Колкото повече време прекарваме в домовете си, толкова по-активни сме в любимите приложения. YouTube е подходящ пример заради разнообразната колекция от аудио и видео съдържание. Независимо дали разпускате във всекидневната с приятна музика, гледате документален филм или репортаж от спортно събитие винаги може да разчитате на YouTube.

Най-популярната видео услуга в интернет генерира приходи от $5 млрд. за последното тримесечие, което е добра илюстрация на казаното дотук. Google вече предлагат различни рекламни формати, с които да монетизират клиповете в YouTube и експериментират активно с нови концепции. Последният проект на компанията включва интеграцията на аудио реклами в потребителските профили.

Музиката е неизменна част от културата на модерното общество, като мобилния стрийминг на аудио съдържание в YouTube достига рекордни измерения през последното тримесечие. Според данни на Google над 50% от хората, които се логват да слушат музика прекарват минимум 10 минути в стриймване на любимите си парчета.

Компанията иска да се възползва максимално от тези трендове с новия аудио рекламен формат, съобщава AndroidHeadlines.

 

 

Google правят и няколко важни уточнения по отношение на рекламите от този тип. Съобщенията ще се възпроизвеждат в профилите на потребителите, които нямат премиум акаунти. Това ще се случва във фонов режим от десктоп версията на YouTube.

Аудио рекламите са в бета версия на разработка и може да ги чуете, докато слушате музика или подкаст и сте отворили профила си в браузъра. Google също така твърдят, че първоначални тестове показват сериозна степен на ангажираност на потребителите при рекламни аудио кампании. Над 75% от тях отчитат положителни резултати за брандовете.

Потребителите могат да участват в аукционите на Google Ads и Display & Video 360 с настоящите настройки за таргетиране на аудиторията.

 

Oще от Digital: YouTube променя начина, по който превъртаме видео клиповете от смартфон с Android