Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
423 резултата за ios
Gmail
Google ъпдейтнаха iOS версията на Gmail за първи път от три месеца
Google ъпдейтнаха iOS версията на Gmail за първи път от три месеца
Goоgle са софтуерна компания с разнообразно портфолио от полезни приложения и услуги. Стотици милиони потребители разчитат на данните от Google Maps, Gmail и Google Drivе всеки ден. Това важи и за собствениците на устройства с iOS. Компанията предоставя периодични ъпдейти, с които оптимизира работата на своите приложения, но също така добавя нови функции и пачове за сигурност. Именно заради това, когато Google временно прекратят активната поддръжка на Gmail или Google Docs ситуацията предизвика сериозни коментари. Вече ви информирахме защо Google спряха да ъпдейтват приложенията си за iPhone. Началото на новата година също не промени плановете на технологичния гигант по отношение на iOS екосистемата. Причината за необичайното поведение на Google е въвеждането на нови правила от Apple свързани с начина, по който работят мобилните приложения. Компанията иска разработчиците да добавят данни за информацията, която събират за своите потребители в описанията на своите продукти в App Store, което на свой ред не се хареса на Google.     Всяко приложение, което получава ъпдейт от 8 декември насам е необходимо да се съобрази с включването на т.нар. "App Privacy" тагове. Потребителите на iPhone повече от три месеца не са получавали ъпдейт на Google приложенията. Apple дори започва да показва нотификации, че работата с тях може да крие рискове за сигурността. Само преди дни разбрахме, че Google възобновяват ъпдейтите на своите приложения за iPhone. Този процес постепенно ще обхване цялото портфолио от заглавия за iOS. Добрата новина е, че скоро проблема ще бъде отстранен напълно, тъй като Google пуснаха първата актуализация на Gmail от три месеца насам. Най-вероятно компанията ще продължи с ъпдейтите и на другите си приложения в App Store в следващите дни. Някои анализатори дори смятат, че Google умишлено се бавят, за да си спечелят време в разработване на собствена технология, с която да заобиколят промените на Apple.   Още от Digital: Три полезни настройки в Gmail, които могат да предпазят профила ни от хакери
Google Chrome
Google Chrome ще позволи да заключваме табове в браузъра с Face ID и Touch ID
Google Chrome ще позволи да заключваме табове в браузъра с Face ID и Touch ID
Електронните джаджи се превърнаха в дигитално допълнение на самите нас и съхранява внушително количество информация свързани с ежедневието. Снимките, които правим от смартфоните, чатовете с важните хора и другите файлове, които пазим близо до себе си са една от причините да бъдат по-активни пред тъчскрийните. Биометричните технологии са интересна функция, която предлага сериозен ъпгрейд по отношение на сигурността. Сензорите за отпечатък са полезни не само за отключване на дисплеите, но също да предотвратите възможността на друг човек да види съдържанието на екрана. Използването на инкогнито режими в браузърите е подходящ начин да скриете своята активност. Ако член на семейството, колега или приятел има физически достъп до смартфона също би имал достъп до данните в устройството. Google искат да отстранят този проблем с предстоящ ъпдейт за iPhone, съобщава SlashGear. Нова функционалност в Google Chrome обещава просто, но ефективно решение, възползвайки се от предимствата на Face ID и Touch ID.     Вече се тества интрумент, който да заключва отворените раздели в браузъра, включително и табовете в инкогнито режим. Google планират да замъгляват съответните прозорци, докато не верифицирате своята самоличност, чрез Face ID или Touch ID. По този начин дори някой да държи в ръката си вашия смартфон няма как да види съдържанието. От компанията смятат, че функцията ще допадне на потребителите, като им предостави още повече възможностите за безопасно сърфиране от Google Chrome. Припомняме ви, че Google Drive предлага подобен инструмент с името "Privacy Screen", изискващ всеки път сканиране на отпечатък или лицето за отваряне на файловете.  Премиерата на Chrome 89 ще е през март, като функцията ще може да сe стартира от "Settings>Privacy>Look Incognito Tabs When You Close Chrome".   Oще от Digital: Разширенията за Google Chrome ще бъдат по-сигурни през 2021г.
