Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
69 резултата за instagram
Instagram
Instagram също ще въведе използването на хаштагове в профилите ни
Instagram също ще въведе използването на хаштагове в профилите ни
Instagram провеждат тестове с една много интересна функционалност, която скоро ще е достъпна за всички. Популярното мобилно приложение обмисля да включи интеграция на хаштагове към профилите ни. В момента ограничен брой хора имат възможността да използват и следват подобни публикации. Идеята е, че те така ще можем по-лесно и бързо да откриваме съдържанието, което харесваме, предаде DigitalTrends.    Oсновното предимство от новата функция е, че ще разполагаме с по-голям контрол над съдържанието, което харесваме. Това важи с пълна сила за случаите, в които търсим специфичнa тема в Instagram. Включването на поддръжка за хаштагове е закономерната еволюция на Instagram, която ще улесни комуникацията ни с хората, които следваме в акаунтите си. Много е вероятно още до няколко седмици да можем да използваме новата система за хаштагове.   Не бива да забравяме и факта, че таква функция би накарала да прекарваме много повече време в акаунтите си. Instagram е най-популярното приложение за мобилна фотография и подобни ъпгрейди ще го превърнат в още по-популярен избор за потребителите. Въпрос на време е всеки от нас да може сам да тества как работят хаштаговете в приложението. Предстои да видим какви други подобрения ни очакват от следващата версия на Instagram.   Вижте защо Instagram е новият Facebook в социалните мрежи
Instagram
Как работи новата функция  Go Live в Instagram
Как работи новата функция Go Live в Instagram
Instagram вече позволява да излъчване видео в реално време и тази функция се радва на голяма популярност сред потребителите. Новата версия на мобилното приложение предлага и възможност да поканите приятел, който да се присъедини към вашия стрийм. След като го направите екрана ще се раздели на две и така ще ви позволи да си комуникирате с любимите хора по изцяло различен начин в Instagram. Самата функция се казва "Go Live With A Friend" и в кратки срокове ще е налична за Android и iOS, информира AndroidPolice.     За да се възползвате от тази възможност е нужно да кликнете върху икона с формата на две малки емотикони в долния край на Instagram, когато стартирате излъчване на живо. Допълнителен прозорец ще ви подкани да изберете човека, който да поканите към стрийма с бутона "Add", като вашия приятел ще може или да се съгласи или да откаже предложението. Ако се присъединят дисплея на смартфона се разделя на две, като събеседника ви ще се покаже точно под вас. Instagram се надяват функцията да ни накара да прекарваме повече време в профилите си.   Добре да знаете, че във всеки един момент можете да махнете даден човек от стрийма и да го замените с друг. Instagram Go Live With A Friend позволява да споделяте излъчването на живо с последователите ви или да го изтриeте веднага след като свърши. Приложението ще ви информира, когато даден човек се присъедини към стрийма с икона изобразяваща два кръга един върху друг в Stories лентата в горната част. Новият ъпдейт е достъпен в Instagram 20 версията на приложението, която вече се разпространява в Google Play и App Store.     Вижте девет нови функции в Instagram, които може би не знаете
Instagram
8 трика за повече последователи в Instagram
8 трика за повече последователи в Instagram
Има много съвети и трикове за това как да ви забележат в Instagram, независимо дали става въпрос за намирането на перфектните хаштагове или за ангажиране с общността на Instagram, но няма причина да се ограничавате до тук.   Има много повече начини, по които може да увеличите броя на последователите си в Instagram. От Make Use of споделят 8 трика за повече последователи в Instagram. Ето кои са те:   1. Създайте общност Това изисква известно усилие и ще отнеме време, но може да превърнете потребителите на Instagram в ангажирани последователи. Ако се опитвате да създадете общност в Instagram, трябва да намерите причина хората да се върнат в профила ви. Ако поддържате бизнес профил, карайте другите потребители да изпращат съдържание, което да споделят чрез профила ви.   За да създадете своя общност, едно от най-важните неща, които можете да направите, е да се ангажирате с други потребители. Коментирайте и отговаряйте на коментарите последователно и винаги търсете други хора, които биха ви последвали.   2. Експериментирайте със съветите за Instagram Има много изследвания за това какво, кога и как да публикувате в Instagram. Експериментирайте и вижте какво работи за вас. Имайте предвид, че някои от изследванията всъщност са противоречиви, така че наистина е въпрос на тестване на всеки един от тях.   Така например, изследване на Curalate установи, че изображенията със синьо като доминиращ цвят получават 24% повече внимание, отколкото снимки с доминиращ червения цвят. Проучването също така установи, че добре осветените изображения, изображения с много негативно пространство, един доминантен цвят, ниска наситеност и високи нива на текстури е по-вероятно да получат внимание.   По отношение на цветовете, избягвайте жълто, оранжево и розово. Вместо това изберете  сиви, сини и зелени нюанси.   