В това видео ревю ще  подходим малко по-нестандартно и ще ви покажем Watch GT 2 в действие, в комбинация с флагман смартфона Huawei P30 Pro. За целта още в първият ден на новата 2020г. правим празничен преход от хижа Алеко, до първенецът на Витоша - Черни връх. Със своите 2290 метра надморска височина, той е и четвъртият по височина връх в България, след Мусала, Вихрен и Ботев. Какво по-хубаво изпитание за Huawei Watch GT 2, който е предназначен за хора с динамичен начин на живот и за P30 Pro, който пък прави едни от най-хубавите снимки. По време на цялото ни ревю, ще ви показваме от време на време красиви кадри от снежната планина, като те са направени с основната и с предната селфи камери.

 

 

Стартирайки разходката, свързваме часовника към смартфона. За целта активираме Bluetooth от падащото му меню и избираме Huawei LTN устройството. Връзката е установена, сега влизаме в менюто на часовника, избираме Workout и от там Hike. Часовникът използва точната ви GPS локализация и маркира точката от която тръгвате.

 

 

След завършването на разходката, ще получите точна диаграма на маршрута по който сте се движили. Локализирането ви е много точно и ако приближим се виждат двете прави на движение при слизане и качване, които се отличават с няколко метра, но на картата се виждат ясно. На картата има маркери с цифри, които обозначават километрите които сте изминали. В случая километрите са малко повече от 10 и са ни отнели почти 3 часа и 15 минути.

 

 

На всеки километър, часовникът ви съобщава, че сте го изминали, за колко време сте го направили, колко е общото време на активността ви и какъв е моментният ви пулс. На база предварително зададените от вас физически данни, като ръст, килограми  и години, в комбинация с изминатото разстояние, денивелацията, скоростта на движение и сърдечният ви пулс, AI изкуственият интелект на Huawei измерва колко калории сте изразходили.

 

 

Нашият съвет е в хижата на самият Черни връх да добавите някоя и друга калория с топла гъбена супа и гореща напитка, но да не се отклоняваме за дълго от техническата част, защото посредством Health приложението, можете да правите доста сериозен мониторинг на дейността си. Всъщност, мониторинг може да се прави и директно на самият Watch GT 2, но от този на смартфона си, ще получите къде къде по-детайлна информация за спортната си активност.

 

 

В „Скорост“, виждате всеки един от изминатите километри, колко време ви е отнел. Така например можете да разберете каква време ви е било нужно за изкачване и какво за слизане. GPS-ът сам разбира коя е била връхната ви точка и на нея разделя времето и разстоянието ви.  Горе виждате най-доброто си време и средната скорост.

 

 

Следващото деление се нарича „Диаграми“.  В него първо получавате подробен мониторинг на сърдечният си пулс. За да бъде най-точен е хубаво каишката на часовника да бъде пристегната плътно към китката ви. Тук е момента да кажем, че Huawei Watch GT 2 има общо 3 цветови разновидности на силиконовата каишка – оранжева, черна и синьо-зелена. Те се сменят лесно посредством бързи патенти и пасват както на по-тънка ръка, така и на такава с голяма обиколка. Каишките не запарват, а както се и разбра след този тест и не замръзват при -17.

 

 

Да се върнем на диаграмата. Посредством нея можете да видите в кой момент от изкачването си какъв пулс сте имали. Можете да видите максималните удари в минута на сърцето си, както и осреднена стойност.  Чрез тази диаграма разбирате колко време сте загрявали, колко сте изгаряли мазнини, били сте в аеробно и анаеробно състояние или сте се били претоварили.  Малко по-надолу имате подробен мониторинг на скоростта, която сте развили, а това е ритъмът ви на движение, който е отчетен на база данните от крачкомера. Данните са за крачки в минута, като средно сме правили 45, а максимум при слизане 133. Най-долу ясно се вижда диаграма на изкачването със стартовата надморска височина, пиковата и крайната. Като диаграмата е разделена на минути, във времето на цялата разходка.

 

 

В последното деление „Подробни“, получавате извадка с най-важните резултати от цялата ви активност, като най-долу разбирате колко ефективна за здравето и физическата ви форма е била тя, както и колко време ще ви е нужно за възстановяване преди следващата ви активност. От описаното в рецензия на Huawei Health става ясно, че този планински преход е подходящ за начинаещи. 

 

 

AI изкуственият интелект на бранда е много прецизен, това се доказва и от следващ наш планински преход, който е запазен в архива на приложението. Както се вижда, тук зоната на натоварван е по-голяма и респективно времето за пълно възстановяване е увеличено до цели 14 часа.