Рекламите вече са неизменна част от Интернет и можем да ги открием навсякъде. Независимо, че много хора използват софтуер за блокирането им, те продължават да са сериозен източник на приходи за компаниите и собствениците на страниците. Представители на онлайн платформата MediaBrix проведоха много интересно проучване. В него те използват софтуер за следене на мозъчната активност и погледа на потребителите, за да разберат как те реагират, спрямо различни теми и реклами. 

 

Основното им заключение е, че т.нар. "рекламни заставки" за смартфони регистрират негативни емоции в почти всеки всеки потребител, предаде VentureBeat. Рекламните заставки предоставят интерактивни реклами, които се поставят вътре в самото съдържание, което разглеждате. Внедряването им трябва да става внимателно, защото много потребители биха отказали да кликнат върху тях. Вградените реклами, които изискват повече внимание от потребителите не се харесват от хората, заради няколко причини.

 

Първата от тях е, че те изискват осем пъти повече мисловна дейност и три пъти повече време от стандартните видео реклами. Изследването показва, че 90% от потребителите биха изгледали 30-секунден клип, докато този процент е само 25% при "рекламните заставки". В същото време те биха прекарали 9.5 пъти повече време за стандартна реклама, вместо посланията в този формат. Крайният извод е, че това проучване ще наложи промени в рекламната индустрия, които ще поставят хората в центъра на онлайн маркетинга.

 

Вижте защо все повече хора използват софтуер за блокиране на рекламите от смартфон, oтколкото на компютър