Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
112 резултата за instagram
Instagram
5 полезни Instagram приложения, които може би не знаете
5 полезни Instagram приложения, които може би не знаете
Мислите, че Instagram има в какво още да се развива? Определено е така. Но докато чакате да се появят нови функции, разгледайте информацията на Make Use Of и се възползвайте от нея. Повечето от приложенията в този списък запълват нуждите на потребителите, които Instagram е пренебрегнала.   GramBig (онлайн) GramBig е отговорът на едно от странните ограничения, наложени от Instagram. В момента, ако даден потребител промени снимката на потребителския си профил, няма да можете да виждате снимката му в пълен размер. Виждате само малката миниатюра. Ако искате да видите снимката в пълен размер, отидете в GramBig. Въведете потребителското име и веднага ще получите голямо изображение на тази малка миниатюра.   Story Templates by Kapwing (онлайн) Instagram не ви позволява да редактирате няколко изображения в една история или да създавате красиви колажи с текст. Story Templates by Kapwing е супер лесно за използване настолно уеб приложение, с което може да правите зашеметяващи истории при това не се налага да имате дизайнерски умения.   Има три основни стъпки. Вие избирате шаблон, в който добавяте няколко изображения, GIF или видеоклипове. Можете да качите тези изображения от компютъра си или да добавите линк. След това редактирайте изображението или видеото. Не можете да добавяте филтри, но можете да приложите основни редакции като изрязване, промяна на размера на изображението и т.н. Накрая, ако искате, добавете текст. Вашата окончателна версия е готова за изтегляне и за превръщане в Instagram Story. Ще има воден знак, който може да премахнете като заплатите такса.   Unfold (Android, iOS) Story Templates by Kapwing е приложение, което може да ползвате от браузъра на настолния си компютър или лаптоп. Ако искате нещо подобно на мобилния си телефон, тогава Unfold е това, което ви трябва. В Unfold създавате колекция и след това започвате да добавяте страници към нея. Всяка страница може да бъде различен тип шаблон с множество изображения или видеоклипове. След като ги поставяте в шаблона, не можете да редактирате видеоклиповете или снимките, така че направете това предварително. Може да добавяте текст, а крайния резултат няма воден знак. Но има покупки в приложението, ако искате повече шаблони.   AnySticker (Android, iOS) AnySticker ви позволява да създавате свои собствени стикери, с които вашите Instagram Stories да се откроят от останалите. Заредете приложението и създайте стикер. След като приключите, запишете стикера си (ако възнамерявате да го използвате отново в бъдеще). След това в приложението отидете в галерията си, за да го добавите към изображение. И накрая, новото ви изображение може да бъде качено в Instagram. Това е доста лесно, а и ще бъдете водени през процеса. AnySticker е безплатно приложение.   Filtergram (онлайн) Подобно на всяка друга голяма социална мрежа, Instagram е кошмар за поверителността. Компанията използва различни начини да ви шпионира, като постоянно събира данни за вас. Filtergram е прост начин да използвате Instagram без акаунт.   Ето как работи. Трябва да си регистрирате акаунт в Filtergram и след това започнете да следвате Instagram акаунтите, които искате. Ще видите снимката и надписа за всяка нова или стара публикация, но няма да можете да четете коментари. Можете дори да „харесате“ снимка, като я добавите към любимите си.   Filtergram е изцяло уеб-базиран, така че няма да получавате известия, няма да се проследява местоположението ви и обикновено е много по-безопасно да се използва от Instagram. Разбира се, не можете да публикувате или коментирате.   Вижте 5 приложения, с които може да станете още по-популярни в Instagram
Facebook
Facebook ще слеят Messenger, WhatsApp и Instagram в една платформа след 2020г.
Facebook ще слеят Messenger, WhatsApp и Instagram в една платформа след 2020г.