технологични новини
Най-актуалните теми в digital.bg от 3 февруари (Видео)
Най-актуалните теми в digital.bg от 3 февруари (Видео)
Джеф Безос е основател на Amazon и един от най-богатите хора на планетата. В продължение на три десетилетия неговите усилия превърнаха компанията в търговски гигант. Независимо от трудностите през ранните години на Amazon днес този бранд е добре познат на потребителите и ежедневно извършва милиони доставки до всяка точка на планетата.   1. Джеф Безос ще се оттегли от поста главен изпълнителен директор на Amazon на 1 юли Главният изпълнителен директор и създател на Amazon, обаче е решил, че времето да се оттегли от ежедневните операции е настъпил. Шефът на...
безплатни приложения
5 безплатни приложения за Android и iOS, които си заслужава да пробвате тази седмица
5 безплатни приложения за Android и iOS, които си заслужава да пробвате тази седмица
 Новата седмица идва с поредната селекция интересни приложения, които си струва да пробвате през следващите дни. Подборът на NextPIT се концентрира върху безплатните предложения. Повечето от тях са за Android, но някои имат версии и за iOS.   Split Screen Launcher Това е допълнителен модул, който позволява на потребителя да активира едновременно две приложения и да ги използва паралелно. Те ще се изобразяват в два отделни прозореца на дисплея. Потребителят може да си направи пряк път за активиране на двете приложения едновременно, като се използват вградените...
Google
Google ще използват нова технология за показване на рекламите в iOS 14
Google ще използват нова технология за показване на рекламите в iOS 14
Apple въвеждат нова политика с името App Tracking Transparency (ATT)  в своята мобилна екосистема. Тази промяна ще се отличава с едно важно изискване. Разработчиците на приложения ще трябва да поискат изричното разрешение на потребителите, когато използват определени данни от приложения и уеб сайтове на други компании.  Според данните на Apple това ще се случва, дори ако вече сте дали съгласие информацията ви да се използва за рекламни цели. Още в първите дни на новата година ви съобщихме, че Google спряха да ъпдейтват приложенията си за iPhone. Причината са новите изисквания, които Apple интегрират към iOS 14. Собствениците на устройства със софтуера също така ще имат правото да откажат определено разрешение и респективно да не използват дадено приложение. Google сега разкриха повече детайли как ще се съобразят с актуализираната политика на Apple по отношение на App Tracking Transparency (ATT). От компанията ще спрат да използват определени методи за следене на активността на потребителите, за да не показват прозореца, изискващ разрешенията.      Популярни приложения като Google Maps и YouTube са базирани на онлайн инструмент разработен от Apple, който се казва Identifier for Advertisers (IDFA). По този начин компанията следи активността на собствениците на iPhone в различните софтуерни платформи с уникален идентификатор. Влизането в сила на App Tracking Transparency (ATT) означава, че приложенията с IDFA ще показват нотификации с изискване на разрешението на потребителите. Google искат да избегнат това като спрат да разчитат на IDFA в новите версии на приложенията си за iOS 14. Вместо това компанията ще прибегне към различна технология, която да се съобразява с изискванията на Apple и да не показва въпросните уведомления. От Google потвърдиха, че за в бъдеще ще използват SKAdNetwork. Този пакет от инструменти не е толкова ефективен при таргетирането, но компанията се надява с общи усилия с Apple да подобрят възможностите нa SKAdNetwork. Oт Google дори подканват своите партньори да преосмислят настоящите си стратегии за рекламиране в iOS.   Oще от Digital: Google плащат между $8 и $12 млрд. годишно на Apple за да бъдат търсачка по подразбиране в iPhone
безплатни приложения
5 безплатни приложения за Android и iOS, които си заслужава да пробвате тази седмица
5 безплатни приложения за Android и iOS, които си заслужава да пробвате тази седмица
Продължаваме традиционния преглед на интересни мобилни приложения, които си струва да бъдат пробвани. Селекцията на NextPIT този път е концентрирана върху безплатни и практични приложения за Android.   Clippit Воденето на записки върху самите книги е популярен метод, но за съжаление е и краен – книгите се увреждат. Това мобилно приложение може да помогне, като позволява на потребителя да снима страниците, които са му важни и след това да маркира всичко интересно, да води записки, да подчертава и акцентира. Всичко това се прави на снимката на смартфона и...
