Huawei е компания, която е нагледно доказателство, как правилното реинвестиране на пари може да превърне един телекомуникационен гигант и в един от най-големите производители на Smart устройства. А защо в близко бъдеще не и най-големият.

Отдавна Huawei се бори за първата позиция и доказателство за успешната търговска стратегия на Huawei е, че компанията успя да увеличи продажбите си с 35 милиона бройки, достигайки цели 240 милиона. Това ѝ отреди втората позиция по продажби в световен мащаб, над Apple.

 

 

На ред беше първата позиция и задминаването на Samsung, но дойде момента, в който американското правителство включи компанията  в списъка с юридически търговски лица за които е забранено да получават достъп до веригите за доставки в САЩ.

Това доведе до различни проблеми за китайската компания, като най-големият беше невъзможността да получи лиценз за използване на Google Mobile Services на своите смартфони.

От една страна това не попречи особено много на продажбите на Huawei, защото сериозен дял от тях е в Китай, където голяма част от приложения на Google са забранени. Какво се случи извън Китай…липсата на GMS по никакъв начин, не спря развитието на компанията.  

Huawei бързо намериха алтернатива, развивайки своя собствена операционна система с отворен код.  Вече се убедихте в качествата ѝ, благодарение на видео ревютата, които Digital.bg посвети на Huawei Mate 30 Pro, Huawei Mate Xs и Huawei P40 Pro.

От публикация на Gsmarena става ясно, че днес плановете на Huawei са да гонят първата позиция по продажби, като заложат на в развитието на AppGallery, който от 2011 година е в Китай, от 2018 година има международна версия, а в последната година може да се похвали, че ежедневно увеличава съдържанието си с голямо количество полезни програми и популярни игри.

 

 

Huawei също така заявяват категорично, че ще се справят по-добре от Google със сигурността в магазина за приложения, като ще откриват и неутрализират всякакъв злонамерен софтуер, който може да навреди на потребителите им.

Също така Huawei казват, че няма да изпращат никакви данни до сървъри в Китай. Както знаем, това е проблем за който често са обвинявани различни китайски компании.

Как ще се развие 2020 година за Huawei, предвид международната икономическа криза породена от COVID-19, предстои да разберем в близкото бъдеще.

 

Още от Digital.bg: На фона на глобалната пандемия, Китай строи футуристичен стадион с капацитет 100 000 души на стойност $1,7 млрд.