Изминалата година бе изпълнена с множество проблеми за Facebook, които повдигнаха редица въпроси свързани със сигурността на личните ни данни. Отношенията между компанията и нейните рекламни партньори, както и начина, по който им дава достъп до поверителната информация в профилите и продължава да е голям проблем. Aко не се намери правилното решение е доста вероятно да станем свидетели на спад в потребителската база на социалната мрежа. Това може да се утвърди като доста тревожен тренд през 2019г.    В последните дни се появи информация, че Facebook планират да слеят Messenger, Instagram и WhatsApp в обща платформа. Идеята предизвика множество противоречиви коментари сред анализаторите, като някои от тях предупредиха, че тази интеграция може да се превърне в още по-голям за потребителите. Компанията твърди, че това се прави, за да се улеснят потребители, но всъщност ще им предостави достъп до още повече данни. Все пак този проект все още се намира в начална фаза, което бе потвърдено лично от Марк Зукърбърг, предаде PocketNow.     Oт изявлението му разбираме, че не съществува вероятност сливането на мобилните приложения да стане факт през настоящата година. Най-рано общата платформа за комуникация може да стане реалност през 2020г. Шефът на компанията обърна внимание на факта, че тепърва се експериментира с различни идеи как да се улесни целия този процес. Facebook нямат намерение да бързат, тъй като искат да предложат най-доброто на своите потребители, включително и в сферата на сигурността.   Oще от Digital: Вече ще можем да синхронизираме Instagram акаунтите си във Facebook Messenger
Faceboоk
Facebook планират да слеят Messenger, Instagram и WhatsApp в обща платформа
Facebook планират да слеят Messenger, Instagram и WhatsApp в обща платформа
Facebook освен, че притежават най-популярната социална мрежа са собственици на някои от най-известните приложения за комуникация, като Messenger, WhatsApp и Instagram. Компанията обмисля сериозно възможността да слее тези заглавия в една обща платформа, която да улесни значително общуването с приятелите и любимите хора. Интеграцията между мобилните приложения е важна, тъй като ще позволи например да пратите съобщения във Facebook Messenger от своя WhatsApp профил или обратното. Това не е възможно сега, предаде mirror.co.uk.   Сливането на мобилните приложения в един продукт, не само ще улесни потребителите, но и ще накара повече хора да го използват вместо конкурентните платформи на Google и Apple. С течение на времето това ще се превърне и в един от основните източници на приходи за Facebook, тъй като всеки от нас ще разполага с възможности да извършва различни покупки и дори да изпраща пари до други хора в своя профил. Опцията да добавяме контакти от WhatsApp или Facebook Messenger към Instagram Direct със сигурност е полезна и ще се хареса на доста потребители.     Концепцията за сливането на WhatsApp, Messenger и Instagram ще позволи на потребителите да комуникират по-бързо, лесно и удобно в екосистемата от приложения на Facebook. Aнализаторите обаче твърдят, че подобна интеграция ще изложи на сериозен риск сигурността на потребителите. Регистрацията във Messenger например изисква профил потребителско име и активен имейл, докато WhatsApp налага да въведете телефонния си номер. Голям проблем може да възникне и при споделянето на данните на потребителите с трети страни и рекламните партньори на компанията.   Oще от Digital: Вече ще можем да синхронизираме Instagram акаунтите си във Facebook Messenger
Instagram
Защо да използваме приложения за редактиране на снимки вместо Instagram филтри
Защо да използваме приложения за редактиране на снимки вместо Instagram филтри
Филтрите на Instagram предлагат чудесен начин да откроите снимките си от останалите, но те не са най-доброто средство за това. Всъщност приложенията за редактиране на снимки могат да ви помогнат много повече.   Ако все още не сте убедени в това, не спирайте да четете. От Make Use Of изтъкват пет причини, поради които трябва да използвате приложения за редактиране на снимки вместо филтрите на Instagram.   1. Приложенията за редактиране на снимки имат по-добри филтри Филтрите на Instagram са много подобни и не предлагат нищо ново. От друга страна, приложенията за редактиране на снимки обикновено предлагат по-голямо разнообразие от филтри. Всъщност някои приложения се посвещават специално на филтрите или ефектите. Освен това към юни 2018 година Instagram имаше един милиард потребители, които всички имат достъп до едни и същи 40 филтъра.   2. Приложенията предлагат селективно редактиране Въпреки че Instagram има някои полезни функции за редактиране, те променят цялото изображение и не ви позволяват да се фокусирате върху конкретни области от него. А изображението се състои от определени части, някои от които изискват повече редакция от други. Селективните инструменти за редактиране, достъпни в приложения като Snapseed, са идеални за редактиране.   