безплатни приложения
5 безплатни приложения за Android и iOS, които си заслужава да пробвате тази седмица
5 безплатни приложения за Android и iOS, които си заслужава да пробвате тази седмица
Продуктивност, забавления, практичност. Това са част от характеристиките на безплатните приложения за Android от селекциите на NextPIT, които ще разгледаме тази седмица.   Listalk Приложение, което позволява лесно и бързо създаване на списък за покупки. Интерфейсът е семпъл и изчистен, като се разчита и на гласови команди. Потребителят активира микрофона и започва да изброява покупките. Приложението автоматично създава списък, който потребителят може да след и да отмята направените покупки. Списъците може да се споделят и с други потребители. Приложението е...
iOS
Аpple започнаха да показват реклами в iOS и iPad OS
Аpple започнаха да показват реклами в iOS и iPad OS
Xiaomi е компания, която често е критикувана заради решението да възпроизвеждат реклами в потребителския интерфейс MIUI. Toва е само един от начините, с които китайския производител се опитва да генерира приходи от своите смартфони. Подобна стратегия сега възприема още едно голямо име в индустрията и това е Apple. Някои сосбтвеници на устройства с iOS и iPad OS публикуваха скрийншоти показващи рекламите в менюто. Трябва да отбележим, че Apple използва този начин за промотиране на собствени продукти. Именно заради това съобщенията подканят да преминете към премиум абонаменти на Apple Arcade, Apple TV+, Apple Care+ и други софтуерни услуги на компанията. От една страна решението на Appple не е изненадващо, тъй като дивизията за софтуер и услуги генерира все повече приходи. В същото време, обаче доста потребители вероятно няма да останат доволни от новите реклами в интерфейса на операционните системи. На този етап съобщенията се показват само на ограничен брой устройства на потребителите.     Рекламите се показват между другите елементи от менюто с настройки, докато скролвате. Няма ограничение във версиите на iPhone и iPad, които са обект на експериментите, тъй като това се случва, както с новите, така и с доста по-стари поколения на устройствата. В момента има три различни съобщения за ъпдейт към Apple Arcade, удължена гаранция AppleCare+, която ще ви спести сериозни разходи при ремонт и подмяна на компоненти, както и премиум услугата Apple TV+. По всичко личи, че компанията постепенно се насочва към софтуера като водещ източник на приходи. Технологичният гигант също така обръща внимание на факта, че премиум услугите, които предлагат са перфектното допълнение към хардуера на iPhone 12. Анализаторите очакват продажбите на моделите от серията да достигнат до 75-80 млн. преди края на годината. Успоредно с това Apple са поръчали повече от 20 млн. iPhone 11, iPhone SE и iPhone XR на своите доставчици, тъй като търсенето към смартфоните продължава да бъде доста високо.     Oще от Digital: Доставчиците на Apple вече тестват прототипи на гъвкави смартфони iPhone
безплатни приложения
5 безплатни приложения за Android и iOS, които си заслужава да пробвате тази седмица
5 безплатни приложения за Android и iOS, които си заслужава да пробвате тази седмица
Отново дойде времето да разгледаме огромния океан от мобилни приложения в търсене на интересни и полезни предложения. Селекцията на NextPIT този път се насочва към безплатните приложения за Android и iOS и покрива няколко разнообразни категории.   Retimer Дългите и чести работни срещи са критикувани от мнозина. А това приложение цели да покаже и загубите, които се трупат от ненужните дълги срещи. Retimer позволява на потребителите да измерват продължителността на срещите, а след това изчислява и загубеното време на базата на въведена предварително сума на заплащане...