А за това кога е най-подходящото време за публикуване, според проучване на Later това е времето за обяд (от 11:00 до 13:00 часа) и вечер (от 19:00 до 23:00 часа) и се придържайте към делничните дни за важните постове.   Според други проучвания, изображенията с лица получават 35% повече харесвания, тези с включително "харесвам" в надписа, трябва да ви донесат 89% повече харесвания, а снимки с коментар  получават още 2,194% коментари.   3. Анализирайте статистическите си данни След като опитате всички тези различни методи, вижте какво работи и какво не. Има няколко прилични инструмента за анализ на Instagram, които можете да използвате, за да проследявате кои от вашите изображения са най-добри.   Ако превърнете вашия Instagram акаунт в Business Profile ще получите безплатен достъп до инструмента за анализ на Instagram. Отидете в Settings > Switch to Business Profile и Instagram ще ви води през стъпките, които включват и свързване с вашия Facebook акаунт (и страницата, ако имате такъв). Ще видите импресии, обхват, изгледи на потребителски профили и статистически данни за всяка нова публикация.   SocialBakers разполага с безплатен инструмент за анализ на Instagram, който може да ви покаже най-успешните ви снимки – по коментари и харесвания. Когато откриете нещо, което работи, намерете начин да го пресъздадете, без да се повтаряте.   4. Маркирайте други хора във вашите снимки Има много причини да маркирате други хора във вашите снимки: те (или техните продукти) са във вашата снимка. Ако сте ходили на събитие, маркирайте организаторите на шоуто или изпълнителите. Това определено е трик, който искате да използвате пестеливо. Не спамвайте други потребители. Маркирайте ги само когато изображението е действително свързано с тях и не маркирате постоянно едни и същи потребители.   5. Добавете местоположението към снимките ви Добавянето на местоположението към снимките ви е чудесен начин да бъдете забелязани от местната общност.    6. Бъдете част от Instagram Takeover Instagram Takeover е процесът на временно превземане на Instagram акаунт на друг човек и споделяне на съдържание със своята аудитория. Instagram Takeover е невероятен начин за марките и хората да си сътрудничат и да популяризират съдържанието си. Най-добрият начин да си направите Instagram Takeover е да намерите акаунти, които вече ви приемат.   Ето някои съвети, които са полезни за този метод: - Изберете профил, който съдържа съдържание във вашата ниша. - Във вашия стил, обяснете защо вашата марка е ценна и какво последователите ви могат да спечелят. - Опитайте се да се ангажирате с последователите на профила, като публикувате въпроси в надписите. Ангажирането с тях ще ги направи по-склонни да следват личния ви акаунт, за да видят повече от вас. - От друга страна, можете сами да приемете Instagram Takeover. Ако можете да получите потребител с висок профил, който да поеме профила ви, той определено ще ви представи на собствените си последователи.   7. Не забравяйте автобиографията си Въпреки че фокусът ви несъмнено е върху снимките, които публикувате, не забравяйте да си създадете силен автобиографичен материал в Instagram. Включете информация, която ще накара вашите последователи да се свържат с вас. Имате само 150 знака, така че бройте внимателно. Включете най-много един или два хаштага в биографията си, така че да се показвате в резултатите от търсенето.   И не забравяйте да използвате линка към уебсайта ви мъдро. Тъй като Instagram не ви позволява да споделяте линкове в надписите на снимките, това е единственото място, където можете да популяризирате външното си съдържание.   8. Мислете извън приложението Повечето от тези съвети се съсредоточават върху това, което можете да направите в приложението Instagram. Но трябва да помислите и за това, къде можете да популяризирате  профила си. Включете линкове към профила си в Instagram в други социални медии и, където е възможно.   Отворете Settings > Linked Accounts, за да вържете профила си в Instagram с Facebook, Twitter, Tumblr и др. Когато публикувате изображение в Instagram, можете автоматично да споделяте тези изображения на друго място. Свързването на профила ви в Instagram с Facebook ще уведоми и приятелите ви във Facebook.   Имейлите са друг мощен инструмент, който трябва да разгледате, за да популяризирате профила си в Instagram: трябва само да поставяте линк към вашия Instagram акаунт в подписа ви в имейлите които изпращате и вероятно ще спечелите някои допълнителни последователи, които е по-вероятно да бъдат ангажирани. Ако имате личен бюлетин, който изпращате до абонатите, включете линка и там.   Вижте 5 трика да направите снимки си в Instagram по-атрактивни  
сигурност
Бъг в Instagram позволи на хакери да откраднат данните на известни личности
Бъг в Instagram позволи на хакери да откраднат данните на известни личности
Instagram отново има проблеми заради хакери. Компанията обяви, че е засякла нов проблем, заради който хакери са взели част от личните данни на някои от най-известните потребители на приложението, съобщава Mashable.   Става дума за бъг в Instagram API, заради който „един или няколко” хакери са взели телефонните номера и имейл адресите на известните личности. Компанията уточнява, че паролите и други данни не са били достъпни. Бъгът вече е отстранен, а Instagram провежда вътрешно разследване.   Компанията не казва колко профила са били...