3. Приложенията имат по-усъвършенствани ефекти Instagram може да приложи ефекта боке, но само в селфита. А ако искате да приложите ефекта върху други обекти, като например цвете или домашен любимец, ще трябва да използвате друго приложение. Ако използвате приложение за редактиране на снимки, можете да се възползвате пълноценно от тази модна тенденция и да превърнете снимките си в нещо специално. Приложението After Focus за Android и за iOS може да ви е от голяма полза тук.   4. В Instagram липсват професионални функции за редактиране Целта на Instagram е да улесни всички потребители, а не да им предлага професионални възможности за редактиране на снимките им. LightX и подобни приложения са добър избор за хора, които искат да използват по-професионални ефекти в снимките си. Те обаче не са толкова лесни за употреба като Instagram и ще трябва да отделите няколко минути, за да се запознаете с различните функции.   5. Приложенията имат по-добри ефекти за разкрасяване Вместо да изпадате в стрес всеки път когато искате да се снимате като се опитвате да скриете всеки недостатък по лицето си и да постигнете перфектния грим, можете да разчитате на приложенията за редактиране на снимки, защото те със сигурност могат да ви помогнат. За съжаление, Instagram не съдържа подобни добри ефекти в своите филтри. Това означава, че ако искате вашите снимки да изглеждат добре, ще трябва да направите по-задълбочена предварителна подготовка. Приложения като AirBrush, обаче, ще се погрижат да не губите време, когато се опитвате да постигнете бляскава визия.   Вижте 5 приложения, с които може да станете още по-популярни в Instagram
Instagram
Как да изтеглим и запазим всичките си снимки от Instagram
Как да изтеглим и запазим всичките си снимки от Instagram
Ако използвате Instagram достатъчно дълго време, вероятно сте създали внушителна колекция от снимки. Винаги можете да ги преглеждате на страницата си в Instagram, но понякога е добре да ги имате и на компютъра си, като резервно копие. За щастие, много е лесно да запазите снимките си от Instagram. От Make Use Of ще ни покажат как да направим това на iOS, на Android и на компютъра.   С вградения инструмент на Instagram Ако искате да изтеглите всичко, което сте публикували на Instagram наведнъж, можете да използвате вградения инструмент на Instagram на компютъра или на телефона си. За да го използвате, първо влезте в Instagram на вашия десктоп, лаптоп или отворете мобилното приложение на телефона си.   В мобилния телефон докоснете иконата „Profile“ в долния десен ъгъл, а след това „Settings“. От списъка изберете „Data Download“.   На компютъра кликнете върху иконата Profile в горния десен ъгъл, за да отворите страницата си, след което кликнете върху „Settings“ до бутона „Edit Profile“. От менюто, което се отвори изберете Privacy and Security. Превъртете надолу до заглавието „Data Download“ и изберете „Request Download“.     Всеки от двата метода ще ви отведе до страницата за заявка за изтегляне на данни от Instagram, където можете да получите копие от всичко, което сте публикували в Instagram. Instagram казва, че това включва всички „ваши снимки, коментари, информация за потребителския профил и др.“ Процесът на изтегляне може да отнеме до 48 часа, но в повечето случаи е не повече от минута до един час. Вашият имейл адрес вече трябва да е в полето, така че кликнете върху „Next“, за да продължите. След това ще трябва да въведете паролата си и Instagram ще започне да генерира данните.   Скоро ще получите имейл с връзка към всичко, което някога сте споделили с Instagram.   Как да изтеглите снимки на Instagram в iOS Има приложения на трети страни, които може да са ви полезни в този случай. Но никога не теглете приложение само защото то твърди, че ще изтегли снимките ви от Instagram. Повечето от тях са измамни, никога не въвеждайте паролата си за Instagram в приложение на трета страна, тъй като това може да изложи на риск вашия профил.   Някои приложения обаче са безопасни за използване, защото не изискват вашите данни. Едно такова приложение е DownloadGram. Първо открийте снимката, която искате да изтеглите. Ако тя е ваша, кликнете върху бутона с три точки над публикацията и изберете Share > Copy Link. Aко снимката е на някой друг, докоснете бутона с три точки и изберете „Copy Link“. След това отворете DownloadGram.com в Safari или друг браузър.   Натиснете продължително в полето URL и изберете „Paste“, за да добавите линка към снимката. След това натиснете „Download“. След известно време ще видите бутон „Download image“. Докосването му ще ви отведе до нов таб само с изображението. Натиснете продължително и изберете „Save Image“, за да запазите локално копие.     