Facebook aктуализираха своето портфолио с премиерата на няколко решения, насочени към водещите аудио платформи. Компанията е създала конкурент на приложението Clubhouse, както и инструменти за авторите на подкасти да споделят дълги аудио записи. Предвидена е интеграция на Spotify за слушане на музика, както и нов формат с името Soundbites.

Потребителите ще могат да проявят своята креативност със заснемане на забавни мигове, шеги и други вълнуващи мигове, които ни заобикалят. Тестовете със Soundbites стартират през следващите месеци с малък брой автори на съдържание. Facebook се нуждаят от време, за да извлекат пълния потенциал от новия формат.

Концепцията наподобява функциите, които предлага Instagram Reels, но разликата е, че Soundbites ще включват единствено аудио. Алгоритмите на Facebook ще селектират най-интересното аудио съдържание. Скролването между файловете ще става с едно кликване на екрана.

Шефът на Facebook смята, че кратките аудио файлове са подходящи да изразим различни емоции и неща от ежедневието, които обхващат множество жанрове и теми.

 

 

Mарк Зукърбърг потвърди, че се работи над инструменти за хората, които следват подкасти и автори на съдържание във Facebook Pages, но сега нямат достъп до подобно съдържание в социалната мрежа. Планираните подобрения ще предложат по-лесен и удобен начин за откриването на аудио и стартирането му, дори във фонов режим.

Интеграцията на Spotify също е интересна новост. Този проект ще позволи да споделяте артисти, албуми, плейлисти, включително и подкасти в своя Facebook акаунт. Вградения плейър на Facebook ще позволи да стартирате съдържанието без да напускате своя профил.

 

Oще от Digital: Oсем полезни трика във Facebook, които може би не знаете