Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
184 резултата за instagram
технологични новини
5 значими новини от технологичния свят на 4 януари в digtal.bg
5 значими новини от технологичния свят на 4 януари в digtal.bg
Корейският производител се очаква да представи и стартира продажбите на Galaxy S21 още преди края на месеца. Тази ключова промяна в стратегията на Samsung се очаква да допринесе за по-високите продажби и да ги направи по-конкурентни през 2021г. Гъвкавите смартфони ще имат специално значение за стратегията на компанията да доминира световния пазар на смартфони.   1. Samsung потвърдиха, че премиерата на Galaxy S21 ще е на 14 януари Вече ви информирахме, че Samsung Galaxy S21 ще бъде показан на 14 януари, като продажбите стартират до края на януари. Феновете на...
Facebook
Facebook временно деактивира някои функции на Messenger и Instagram в Европа
Facebook временно деактивира някои функции на Messenger и Instagram в Европа
Facebook притежават три от най-популярните приложения, които компанията иска да обедини в една мащабна платформа за комуникация. Сливането на Messenger, WhatsApp и Instagram, обаче изисква време, но процеса на интеграция вече е започнал. Компанията също така е принудена да се съобразява и с мнението на регулаторите, които са особено стриктни на европейския континент. Антитръстовите органи вече санкционираха Facebook и провеждат разследвания срещу компанията. Сега вниманието ни е насочено върху друга специфична ситуация свързана с популярните приложения на компанията. Някои потребители вече забелязаха, че част от функционалностите на Messenger и Instagram не са достъпни в Европа. Така например няма как да получавате персонализирани коментари в Messenger или да публикувате и виждате стикери в Instagram. Oт компанията потвърдиха ситуацията и хвърлиха повече светлина какво се случва с популярните приложения. Оказва се, че Facebook се съобразяват с нови европейски регулации, което е причина за блокирания достъп до някои функционалности.     Въжможно е също така да не виждате определени файлове, които сте изпратили в Messenger, някои профили да не се показват със своите псевдономи или да не използвате опция за споделяне на AR ефекти в директните съобщения на Instagram. Причината за блокираният достъп до тези функционалности са рестрикции за начина, по който се използват данните на потребителите от приложенията. Всяка държава-членка на ЕС може сама да въведе предписаните мерки, които са част от Privacy and Electronic Communications Directive директивата. ЕС отново искат да упражняват контрол над водещите компании и начина, по който споделят и обработват данните на потребителите. Приложенията за комуникация са специален акцент в предвижданите реуглации. Все още не знаем колко време ще продължат да бъдаат блокирани гореспоменаттите функционалности. Официален говорител на Facebook изрази увереност, че ще бъдат активни съвсем скоро.   Още от Digital: Facebook започва да слива чатовете от Messenger и Instagram
Facebook
Facebook започна да разпространява функция за изпращане на съобщения между Messenger и Instagram
Facebook започна да разпространява функция за изпращане на съобщения между Messenger и Instagram
Facebook не крият амбициозните си планове да създадат най-мащабната платформа за комиуникация, като следят трите си популярни приложения в един софтуер. Интеграцията между Instagram, Messenger и WhatsApp е свързана с редица технически препятствия, които тепърва трябва да бъдат остранени. Все пак компанията постепенно започва да работи за да реализират своята концепция. Сега разбираме за следащата важна стъпка в този проект. Facebook са разработили функция, която е достъпна за ограничен брой потребители и позволява да изпращат и получават съобщения между Мessenger и Instagram. В допълнение към новия "Cross-Platform Messaging" инструмент е обновена цялата секция за директни съобщения в Instagram. По този начин Facebook искат да продължат да разширят популярни функции на Messenger към популярното приложения. Новите функции включват по-добри начини за блокиране на съобщения, както и за изчезващи селфи стикери, емоджита, цветове на чатове и др. Вече можем да гледаме видео с приятели по време на видео разговор, което е възможно с Watch Together опцията, съобщавa TheVerge.     