Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
168 резултата за instagram
Instagram
7 лесни начина да "почистите" вашия Instagram профил
7 лесни начина да "почистите" вашия Instagram профил
Когато сте се присъединили към Instagram, вероятно сте се развълнували от това ново и вълнуващо място. Сега, години по-късно, сайтът може да ви се стори по-досаден от всичко. Бихте могли да изоставите Instagram изцяло, но има алтернатива. От Make Use Of предлагат някои практични начини за почистване на вашия Instagram профил. 1. Прекратете следенето на акаунти, с които никога не взаимодействате За да ви помогне в това, Instagram ви показва с кои акаунти рядко общувате. Докоснете иконата на профила си в долния десен ъгъл на Instagram, за да се покаже вашия профил. След това докоснете „Following“, за да видите списък на всички, които следвате. В горната част на списъка ще видите „Categories“, включително „Least Interacted With“ и „Most Shown in Feed“. Тези списъци ще разкрият профилите, чиито публикации рядко харесвате или коментирате, и кои акаунти попълват емисията ви. 2. Изтрийте или архивирайте стари снимки Прегледайте страницата си и помислете дали да изтриете или да архивирате някои снимки. Може би сте качили преди години снимки, които са с ниско качество или такива, които ви злепоставят по някакъв начин. Премахването им от вашата страница ви позволява да показвате само най-силното си съдържание. За да изтриете снимка, изберете я на страницата си и натиснете бутона с три точки за меню в горната дясна част на публикацията. Изберете „Delete“ и потвърдете избора си. По този начин изтривате окончателно снимката и цялата свързана с нея информация, без опция за възстановяването ѝ. Когато архивирате снимка или видеоклип (опциите са налични от същото меню), публикацията изчезва от обществения ви профил, но можете да преглеждате архивираните си публикации. Докоснете бутона за меню в горния десен ъгъл на страницата на вашия профил, след което изберете „Archive“. Променете падащото меню в горната част на тази страница на „Posts Archive“ и ще видите всички архивирани публикации. Докоснете бутона за меню до архивирана снимка и изберете „Show on Profile“, за да я възстановите. Това запазва всички харесвания, коментари и друга информация. 3. Актуализирайте вашата биография и друга лична информация  Уверете се, че личната ви информация е вярна. Посетете страницата си и докоснете „Edit Profile“, за да коригирате всичко, което се налага. Може да промените вашето име, потребителско име, връзка към уебсайт, снимката на потребителския си и биографията си. 4. Заглушете истории или публикации, които не ви интересуват Знаете ли, че можете да заглушите историите от хора, които следвате, без да криете техните редовни публикации?  И обратно, можете също да заглушите публикациите и да поддържате историите активни. За да заглушите съдържанието от даден акаунт, посетете неговия профил. Докоснете полето „Following“ и изберете „Mute“ от списъка, който се появява. Използвайте плъзгачите, за да заглушите публикации и / или историите. Повторете тези стъпки, ако искате да игнорирате профила. Когато заглушите историите от някого, те ще се появят в края на горната лента, няма да светят при актуализиране и няма да се възпроизвеждат автоматично. Заглушаването на публикации означава, че няма да ги видите във вашата емисия, но все пак можете да ги видите, като посетите съответния профил. Ако желаете, можете също така да попречите на определени хора да гледат вашите истории. Посетете страницата им, докоснете бутона на менюто горе вдясно и изберете „Hide Your Story“. 5. Използвайте „Close Friends”, за да ограничите аудиторията си Понякога искате да споделите история с избрана група хора. Instagram предоставя функцията „Close Friends“, която можете да използвате, за да ограничите аудиторията за тази история. За да добавите хора в списъка си „Close Friends“, докоснете иконата на профила в долния десен ъгъл и изберете „Close Friends“ от страничната лента. Използвайте предложенията, които се показват, или потърсете хора, които да добавите, като използвате лентата в горната част. След като създадете списък, можете да го използвате, когато сте готови да изпратите история. Докоснете „Close Friends“ в долния ляв ъгъл на страницата и само хората, които сте избрали за този списък, ще могат да я виждат. Хората от списъка ви с ще знаят, защото ще видят зелен пръстен около снимката на потребителския ви профил, когато споделяте история само с близки приятели. Те обаче не могат да видят кой друг е член и други не могат да искат да се присъединят към вашия списък. 6. Ограничете и блокирайте хората, които ви дразнят Ако имате сериозен проблем с конкретен потребител, Instagram ви дава инструменти да го блокирате, но може и само да го ограничите. За да ограничите някого, посетете неговия профил, докоснете бутона с три точки за меню в горния десен ъгъл и изберете „Restrict“. Хората няма да знаят, че сте ги ограничили и можете да посетите този прозорец, за да промените нещата по старому. Блокирането е по-сериозно, напълно забранява на хората да взаимодействат с вашите публикации. Ще намерите опцията „Block“ в същото меню, както по-горе. Instagram не уведомява хората, когато ги блокирате и ако те посетят страницата ви, тя ще изглежда напълно празна. 