Instagram
Знаете ли, че: Може да си купите лайкове в Instagram от вендинг машина
Знаете ли, че: Може да си купите лайкове в Instagram от вендинг машина
Instagram e най-използваното приложение за ъплоуд и разглеждане на снимки в интернет. Платформата се разраства с всеки изминал месец и е чудесен начин да следим какво се случва със знаменитостите. Ако сте активен потребител на Instagram вероятно поне веднъж ви се е искало да получите повече харесвания на нещата, които качвате в профила си. Има различни съвети в интернет как да бъдете по-популярни и да имате голям брой последователи в Instagram.    Oт CNet привличат вниманието ни към ново интересно решение, което ще накара повече хора да харесват снимките ви. Какво ще кажете за възможността да си купите "Like"-ове от вендинг автомат? Това вече е възможно в Русия и започва да се разпространява и в други държави в Източна Европа. Самият терминал има сензорен дисплей, с който се логвате в профила си, избирате дадена снимка, както и харесванията, които искате да добавите към нея.     В момента 100 Like-a се продават за около $2. След като извършите плащането харесванията ще са факт в профила ви в рамките на няколко минути. Тази идея е едновременно забавна, но и в същото време стряскаща. Използването на вендинг автомати, за да си купим популярност в Instagram е поредното доказателство за това какво значение имат социалните мрежи върху живота и ежедневието ни. Времето ще покаже дали подобен тип автомати имат бъдеще.     Вижте осем лесни начина да получите повече популярност в Instagram
Instagram
9 нови функции в Instagram, които може би не знаете
9 нови функции в Instagram, които може би не знаете
Първоначално Instagram стана популярен със своите филтри, но от тогава много време мина. Днес социалната мрежа продължава да добавя нови функции, а някои от последните изглеждат ужасно познати. От Make Use Of разглеждат 9 от най-новите функции на Instagram, сами преценете дали те ви напомнят за друго приложение за споделяне на снимки. 1. Филтри за лице Филтрите за лица са най-новата функция в историята на Instagram. Подобно на Snapchat, тези филтри прилагат различни ефекти върху лицето ви. За да видите филтрите за лице, започнете нова история, преминете към режим „Selfie“ и докоснете иконата за лице до бутона на камерата. Прелистете различните филтри, за да ги проверите всички.   2. Rewind режим и хаштагове Новият режим Rewind на Instagram възпроизвежда видеоклипове обратно, точно като един от най-старите филтри на Snapchat. Другата нова функция на Instagram дава възможност да напишем хаштаг, който да добавим към историите си в Stories като стикер. Когато другите натискат тези стикери, те ще бъдат отведени до страницата на хаштага в Instagram, показваща други обществено достъпни, постоянни публикации с този маркер. Не претоварвайте историята си с няколко маркера, използвайте само най-добрия хаштаг.   3. Четка за изтриване В Instagram Stories има добавена четка за изтриване. Това е още един творчески инструмент за редактиране на изображения. Направете снимка в Stories, използвайте другите четки, за да добавите всичко, което искате. Докоснете четката за изтриване и изтрийте само частите, които искате. Това може да е страхотен начин да подчертаете нещо, като затъмните всички други части на снимката.   4. Запазване или отметки Когато срещнете снимка, която ви харесва, можете да я запазите за по-късно. Instagram вече поддържа отметки и в много отношения това е като по-добра версия на Pinterest. Можете да запазите всяко изображение с едно докосване на бутона за отметки, намиращ се в долния десен ъгъл под всяка снимка или видеоклип. Но хубавата част е, че можете да правите „колекции“, както сте свикнали в Pinterest. Докоснете и задръжте бутона за отметки, за да добавите публикацията в колекция или да създадете нова колекция за такива снимки.   