощта на графични процесор за редуциране на латентността. Повечето подобрения в софтуера няма да бъдат видими за потребители, но ще гарантират, че Android TV работи по-бързо и предлагат още по-висока сигурност. Скоро ще бъде представен ADT-3 пакет от инструменти за разработчиците, които да оптимизират приложенията си за ъпдейта.   Oще от Digital: Как Google ще улесни регистрацията в стрийминг услуги от Android TV
EC може да принуди Apple да споделят технолoгията си за мобилни плащания с други компании
EC може да принуди Apple да споделят технолoгията си за мобилни плащания с други компании
Технологичните компании е необходимо да покриват изискванията на редица допълнителни регулации, за да оперират на европейския континент. Антитръстовите органи на ЕС не спират да провеждат различни разследвания среду водещи IT гиганти.  Освен традиционните глоби регулаторите принуждават големите производители да променят стратегията си, за да отговорят на актуалното законодателство. Apple също много често попада в полезрението на ЕС, като от месеци се обсъжда идеята новите версии на iPhone в Европа да имат USB Type-C.  Сега разбираме за още една идея на ЕС, която този път е насочена към NFC технологията. Тази иновация намира място в популярни услуги за извършване на мобилни плащания, сред които Apple Pay. Въвеждането на нови регулации, обаче може да накара компанията да споделя ключова информация със своите конкуренти.  Крайната идея на Европейската комисия (ЕК) е изграждането на единен дигитале пазар за мобилни плащания, които носи полза за всички компании, банкови институции и крайните потребителите в държавите-членки на ЕС.     Информацията за тези планове на регулаторите допълва разследване, което вече беше стартирано срещу Apple относно начина, по който работи платформата им за мобилни плащания в Европа. Това се случи през юни и изглежда, че технологичният гигант ще стане обект на допълнителни лимитации. Отварянето на технологията, с която работи Apple Pay за други производители със сигурност няма да се хареса на Apple.  ЕС виждат в това решение потенциал за играждането на мащабна инфраструктура, която обхваща хиляди обекти на континента. Консервативната стратегия на Apple и конфликта им с някои производители може и да проавли плановете на ЕС. Ако всичко върви по план подготвяните промени влизат за обсъждане в пленарна зала до няколко седмици.  Регулаторите смятат, че ще постигнат два основни ефекта от подобни мерки. На първо място ще се предотврати злоупотребата с банкова информация от смартфоните и преносимите джаджи, а от друга ще се допринесе за изграждането на още повече терминали за контактни плаюания в ЕС.   Още от Digital: Apple не иска да използва USB Type-C в ЕС защото това ще увеличи електронните отпадъци
таблети
Пазарът на таблети ще отчете ръст за първи път от шест години насам
Пазарът на таблети ще отчете ръст за първи път от шест години насам
Taблетите бяха определяни от мнозина като по-добра версия на смартфоните заради по-големите дисплеи и батерии, които предлагат. В крайна сметка се оказа, че това твърдение не намира реално изражение в индустрията. Продажбите на таблети намаляват от няколко години насам и основната причина е навлизането на все по-мощни и атрактивни смартфони с големи дисплеи. Разпространението на коронавируса принуди стотици милиони потребители да стоят продължително време в домовете си и да комуникират основно онлайн. Тези процеси са довели до по-високото търсене на устройства като таблети и лаптопи. Последните данни от доклад на Strategy Analytics не само потвърждават, но и разкриват допълнителни детайли за нагласите на потребителите.  Основното заключение на анализаторите е, че през настоящата година таблетите за първи път ще отчетат ръст в продажбите от шест години насам. Конкретното увеличение вероятно ще бъде от едва 1%, но въпреки това ще символизира възстановяването на позициите на този пазарен сегмент.      От Strategy Analytics очакват почти 161 млн. продажби на световния пазар на таблети през 2020г. Колкото по-дълго продължи епидемичната обстановка, толкова по-вероятно е да продължат високите продажби на този тип устройства.  Едва ли е изненадващо, че в контекста на пандемията се търсят предимно таблети с големи дисплеи, съобщава AndroidHeadlines. Прогнозите на анализаторите са над 56% то всички продадени таблета да бъдат с размери, които навдвишават 10 инча. Любопитното е, че така за първи път глобалния пазар ще се доминира от предложения с такъв размер. Ако всичко върви по план тази цифра ще премине границата от 65% в следващите пет година. Това е красноречиво доказателство за липсата на бъдеще при таблетите с по-компактнен форм фактор. Аpple са доминиращ бранд в този сегмент и също вече се ориентираха към по-големите устройства. Хибридните модели съчетаващи функции на таблети и лаптопи ще регистрират рърст от 10% през настоящата година.     Още от Digital: Популярността на смартфоните продължава да влияе на продажбите на компютри и таблети