7. Почистете страницата си „Explore“ Страницата „Explore“ на Instagram ви помага да намерите нови акаунти, които да следвате. Ако видите обаче нещо на нея, което не ви харесва, докоснете го, натиснете бутона „Menu“ горе вдясно и изберете „Not Interested in This Post“. За да нулирате страницата си Explore, изчистете историята на търсенията, като посетите страницата на вашия профил, отворете дясната странична лента и докоснете „Settings“. След това отидете до Security -> Search History. Изчистете отделни елементи, като докоснете „X“ до тях или натиснете „Clear all“.   Вижте как да преодолеем домашната изолация чрез новата функция Co-Watching в Instagram
Instagram
Как се правят 20 000 последователя в Instagram
Как се правят 20 000 последователя в Instagram
Instagram е изключително мощен инструмент за бизнеса, но не всички са наясно как да възползват максимално от него. Търсите начини как да получите повече последователи в Instagram? Има изпитани начини, които могат да ви гарантират увеличение на аудиторията ви. Кои са те ще разберете от информацията на Hopper HQ. Как да увеличите до 10 000 последователите си в Instagram? С толкова много последователи може да започнете да печелите от вашия Instagram акаунт.  Продължавайте да правите всичко, което сте правили досега, за да получите нови последователи в Instagram. Разбира се, ако нещо ви се струва, че не дава възвръщаемост, тогава спрете да го правите и се съсредоточете върху нещата, които имат най-голямо въздействие! Трябва да преразглеждате маркетинговата си стратегия в Instagram на всеки етап от развитието си, за да сте сигурни, че вървите напред. Тъй като вече имате доста голяма база последователи, трябва да помислите за начините, по които да ги накарате да ви помогнат в промоцията. Маркирайте приятел Един от най-добрите начини да накарате хората да популяризират съдържанието ви е като ги помолите да маркират приятелите си. Това всъщност може да стане за всяка публикация, която пускате. Важното тук е съдържанието ви да е много, много добро. То може да е цитати, забавни и / или вдъхновяващи видеоклипове, публикации за животни и т.н. В поста си можете да включите нещо като „Маркиране на приятел“, „Маркиране на някой, който ви вдъхновява“, „Маркиране на някой, който трябва да прави това ”и така нататък. Предложете награда Предложете награда, която вашите последователи не могат да пренебрегнат! Това могат да бъдат книги, джаджи, шапки, ризи, карти за подаръци, продукт, който продавате и др. Как да увеличите над 20 000 последователите си в Instagram? И на този етап трябва да продължите да правите всичко, което сте правили досега. Това със сигурност ще помогне за разрастване на акаунта ви. Достиганете на над 10 000 последователи в Instagram си е истинско вълшебство. Такъв акаунт изгражда доверие и определено вече не сте непознато име. Сега трябва да започнете да мислите за създаването на присъствие извън Instagram. Притежаването на повече от 10 000 последователи отваря възможности за осигуряване на приходи и вие трябва да се възползвате от тях и да се съсредоточите върху изграждането на цялото си онлайн присъствие, а не само на акаунт в Instagram. Започнете да мислите за своя Instagram профил като за бизнес. Какъв проблем решавате? Какво предоставяте? Какво получават вашите последователи от вашите публикации? След като идентифицирате тези неща, потърсете къде се намира вашата потенциална аудитория и започнете да я търсите там. Ето няколко идеи какво да направите: - Отговорете на съответните коментари в YouTube - Помогнете на хората в съответните Reddit групи - Говорете с хора от съответните групи във Facebook - Публикувайте съдържание на подходящи форуми - Пишете статии за блогове, които аудиторията ви може да следва Това са само някои примери за това как бихте могли да привличате трафик към вашия профил и да работите, за да получите последователи в Instagram. В началото това може да изглежда като много работа. Но след като свикнете, става сравнително лесно. Последната стратегия е така наречената „Shoutouts“, която работи по-добре при големи акаунти, за това е спомената тук. Идеята е да популяризирате акаунти на други потребители на своите последователи чрез споделяне на съдържание, което тези други потребители са публикували. Вие може да поискате същото за вашия акаунт като се споразумеете с някой който има много последователи или като му платите. Говорете с различни акаунти, за да добиете представа колко ще ви струва. „Shoutouts“ от акаунт със 100 000 последователи може да ви струва около $ 50. Но количеството нови последователи, които ще ви последват ще зависи от вашето съдържание, биография, брой последователи, съотношение последователи към следващите и т.н.   Вижте Instagram вече ще ни препоръчва профили, които да спрем да следваме в приложението  
Instagram
Как да направим 5000 последователя в Instagram
Как да направим 5000 последователя в Instagram