5. Добавяне на няколко снимки Снимката струва хиляда думи, но понякога ви е необходима серия от изображения, за да разкажете една история. Instagram сега ви позволява да добавяте няколко изображения в един пост. За да направите това, започнете с качването на изображение от Gallery или Camera Roll. След като изберете снимка, докоснете бутона „multiple images”. Можете да добавите до 10 изображения или видеоклипа. Докоснете стрелката "Next", за да добавите филтри или да пренаредите реда на изображенията. 6. Използвайте Instagram офлайн За потребителите на Android, приложението Instagram има нещо, което на iPhone не работи и това е офлайн режима. Офлайн режимът на Instagram означава, че можете да правите снимки и да ги редактирате и те ще бъдат публикувани автоматично следващия път, когато сте онлайн. Можете също да взаимодействате с хронологията си, докато сте офлайн. Всичко което публикувате ще бъде актуализирано, когато сте онлайн.   7. Instagram Windows десктоп приложение В продължение на дълго време потребителите на Windows и Mac трябваше да се справят с клиентите на Instagram от трети страни. Социалната мрежа най-сетне пусна официално приложение за Windows 10, което работи както на телефони, така и на настолни компютри. Но за съжаление, все още не можете да качвате изображения от приложението за настолни компютри. Можете да преглеждате емисията, коментарите и подобни снимки и дори да изпращате директни съобщения до приятели.  За да качвате обаче снимки в Instagram от компютъра си ще трябва да използвате услуги като Gramblr.   8. Двуфакторно удостоверяване Instagram разполага с много от вашите данни, така че не позволявайте на никой друг да получи достъп до него лесно. Двуфакторното удостоверяване (2FA) е един от основните протоколи за сигурност, който се използва от всяка услуга. И сега Instagram също го подкрепя, така че включете го.   В приложението отидете на Your Profile > Menu > Two-Factor Authentication > Require Security Code и включете функцията. Ще трябва да свържете профила си с телефонния си номер, след което ще получите код, за да активирате достъпа.   9. Самоунищожаващи се съобщения В стремежа си да замени Snapchat, Instagram също така добави начин да изпратите самоунищожаващи се съобщения на приятели. Точно това направи Snapchat толкова популярно приложение, преди време.   Отидете в Direct Messages в Instagram и докоснете синия бутон на камерата отдолу. Само синята камера изпраща изчезващи съобщения, стандартната сива камера (до името на което и да е лице) ще изпраща снимки по традиционния начин.   Вижте как да защитите личните си данни в Instagram
Instagram
5 трика да направите снимки си в Instagram по-атрактивни
5 трика да направите снимки си в Instagram по-атрактивни
Instagram постоянно се развива. Най-новите функции предложени от сайта предлагат много възможности за творчество и индивидуалност и върнаха Instagram обратно в конкуренцията със социалните медийни гиганти като Snapchat.   Всички тези промени обаче може да затруднят потребителите да се адаптират, ето защо решихме да ви предложим съветите на Make Use Of.   1. От миналия месец, потребителите на Instagram вече не са ограничени да качват само по една снимка. С функцията Slideshows можете да добавите до десет снимки, видеоклипове или бумеранги на пост едновременно!   Slideshows предлага фантастичен начин да покажете впечатляващи преди-и-сега снимки. Тази стратегия е ефективна ако искате да покажете новата си прическа, загубата си на тегло, залези на слънцето и така нататък. За наистина драматичен ефект направете поредицата си от снимки от един и същи ъгъл и използвайте същите инструменти за редактиране.   2. Instagram stories вече ви позволява да маркирате други потребители с линк, който отвежда директно към техните профили. Много потребители на Instagram използват тази функция, за да показват кои са любимите им профили. Но някои потребители правят това за да трупат зрители.   