Компанията използва официалния си блог, за да ни информира за интересна промяна в търсачката. Google са оптимизирали алгоритмите си така, че да ни помогнат да изберем кои резултати от заявките ни да прочетем. Идеята е потребителите още по-бързо и лесно да откриват точно това, което искат в интернет. Така например Google Search интерактивните резултати от търсенето вече ще показват името на източника на дадена публикация, придружено от логото на изданието. 

 

По този начин собствениците на смартфони ще могат веднага да откриват постовете на любимите си сайтове и още по-бързо да се ориентират в предоставите им данни. Новата функционалност e подходяща за случаите, когато искате да отворите публикация на конкретен източник и ще ви улесни в процеса на филтриране на резултатите от търсачката. Допълнителната информация за уеб сайтовете, които виждаме в Google Search ще позволи да изберем кои постове да прочетем.

 

 

Тези данни ще се показват в горната част на всяка една от интерактивните карти с резултатите от търсенето, което ще ги направи по-видими за всички. Google се надяват с това подобрение да ни спестят ценно време, докато търсим интересно съдържание в профилите си. Новата функционалност ще е достъпна първо за мобилните устройства, като ъпдейта ще е наличен в следващите няколко дни. Предвидена е интеграция за десктоп устройствата, но това ще се случи на по-късен етап от годината.

 

Още от Digital: Пет функции за търсене, които Google премахна, но можем да възстановим