Ако имате бизнес и искате хората да разберат за него, Instagram е идеалното място за това. Трябва да имате предвид, обаче, че събирането на ангажирана и лоялна публика в приложението не е лесна задача. „Как да намеря последователи в Instagram?“ – това е въпрос, който всеки маркетолог си задава. От Hopper HQ представят набор от универсални и ефективни начини за получаване на последователи в Instagram. Когато става въпрос за това как да получите последователи в Instagram, времето е много важно. Да, има набор от дейности, които можете да направите, за да увеличите аудиторията си, но преминаванете с пълна скорост през всички тях няма да доведе до нещо забележително, тъй като ефективността на всяко действие се променя след достигане на определен етап от последователя. Стъпка 1: Нарастване от 0 до 100 последователи в Instagram Току що сте си създали акаунт в Instagram и започвате да мислите как да наберете последователи. Ако вече имате бизнес или марка с донякъде установена общност, тогава тази задача не би трябвало да е толкова голямо предизвикателство за вас. Изпратете покани на съществуващите си клиенти, като ги помолите да ви последват в Instagram. Не забравяйте, че когато искате хората да правят нещо, трябва да им дадете стимул. В този случай отстъпка за вашите продукти за първите 100 последователи може да се окаже добра идея. Преди да изпратите имейлите обаче, уверете се, че вече имате няколко ангажиращи публикации в профила си. Ако нямате съществуваща общност от клиенти / последователи, можете да се обърнете към вашите приятели, семейство или колеги и да ги помолите да ви последват. Освен това, ако имате уебсайт на марката, можете да уловите посетители от там, като добавите бутон за следване в Instagram, за да сте сигурни, че аудиторията ви знае къде да ви намира в социалните мрежи! След като сте изпълнили тази първоначална стъпка, време e да изберете стратегия за увеличаване на последователите си в Instagram до поне 100. Стратегия 1: Създайте атрактивна снимка на профила си и ангажираща и остроумна биография - не се страхувайте да сложите някакви емотикони, ако това би резонирало с вашата публика. Ако имате линк към началната си страница, страница за абонамент по имейл или друга връзка към марката, която потенциално би могла да разшири връзката с вашите последователи, определено добавете и тях! Когато пишете биография в Instagram, не забравяйте да сте много ясни относно това за какво ще ви е акаунта. Ако планирате да стартирате бизнес в електронната търговия, тогава го кажете. Ако давате безплатни маркетингови съвети, уведомете хората. За съжаление, създаването на акаунта ви няма да ви помогне да получите последователи в Instagram. Търсете акаунти, които са във вашата ниша или в ниша, подобна на вашата със съществен брой последователи. След като идентифицирате тези акаунти, започнете да следвате поне 10 от тях и не забравяйте да следвате и около 50 от техните последователи. И нещо много важно, не забравяйте да взаимодействате с профилите, които редовно следите! Стратегия 2: Работете усилено върху първите си публикации, за да разработите свой собствен стил. Не забравяйте, че именно публикациите ви ще привличат вашите последователи. Колко публикации трябва да публикувате, преди да започнете сериозна работа с Instagram? Отговорът е поне 9-12 публикации. Това означава, че когато някой попадне във вашия профил, ще има достатъчно съдържание, което представя вашата марка. Имайте предвид, че публикациите ви трябва да се допълват взаимно  и да бъдат естетични. Във всяка публикация включете много (поне 30 на публикация) различни хаштагове, за да направите първоначалните си публикации по-открити за потенциалните последователи. Важно е да покажете добра ангажираност на публикациите си още от самото начало. Стъпка 2: Нарастване до 1000 последователи в Instagram Тази стъпка ще даде допълнителен тласък за получаване на последователи в Instagram. Ето какво да направите: 1. Изберете някои от по-големите акаунти (с над 50 хиляди последователи), които са подобни на вашия или са в същата индустрия, със същата целева аудитория, до която се опитвате да достигнете. 2. Проверете дали техните последователи са истински. Чудесни инструменти за това са Fameaudit и SocialAuditPro. 3. Ако по-голямата част от последователите им са истински, започнете да следвате тези акаунти (по-добре е да следвате акаунти, чиято снимка на потребителския профил е човек, а не лого). 4. Проверете кои акаунти не ви следват и спрете да следвате и вие тези акаунти. Има много приложения както за Android, така и за iOS с точно тази цел. В идеалния случай поне 20% от хората, които сте започнали да следвате, трябва да ви последват. Хората са по-склонни да следят акаунти в Instagram, които: - Изглеждат истински - Имат повече последователи, отколкото техния акаунт - Имат много последователи  - Имат добре създадени постове Следващата стъпка е да започнете да взаимодействате с тези по-големи акаунти (стига те да не са директни ваши конкуренти). За целта включете известията за публикуване от тези акаунти. Всеки път, когато публикуват нещо, бъдете първият, който хареса и оставете коментар. Опитайте се да напишете нещо, свързано с надписа или публикацията и се постарайте да не подразните хората с традиционни фрази като „Вярно е!