Потребителите също така ще могат да извършват търсения на профили едновременно в двете приложения. Лесен инструмент позволява да спрете новите функции, ако не искате да ги използвате. Факт е, че това е поредият опит на Facebook да ускорят изграждането на желаната екосистема за комуникация. На този етап само малък брой хора има как да изпращат съобщения между Instagram и Messenger. Компанията се нуждае повече време от тестове и ще следи внимателно обратната връзка със своите потребители. Все пак може да очакваме в следващите месеция опцията за видео чат между мобилните приложения да е налична за повече хора. Един от големите проблеми, с които Facebook трябва да се справят е свързан със сигурността на личните данни на потребителите при споделянето на съдържание между Instagram и Messenger. Идеята на компанията определено е доста интересно, но щеее нужно повече време преди пълната интеграция между заглавията да работи по начина, който иска Марк Зукърбърг.   Oще от Digital: Facebook сляха чатовете на Меssenger и Instagram в ново приложение за малкия бизнес
технологични новини
5 технологични теми, които привлякоха най-голям интерес на 16 септември в digital.bg (Видео)
5 технологични теми, които привлякоха най-голям интерес на 16 септември в digital.bg (Видео)
Безплатните разширения за Chrome попаднали в списъка на mashable могат да променят работата ви от вкъщи чрез подобряване на вашата производителност и благополучие. 1. 7 Google Chrome разширения, с които ще подобрите работата си от вкъщи Въпреки че не всички от тях ще бъдат полезни за всички, със сигурност ще откриете поне няколко, които ще са ви от полза. 2. Вече ще можем да добавяме линкове към публикациите в Instagram Instagram вече намери ефективни начини, с които да излезе извън рамките на традиционното приложение за споделяне на снимки. Невероятната...
TikTok
Изтекоха личните данни на 235 млн. потребители на TikTok, YouTube и Instagram
Изтекоха личните данни на 235 млн. потребители на TikTok, YouTube и Instagram
Хакерите са доста активни и дори най-популярните приложения не са напълно защитени от потенциални кибератаки. Онлайн активността и времето прекарано пред тъчскрийна поставя редица въпроси свързани със сигурността на личните данни. Полезни съвети като използването на уникална парола за всеки акаунт, изтеглянето на легитимен софтуер са малки стъпки, с които може да си спестите огромни проблеми.  Личната информация, която споделяме в социални мрежи и онлайн платформи също така е достъпна за тракери и рекламен софтуер, които са водещ източник на приходи за компании като Google и Facebook. Именно това е причината подобни услуги да са безплатни за използване, тъй като печалбата се реализира от количеството информация, което споделяме в профилите си.  Social Data е името на компания, която си партнира с големи маркетинг партньори и инфлуенсъри в интернет, които сега публикуваха в интернет личната информация за над 235 млн. потребители на популярни приложения като YouTube, Instagram и TikTok.     Информацията за базата данни бе публикувана от експерти по сигурността на Comparitech, които твърдят, че не е предпазена дори с парола. Това означава, че всеки потребител с достъп до интернет би могъл да отвори информацията без да се изисква допълнителен метод за верификация.  Изтеклите данни включват потребителски имена, информация за профила, снимки, статистики за активността и др. Компанията Social Data твърди, че използват т.нар. "Web-Scraping", който представлява автоматизирана система за извличане на данни от публични профили. Въпреки факта, че данните не са хакнати подобни действия нарушават правилата за използване на Instagram, YouTube и TikTok.  Експертите на Comparitech откриват три различни копия на базата данни в интернет, което означава, че външни лица вече са имали достъп до информацията. Все още няма конкретни данни колко време информацията е била активна в интернет. но в нея се съдържат детайли за 192.3 млн. профила в Instagram, 42.1 млн. в TikTok и 3.9 млн. в YouTube.   Oще от Digital: 8 лесни начина да подобрите сигурността си в Интернет
технологични новини
5 значими новини от технологичния свят на 17 август в digtal.bg (Видео)
5 значими новини от технологичния свят на 17 август в digtal.bg (Видео)
Mozilla разчитат на мрежа от партньорства с външни услуги, които позволяват популярния им браузър да предлага още повече възможности на потребителите. Вероятно най-важното от тях е свързано с Google, които продължават да бъдат търсачка по подразбиране във Firefox.    1. Google ще остане основна търсачка във Firefox, според новото споразумение с Mоzilla Това е важен елемент от стратегията на Mozilla, тъй като едновременно улеснява потребителите, но също така е солиден източник на приходи за компанията. Конкретното споразумение е с продължителност до 2023г....