Пример за това са двама души, които използваха аудиторията на другия, за да увеличат броя на собствените си последователи по един много забавен начин. В продължение на пет дни двамата споделяха кратък филм в десет части, който се редуваше между историите на другия. Всяка част има драматичен край, принуждавайки зрителите да отидат в профила на другия, ако искат да видят развръзката. Дори ако нямате мотивация да направите пълен късометражен филм, опитайте да свържете историята си в Instagram с приятел. И двамата увеличавате броя на последователите си, като същевременно предоставяте две различни гледни точки на едно и също събитие – ето ви един велик метод за разказване на истории.   3. Когато погледнете профилите на някои хора в Instagram, те изглеждат невероятно перфектни, нали? По някакъв необясним за вас начин всички техни снимки си пасват перфектно.  Ако искате целият ви профил в Instagram да отговаря на определена естетика или тема, може да опитате технологията наречена "визуална верига". Това означава, че ще планирате снимките си повече от обичайното, но цялостният ефект си струва допълнителните усилия ! Всеки път, когато публикувате нова снимка, помислете как тя ще изглежда до предишната ви публикация и до другите три преди това. За наистина впечатляващи ефекти, опитайте да подреждате снимки по цвят, съдържание или фотографска ориентация.   4. Приложението Boomerang изглежда несериозно на пръв поглед, но ако се използва правилно може да привлече зрители в публикацията ви! Перфектните Boomerang-и са действия с ясно начало и край и изглеждат невероятно готино когато се гледат отново и отново. Независимо какво ще покажете, опитайте се да държите телефона си стабилен докато снимате!   Можете да получите достъп до функцията Boomerang, като изтеглите приложението Boomerang. Ако обаче не искате да теглите още едно приложение, натиснете иконата на камерата в горния ляв ъгъл на екрана. Изберете опцията Boomerang в долната част на екрана, създайте видеоклипа си и го запазете на телефона си. След това можете да го качите в емисията си точно както бихте направили с всяка друга снимка или видеоклип. 5. Може да направите много с вградените приложения на Instagram, но някои приложения на трети страни за Instagram наистина могат да издигнат потребителския ви профил до следващото ниво. Опитайте да използвате приложения като Giant Square (iOS и Android). То разделя една снимка на три, шест или девет части. Това е опция, която работи най-добре с пейзажни снимки, когато всяка отделна снимка ще изглежда добре сама по себе си.   Вижте как да защитите личните си данни в Instagram
Instagram
Вече можем да качваме снимки и публикации в Instagram от браузъра
Вече можем да качваме снимки и публикации в Instagram от браузъра
Oфициалният уеб сайт на Instagram включва една нова функционалност, с която можем да споделяме снимки извън популярното приложение за фотография. Новият инструмент е създаден предимно за потребителите в развиващите се страни, които нямат постоянен достъп до бърз мобилен интернет, но вече е достъпен за всички. Вече можем да сърфираме в галериите със снимки и в профилите, а също да търсим определено съдържание в олекотена версия на Explore раздела в Instagram.     Поне засега тази функционалност е ограничена само до смартфоните и няма как да публикуваме директни съобщения по този начин, предаде Mashable. Все пак възможността да ъплоудваме снимки и да постваме съдържание в Instagram директно от уеб браузъра ще се хареса на много потребители. Можем да очакваме за в бъдеще тази функционалност да бъде разширена и да обхване клиповете в мобилното приложение. Instagram се надяват този ход да разшири значително броя на хората, които използват приложението.     В момента Instagram има потребителска база от над 1 млрд. души и вече може да се използва в офлайн режим от устройствата с Android. Новата функция има за цел да привлече вниманието на онези потребители, които нямат постоянен достъп до бърз мобилен интернет и наподобява начина, по който работят Facebook Lite и Messenger Lite. Ще е интересно да разберем какви други подобрения ни очакват от Instagram в месеците до края на настоящата година.   Вижте как да защитите личните си данни в Instagram
Instagram
Kaкво е Instagram Superzoom и как работи
Kaкво е Instagram Superzoom и как работи
