Изминалата година в технологичната индустрия бе свързана с много вълнуващи събития, като една от стабилните тенденции бе интеграцията на "Dark Mode" функции към повече приложения. Тъмните режими постепенно намериха място в почти  всички водещи платформи, които използва онлайн всеки ден. Едно от малките изключение е мобилната версия на Google Search за смартфоните. 

Добрата новина е, че компанията вече е готова с Dark Mode за търсачката и вече започна разпространението на актуализацията за Android и iOS. Това означава, че до броени дни всички съвместими устройства ще получат ъпдейти. По този начин вече няма да е нужно да се ограничавате до класическия бял фон, който сме свикнали да виждаме в Google Search, докато търсим съдържание в интернет.

Използването на тъмната тема е подходящо, когато четете вечер, тъй като не натоварва очите, но също така можете да удължите живота на устройството си. 

Ето как можете да активирате тъмния режим в Google Search, след като получите актуализацията, според SysTweakBlog:

 

 

1. Oтворете Google Search приложението.

2. Стартирайте менюто с настройки. 

3. Кликнете върху "General".

4. Скролнете докато не видите опцията "Select Theme".

5. Опциите за избор включват "Light". "Dark" или "System Default".

 

 

В случай, че вече е маркиран тъмния режим не трябва да предприемате допълнителни действия. Доколкото разбираме приложенията за Android 10 и iOS 13 ще бъдат автоматично ъпдейтнати. 

Това означа, че ако използвате по-стари версии на операционните системи ще трябва сами да актуализирате като следвате гореизброените стъпки.

Едно от предимствата на ъпдейта е, че след като получите новата версия на Google Search може да оставите приложението само да разбере настройките на дисплея и да се съобрази с тях. Това също е доста полезен елемент от Dark Mode режима в Google Search за мобилни устройства.

Oстава само да се въоръжим с търпение преди актуализацията да е достъпна за всички смартфони с Android и iOS.

 

Още от Digital: Дихателни упражнения, релаксиране и медитация доминират търсенето в Google през последните 30 дни