Най-популярната платформа за видео съдържание в интернет също така вече се превърна в сериозен източник на приходи за доста хора. В момента има стотици акаунти, които се занимават активно с влогинг и се радват на впечатляваща популярност в YouTube. Специалисти от "Тhe Pew Research Center" проведоха интересно проучване, за да разберат какви са най-гледаните видео материали в платформата. Резултатите определено са доста интересни.

 

Уникалният проект обхваща 40 хил. канала, които имат поне 250 хил, последователи. Самият анализ включва клипове, които са направени през първото тримесечие на 2019г. Общата продължителност на изследваното съдържание достига до впечатляващите 48 486 часа, съобщава TechSpot. Едва 17% от клиповете са изцяло на английски, но са почти два пъти по-гледани от тези на чужди езици. Посещаемостта им надхвърля 100 хил, души още в първата седмица.

 

 

Клиповете свързани с видео игри и гейминг се оказват най-популярни и представляват около 18% от трафика. Средната посещаемост е 122 хил. души, като тренда е тези клипове да са по-дълги. Голям хит е и съдържанието за деца. Техния брой е около 13%, като всеки клип в тази категория е гледан три пъти повече от тези в другите секции. Потребителите проявяват най-малък интерес към видеата на тема политика, които са едва 4% от всички публикации.

 

Още от Digital: Четири нови начина за търсене в YouTube