“ или „Страхотен пост!“. Задайте конкретни въпроси или добавете собствено мнение. Това ще докаже на другите потребители на Instagram във вашата общност, че наистина се интересувате. За да достигнете до 1000 последователи, комбинирайте стратегията за следване със стратегиите, обхванати в предишната стъпка! Второ, когато започнете да достигате до 1000 последователи, добре е да започнете да мислите за насрочване на публикациите си в Instagram. Това ще ви даде повече време за създаване на съдържание, за ангажиране с аудиторията ви и за търсене на още последователи в Instagram. Стъпка 3: Нарастване до 5000 последователи в Instagram Сега, когато имате добра основа, време е да ускорите още повече нещата. Не трябва да спрате да правите това, което сте правили до сега. Само трябва да добавите още методи. 1. Трябва да започнете да използвате Engagement Groups. 2. Инвестирайте в реклами. 3. След като стигнете до този етап, всяка минута, която инвестирате в своя Instagram профил е от значение. За да пускате реклами в Instagram, трябва да преминете към бизнес акаунт. Ако все още нямате такъв (или ако не знаете дали го имате или не), има много лесен начин да го активирате: 1. Отидете във вашия профил и кликнете върху бутона за настройки до „Edit Profile“. 2. Превъртете надолу, докато видите „Switch to Business Profile“ (ако вече имате бизнес акаунт, ще видите „Switch back to Personal Account“). 3. Кликнете върху него и следвайте инструкциите за създаване на бизнес профил. Можете да популяризирате съществуващите си публикации или да свържете акаунта си с Facebook и да създадете реклама от панела на Facebook Ads Manager. Опитайте различни опции и вижте коя от тях получава последователи в Instagram най-бързо или увеличава ангажираността. И накрая, ако сте установили отношения с влиятелни лица в Instagram, възползвайте се от това. Инфлуенсърите също са истински хора! Ако искате да се свържете с влиятелен човек за съвместна работа, бъдете искрено заинтересовани какво се случва в живота му. Може да запишете кратко видео за себе си, за да стартирате разговор и го изпратете като директно съобщение. Определено ще се откроите от други акаунти, с които този човек може да провежда разговори. Ако изберете няколко акаунта, не забравяйте да не създавате групов чат, а да говорите с всеки поотделно. Може би се питате: „Как това ми помага да получа последователи в Instagram“? Е, всъщност е съвсем просто. Когато преглеждате известията си в Instagram, ще забележите раздел Following. Тук хората идват, за да шпионират какво правят приятелите им в Instagram –  какви снимки харесват, кои акаунти са започнали да следват, какви коментари са оставили и т.н. Според проучване, 67% от потребителите на Instagram използват този трик. Ако тези влиятелни акаунти продължават да харесват и коментират вашите публикации, има голяма вероятност техните последователи да видят.   Вижте защо няма Instagram приложение за iPad  
Instagram
20 доказани начина да увеличим последователите си в Instagram
20 доказани начина да увеличим последователите си в Instagram
Искате да увеличите значително броя на тези, които ви следват в Instagram? В такъв случай следвайте тези 22 доказани начина за постигане на тази целта си. Според Search Engine Journal последвате ли съветите по-долу ще привлечете повече последователи в социалния сайт. 1. Отделете време, за да обмислите идеите си за посланията, които ще носят вашите снимки. Те трябва да са в съответствие със сезоните, празниците, предстоящите събития на вашия бизнес и най-важното - с вашите цели за трафик и продажби. В зависимост от вашия бизнес, потенциално можете да публикувате няколко пъти на ден или няколко пъти седмично. Поставете си реалистична цел и се придържайте към нея. 2. Публикувайте само висококачествени снимки и видеоклипове в профила си. 3. Тествайте различни филтри. Колкото по-креативни, оригинални и завладяващи са вашите снимки, толкова по-вероятно е хората да споделят и следят вашия акаунт. 4. Бизнес акаунтите в Instagram имат достъп до анализи, които показват кога вашата аудитория е най-активна. Използвайте тези данни, за да оптимизирате графика си за публикуване. Instagram също ви дава представа за възрастта, пола и разпределението на местоположението на вашата аудитория, което може да бъде отправна точка за персонални изследвания. 5. Друг начин да бъдете открити от хората, които не ви следят е като маркирате свързаните акаунти, така че да се показвате в тяхната емитирана емисия. Маркирайте отделни хора, които взаимодействат с вашия бизнес. 6. Попълнете и оптимизирайте своята биография в Instagram. Това е мястото, от където потребителите ще разберат кои сте вие и дали искат да ви последват. При необходимост актуализирайте тази информация. 7. В края на всяка публикация включете ясен призив за действие или въпрос. Това ще ангажира вашата аудитория, ще покаже, че ви интересува това, което публиката иска да види и ще ви даде идеи какво да публикувате в бъдеще. 