Google
Google възобновяват ъпдейтите на своите приложения за iPhone
Google възобновяват ъпдейтите на своите приложения за iPhone
Google генерират приходи от информацията, която съхраняват за активността на своите потребители. Мрежата от рекламни партньори, с които работи компанията работи са успешен бизнес за милиарди долари годишно. Популярността на Android също има съществен принос за развитието на екосистемата от приложения, които предлага Google. Най-популярната операционна система за смартфони се контролира изцяло от компанията, но това не може да се каже за алтернативни платформи като iOS. За разлика от своя конкурент Apple винаги са имали стриктни правила за ъплоуд на съдържание в App Store. Затвореният характер на iOS гарантира най-сериозните предимства на iPhone в сферата на стабилността и сигурността. Още през лятото Apple разкриха детайли за промени в мобилната платформа, които създадоха сериозно напрежение с други водещи компании, включително Google. Конкретният мотив за конфликта е нова функция, с която Apple изисква разработчиците на софтуер да предоставят повече детайли за информацията, която събират за своите клиенти. Потребителите също така ще могат да едно кликване да откажат съответните разрешения.     Блокирането на тракерите, с които се следи активността на потребителите е важна част от мобилната стратегия на разработчиците от трети страни. Google също реагираха по свой начин на предвижданите промени в iOS 14. Компанията засега не се съобразява с изискванията на Apple, отказвайки да актуализира своите приложения за iOS. Това означава, че още през декември. Google прекрати aктуализациите на популярни заглавия като Gmail. YouTube, Google Photos и Maps за устройствата с iOS. Вече ви съобщихме защо Google спряха да ъпдейтват приложенията си за iPhone. Компанията е насочила усилията си към разработването на алтернативна технология, с която да продължи да предлажа своите приложения за iPhone както досега. Липсата на софтуерни ъпдейти е практика, която скоро ще остане в миналото. Google пуснаханова версия на YouTube, която отстранява бъгове и това е индикация, че в следващите дни това ще се случи с Gmail и другите популярни приложения, съобщава 9to5google. Това ще гарантира, че собствениците на iPhone ще имат достъп до най-актуалните софтуерни пачове за сигурност и нови функционалности.   Още от Digital: Google затягат правилата за качване на приложения в Google Play
iPhone
iOS 14.5 позволява да отключваме iPhone с Apple Watch, докато носим маска
iOS 14.5 позволява да отключваме iPhone с Apple Watch, докато носим маска
Използването на защитна маска се превърна в неизменна част от ежедневието ни от началото на пандемията. Носенето на този аксесоар може да ни предпази от коронавируса, но може да създаде и редица затруднения. Продължителното използване на маска на обществени места със сигурност не е приятно за доста хора, но също така затруднява отключването на смартфоните. Собствениците на iPhone не са изключение и въпреки опитите на Apple досега не бе възможно да отключите устройствата, докато имате защитна маска на лицето. Невъзможността да използвате Face ID означава, че трябва да използвате парола, за да стартирате смартфоните. В определени случаи това изисква ценно време, а понякога писането може да не е най-удачния вариант. Софтуерните инженери на Apple от месеци тестват функционалност, която да отстрани този проблем. От MacRumors сега ни съобщават, че iOS 14.5 ще предложи тази дългоочаквана възможност. Бета версията вече е налична за разработчиците, които също потвърждават за най-интересното подобрение в софтуера.      Aктуализацията ще позволи да отключите iPhone, като използвате системата за лицево разпознаване Face ID. Важно е да отбележим, че в първоначалния си вид функцията ще има едно сериозно ограничение. За да се възползвате е необходимо да разполагате с Apple Watch. Докато смарт часовника е отключен ще можете да потвърдите своята самоличност, чрез Face ID. След като погледнете екрана на iPhone ще получите сигнал на Apple Watch, че разпознаването е успешно и можете да използвате смартфона. Компанията ще предостави и нотификация, с която ви информира за успешното отключване. Този метод е валиден единствено да активирате екрана на iPhone и няма да е възможно например да одобрите покупка от App Store. Припомняме ви, че функцията за отключване със смарт часовник вече е достъпна за компютрите Mac. Новата версия на iOS 14 предлага поддръжка за контролерите на Xbox Series X и Sony PS5. Стабилната версия ще е достъпна за потребителите до няколко седмици.   Още от Digital: Как да дезинфекцираме iPhone, iPad, Apple Watch, и AirPods по време на епидемията от коронавирус
технологични новини
Какво се случи в технологиите на 29 януари в digital.bg
Какво се случи в технологиите на 29 януари в digital.bg
Социалната изолация по време на пандемията е водеща причина да прекарваме повече време в домовете си, като се забавляваме с гледане на мултимедия, сърфиране в социалните мрежи и забавление с игри. Премиерата на Sony PlayStation 5  и Xbox One Series X допълнително превърнаха гейминга в хоби за милиони потребители по време на кризата с COVID-19.   1. Кои ще са безплатните игри в PlayStation Plus през февруари Собствениците на конзолите PlayStation също така могат всеки месец да получат достъп до няколко предварително избрани игри от Sony. От компанията сега...