Ако искате в бъдеще, Instagram да запазва копие на вашите снимки, които правите в приложението, натиснете иконата Profile в долния десен ъгъл, а след това менюто в горния десен ъгъл. Докоснете „Settings“. Изберете „Original Photos“ от списъка. Активирайте „Save Original Photos“.   Как да изтеглите Instagram снимки в Android Отворете Instagram и намерете снимката, която искате да запазите. Докоснете бутона „Menu“ и изберете „Copy Link“, за да го добавите в клипборда си. След това отворете Chrome или друг браузър и отидете на DownloadGram.com.   Натиснете и задръжте в текстовото поле, за да се покаже опцията „Paste“. Изберете я, след което докоснете „Download“, а после и „Download image“. Когато снимкате е изтеглена ще видите подкана в долната част на страницата да я отворите. Ако пропуснете съобщението, можете да я отворите по-късно, като докоснете „Downloads“ от менюто на Chrome или като разгледате папката „Downloads“.   Ще намерите подобна опция и за запазване на копие от всички бъдещи публикации. Докоснете иконата на потребителския профил в долния десен ъгъл на приложението, след това натиснете бутона за меню и изберете „Settings“. В следващото меню изберете „Original Posts“. Активирайте всички опции тук.   Как да изтеглите Instagram снимки на компютър DownloadGram ще работи добре и на вашия компютър. Трябва само да кликнете върху бутона „Share“ над публикация в Instagram и да изберете „Copy Link“. Поставете го в съответното поле на DownloadGram.com и готово.   Ако искате да научите един технологичен хак, ето го и него. Кликнете върху „тайм стамп“ (15 Minutes Ago) на снимката, която искате да изтеглите. След това кликнете с десния бутон върху изображението и изберете „View page source“.   Ще видите HTML код. Натиснете „Ctrl + F“, за да активирате търсене и въведете „og:image“, за да преминете към единствения ред, който съдържа това. Тук намерете URL адреса, който се показва след „content=“. Той обикновено завършва на JPG или PNG.     Копирайте този URL адрес и го отворете в нов таб. След това можете да кликнете с десния бутон и да изберете „Save image as“.   Вижте 8 неща, които не е добре да правим в Instagram
Instagram
Вече можем да виждаме колко време прекарваме в Instagram
Вече можем да виждаме колко време прекарваме в Instagram
Instagram се радва на огромна популярност сред потребителите по цял свят, което важи с пълна сила за най-младата аудитория. Проучванията показват, че тийнейджърите са най-активни и са склонни да прекарват доста повече време от възрастните в профилите си. Разработчиците на мобилното приложение са наясно с този проблем и вече с готови с функция, която представлява интересно решение. Новият инструмент се казва "Your Activity" и както името подсказва предоставя информация за активността ви в Instagram.      Функцията е достъпна от менюто в горния десен ъгъл и ще ви покаже колко време прекарвате всеки ден, за да разглеждате съдържание в Instagram. Предвидена е и възможност да въведете лимит, за да не прекалявате твърде много със сърфирането в приложението, съобщава Mashable. Следващият път, когато преминете въведения от вас часови диапазон ще получите уведомления на началния екран на смартфона. Можете сами да прецените дали да спрете да използвате Instagram или да въведете нов лимит и да продължите.     С течение на времето Instagram ще подобряват допълнително възможностите на "Your Activity", за да я направят още по-полезна за потребителите. Функцията вече се разпространява до собствениците на смартфони с Android и iOS, като в кратки срокове ще е достъпна за всички. Все повече приложения започват да предлагат инструменти, с които да следим своята активност и да ни предпазят от възможността да прекарваме твърде много време в профилите ни.    Oще от Digital: Instagram вече ще ни показва, когато приятелите ни са онлайн
Instagram
Eто как ще изглежда новият дизайн на Instagram
Eто как ще изглежда новият дизайн на Instagram
Instagram постоянно експериментират с нови функции, които да улеснят комуникацията и откриването на съдържание в профилите ни. Един от основните акценти на мобилното приложение е борбата с фалшивите акаунти и тези, които се управляват от чат ботове. Специални алгоритми на Instagram вече изтриха множество профили, които нарушават правилата им и ще продължат да бъдат много стриктни със справянето с този проблем.   Вече се тества нов дизайн, който ще промени визията на акаунтите. Очаква се разпространението му да стартира до няколко седмици. Новата версия на Instagram ще въведе промени в начина, по който изглеждат бутоните и иконите в менюто и също така ще улесни навигацията между различните раздели, предаде mswoperuser. В горната част на акаунтите вече ще има подробна информация за броя на хората, които ви следват и тези, които вие  следвате.   Според данните се експериментира с различни интерфейси, като Instagram се надяват в обратна връзка с потребителите да постигнат оптимален резултат. Идеята е приложението да има максимално лесен и удобен дизайн, оптимизиран и за ситуациите, когато използваме смартфоните с една ръка. До няколко седмици всички ние ще можем да тестваме промените, над които вече работят от Instagram. Предвидени са и пачове, които остраняват настоящи бъгове в приложението.     Oще от Digital: Вече ще можем да тагваме приятелите си във видео клипове в Instagram