8. Уверете се, че клиентите ви могат да намерят вашия Instagram профил. За целта добавете Instagram икона към социалните ви връзки или вградете Instagram съдържание в сайта си. 9. Публикувайте вашето Instagram съдържание и във Facebook и Twitter. Потребителите, които не са знаели, че сте в Instagram и ви следват в други платформи, ще открият, че сте и в Instagram, тъй като публикацията ще отбележи, че е споделена от Instagram. 10. След като се увеличи броя на последователите ви, започнете да провеждате конкурси и кампании, които могат да привлекат още повече потребители. 11. Друга добра практика за повишаване броя на последователите ви в Instagram е да разгледате какво правят вашите конкуренти и да се поучите от тях. 12. Следвайте, харесвайте и коментирайте съдържанието на другите. Взаимодействайте с потребители, които потенциално биха харесали вашия профил. На практика това означава взаимодействие с потенциални клиенти, но внимателно харесвайте, следвайте и коментирайте техните публикации. Колкото повече се ангажирате, толкова повече ще се показвате в емисиите на други хора и ще бъдете забелязани. 13. Избягвайте използването на твърде много текст към вашите снимки. Хората отиват в Instagram за визуално съдържание. 14. Не добавяйте лога или водни знаци към вашите публикации. 15. Използването на правилните хаштагове ще ви изведе пред нови аудитории, които търсят вида съдържание, което публикувате. Отделете време, за да намерите най-добрите хештегове за вашето конкретно съдържание. Ако имате нужда от помощ може да използвате инструменти като Hashtagify.me. 16. Друг начин да бъдете намерени от потребители, които не ви следват е да сложите геотаг на съдържанието си, но не непременно с местоположението на вашия магазин. Опитайте да използвате своя град или близка (подходяща) забележителност, която получава много търсения. 17. Не добавяйте линкове в постовете си, защото те няма да се превърнат във връзка с възможност за кликване. Това е доста досадно изживяване за потребителите. 18. Ако продавате продукт, възползвайте се от функцията за маркиране на Instagram. Фирмите могат да маркират снимки или видеоклипове с продуктови връзки. За да използвате тази функция, трябва да имате бизнес страница във Facebook, допълнена с продуктов каталог. 19. Създайте брандиран хаштаг на вашите събития. 20. Всеки път, когато потребител маркира вашия бизнес или марка, не забравяйте да репостнете съдържанието. Показването на положителни отзиви е чудесно за бизнеса ви. 21. Отделете разходи за реклама за популяризиране на Instagram профила ви. Ако провеждате конкретен конкурс или маркетингова кампания, можете да използвате Facebook реклама, за да популяризирате съдържанието пред повече аудитории. 22. Потвърждаването е още един начин да се откроите от вашата конкуренция и да покажете, че вашият бизнес е реален. Въпреки че не всеки ще отговаря на условията за потвърждаване в Instagram, трябва да се стремите към това.   Вижте Facebook и Instagram намаляват видео качеството в Европа заради коронавируса
социални мрежи
Как COVID-19 оказва влияние на инфлуенсърите в Instagram, Facebook и YouTube
Как COVID-19 оказва влияние на инфлуенсърите в Instagram, Facebook и YouTube
В създалата се ситуация, сериозно пострадаха така наречените "Инфлуенсъри", които имат огромно количество последователи в социалните мрежи. Не, те не загубиха аудиторията си, но  спонсорите им рязко намалиха или дори напълно спряха да рекламират, заради затруднения в собствените си бизнеси. Някои от популярните инфлуенсъри обаче бързо се адаптираха и се ориентираха към алтернативни начини за поддържане на солидни приходи, които им позволяват да продължат да изкарват прехраната си, без да напускат домовете си.  
Instagram
Как да преодолеем домашната изолация чрез новата функция Co-Watching в Instagram
Как да преодолеем домашната изолация чрез новата функция Co-Watching в Instagram
Instagram е едно от приложенията, което може да се похвали с впечатляващ ръст в трафика, заради световната епидемия от коронавирус. Милиони потребители използват акаунтите си, за да публикуват забавна история или да общуват с любимите си хора по цял свят. Много скоро вече няма да ви се налага да скролвате сами в Instagram публикациите, които виждате в своя фийд. Причината е премиерата на нова функционалност в приложението, която се казва "Co-Watching". Както името подсказва този инструмент е създаде да стимулира директната комуникация между потребителите и приятелите им в Instagram.   Всъщност Instagram Co-Watching е функция, която позволява да преодолеете домашната изолация с нов атрактивен начин да си взаимодействате с любимите хора. Този инструмент е създаден с идеята приятелите от видео или групов част да могат да разглеждат публикациите, които един от тях е харесал или запазил в своята емисия с новини в приложението. Участниците във видео обаждане в Instagram ще имат възможността да виждат и препоръките на Instagram в другите профили. Tака приятелите и членовете на семейството ви могат да обсъждат много различни постове и да останат свързани.     