Twitter е социална мрежа, която се използва активно от над 300 млн. потребители по цял свят. Микроблогинг платформата е известна със своя лимит от символи за постовете и е подходяща за следене на актуални новини. Много хора използват Twitter, за да следват и комуникират с известни личности като Илон Мъск, който също е доста активен в Twitter.

Компанията често остава встрани от конкуренцията на YouTube, Facebook и Instagram, но е факт, че има огромно влияние в интернет. Още в началото на годината Twitter потвърдиха, че търсят различни начини как да монетизират своите потребители. Тогава разбрахме официално, че се работи усилено над SuperFollow функционалност.

Както името подсказва това е платен инструмент, с който потребителите да имат достъп до ексклузивно съдържание на авторите и хората, които следват в Twitter. По този начин най-големите фенове могат да получат достъп до премиум бюлетин с новини, специални оферти и отстъпки, както и друго мултимедийно съдържание.

 

 

Потребителите ще плащат месечна такса за абонамент, която ще им осигури достъп до уникалното съдържание. Twitter се надяват с тази функции едновременно да зарадват потребителите, но също да предоставят атрактивен начин за генериране на приходи от авторите. Сега разбираме малко повече детайли как ще работи Super Follow функцията в социалната мрежа, предаде MakeUseOf.

Всеки профил, който ще иска да се възползва е необходимо да изпрати запитване до Twitter. Изискванията на компaнията ще бъдат три и ще включват профилите да имат поне 25 публикувани туита през последния месец и да са на повече от 18 години. Най-важното е профилите в Super Follow да разполагат с поне 10 хил. последователи.

Трябва да изберете и категория, в която попада съдържанието, което предлагате, за да продължите. Възможно е скоро да бъде официалната премиера на новата функция за монетизиране на Twitter.

 

Още от Digital: Twitter искат да купят ShareChat, за да се конкурират по-успешно с ТiкТок