Instagram
Instagram тестват функция за споделяне на местата, които сме посещавали с Facebook
Instagram тестват функция за споделяне на местата, които сме посещавали с Facebook
Софтуерните инженери на Instagram вече експериментират с нова функция, която позволява информация за местоположението ни да бъде споделяна със Facebook. Toва означава, че данни за GPS координатите и локацията ви от Instagram ще се асоциират с профила ви в социалната мрежа. Имайте предвид, че не е нужно дори да използвате мобилното приложение, за да изпращате информация по този начин. Единствено е нужно да сте активирали Location History функцията.    Данните споделяни по този начин ще се използват от алгоритмите на Facebook за по-прецизно таргетиране на рекламно съдържание, съобщава TechCrunch. Новата функция генерира в реално време GPS координати за разположението ви, дори без да сте отворили Instagram и след това добавя даннитe към Activity Log секцията в профила ви във Facebook. Компанията потвърди, че в действителност експериментира с тази функция, но не потвърди кога ще я интегрира към всички потребителски акаунти.      Желанието на Facebook е да знае във всеки един момент къде се намираме, което ще им позволи да ни показват реклами с локален характер, свързани с района, в който се намираме. Базата им данни използва активността ни в Instagram, Facebook и Messenger. Големият въпрос е дали ще има как да блокираме подобни функции за следене на активността ни или ще са активирани по подразбиране. Предстоят още тестове преди финалната версия на този инструмент да е достъпна за всички.     Oще от Digital: Вече ще можем да синхронизираме Instagram акаунтите си във Facebook Messenger
Instagram
Нова функция ще улеснява логването в Instagram с няколко потребителски профила
Нова функция ще улеснява логването в Instagram с няколко потребителски профила
Instagram е най-популярното мобилно приложение за фотография, а честите подобрения постепенно го превръщат в социална платформа за комуникация. Мнозина анализатори определят Instagram като версия на Facebooк за по-младата аудитория и в голяма степен са прави, тъй като тийндейджърите са най-активни в своите профили. В интернет се появиха данни за нова функция в Instagram, чиято предазначение е да улесни максимално системата за логин в мобилното приложение.   Това важи специално за хората с няколко акаунта. Въпросната функционалност носи кодовото име "App Linking" и вече е достъпна за разработчиците, съобщава TechCrunch. Както самото наименование подсказва това е смарт метод, чиято цел е да направи по-бърз логина за потребителите, които активно използват различни профили в Instagram. Идеята, над която се работи е всеки от нас да обозначи кой е основният им акаунт в приложението и след това да въведе допълнтиелните си профили за достъп.     Следващият път, когато отворите Instagram и въведете името и паролата си едновременно ще се логнете в основния профил, но също и в допълнителните ви акаунти. Това е доста полезно нововъведение особено за потребителите, които например имат служебен и личен профил в популярното приложение. Функцията се тества на устройства с Android и това е гаранция, че първо ще е достъпна за смартфоните. Все още не знаем колко време ще отнеме на компанията да позволи на всички да я използват в акаунтите си.    Oще от Digital: Пет твърдения за Instagram, на които не трябва да вярвате
Instagram
5 твърдения за Instagram, на които не трябва да вярвате
5 твърдения за Instagram, на които не трябва да вярвате
