След доста дълго времен господство, LCD панелите постепенно сякаш започват да отстъпват на OLED конкурентите. Сега и един от най-големите производители на LCD за смартфони Japan Display, може да се пренасочи към OLED, съобщава Phonearena.

 

Japan Display е в трудна финансова ситуация. Компанията продава доста LCD-та, но те не стигат за достатъчно добри печалби. Освен това и най-дългосрочният клиент на Japan Display, Apple, вече се ориентира към OLED панелите. Apple ползва LCD-та на Japan Display още от първия iPhone през 2007 г. досега.

 

Това ще се отрази на Japan Display, като в момента компанията обмисля евентуално преструктуриране.  Ако то се случи, може да коства работата на 3500 служители. Освен това Japan Display не може да отговори на търсенето на OLED панели от Apple и американската компания търси  такива и от други места, включително Samsung. Именно затова цялостно преориентиране към OLED, може да се окаже спасяващо решение за Japan Display.

 

Още от Digital: До 2020г. половината от смартфоните в света ще са с OLED дисплеи