Рекламите са най-досадното нещо в интернет за много хора. Независимо от мнението ви е факт, че форматите онлайн маркетинг стават все по-ангажиращи. Това не е случайно, тъй като Google и Facebook генерират приходи основно от реклама и разпространяват съобщенията си в почти всички уеб сайтове. Разбира се има програми за блокиране, с които можете да го скриете, но въпреки това рекламите ще продължат да са изключително популярни в интернет.

 

Мащабно проучване на експерти от Zenith разкриват много любопитни детайли за актуалните трендове в този сегмент. Според данните от изследването за първи път от две десетилетия насам интернет няма да бъде най-бързоразвиващия се сектор в глобалния пазар на реклама, съобщава guardian.co.uk. Това ще се случи през следващата година, твърдят от Zenith. Конкретните им прогнози са, че приходите от интернет рекламите няма да се увеличат с повече от 10% през 2020г.

 

 

Това означава, че ще станем свидетели на най-слабия ръст в този сектор от почти 20 години. За последно подобни резултати са отчетени през 2001г. В контраст с тези прогнози се очаква най-динамичния сектор в световния рекламен пазар да бъдат филмовите реклами. Увеличението ще е от порядъка на 12% през следващата година. Ако прогнозите се окажат достоверни за първи път от почти две десетилетия интернет няма да бъде най-сериозния фактор за развитието на тази индустрия през 2020г.

 

Още от Digital: Браузърите Opera, Vivaldi и Brave няма да блокират софтуера за спиране на реклами, както Google Chrome