Instagram се превърна в една от най-важните социални платформи в интернет. Това е мястото, където можете да се свържете с приятели, да разширите сферата си на влияние и да рекламирате бизнеса си на глобално ниво. И можете да направите всичко това с няколко натискания по екрана на вашия смартфон.   Заради тази популярност за Instagram се говори много, но не всичко е истина. От Make Use Of са събрали 5 твърдения за Instagram, на които трябва да спрете да вярвате.   Мит 1 Така наречената „Shadowbanning“ практика е вид цензура на Instagram да забранява профили, които смята за неподходящи. Тази практика може да се приложи върху всеки акаунт без предварително предупреждение, а потребителят дори може да не осъзнае, че забраната е в сила. Може дори да загуби правата над профила си временно или за постоянно.   Хората, които вярват, че са „в сянка“ поради цензура, се оплакват, че виждат значително намаляване на ангажираността с други потребители на Instagram. Те също така смятат, че съдържанието им не се показва в резултатите от търсенето с конкретен хаштаг, което води до това, че по-малко хора виждат съдържанието им.   Instagram се защити като каза, че „Shadowbanning“ не е реална практика и не наказва потребителите си за дребни неща, като това да се използват прекалено много хаштагове. Според компанията, ако към някои акаунти има по-малък интерес, това е резултат от лош маркетинг и използването на грешни хаштагове от собственика на профила, а не е резултатът от процеса на shadowbanning.   Мит 2 Много хора смятат, че хаштагът, който създават за своята марка в Instagram, е тяхна частна собственост и другите членове не могат да го използват без тяхно разрешение. Можете ли да предявите някакъв вид правни действия срещу други профили, които използват ваш хаштаг?   Може да се изненадате като научите, че не притежавате съдържанието, което публикувате в профилите си в социалните медии. Това означава, че всичко, което публикувате в Instagram, става собственост на сайта. Няма такова нещо като притежание на хаштаг. Всеки потребител на сайта може да използва хаштаговете, които сте измислили и които са свързани с вашата марка.   Мит 3 Има потребители, които смятат, че Instagram скрива техните постове. Публикуват снимка или видеоклип в профила си, а по-късно, когато преглеждат хронологията си, публикацията я няма. Според тях това е умишлено преместване, за да се предотврати възможността повече хора да виждат публикациите им.   Истината обаче е, че Instagram вече не показва вашите постове в хронологичен ред. Това означава, че публикациите ви няма повече да се показват в реда, в който сте ги публикували. Instagram използва свой собствен алгоритъм и предишната история на ангажираността на потребителите, за да определи кои от вашите постове ще бъдат от най-голямо значение за вашата аудитория, и съответно преподрежда съдържанието ви.   Мит 4 Ако си мислите, че купуването на лайкове и последователи в Instagram е пряк път към успеха и алгоритъмът за търсене на Instagram ще забележи вашия голям брой харесвания и последователи и ще бъде подведен, лъжите се. По този начин няма да имате по-голяма видимост на сайта и няма да натрупате повече истински последователи за кратък период от време. Instagram намери начин да се справи с фалшивите лайкове и последователи, за да определи фалшивите акаунти и да ги забрани.   Освен това, многократно беше установено, че закупуването на последователи не спомага за повишаване на ангажираността на потребителите. Това се постига единствено с качване на ново съдържание.   Мит 5 Не вярвайте, ако ви кажат,че Instagram наказва потребителите за използването на прекалено много хаштагове. Има дори хора, които вярват, че ако използват твърде много хаштагове, алгоритъмът за подаване на съдържание в Instagram ще маркира съдържанието им като спам. В морето от съдържание на Instagram, хаштаговете са маркерите, които се използват за търсене на съответните постове. Така че колкото повече хаштагове използвате, толкова по-добре (в рамките на разумното, разбира се).   Тези хаштагове обаче трябва да са релевативни или ще разредят стойността на съдържанието ви по отношение на алгоритъма на търсачката на Instagram. Когато става въпрос за хаштагове, качеството трябва да бъде основната ви грижа, а не количеството.   Вижте 8 неща, които не е добре да правим в Instagram  
Instagram
Нови функции ще улесняват комуникацията с приятелите ни в Instagram
Нови функции ще улесняват комуникацията с приятелите ни в Instagram
Intel вече започнаха да разпространяват ъпдейт до водещите платформи за смартфони, чиято основна цел е да улесни комуникацията с любимите ни хора. По този начин създателите на  мобилното приложение се надяват да се конкурират по-успешно със социалните мрежи, които са предпочитан начин за общуване. Tака например всеки човек с акаунт в Instagram може да използва стикера със символа "?", за да получат препоръки за музикални парчета в Stories.     Aбсолютно по същият начин ще можем да се свържем с хората, които следваме в Instagram Live. Другого голямо подобрение на новата версия за Android и OS представлява нов интерактивен стикер. Кликването върху него ще ни припомни за вълнуващи мигове, които сме изживели заедно с приятелите. Разбира се предвидена е възможност да споделим спомените  в Instagram от смартфона. Oфициалният блог на приложението разкрива за още една интересна функция в ъпдейта.   Благодарение на нея приятелите могат да ни изпращат парчета от своята музикална колекция и сами да споделяте парчетата, които харесвате в своите истории. Новата музикална икона ще е достъпна от стикера с форма на въпросителна, която ще видите в менюто на приложението до полето за въвеждане на текст. Предвидени са и допълнителни камера ефекти, които са разработени да реагират съобразно ритъма и силата на звука на песните, които слушате в даден момент.    Oще от Digital: Пет приложения, с които може да станете още по-популярни в Instagram