Instagram
Instagram се опитва да открадне най-креативните автори от TikTok за новата услуга Reels
Instagram се опитва да открадне най-креативните автори от TikTok за новата услуга Reels
Instagram е популярно приложение, което също е засегнато от невероятния успех на ТikTok в световен мащаб. Именно заради това вече се увеличиха инвестициите в Instagram Reels платформата, която също предлага удобен начин за споделяне на кратки видео клипове. Едва ли е изненадващо, че Facebook искат да утвърдят Reels като по-атрактивна услуга, която може да открадне много от потребителите на TikTok. Вече се работи активно за постигането на тази цел.  Компанията е силно амбицирана от възможността да увеличи аудиторията на Instagram Reels за сметка на своя конкурент. Обсъжданите методи за постигането на тази цел включват и предоставянето на директна финансова подкрепа за авторите на съдържание, които се радват на голяма популярност в TikTok.  Oказва се, че Instagram вече са се свързали и разговарят с най-гледаните потребители в приложението с идеята да спечелят вниманието им. В някои случаи оказаната финансова помощ достига до "стотици хиляди долари", съобщава BusinessInsider.     Имената на потребителите, с които Instagram са опитали да се свържат не са известни, като комуникацията между тях е имала "дискретен" характер". Тепърва ще разбираме за този проект и как Facebook ще опитат да се възползват от популярността на формата за споделяне на кратки видео клипове.  Въпреки приликите между приложението на ByteDance и Instagram e факт, че има една съществена разлика между заглавията. Instagram Reels предлага възможност за снимане на клипове с продължителност от едва 15 секунди, за разлика от 60 секунди при TikTok.  На този етап Reels не е достъпнно за всички потребители, а може да се използва само в някои страни. Със сигурност това ограничение ще бъде премахнато, когато Facebook наемат някои от знаменитостите в TikTok и позволяват на повече хора да използват приложението в своето ежедневие. При всички положения очертаващия се конфликт между Facebook и TikTok ще се развива в контекста на търговските отношения между САЩ и Китай.    Oще от Digtial: Как да направим 5000 последователя в Instagram
Instagram
Скоро всеки инфлуенсър ще може да продава продукти в Instagram
Скоро всеки инфлуенсър ще може да продава продукти в Instagram
Instagram е най-популярното приложения за споделяне на снимки и е удобна платформа за следене на знаменитости и общуване с представителите на бизнеса. Специфичен акцент от Instagram винаги е била възможността да пазаруваме и купуваме стоки без дори да напускаме своите акаунти. Разработчиците на приложението използваха официалния си блог, за да ни информират за любопитна промяна, която ще бъде активна от 9 юли. След тази дата се въвежда т.нар. "Commerce Eligibility Requirements", с който се регламентира по-удобен начин за продажба на мърчандайз в Instagram.  Съгласно новите правила ще се предостави достъп до Instagram Shopping на повече бизнес профили, но също на инфлуенсърите и авторите на съдържание. Това ще улесни значително опитите им да продават собствени продукти на своите фенове и да увеличат своята аудитория в приложението. С този ход Instagram се надяват да привлекат вниманието на още повече хора, които да започнат да използват oще по-активно акаунтите си за онлайн търговия в мобилното приложение, съобщава Mashable.     Новите правила също така въвеждат изискването бизнесите или инфлуенсърите да тагнат своите продукти в Instagram oт външен уеб сайт, който притежават и съответната стока се намира в наличност. По този начин няма да се позволи на търговци от трети страни като Amazon да използват Instagram Shopping.  Въпреки това предоставянето на линк към собствена страница, която използва платформа за електронна търговия като Shopify ще отговаря на изискванията заложени в "Commerce Eligibility Requirements". След като даден профил получи одобрение от Instagram вече ще е възможно да добавяте тагове към своите публикации, което позволява на другите хора да купят съответния продукт без да напускат мобилното приложение. Припомняме ви, че досега тази функция бе налична единствено за водещите брандове. Instagram си запазват правото да следят нещата, които се продават в платформата им за търговия и да блокират определени транзакции, ако продукт не отговаря на първоначалните критерии. Специално внимание ще се обръща на фалшивите профили, които продават в Instagram.   Oще от Digital: Как да направим 5000 последователя в Instagram
Instagram
Шефът на Instagram потвърди, че TIkTok е най-големият конкурент в историята на приложението