Разпространението на функцията вече е започнало и в кратко време ще е достъпна за всички профили. За да изпробвате сами Instagram Co-Watching е необходимо да отворите Instagram Direct секцията на профила ви, което става с кликване на иконата с формата на "хартиен самолет" в горния десен ъгъл. Следващата стъпка е да стартирате видео част с избран от вас потребител или участници. По време на разговора кликнете върху снимката на вашия акаунт в долната част на интерфейса, за да откриете списъка с харесаните и запазени постове в историята ви в Instagram.   Oстава само да изберете кои от тези публикации да станат видими за останалите събеседници в обаждането, съобщава TechRadar. Това е забавен начин да останете свързани с важните хора по време на изолацията заради коронавирус и да откривате нови публикации. Новата актуализация вече ще показва повече полезна и образователна информация от легитимни източници за разпространението на коронавируса в "Search" раздела. Алгоритмите на приложението ще блокират фалшиви постове по темата, както и профилите, които ги ъплоудват.   Oще от Digital: Instagram вече ще ни препоръчва профили, които да спрем да следваме в приложението  
приложения
Facebook Stories ще позволява да споделяме публикации в Instagram
Facebook Stories ще позволява да споделяме публикации в Instagram
Facebook не крият плановете си да следят в една унифицирана платформа всичките си приложения за комуникация. Интеграцията на Messenger, Instagram и WhatsApp е сложен процес, който изисква преодоляване на редица технологични предизвикателства. Въпреки това компанията се надява да намери решение и постепенно да превърне тази идея в реалност. Следващата стъпка за премахване на границата между приложенията е свързана с нова функционалност, която вече се тества от разработчиците на Facebook.   Благодарение на нея потребителите ще могат да качват публикация във Facebook Stories, която автоматично ще се ъплоудне и в Instagram профилите. Със сигурност тази функция може да спести ценно време на мениджърите на повече социални акаунти, но също и на най-активните потребители, използващи двете платформи. Новата функционалност се очаква да допринесе за подобряване на качеството на постовете в Instagram и подбора на най-атрактивно съдържание от алгоритмите на приложението, съобщавa ТеchCrunch.     Някои анализатори дори определиха тази идея като една от най-големите промени свързани с размиването на самоличността на Instagram и сливането ѝ във Facebook. Припомняме ви, че още преди три години компанията позволи да виждаме Instagram Stories във Facebook профилите и сега изглежда са готови да финализират и обратния процес. От няколко седмици също така виждаме и "Insagram - From Facebook" в приложението, което ежедневно напомня на потребителите кой е собственик на популярната платформа.   Още от Digital: Най-популярните постове в Instagram, Facebook и Twitter
Instagram
Instagram вече ще ни препоръчва профили, които да спрем да следваме в приложението
Instagram вече ще ни препоръчва профили, които да спрем да следваме в приложението
Instagram предлагат разнообразни възможности да управлявате и контролирате хората, с които си общувате с приложението. Разработчиците постоянно ни изненадват с нови функционалности, като последната от тях се казва "Following Categories". Както името подсказва този инструмент ще раздели списъка ви с контакти на две различни групи. Първата от тях ще включва хората, с които най-често си пишете и общувате в т.нар. "Most Seen In Feed" категория, а другата е съответно за профилите, към които сте най-малко активни в Instagram и се казва "Least Interacted With".     В тази секция ще виждате имената на потребители, с които не говорите често, както и такива, които често ви досаждат със съобщенията си. Идеята е да не губите време, а само с няколко кликвания да премахнете нежеланите от вас профили в приложението. По този начин лесно ще разчистите списъка с контакти, като се фокусирате единствено върху важните за вас хора и неща, които следвате в Instagram. Интеграцията на "Following Categories" ще ви предостави още повече контрол над съдържанието, което виждате, съобщава TechCrunch.     За да тествате функцията е необходимо да ъпдейтнете към последната версия на приложението и да изберете "Following". След това ще видите двете нови категории, в които са разделени профилите, които следвате. Имайте предвид, че данните показани в тази секция са генерирани от активността през последните 90 дни. Със сигурност всяка функция, която ни позволява по-добре и ефективно да използваме профила си в Instagram ще се възприеме положително от потребителите. Новата актуализация на Instagram вече се разпространява до съвместимите устрoйства по цял свят.   Още от Digital: Instagram вече ще скрива харесванията, коментарите и последователите на други потребители
ефекти
Как да използваме Instagram ефектите на iPhone и Android смартфон
Как да използваме Instagram ефектите на iPhone и Android смартфон