Instagram
Как да изпращаме гласови съобщения в Instagram
Как да изпращаме гласови съобщения в Instagram
Гласовите съобщения са популярен метод за комуникация, особено в случаите, когато трябва да направите по-дълъг запис. Много по-лесно е, докато се движите просто да запишете гласа си, вместо да напишете какво искате като текст.  Почти всички водещи приложения предлагат подобна функционалност, а сега към тях се присъедини и Instagram.   Новата версия предлага възможност да изпращате в лични и групови чатове гласови съобщения с дължина до една минута. Функцията вече е налична за смартфоните с Android и iOS, като определено ще се хареса на много хора. За да изпробвате сами възможностите ѝ е нужно да използвате Instagram Direct. Eто как да изпратите гласово съобщение в Instagram, според Pocket-Lint:   1. Oтворете разговора, в който искате да изпратите гласово съобщение. 2. Кликнете и задръжте иконата с формата на микрофон, за да стартирате записа. 3. Когато искате да спрете записа просто махнете пръстта си от иконата. 4. Имайте предвид, че съобщението автоматично ще сте изпрати до вашия събеседник. 5. Ако искате да прекратите изпращането трябва да задържите пръстта си върху съобщението и да плъзнете пръстта си към иконата с кошчето.     Добре е да знаете, че има как да правите запис в мобилното приложение, без постоянно да държите бутона, което е полезно, ако съобщението е по-дълго. За целта като натиснете иконата с форма на микрофона може да плъзнете пръста нагоре, което ще "заключи" бутона за запис в чат прозореца. Трябва само да спрете записа, когато сте готови. Ако сте изпратили няколко подобни съобщения те ще бъдат изпратени в хронологичен ред до техния получател.    Oще от Digital: Пет приложения, с които може да станете още по-популярни в Instagram
Instagram
Как да разберем колко струват публикациите ни в Instagram
Как да разберем колко струват публикациите ни в Instagram
Moбилното приложение представлява един от най-удобните и забавни начина да следите какво се случва с любимите ви знаменитости в интернет. По-голяма част от звездите в сферата на киното, музиката, спорта и обществения живот са изключително активни в Instagram и могат да се похвалят с десетки милиони последователи. От друга страна всеки фен има как лесно да вижда и споделя най-актуалните снимки на своите идоли, както и да си общува с тях в мобилното приложение, съобщава Mirror.Co.Uk.     Instagram е платформа, която показва предимно спонсорирано съдържание, но може да стане сериозен източник на приходи, както за известните хора, така и за обикновените потребители. Специалисти на MyVoucherCodes разработиха уникален калкулатор, който може да изчисли каква е цената на всяка публикация, която качвате от смартфона в Instagram. Едва ли е изненадващо, че въпросният инструмент е кръстен с името #Instaworth. и също така позволява да видите колко струват постовете на знаменитостите.     Eдинственото, което ви трябва е да въведете актуално потребителско име в търсачката и да оставите онлайн инструмента да извърши калкулацията. В долната част на търсачката има бутони, с коио да изберете някоя от трите от най-популярните валути: британски паунд, американски долар и евро. Tрябва да допълним също, че основния фактор при изчисляване на съответната стойност имат броя на последователите на всеки потребителски акаунт в Instagram.    Oще от Digital: Пет приложения, с които може да станете още по-популярни в Instagram
Instagram
5 приложения, с които може да станете още по-популярни в Instagram
5 приложения, с които може да станете още по-популярни в Instagram