Шефът на Instagram потвърди, че TIkTok е най-големият конкурент в историята на приложението
Социалните мрежи са сфера, която от години се доминира от Facebook. Въпреки това днес има разнообразие от подобни приложения за забавление и комуникация.Традиционни платформи като Twitter, Tumblr и Pinterest, които формираха уеб пространството като интерактивно място за комуникация бяха наследени от по-модерни заглавия. Instagram промениха начина, по който споделяме снимки, докато Snapchat създаде концепцията за кратките съобщения, които изчезват. Популярността на WhatsApp също допринесе за еволюцията на мобилните приложения за комуникация.Неслучайно Facebook инвестираха сериозни средства, за да купят Instagram и WhatsApp, които заедно с Messenger за внушителна мрежа от потребители, инфлуенсъри и рекламодатели. Единственото заглавие, което има потенциала да заплаши доминацията на Facebook е TikTok, което се радва на голяма популярност сред най-младата част от аудиторията. Приложението на ByteDance вече е инсталирано над 1.5 млрд. пъти и се превръща в сериозна платформа за най-големите рекламодатели. Въпреки проблемите с американското правителство и забраната в ключови пазари като Индия е факт, че TikTok вече се превърна в световен хит.     Шефът на Instagram, Адам Мосери в свое изявление дори си позволи да определи TikTok като най-големият конкурент на приложението досега. Най-притеснителното е невероятният и устойчив ръст в потребителите, който продължава да регистрира заглавието на ByteDance въпреки пандемията. Instagram планират да комбинират да комбинират най-големите предимства на своята платформа за онлайн шопинг и приложението Reels, което предлага сходни функции за ъплоуд на кратки видео клипове като TikTok. По този начин приложението ще опита да отмъкне аудитория сред авторите на съдържание и рекламодателите от своя конкурент. Включването на опция за шопинг в Reels се очаква да превърне услугата в по-атрактивен избор за повече хора.   Още от Digital: Instagram представиха Reels - своя конкурент на TikTok
Facebook Messenger
Функцията за самоизтриващи съобщения вече е налична за Facebook Messenger и Instagram
Функцията за самоизтриващи съобщения вече е налична за Facebook Messenger и Instagram
Изпращането на съобщения е спонтанен момент, с който обикновено искате да споделите нещо, да изкажете емоция или да изразите мнението си пред своите приятели, познати и любими хора. Популярните приложения за комуникация ни предлагат невероятни възможности да създаваме и персонализираме своите съобщения с емотикони, GIF-ове, стикери с добавена реалност и др. Има някои случаи когато без да искаме изпращаме даден текст или объркаме името на получателя. Това може да е доста неприятно, особено ако съобщението включва лични неща и попадне в неподходящ човек. Facebook Messenger е една от най-големите платформи за комуникация, която скоро ще предложи собствено решение на този проблем. Софтуерните инженери на компанията са готови с нова функция, която се казва Vanish Mode. Както името подсказва това е опция, позволяваща изпратено съобщениЕ да бъде изтрито в чата след определен период от време. В конкретният случай на Vanish Mode премахването на текста става, когато отсрещният човек прочете и види съобщението, съобщава SlashGear.     Интеграцията на Vanish Mode ще добави още едно ниво на сигурност във Facebook Messenger, предотвратяйки запазването на съобщението с сървърите на компанията или устройството на вашия събеседеник. Следващата стъпка е Facebook да ни представят и възможност да избираме определен времеви период, след който да се изтриват съобщенията. Това вероятно ще стане факт на по-късен етап. Vanish Mode е подходящо решение за още един проблем, а именно когато някой прави скрийншот на чата. Ако сте активирали новата функция ще бъдете уведомени кога и кой участник в разговора заснема съобщенията. Първоначално Facebook няма да спират заснемането на скрийншота, а просто ще ви съобщават, че се случва в реално време. Новата функция вече е достъпна за част от потребителите на Facebook Messenger и в кратки срокове ще може да се използва от всички. Планира се и интеграция за Instagram. В заключение ще отбележим, че за активирането на Vanish Mode трябва да плъзнете пръста нагоре в даден чат, както и да направите обратното движение, за да го спрете.   Oще от Digital: Facebook сляха чатовете на Меssenger и Instagram в ново приложение за малкия бизнес
Facebook Messenger
Facebook сляха чатовете на Меssenger и Instagram в ново приложение за малкия бизнес
