ТikTok от непознато име се превърна в социален феномен. Приложението се радва на впечатляваща популярност, особено сред най-младата аудитория. Платформата позволява заснемането на кратки видео клипове, които могат да се персонализират и със звук. В някои страни TIkTok генерира повече трафик от Facebook и другите социални мрежи, което само по себе си показва колко успешно е приложението. 

Увеличението на потребителската база повдигна редица въпроси свързани със сигурността на акаунтите, които използват TIkTok, което става обект на все по-голям интерес от страна на хакерите. Сега разбираме, че разработчиците от ByteDance са взели решение да назначaт външен експерт, който да им позволи да продължат успеха на приложението в световния мащаб. 

Именно заради това TikTok вече ще има нов главен изпълнителен директор и това е Кевин Майер. Припомняме ви, че досега той бе ръководител на "Direct-To Consumer and International" дивизията на Walt Disney. Анализаторите го определиха като водещ претендент да наследи Боб Игер като шеф на компанията, но това не се случи. 

 

 

Вместо това неговата кандидатура бе отхвърлена за сметка на Боб Чапек, който преди това отговаряше за парковете и курортите на компанията по цял свят. Именно това го е накарало да напусне Walt Disney и да се присъедини към TikTok. 

Новият главен изпълнителен директор ще започне да изпълнява работните си задължения от 1 юни, съобщава DeadLine. Успоредно с това Кевин Майер ще бъде главен оперативен директор в ByteDance - компанията, коятo разработва TikTok.

Oсновен приоритет в работата му ще бъде глобалната експанзия на TikTok. След като поеме новата си позиция Кевин Майер ще се отчита за своята работа директно на основателя на ByteDance, Иминг Жанг. Досегашният президент на компанията Алекс Жу ще бъде назначен като вицепрезидент на "Product" и "Strategy" дивизията.

През последните месеци Кевин Майер отговаряше за стрийминг бизнеса на Walt Disney, който още през есента вече имаше над 50 млн. регистрирани профила. Богатият опит и контактите му в САЩ могат да се превърнат в ключовото оръжие за превръщането на TikTok в хит сред американските и европейските потребители.

 

Oще от Digital: TikTok въвежда строги ограничения за брандовете, които използват музика във видеоклиповете си