Вече ви информирахме защо Google даде причина на 2 млрд. потребители на Chrome да преминат към Firefox.  От компанията искат да блокират функционалността на популярния софтуер за блокиране на реклами в своя браузър. Това е решение е любопитно, тъй като ще накара доста хора да се откажат от Google Chrome, който в момента има около 70% дял в пазара на уеб браузъри.

 

Все пак има редица алтернативи, към които да се насочите след като Google Chrome блокира софтуера за реклами. Eдно от първите заглавия, което можете да тествате е Brave, който предлага идентичен интерфейс като Google Chrome и е съвместим с разширенията за браузъра на Google. Oсновният акцент е поверителното браузване и спиране на тракерите в интернет, предаде mspoweruser.

 

 

Друг вариант е да инсталирате новия Microsoft Edge, който е базиран на Chromium енджина и е оптимизиран за работа с приложенията за Google Chrome, включително и тези за спиране на рекламите. Този браузър все още е в бета. Разбира се няма как да не добавим и двете най-популярни алтернативи, а именно Mozilla Firefox и Opera. В първият случай можете да очаквате бърза скорост на работа, а във втория поддръжка на разширенията за Chrome.

 

Oще от Digital: Защо Google подканва потребителите незабавно да инсталират последната версия на Chrome