Популярното мобилно приложение за фотография вече предлага още един интересен инструмент, който се казва Superzoom. Всъщност под това име се крие изцяло нов камера формат. Самата функция позволява да запишете забавно видео и да добавите към него звукови ефекти. Superzoom може да се използва с кликване на икона разположена до Boomerang опцията в Instagram. За разлика от неговия ефект, който наподобява GIF файл новата функция предлага нещо доста по-нетрадиционно, предаде Pocket-Lint.   Superzoom прави кратко видео, като автоматично приближава даден обект на фона на драматична звук. Moжете да снимате себе си, домашния любимец или друг предмет, докато се забавлявате с новия формат. Ако искате да го изпробвате сами трябва да стартирате камера приложението на смартфона и да кликнете върху Superzoom икона до Boomerang и под бутона за запис на видео. Кликнете върху Superzoom, а след това някъде върху дисплея, за да приближете и заснемете кадъра с кръглия бутон в долната част.     Лесно можете да споделите Superzoom видеото с приятелите си в Instagram Direct или да го качите в своя профил. Навреме за Хелоуин ще бъдат представени и серия от фото филтри и стикери, с който да стреснете подобаващо любимите си хора. Новият ъпдейт на Instagram вече се разпространява за Android и iOS, което означава, че до дни ще е достъпен за всички потребители. Superzoom изглежда като поредния оригинален начин да използваме популярното приложение, за да се забавляваме с любимите си хора.     Вижте как да защитите личните си данни в Instagram
Instagram
Instagram вече автоматично ще стартира видео клиповете със звук в профилите ни
Instagram вече автоматично ще стартира видео клиповете със звук в профилите ни
Вероятно сте забелязали, че все повече популярни мобилни приложения автоматично стартират звука на клиповете в профилите ни. От една страна това ни позволява да чуем по-добре съдържанието, но от друга може да е доста досадно, особено ако носим аудио слушалки или сме усилили колоните в колата. Най-популярното мобилно приложение Instagram вече тества функция за автоматично стартиране на звук, която много скоро ще е достъпна за всички. Следващият път, когато кликнете върху забавен клип веднага ще се включва звука.   Facebook, които притежават приложението аргументираха това решение с факта, че Instagram разбира предпочитанията ни, за да ни показва и възпроизвежда по-атрактивно съдържание. Със сигурност, обаче много хора няма да са доволни от тази идея на компанията. Ето и какво трябва да знаете за новата функционалност, информира DigitalTrends. Тя ще бъде активирана по подразбиране за всички потребители. Ако включите звука за даден клип Instagram ще запази тази преференция и ще я запомни за всяко следващо видео, което гледате.   За да спрете аудиото трябва да кликнете върху иконката с форма на микрофон. Така, обаче блокирате звука за цялото приложение. Oт Instagram твърдят, че функцията ще ни позволи още по-добре да се забавляваме на видеото в профилите ни. Самият ъпдейт вече се разпространява и до броени дни вероятно ще е наличен за всички смартфони в глобален мащаб. Можем само да гадаем дали компанията ще ни предостави лесен начин да включваме и изключваме звука в Instagram, както досега.   Вижте какво разкриват снимките oт Instagram за емоционалното ни състояние 
Instagram
Instagram вече поддръжа постове с много снимки и различни размери
Instagram вече поддръжа постове с много снимки и различни размери
Instagram вече позволява на потребителите да споделят постове с много снимки, които да са с различни пропорции, съобщава MacRumors. Досега постовете с няколко снимки задължително изискваха кадрите да са квадратни.   Най-сетне това изискване отпада. Новата версия на приложението вече позволява на потребителите да избират всякакви снимки за подобен пост. Те модат да са вертикални, хоризонтални, квадратни и т.н.   За съжаление, има нова уловка. Макар потребителите да могат да избират различни пропорции на снимките, всички внимки в подобен пост трябва да са...