Искате ли повече лайкове и последователи в Instagram? С помощта на инструментите и ресурсите, изброени по-долу от Mashable, можете да постигнете тази си мечта. С тяхна помощ профила в Instagram от скучен и безинтересен може да се превърне в завладяващ и ангажиращ.   Appz Instagram Assistant ($40) Appz е разширение за Google Chrome, предназначено да бъде ваш личен асистент при популяризирането на вашата марка. Въведете желаните от вас хаштагове и приложението ще намери  точното съдържание и хората, с които да се ангажирате. То дори идва с интуитивно табло за управление, което показва статистическата ви активност и ангажираност.   piZap Pro ($40) Ако вградените инструменти за редактиране на Instagram не отговарят напълно на вашите нужди, обърнете се към piZap Pro, за да направите магия с вашите снимки. Приложението предлага достъп до стотици шрифтове, изображения, филтри, стикери, оформления за колажи и напълно оборудван пакет за редактиране, който можете да използвате, за да направите публикациите си незабравими.    Planagram Agency Plan ($50) Ако се занимавате с бизнес и имате куп съдържание, което трябва да споделите, Planagram може да се погрижи за това, като излъчва публикациите ви, галериите или историите точно когато искате те да бъдат видени от вашата аудитория. Можете да насрочите до 10 изображения наведнъж и да управлявате до 25 профила в Instagram.   Savvant Instagram Optimizer Famous Plan ($40) Приложението ви помага да избирате най-добрите снимки и изображения от наличните ви опции, да създавате привлекателни копия и да избирате филтри и ключови думи, така че вашите публикации да получат ангажимента, който заслужават.   The Instagram Marketing Mastery Bundle ($29) Това е пакет от 5 първокласни инструмента, от чиито инструкции ще научите как да изградите успешно присъствие на платформата и да се свържете с нейната огромна потребителска база.  Ще научите коя е най-добрата стратегия  за съдържанието ви, как да се популяризирате, тактики за ангажиране, партньорски маркетинг и рекламиране.   Вижте 8 неща, които не е добре да правим в Instagram
Instagram
Проблем в Instagram изложи на риск паролите на някои потребители
Проблем в Instagram изложи на риск паролите на някои потребители
Instagram се превърнаха в поредното популярно мобилно приложение, което става обект на сериозен пробив в сигурността. Някои потребители вече започнаха да получават съобщения, подканящи ги да сменят паролата си заради неочакван бъг в системата на Instagram. Според официалните данни експертите по сигурността на приложението са открили проблем, който излага на риск малък брой от хората, които имат регистрирани профили. В случая става въпрос за нова функция, която бе представена през април.    Благодарение на нея потребителите могат да изтеглят цялата си информация в Instagram на компютъра и е свързана с въвеждането на новите мерки на регулаторите в ЕС. Оказва се, обаче, че хората, които са се възползвали от този инструмент са изправени пред неочакван проблем. Oт Instagram твърдят, че паролите им са били изписани в URL-адресите на уеб браузъра и се съхраняват в сървърите на Facebook. На практика това означава, че на теория е възможно да станат достояние на хакери, предаде TheVerge.      Имайте предвид, че не се е случила никаква атака над сървърите на Instagram, но въпреки това смяната на паролата е най-добрия начин да се предпазите от бъдещи проблеми. Вече се работи над софтуерен ъпдейт, който да отстрани проблема. Instagram са категорични, че няма информация някой потребител да е засегнат и паролата му да е открадната, но превантивно препоръчват да се защитим като изберем нова комбинация за достъп до профилите ни в популярното приложение.    Oще от Digital: Oсем неща, които не е добре да правим в Instagram
Instagram
Адам Мосери е новият шеф на Instagram
Адам Мосери е новият шеф на Instagram
Само предидни ви информирахме, че създателите на Instagram напуснаха Facebook. Оттеглянето на двамата души, които разработиха приложението поставиха редица въпроси с неговото бъдеще. Facebook не са губили време и вече са открили подходящия човек, който ще поеме ежедневното управление на Instagram. Toва е Адам Мосери, който в продължение на повече от десет години работи във Facebook под стриктния поглед на Марк Зукърбърг. Досега изпълняваше ролята на продуктов мениджър на Instagram.   Новината бе потвърдена в официален блог пост и от създателите на мобилното приложение. Според тях Адам Мосери е най-добрият избор, което се дължи на неговия опит и професионални качества, но също, че познава добре ценностите на Instagram. За в бъдеще Кевин Систрьом и Марк Кригер се надяват Instagram да продължи да разширява потребителската си база и да бъде все толкова популярно в световен мащаб. Адам Мосери постъпва на работа във Facebook още през 2008г.      След това заема няколко различни длъжности в компанията преди да бъде избран за вицепрезидент на Product Management дивизията на Facebook през май. Изборът на Адам Мосери не е толкова изненадващ, тъй като редица анализатори вече го определиха като правилния човек да ръководи Instagram. Следващата стъпка пред Facebook е да увеличат значително приходите, които печелят от приложението и повече от 1 млрд. души, които го използват активно в световен мащаб.    Oще от Digital: Вече ще можем да тагваме приятелите си във видео клипове в Instagram