Instagram ефектите са много забавни, но са и доста объркващи и трудни за използване от повечето потребители на сайта. Ето защо ръководството на How To Geek е толкова полезно. От него ще разберете как може да прилагате ефекти в Instagram на вашия iPhone или Android устройство. Как да намерите и използвате Instagram Effects? Instagram Effects е поредното допълнение към вече препълнения интерфейс на Instagram Stories. За да го откриете, отворете Instagram и след това или прекарайте пръст вдясно от левия ръб или докоснете иконата Camera в горния ляв ъгъл. Трябва да сте в режим „Normal”. Бутонът „Shutter“ трябва да е в средата, заобиколен от кръгли икони, които са Instagram Effects. Прекарайте пръст наляво, за да визуализирате новите ефекти. За да отворите „Effects Gallery“, прекарайте пръст надясно от въртележката и докоснете „Browse Effects.” Освен това можете да изберете всеки ефект от въртележка и след това докоснете името му. Тук докоснете „Browse Effects.” „Effects Gallery” ви показва най-добрите ефекти. Най-отгоре можете да преминете към друга категория. Докоснете ефект, ако искате да го прегледате. Ако ви харесва и искате да видите как изглежда, докоснете „Try It.” Интерфейсът на Instagram Stories се отваря моментално с новия ефект. Ако ефектът има повече опции, над бутона „Shutter“ се появяват по-малки кръгове; превъртете, за да ги изпробвате всички. Някои ефекти също имат скрити версии; докоснете екрана за достъп до тях. Когато сте доволни от някой ефект, докоснете бутона „Shutter“, за да направите снимка, или докоснете и задръжте, за да запишете видео. На следващия екран докоснете „Your Story”, ако искате да добавите изображението или видеото към вашата Story. За да го изпратите на приятел или да видите още опции, докоснете „Send To“. Как да запазите Instagram Effects? Много е вероятно да използвате някои ефекти по-често от други. За щастие, можете да използвате функцията „Save”, за да събирате любимите си ефекти. За целта докоснете името на ефекта, когато го преглеждате. След което докоснете „Save Effect“. Вашите запазени ефекти ще се появят вляво от бутона „Shutter“. За да премахнете ефект от любимите си, докоснете името му и след това докоснете „Saved“. Как да откривате Instagram Effects? Най-доброто място за намиране на нови и интересни ефекти е в профилите на създателите им в Instagram. За да започнете, търсете хаштагове свързани с AR и ефекти. Когато намерите създател, който харесвате, докоснете раздела „Smiley“. Това ви показва списък на всички ефекти, които човека е създал. Докоснете създател, за да визуализирате ефекта. Докоснете „Try It“, за да отворите този ефект в Instagram Stories. Ако гледате нечия Story и харесвате ефекта, който е използван в нея, докоснете името на този ефект в горната част на екрана. Това отваря познатия екран за информация за ефекти. Докоснете „Try It”, за да визуализирате ефекта. Ако разглеждате Story  от създател, може да видите бутон „Swipe-Up“ с името на ефект. Плъзнете нагоре, за да отидете директно до екрана с филтри в Instagram Stories. Сега, когато открихте новите Instagram ефекти, продължете да сърфирате, да пробвате и да събирате!   Вижте как да преодолеем домашната изолация чрез новата функция Co-Watching в Instagram
новини
Най-любопитните теми в digital.bg от 7 май
Най-любопитните теми в digital.bg от 7 май
Ако имате бизнес и искате хората да разберат за него, Instagram е идеалното място за това. Трябва да имате предвид, обаче, че събирането на ангажирана и лоялна публика в приложението не е лесна задача. „Как да намеря последователи в Instagram?“ – това е въпрос, който всеки маркетолог си задава. От Hopper HQ представят набор от универсални и ефективни начини за получаване на последователи в Instagram. Как да направим 5000 последователя в Instagram?   Смартфоните и безжичните джаджи скоро ще могат да се зареждат през NFC. NFC Forum е името на...
новини
Най-интересните теми в digital.bg от 5 май
Най-интересните теми в digital.bg от 5 май
Почти всеки телефон с Android предлага вграден интернет браузър. Обикновено това е Chrome, или друг според предпочитанията на производителя. Добрата новина е, че всеки потребител винаги може да си инсталира допълнително друг браузър, който да използва. А разнообразие от браузъри не липсва. Най-добрите интернет браузъри за Android смартфони през 2020г.   Искате да увеличите значително броя на тези, които ви следват в Instagram? В такъв случай следвайте тези 22 доказани начина за постигане на тази целта си.   С настъпването на пандемията от...
социални мрежи
Ето какви са новите видео функции на Facebook, Instagram и WhatsApp
Ето какви са новите видео функции на Facebook, Instagram и WhatsApp
Ще започнем от Facebook, при който ще се продават споменатите билети при Livestreame на съдържание. Тази функция не е насочена само към певци. От нея ще могат да се възползват всички онлайн треньори, готвачи които споделят кулинарните си рецепти и други.   
забавно
Снимки "На този ден" в Instagram, Facebook и други социални мрежи ни напомнят за живота преди COVID-19
Снимки "На този ден" в Instagram, Facebook и други социални мрежи ни напомнят за живота преди COVID-19
Да направим нещо - нека всеки от вас качи в контактната форма под тази статия своя спомен от този ден преди години, за който Facebook, Instagram или друга социална мрежа му е напомнила.