Instagram
Какво разкриват снимките от Instagram за емоционалното ни състояние
Какво разкриват снимките от Instagram за емоционалното ни състояние
Замисляли ли сте се, че колкото повече снимки качвате в Instagram, толкова повече неща чужд човек би разбрал за вас и ежедневието ви. Ако непознат разгледа няколко ваши албума ще знае как изглеждате, къде сте били на почивка, каква кола карате, какъв е домашния любимец и др. Учени от University of Harvard, обаче твърдят, че снимките в Instagram могат да разкрият много повече неща за нас, отколкото си представяме, съобщавa Мashable.   Проучването им показва, че има връзка между емоционалното състояние на потребителите и броя на снимки, които ъплоудват в профилите си. В него се анализират над 43 хил. изображения на 166 потребители, като 71 от тях страдат от различни форми на депресия. Eкспериментът показва, че хората с подобно заболяване са склонни да споделят повече снимки, да използват по-малки филтри и да качват повече изображения с преобладаващ черен и сив цвят, избягвайки тези с по-топлите нюанси.   Учените дават Instagram  като пример и твърдят че поведението ни в социалните мрежи може да да улесни откриването на евентуални психични разстройства. Алгоритъм с машинно обучение анализира композицията, цветовете, яркостта и филтрите в снимките, за да направи профила на потребителите. Депресинраните хора използват Inkwell филтър и качват изображения с по-малък брой хора, докато здравите предпочитат Valencia филтър и по-разнообразни като стил кадри.   Вижте пет начина да направите снимките си в Instagram по-атрактивни
Instagram
Защо Instagram е новият Facebook в социалните мрежи
Защо Instagram е новият Facebook в социалните мрежи
На неотдавнашна среща с всички служители на Instagram, Кевин Систром, основател и главен изпълнителен директор на компанията, показа една от любимите си диаграми: "Дни за достигане до следващите 100 милиона потребители" и уточни: „Развълнуван съм да се похваля, че нашата общност вече разполага с над 700 милиона потребители. Последните около 100 милиона потребители се присъединиха по-бързо от всякога.Това е единствената статистика, която си струва да се отпразнува!“   Неотдавна фото-базираната социална мрежа, собственост на Facebook, нарасна със стабилен брой потребители. На всеки девет месеца Instagram добавя по около 100 милиона нови потребители, но в последно време броят на потребителите нараства много по-бързо от обичайното. През месец декември 2016 година, Instagram  има 600 милиона потребители, а само шест месеца по-късно, техния брой вече е около 700 милиона.   Това е и причината от NY Times да смятат, че Instagram ще е новия хит сред социалните медии. Приложението за споделяне на снимки и видео съдържание премина през доста промени и то само в рамките на последните няколко месеца. И днес, Instagram е една социална мрежа, която е много по-полезна, интересна и забавна, отколкото беше през миналата година. Освен това социалните медии са по-добри, когато ги използват повече хора и по-често.    Да, има по-големи мрежи от Instagram. Facebook има почти два милиарда потребители месечно, две приложения за незабавни съобщения – WhatsApp и Facebook Messenger, но последните тенденции говорят, че новият език за комуникация са изображенията. Те се разбират от всички хора по света, независимо, какъв език говорят.   Предлагаме ви краткото интервю, което от медията са провели с Кевин Систром.   1. Колко голяма мрежа мислите, че ще стане Instagram? „Обикновено си представям много голямо число и определено то е над два пъти по-голямо от сегашния брой потребители. Така че мога уверено да кажа, че повечето хора, които в крайна сметка ще използват Instagram, все още не използват Instagram. Това дава на компанията увереност да продължи да се променя и развива постоянно.“   2. С какви предизвикателства се сблъсквате? „Повече от 80% от потребителите на Instagram са извън САЩ, а услугата се разраства особено бързо в някои части на Азия и Южна Америка. Там хората използват евтини Android телефони и бавни клетъчни мрежи. Поради това огромна част от инженерните усилия на Instagram са посветени на това, Android приложението да работи по-добре извън Съединените щати. Например, след като Instagram стартира Stories, функцията за видео слайдшоу, инженерите си отделиха месец, за да добавят подобрения в скоростта за международните пазари.“   3. Обвиняват ви че сте копирали Stories от Snapchat. Какво ще кажете във ваша защита? „Това звучи малко прекалено, защото аз нямам нужда да се защитавам. Ако сравните как работи Stories на Instagram с това как работи тази функция в Snapchat, ще видим че те наистина са подобни. Но факт е, че Instagram има тенденция да насърчава по-големи, по-обществени мрежи, в които хората поддържат по-изискан профил, докато Snapchat се използва от по-младите хора и от тук идва разликата. Функцията Stories в Instagram се различава  от тази на Snapchat, защото има различни хора в двете мрежи, които яо използват за различни цели.“   Вижте как да защитите личните си данни в Instagram
