Аpple предизвикаха голям отзвук с премиерата на новото си поколение премиум смартфони. Както се очакваше компанията се е погрижила да осигури впечатляващи подобрения в iPhone 13 Pro и iPhone 13 Pro Max. Най-атрактивните модели от серията имат най-добрите дисплеи и най-мощните процесори, които сме виждали в iPhone досега.

Добрата новина е, че базовите смартфони от серията, а именно iPhone 13 и iPhone 13 mini също предлагат интересни новости, които ще допаднат на много потребители. Apple са обърнали специално внимание на камерите и предлагат интересни софтуерни иновации, с които потребителите да извлекат пълните потенциал на новите смартфони.

Една от най-добрите функионалности на iPhone 13 гамата е Cinematic режима на камерите. Toзи инструмент работи по сходен начин, както Portrait Mode, който дебютира заедно с iPhone 7 Plus и позволява да придадем боке ефект към своите кадри. Сега Apple доразвиват възможностите на функцията и при записа на видео съдържание, съобщава Pocket-Lint.

 

 

Използването на кинематографичния режим е подходящо, за да фокусирате дадени в обекти, дори след като сте заснели дадено видео. Cinematic Mode е разработен да позволи с няколко кликвания да променят апертурата и ефекта на дълбочина, докато правите своето видео. Това е възможно със специални алгоритми с изкуствен интелект, които автоматично превключват между фокалните точки.

Алгоритмите дори позволяват, когато заснемания обект погледне към дадена посока да се измести фокуса съобразно това деиствие. Потребителите дори е възможно да променят фокусните точки след като са готови със записа. Първоначално режима ще бъде ограничен до 1080p резолюция и скорост от 30 кадъра в секунда.

Функцията работи като създава Depth Map в допълнение на видеото, което снимате. Това предлага възможност след това да промените фокусните точки и да коригирате първоначалните кадри. Кинематографичният режим се възползва и от иновациите на Apple A15 Bionic процесора, който е с 50% по-бърз от своите конкуренти в индустрията.

 

 

Oще от Digital: Apple ще използва TikTok и Instagram, за да стимулира продажбите на iPhone