Amazon Luna
Аmazon ще конкурират Google Stadia с геймърската стрийминг услуга Luna
Аmazon ще конкурират Google Stadia с геймърската стрийминг услуга Luna
Google вече разкриха плановете си да революционизират начина, по който играем игри. Компанията има доста атрактивна идея как да постигне амбициозните си цели. Вече ви информирахме за Google Stadia, която трябва да се превърне в еквивалент на Netflix но в сферата на игрите. Потребителите могат да се възползват от предимствата на услугата срещу месечна такса от $9.99. Това е стрийминг услуга, която може да работи на устройства с различни размери на дисплеите и е оптимизирана за специален геймърски контролер. Въпросният джойстик се свръзва директно с облачните сървъри на Google, което има няколко серизни предимство.  На практика Google Stadia гарантира, че можете да се забавлявате с игри без значение колко мощен е хардуера на вашето устройтство. Единственото, което ви трябва е добра интернет връзка, за да се насладите максимално на любимите си заглавия в 1080p формат при 60 кадъра в секунда. Работи се активно и над поддръжка за 4K резолюция.     По всичко личи, че Google ще трябва да се изпреварят срещу неочакван конкурент, тъй като Amazon също проявяват интерес към стрийминг услугите за гейминг. Търговският гигант представи официално своята платформа за игри, която носи името Amazon Luna, съобщава AndroidAuthority. Така компанията ще опита да се конкурира NVIDIA GeForce Now, Google Stadia и Microsoft Game Pass Ultimate. Компанията залага на сходен подход и ще позволи да играме на компютри с Windows и macOS, на устройства с бранда FireTV, но също на iPhone и Android.  На по-късен етап ще бъде представена и уеб версия, която допълнително да улесни достъпа до Amazon Luna. Платеното съдържание ще бъде разделено в няколко отделни канала, като Luna Plus абонамента ще струва $6 и предлага колекция от над 50 заглавия, сред които Control, Metro Exodus и Resident Evil 7. Amazon представиха специален Luna контролер, но можете да играете и други популярни джоийстици, но също с клавиатура и мишка.   Oще от Digital: Имат ли бъдеще стрийминг услугите в сферата на гейминга
VIber
Как Viber ще помага на учители, ученици и родители през новата учебна година
Как Viber ще помага на учители, ученици и родители през новата учебна година
Eпидемичната обстановка принуди милиони потребители да разчитат на онлайн платформи за комуникация, работа и обучение. Приложения за видеоконферентни разговори като Microsoft Teams, Zoom, Google Мееt се утвърдиха като основен метод за общуване по време на пандемията. Viber е едно от най-предпочитаните заглавия за чат и разговори, което също се радва на голяма популярност през последните месеци. Разработчиците на хитовото приложение от Rakuten са готови с атрактивен ъпдейт, който е фокусиран към възможностите за онлайн обучение, които предлага Viber.   Потребителите ще имат достъп до няколко допълнителни функционалности, които едновременно ще бъдат забавни от двете страни, но и ще предпоставят успешни резултати в образователния процес. Нов ъпдейт на Viber ще предложи интересно подобрение, което се казва "режим на куиз" в "анкети". Този инструмент е разработен за учителите, за да проверяват лесно степента на разбиране на преподавания материал от своите ученици. Viber уточняват, че това е възможно със съдържанието във всеки предмет, като приложенията на функцията за учениците могат да са разнообразни.     За създаването на "куиз" трябва първо да се избере групов чат или онлайн общност, което може да стане с допълнителна икона в долната част на екрана. След като се отвор изскачащ прозорец можете да стартирате "режима на куиз", като добавите въпрос и потенциалните негови отговори.  Трябва да изберете правилния отговор, както и да добавите кратко описание. Когато самият куиз стане достъпен за всички всеки участник в чатовете ще вижда и какво е процентното съотношение на отговорите дадени от другите потребители. Показването на верния отговор, обаче ще става само при приключване на цялата анкета. Интеграцията на тази функционалност ще подобри образователнит възможности на Viber, предлагайки още по-разнообразни възможности за проверка на знанията на учениците и провеждането на забавни викторини. Rakuten работят и над други инструменти, като например "Напомняния", която ще стане част от секцията за създавнае на кратки бележки. Тези подобрения целят да направят Viber по-атрактивна платформа за учниците и учителите в България.   Още от Digital: Viber вече използва технологията Scoped Storage за Android, за да подобри сигурността на личните ни данни
DMCA.com Protection Status