безплатни приложения
5 безплатни приложения за Android и iOS, които си заслужава да пробвате тази седмица
5 безплатни приложения за Android и iOS, които си заслужава да пробвате тази седмица
Изобилието от безплатни и интересни приложения за Android и iOS не спира да се увеличава. Селекцията на NextPIT и тази седмица се концентрира върху безплатните заглавия, като има полезни и п практични приложения за по-добро здраве.   Mind Leak Това приложение ще помогне на потребителите да ограничат времето, което прекарват пред дисплея на смартфона си. Подходът му е интересен, като потребителят може да запише GIF на собственото си лице, което гледа в дисплея. Анимацията ще се показва, когато бъде просрочено предварително зададено максимално време за използване на...
Apple
Аpple вече ще показват какви данни събират приложенията преди да ги изтеглим
Аpple вече ще показват какви данни събират приложенията преди да ги изтеглим
Apple използваха традиционната си WWDC конференция с разработчиците през лятото, за да разкрият детайли за интересни подобрения, които ни очакват в App Store. Компанията е разработила пакет от софтуерни инструменти, с които да подобрят сигурността на своите потребители. Едно от най-интересните подобрения са т.нар. "Privacy Labels", които представляват съобщения информиращи какви данни изискват приложенията още преди да ги изтеглите. Това е полезно, тъй като може да разберете данни предварително, а не след като изтеглите даден софтуер. Въпросните съобщения ще са достъпни в самите страници на заглавията в App Store, където виждате други детайли като рейтинг, брой изтегляния, цена, скрийншоти и др. За да се възползвате от функцията е необходимо да инсталирате iOS 14.3 версията на операционната система. Може да проверите от менюто с настройки, за да видите дали ъпдейта е наличен за вашето устройство. Интеграцията на новите лейбъли е част от амбициозната стратегия на Apple да бъде по-прозрачна със своите потребители, съобщава CNet.     Компанията въвежда изискването да се предоставят допълнителни данни при ъплоудвне на приложения за iOS, iPadOS, macOS, WatchOS и TVOS, Всеки един разработчик трябва да докладва на Apple какви практики за поверителност използва в своето приложения. Успоредно с това ще бъдат споделяни детайли как партньорите от трети страни имат достъп до информацията. Новата система вече е активна и ще обхване всички предстоящи версии на приложенията, както и новите заглавия в App Store. Необходимо е изрично съгласие от всеки потребител преди да е възможно да се таргетират реклами от дадено приложение. Съдържанието в новата секция ще е разделено в две секции "Data Linked To You" и "Data Used To Track You". Потребителите на браузъра Safari също ще се възползват от интеграцията на допълнителни функционалности, включително и "Privacy Report" бутон в URL лентата. Аpple искат да предоставят повече контрол над достъпа до разширения и данните, които споделяме с подобен софтуер.   Още от Digital: Кои са най-популярните приложения и игри в App Store за 2020г.
безплатни приложения
5 безплатни приложения за Android и iOS, които си заслужава да пробвате тази седмица
5 безплатни приложения за Android и iOS, които си заслужава да пробвате тази седмица
Интересните приложения за Android и iOS не стихват. И тази седмица NextPIT има няколко атрактивни предложения, които да разгледаме. Този път всички игри и приложения в селекцията са безплатни.   Billey В наши дни е нормално човек да има абонаменти за много услуги. Понякога дори може да се обърка къде има абонамент и къде не. Това приложение ще помогне, като организира всички абонаменти на едно място. Така е много по-лесно да се следи къде какви плащания са нужни, да не се пропускат падежите и др. Приложението изготвя и статистика за изразходваните средства и помага...
безплатни приложения
5 безплатни приложения за Android и iOS, които си заслужава да пробвате тази седмица
5 безплатни приложения за Android и iOS, които си заслужава да пробвате тази седмица
Времето за новата селекция приложения отново настъпи. Предложенията на NextPIT и тази седмица са най-разнообразни. Общото между тях този път е, че всички те са безплатни.   Zenchat Това е чат приложение, което комбинира в себе си и органайзер на задачи. Потребителят може да интегрира приложението с най-различни акаунти (Google, Apple и т.н.) и да покани контактите си за дискусии. След това то разпознава различните потенциални задачи и позволява бързо и директно създаване на събития в календара, обвързването им с конкретен контакт и др. Приложението е безплатно и...
DMCA.com Protection Status