Пътуването със самолет е удобен начин за превоз на малки разстояния, но може да е доста досадно при по-дълги полети. Авиокомпаниите постоянно експериментират с нови начини, с които да осигурят максимално удобство за своите клиенти. Една от идеите им е свързана с интеграцията на поддръжка за гласови услуги като Amazon Alexa и Google Assistant. По този начин потребителите могат много бързо да получат разнообразна информация за своя полет и изхода, на който трябва да отидат независимо на кое летище се намират. 

 

Непрестанният достъп до интернет и модерни технологии, както на земята така и във въздуха по време на полет са неизменна част от представите ни за пътуване. Големите авиокомпании предлагат разнообразна екосистема от интерактивен уеб сайт, мобилни приложения и гласови услуги, за да превърнат полета ни в изключително приятно занимание, информира BusinessInsider. Подобна стратегия не само прави пътуването по-комфортно, но увеличава лоялността на потребителите към съответната авиокомпания.

 

 

Авиационната индустрия е изключително конкурентна и всяко решение, което отличава една компания от друга има важно значение за бизнеса им. Модерните технологии са подходящи да подобрят всеки един аспект от пътуването ни от резервация, навигация до летището, откриването на изхода и опциите за забавление и гледане на мултимедия в самия самолет.  За в бъдеще всички ние можем да очакваме още повече възможности за приятно пътуване със самолет, без значение от дестинацията.

 

Още от Digital: Шест неща, които ще променят летенето със самолет