Facebook
Facebook и Instagram намаляват видео качеството в Европа заради коронавируса
Facebook и Instagram намаляват видео качеството в Европа заради коронавируса
Социалните мрежи и мобилните устройства са основен източник за забавление и положителни емоции за милиони потребители, които са поставени в изолация заради Covid-19. Внушителният брой хора, които си стоят вкъщи и са изключително активни в стриймването на съдържание увеличиха значително трафика във водещи платформи. Именно това повдигна въпроса дали няма да се стигне до неочакван срив в сървърите на най-популярните услуги в интернет, което би предизвикало сериозни затруднения за двете странни. Неслучайно ЕС вече призова YouTube и Netflix да намалят качеството на видеото, за да облекчи доставчиците на интернет.   По този начин регулаторите се надяват да облекчат настоящата инфраструктура и да сведат до минимум възможностите за претоварване на сървърните системи на континента. ЕС отправиха препоръката популярните услуги за стрийминг временно да започнат да предлагат съдържанието единствено в стандартно качество. Това не е изненадващо, като се има предвид колко по-големи като размери са файловете с 4K резолюция, в сравнение с традиционните Full HD и HD формати. Редуцирането на резолюцията е едно от най-ефективните и бързи решения на проблема с високия трафик и хардуерното претоварване на мрежите.       Идеята на ЕС вече предизвика предимно положителни коментари с оглед безпрецедентната ситуация, в която са поставени европейските граждани. Сега разбираме, че Facebook са се съгласили с предложението и временно ще намалят качеството на видео съдържанието в Европа. Така ще се помогне на интернет доставчиците и другите им партньори да поддържат достатъчно стабилна връзка за всички граждани без да възникват проблеми. Промените ще обхванат и Instagram се посочва още в съобщението на компанията. Намаляването на качеството им временен характер, но ще продължи докато не се овладее Covid-19 епидемията в Европа, съобщава Engadget.   Данни на анализатори показват, че стрийминга генерира около две трети от целия трафик на интернет в световен мащаб. Желанието на Facebook да се присъединят към предложението на ЕС със сигурност ще допринесе за олекотяване на мрежовата инфраструктура на континента. Припомняме ви, че други популярни услуги като Netflix и YouTube също се съгласиха да предприемат подобни стъпки за период от 30 дни. Потребителите на Disney+ също могат да очакват редуциране на трафика, генериран от платформата сред държавите-членки на ЕС с поне 25%. Тези мерки ще гарантират, че всички имат достъп до любимото си съдържание, докато продължава кризата.   Още от Digital: Как да публикуваме снимките от Instagram директно във Facebook  
iPad
Защо няма Instagram приложение за iPad
Защо няма Instagram приложение за iPad
Mного разработчици обръщат все по-голямо внимание на iOS за сметка на Android в опита си да привлекат повече потребители към своите заглавия. Именно заради това доста приложения дебютират първо за iOS. Интеграцията им към конкурентната платформа обикновено отнема месеци. С оглед казаното дотук е странно, че Instagram не предлагат версия на своето приложение, която е оптимизирaна за iPad. Популярността на заглавието и големината са подходяща комбинация да се забавлявате максимално със своя профил.   Този въпрос достигна и до главният изпълнителен директор на Instagram, Адам Мосери, който обясни причината за това решение на Instagram. В своето изявление шефа на популярното приложение потвърди, че екипа, който го разработва е фокусиран изцяло върху оптимизацията за iPhone. Компанията не разполага с допълнителни ресурси, за да оптимизира Instagram и за iPad, като акцента върху iPhone не е случаен, тъй като е по-атрактивна платформа за разработчиците. Стратегията на компанията ще остане непроменена и през 2020г.     Разработката на специално приложение за iPad на този етап не представлява приоритет за компанията, която ще продължи да поддържа сегашната си екосистема от продукти. Все пак Адам Мосери сподели, че самия той би искал да види версия на Instagram за таблетите на Apple, съобщава 9to5google. На този етап, обаче ръководената от него компанията ще се насочи към по-важни функции и проекти, с които да подобри работата ни с Instagram. Всичко това означава, че едва ли в краткосрочен план ще видим версия на Instagram за iPad.   Oще от Digital: Instagram вече ще ни препоръчва профили, които да спрем да следваме в приложението
Instagram Stories
Вече можете да добавяме по няколко снимки в Instagram Stories
Вече можете да добавяме по няколко снимки в Instagram Stories
Новата версия на приложението, която вече е налична за някои потребителите предлага едно дългоочаквано подобрение. Създателите на Instagram са се вслушали в желанията на своите фенове и да добавили опция да качвате няколко снимки в Instagram Stories. Toва е най-интересното подобрение в актуализацията. Тук е момента да ви припомним, че Instagram Stories е една от основните причина за популярността на приложението през последните тримесечия.     Възможността да добавяте множество снимки към историите се очаква да накара потребителите да бъдат дори още по-активни в своите профили. Досега трябваше да отидат в галерията, да копират изображение, да го копират към дадена история преди да ъплоуднат снимката. Собствениците на смартфони с Android дори няма как да го направят директно, тъй като е необходимо да използват външно приложение за тази цел, съобщава TechRadar.     След като инсталирате последната версия трябва да стартирате приложението и да кликнете върху иконата за стартиране на нова история в долния ляв ъгъл. Необходимо е да плъзнете пръста докато стигнете до секцията "Layout". Кликването върху нея ще ви позволи да добавяте до шест различни изображения към историята наведнъж. Важно е да знаете, че не можете да променяте позицията или да ги редактирате, което налага да сте внимателни със селекцията.   Oще от Digital: 4 начина да направите вашите Instagram Stories по-привлекателни
DMCA.com Protection Status