Ferrari e един от най-обичаните производители на спортни автомобили и вече повече от седем десетилетия не спира да изненадва своите клиенти. Италианският гигант извървя дълъг път от премиерата на първия си модел до утвърждаването си като един от най-луксозните брандове в цял свят. През 2015г. Ferrari станаха публична компания, чиято стойност се оценяваше на стойност от почти $10 млрд. В момента пазарната капитализация е над $21 млрд., което е впечатляващ ръст за толкова кратък период.

 

Не е голям броя на компаниите, които могат дасе похвалят с подобна стойност. В същото време това превръща Ferrari в един от най-скъпите и престижни брандове в цял свят. Едва ли има човек, който да не асоциира името на компанията с култовото "конче" от емблемата им, което и днес е запазена марка на Ferrari. Интересното е, че впечатляващия успех на Ferrari в сферата на бизнеса идва чак през последните години, предаде BusinessInsider. 

 

 

В миналото въпреки безупречната си репутация италианската компания не е можела да се конкурира с най-големите брандове в света. Златната ера за компанията стартира през 70-те години на миналия век, когато Енцо Ферари заради финансови проблеми продава правата на компанията на FIAT. С този ход се подсигурява бъдещето на Ferrari и това е основата, на която е създаден мултимиардния бранд на италианския производител, който всички познаваме днес.

 

Вижте шефът на Ferrari разкри защо никога няма да създадат луксозен SUV