Facebook сляха чатовете на Меssenger и Instagram в ново приложение за малкия бизнес
Компанията е собственик на някои от най-популярните мобилни приложения в индустрията. Facebook също така вече разкриха плановете си за сливане на Messenger, WhatsApp и Instagram в обща платформа. Подобна миграция е свързна със сериозни технологични препятствия и ще изисква дълго време.  Въпреки това проекта постепенно започва да придобива реални измерения. Главният оперативен директор на Facebook, Шерил Сандберг представи официално ново приложение на компанията с името Facebook Business Suite. Както името подсказва този софтуер е предназначен за представителите на малкия бизнес и ще им позволи да виждат съобщенията си в една входяща поща.  По този начин ще могат да виждат от едно място нещата, които получават в своите профили във Facebook, Messenger и Instagram, което е доста полезно и ще спести ценно време при обратната връзка с клиентите, събощава TheVerge.     Другото голямо предимство на мобилното приложение е, че ще позволи на малбия бизнес да публикува едновременно във Facebook и Instagram. Статистически данни ще разкриват повече за екективността на рекламните кампанни на всеки бизнес.  В момента подобна функционалност вече е налична за администраторите на Instagam бизнес акаунти, които са свързани към Facebook Pages. Интеграцията между три от най-популярните приложения вълнува стотици милиони потребители, но може да предизвика недоволството на регулаторите.  Премиерата на Facebook Business Suite е само поредната стъпка за реализиарането на тази амбициозна цел. След като се логнат във Facebook потребителите ще могат да виждате коментари, съобщения и данни за другата активност на своите клиенти в трите приложения. Facebook се надяват така да помогнат на малкия бизнес да се справи в икономическата криза около пандемията.   Още от Digital: 7 лесни начина да "почистите" вашия Instagram профил
Instagram
Вече ще можем да добавяме линкове към публикациите в Instagram
Вече ще можем да добавяме линкове към публикациите в Instagram
Instagram вече намери ефективни начини, с които да излезе извън рамките на традиционното приложение за споделяне на снимки. Невероятната подобрения и еволюция на интерфейса вече превърнаха заглавието във водещата платформа за комуникация и следене на известни личности в интернет.  От Facebook проявяват голяма активност в опитите си да превърнат Instagram в още по-добро приложения и постоянно актуализират профилите ни с нови функционалности. Независимо от непрестанните актуализации все още има едно класическо ограничение, което затруднява работата на многобройните потребители на приложението.  Няма как да не сте забелязали, че добавянето на линк към снимките, които качвате може да се окаже малко по-трудна задача, отколкото вероятно очаквате. Единственият вариант е да добавите връзка към краткото описание на своя акаунт или да заложите на услуга за съкращаване на URL адресите. В противен случай изискването е да имате поне 10 хил. последователя, което ще ви предостави съответната верификация, съобщава AndroidHeadlines.     Разработчиците на мобилното приложение експериментират с функция, която позволява да включите URL линк към описание на снимка или клип. Ключовият момент е, че това ще е възможно срещу заплащане. Снимки от патент на компанията показват такси от $2 за линк, като очевидно функцията ще е насочена към профилите с най-голям брой последователи.  Генерирането на приходи е проблем, с който Facebook се борят още след придобиването на приложението за $1 млрд. през 2012г. Популярността на определени акаунти и автори изглежда е възможност, която компанията ще опита да монетизира с опцията за добавяне на линкове към публикациите.  Това е подходящ начин да се промотира друго атрактивно видео в Instagram или външен линк към сайт на даден автор. Директните реклами в приложенията са един от най-ефективните методи за онлайн маркетинг, които намират широко приложение в другите софтуерни решения на Facebook. Интеграцията на платена функция за качване на URL адреси ще доразвие допълнително тази бизнес стратегия на компанията.   Oще от Digital: Как се правят 20 000 последователя в Instagram
Instagram
Какво представлява новата функция за QR кодове в Instagram
Какво представлява новата функция за QR кодове в Instagram
