Samsung разширява портфолиото си от Lifestyle телевизори с пускането на The Sero на по-голям брой пазари. Sero, което на корейски означава „вертикално“, има възможност да се завърта от хоризонтална и вертикална позиции – точно като смартфон или таблет. След първоначалното му пускане на пазара в Южна Корея през миналата година, Samsung има готовност да разшири предлагането на Sero на няколко глобални пазара през 2020 г.

 

 

Технологията за различно пространствено ориентиране на дисплея на Sero се свързва лесно и безпроблемно с мобилните устройства на потребителите, за да може плавно и естествено да показва съдържание в традиционните хоризонтални, както и вертикални мобилни формати. Потребителите ще могат да се насладят на разнообразно съдържание – включително от социални мрежи, YouTube и лични видеоклипове – в каквато и да е ориентация на дисплея, отразяваща тази на мобилното им устройство.

 

 

Насочен към милениал потребителите и Z поколението, Sero се отличава с модерен дизайн, който се откроява във всяко пространство и разполага с набор от разнообразни функции на дисплея, когато не се използва. Отличен с наградата „Най-доброто от иновациите“ на CTA на CES, Sero съчетава най-модерните функции на първокласните дисплеи на Samsung, като същевременно предоставя нов подход към технологиите за домашно забавление, която отговаря на нуждите и навиците на нарастващата мобилна аудитория.

 

Още от DIgital: Най-интересните функции в новите QLED 8K телевизори на Samsung