Instagram
Нова функция ще позволи да скриваме старите си снимки в Instagram
Нова функция ще позволи да скриваме старите си снимки в Instagram
Instagram е най-популярното приложение за мобилна фотография, което много скоро ще ни предложи една много интересна функционалност. Ако ви се е случвало да разглеждате старите си публикации вероятно сте забелязали, че в профила ви има снимки, които вероятно не искате много хора да виждат. Създателите на Instagram прекрасно осъзнават този проблем и планират да ни предоставят начин, с който можем да скриваме определено съдържание от профилите си.   Софтуерните инженери на Instagram тестват нова функция, която се казва Archive. Както името подсказва тя позволява да скриете определени изображения в лична секция от вашия профил, предаде TheVerge. Това означава, че съдържанието в този раздел може да се вижда само от вас. Въпросната функция е подходяща особено за по-стари снимки, които сте качили преди години без да знаете, че Instagram ще стане толкова популярно приложение за фотография.    Archive ще ви позволи да изберете определени кадри, които да скриете от всички последователи. Разбира се всеки от нас ще има свободата да премахва това ограничение или да добавя нови снимки в тази секция. Предвидени са и допълнителни възможности за редакция, споделяне и изтриване на изображенията. В заключение ще отбележим, че когато тази функция е достъпна за вас ще видите уведомление в долния десен ъгъл на страницата с профила ви в Instagram.   Вижте как да изпращаме самоизтриващи снимки и клипове в Instagram Direct
любопитно
Как да разберете дали някой ви е изтрил във Facebook, Twitter и Instagram
Как да разберете дали някой ви е изтрил във Facebook, Twitter и Instagram
Искате ли да разберете кой от вашите "приятели" ви е изтрил в социалните медии?   От Android Pit ще ни покажат как да идентифицираме тези, които са спрели да ни следват. Определено тази информация може да ви e полезна след това в реалния живот.   Facebook Не е нужно да губите време като сърфирате в списъка си с приятели, за да търсите кой вече не ви е приятел във Facebook. Има разширение за браузърите  Chrome и Firefox, наречено Who Deleted Me, което ще ви показва списък с хора, които не са ви вече приятели всеки път, когато влизате във Facebook.  Имайте обаче предвид, че разширението не работи със задна дата, за това е добре да го инсталирате още сега.   Twitter Макар, че обидата е много по-малка ако някой не иска да ви е приятел в Twitter, може би сте любопитни да видите кой вече не се интересува от постоянния ви поток от мисли. За да получите подобна възможност може да използвате StatusBrew.    Instagram Тъй като наскоро Instagram осъвремени политиката си за данните на последователите, много приложения, които преди това предлагаха начин да разберете кой спира да ви следва, вече не работят. StatusBrew  е опция, но тя ще ви струва пари. Платеният "основен" план започва от $ 20 на месец и предлага много повече функции за управление на социалните медии от основния безплатен план. Щом се регистрирате, трябва само да отидете в секцията "Audience" на таблото за управление и да кликнете върху "New Unfollowers" в страничната лента.   Вижте какво се случва когато напуснем социалните мрежи
Instagram
Проблем в Instagram блокира функцията за временно спиране на профилите ни
Проблем в Instagram блокира функцията за временно спиране на профилите ни
Instagram предлага възможността временно да блокирате достъпа до своя акаунт. Функцията се казва Disabling и позволява за известен период от време профила ви да не е видим от останалите потребители. Това премахва и възможността да изтривате акаунта си, ако планирате да го използвате отново. Много потребители се оплакаха от неочакван бъг, който не им позволява да се възползват от тази функционалност и публикуваха информацията в множество форуми и уеб сайтове като Reddit и Quora.   Според официалните инструкции на Instagram временното блокиране може да стане само от уеб браузър. Това означава, че няма как да го направите от мобилните приложения на Instagram. Другото изискване е да не го правите по-често от веднъж на седмица. В момента, обаче доста хора, които се опитват да го направят са пренасочвани към официалната страница на Instagram. Причината довела до този бъг все още не е известна, тъй като от Instagram засега не са коментирали ситуацията.    Потребителите са недоволни, тъй като има много причини защо биха искали временно да блокират достъпа до своя профил. Невъзможността да го направят е неприятна и им създава допълнителни усложнения. Въпрос на време е да проследим колко време ще е необходимо на Instagram да възстановят нормалната работа на популярното приложение. Функцията Disabling си има своите привърженици, които биха искали да работи точно, както трябва.   Вижте как да защитите личните си данни в Instagram