Instagram oт месеци провеждат тестове с QR функционалност в популярното приложение, която досега бе достъпна единствено за потребителите в Япония. Компанията изглежда е доволна от прогреса и вече разпространява ъпдейт на Instagram, с който всички можем да тестваме това подобрение в профилите ни.  Собствениците на смартфони, които вече са инсталирали актуализираната версия на мобилното приложение имат достъп до QR функцията. Благодарение на нея могат бързо да генерират QR код, който да изпратят на други хора. След като прочетат символа от своето мобилно устройство ще бъдат препратени директно към съответния акаунт. Това е най-лесният начин да споделите информация и да последвате друг профил в Instagram, съобщава Pocket-Lint. Най-голям интерес функцията се очаква да предизвика сред представителите на малкия и средния бизнес в Instagram.     Интеграцията на новата функция прави възможно да генерирате QR код и да го принтирате на физически носител, което да улесни следването на профила в мобилното приложение. Разработчиците на Instagram са се постарали да улеснят максимално целия процес, за който са нужни само няколко кликвания.  Първо трябва да ъпдейтнете към последната версия на Instagram и да изберете класическата икона с три хоризонтални черни. Скролнете в менюто, докато не откриете "QR Code". Имайте предвид, че ако не видите функцията значи все още не е достъпна във вашия регион.  Instagram вече разпространяват актуализацията и няма да ви се налага да чакате твърде дълго, за да тествате опцията за създаване на QR кодове в профила си.   Oще от Digital: Как да сканираме QR кодове с приложения от Google Play
Facebook Messenger
Facebook започва да слива чатовете от Messenger и Instagram
Facebook започва да слива чатовете от Messenger и Instagram
Facebook e влиятелно име в дигиталния свят, в който живеем, тъй като всеки ден свърза стотици милиони потребители по цял свят. Социалната мрежа, обаче е само един от важните компоненти в стратегията на компанията, която включва още Instagram и WhatsApp. Това са две от най-популярните приложения за комуникация в света, които представляват бъдещето за бизнес модела, който следва Facebook. Желанието на компанията да разгърне още повече своята екосистема е свързана и с по-дълбока интеграция, позволяваща Facebook Messenger и WhatsApp да могат да изпращат съобщения помежду си.  Вече разбрахме за тези мащабни планове на компанията, които да доведат до създаването на най-голямата интегрирана платформа за комуникация в интернет. Това все още е сфера, в която Facebook имат предимство пред Google и алтернативни приложения като Zoom, Skype. WeChat и др. Решението да се слеят WhatsApp, Instagram и Messenger е свързано и с технологични затруднения, но продължава да бъде дългосрочен приоритет за Марк Зукърбърг.   По всичко личи, че компанията работи активно над този проект и някои потребители започнаха да виждат съобщения свързани с интеграцията на Facebook Messenger и Instagram. Самите нотификации ги информират, че вече е възможно да общуват по нов начин в своя Instagram профил, като се свържат с приятелите използващи Facebook.  Функцията е активна, както за Аndroid, така и за устройствата с iOS. След като изберете опцията за ъпдейт обикновената икона за директни съобщения в горния десен ъгъл на Instagram ще бъде заместена от логото на Facebook Messenger.  Чатовете в Instagram също така са налични в по-различна цветна тема, като скролването променя нюансите между синьо и лилаво. Засега само ограничен брой потребители виждат "There's a New Way to Message on Instagram" съобщението. Aктуализацията обещава още поддръжка на "Swipe-To-Reply" и повече емоджита.     Още от Digital: Facebook Messenger скоро ще ни позволи да заключим приложението на смартфона си
технологични новини
Любопитно от технологичния свят на 27 юли в digital.bg (Видео)
Любопитно от технологичния свят на 27 юли в digital.bg (Видео)
Първата половина от календарната година премина под сянката на пандемията от COVID-19, но през следващите седмици ни очакват премиерата на доста интересни устройства. Водещи производители като Samsung, Huawei и Apple подготвят ново поколение смартфони, което ще предложи разнообразни възможности за избор на премиум устройства до края на 2020г.    1. Премиерата на iPhone 12 ще е на 8 септември Сега вниманието ни е привлечено от дългоочакваната премиера на iPhone 12, на която ще видим първия смартфон с 5G и 5-нанометров процесор на Apple. В интернет изтече...
любопитно
Уникално видео, направено от снимките на над 1000 потребителя в Instagram (Видео)
Уникално видео, направено от снимките на над 1000 потребителя в Instagram (Видео)
Снимките са правени в различни часове на деня, при различни метеорологични условия и гледни точки. Благодарение на това става едно общо анимирано видео по снимки, в които има движение, макар да е направено от статични снимки.
DMCA.com Protection Status