Една от най-добрите характеристики на Spotify Premium е възможността за изтегляне на песни за слушане по всяко време и навсякъде. Spotify Premium ви позволява да изтегляте до 10 000 песни на до пет устройства, така че да не се налага да използвате ценните си мобилни данни, за да стриймвате любимата си музика и подкасти докато сте в движение.

Понякога обаче Spotify може да ви създава проблеми, когато се опитвате да изтеглите песен. Според Business Insider има няколко причини за това.

Уверете се, че интернет връзката ви е добра

Проверете дали имате Wi-Fi връзка в горния ляв ъгъл на екрана и дали връзката е силна. Ако виждате символа Wi-Fi, но песните не се изтеглят, отидете в секцията Wi-Fi в настройките на вашия телефон и се уверете, че мрежата, към която сте свързани, няма сигнали за грешки до нея.

Ако има „Unsecured Network“, може да се наложи да предприемете допълнителни стъпки за свързване. Ако виждате „Connected, No Internet“, има нещо нередно в самата Wi-Fi мрежа.

По подразбиране, Spotify ви пречи да изтегляте песни през клетъчни мрежи за данни, така че ако имате LTE връзка вместо Wi-Fi връзка, песните ще изчакат до следващия път, когато се свържете с Wi-Fi, и тогава ще се изтеглят.

Ако искате да активирате изтеглянето чрез мобилни данни, докоснете иконата на зъбно колело за настройки в мобилното приложение, докоснете „Music Quality“, и включете „Download Using Cellular“.

Уверете се, че имате достатъчно място на устройството си

Уверете се, че в паметта на устройството ви има достатъчно свободно място за музиката, която искате да изтеглите. Spotify препоръчва да оставите поне 1 GB свободно място. Можете да проверите колко място за съхранение имате на телефона си директно в приложението Spotify:

1. Докоснете иконата за настройки в горния десен ъгъл на вашия начален екран.
2. Превъртете надолу и докоснете „Storage“.

3. Наличното пространство на телефона ви ще се покаже на екрана.

Абонирайте се за Spotify Premium

Можете да изтегляте песни само ако сте абонирани за Spotify Premium. Вероятно вече знаете дали сте, но ако искате да проверите, изпълнете следните стъпки:

1. Отидете в менюто Settings в приложението Spotify.

2. Докоснете „Account“.

3. Проверете какво пише до „Subscription“. Ако не пише "PREMIUM," това е причината да не може да изтегляте песни. Освен това проверете дали сте влезли в правилния акаунт. Ако откривате проблем свържете се с Spotify, за да го разрешите.

Използвате твърде много устройства

Можете да изтегляте песни само на до пет устройства. Ако се опитате да изтеглите на шесто устройство, Spotify автоматично ще премахне изтеглянията, от което и да е от другите устройства, които използвате най-малко.

Имате твърде много изтегляния

Ако получавате съобщение за грешка, в което се казва, че сте достигнали лимита за изтегляне, това е защото вече сте изтеглили максимум 10 000 песни във вашия акаунт.
Ако искате да изтеглите още, ще трябва да се отървете от стари изтегляния. Не се притеснявайте, все още можете да слушате тези песни, когато сте онлайн.

 

Вижте кои са най-популярните онлайн услуги за стрийминг на музика