Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
82 резултата за instagram
Instagram
Как Марк Зукърбърг спечели $1.7 млрд. от Instagram за едно денонощие
Как Марк Зукърбърг спечели $1.7 млрд. от Instagram за едно денонощие
Събитията около Instagram са доста интересни през последните часове. Създателите на приложението представиха официално платформата Instagram IGTV. Tя е разработена като конкурент на YouTube и позволява да качвате клипове с дължина до 60 минути и да ги споделяте с приятелите си. Предвидени са и няколко допълнителни секции,с които да откривате атрактивно съдържание в профила си. Другата голяма новина около Instagram бе свързана с изявлението, че вече разполага с потребителска база от над 1 млрд. души.   Това е постижение, с което много малко приложения могат да се похвалят. Може да ви се стори изненадващо, но най-големия печеливш от тази новина е шефа на Facebook, Mарк Зукърбърг, информира Forbes. Според официалната информация той е увеличили благосъстоянието си с внушителните $1.7 млрд. в рамките на едно денонощие. Конкретната причина е увеличението в стойността на акциите на Facebook с 2.3%, след като инвеститорите разбраха последните новини около Instagram, което е собственост на компанията.   Анализаторите твърдят, че в момента шефа на социалната мрежа притежава капитал от $77 млрд., а създателя на приложението Кевин Систрьом има около $1.7 млрд. Съвместната им работа е водещия фактор, който позволи на Instagram да се превърне в едно от най-популярните имена в мобилната индустрия. Партньорството им ще продължи с пълна сила и за в бъдеще, което е сигурна гаранция, че стойността на Facebook и Instagram ще става все по-висок.    Oще от Digital: Пет трика да направите снимките си в Instagram по-атрактивни
Instagram
Как да направите вашите Instagram Stories по-добри
Как да направите вашите Instagram Stories по-добри
Трудно е да си представим нещо по-лесно, от това да се публикува история на Instagram. В крайна сметка отнема само няколко секунди и три клика, за да направите снимка или видео и незабавно да го споделите в профила си. Но Instagram Stories предлага много по-голяма дълбочина от това, което се вижда на пръв поглед. Когато се използва правилно, Stories е невероятен инструмент за привличане на ангажираността на вашите последователи, за изграждане на връзки с други потребители и за споделяне на живота си с хората, които са ви близки. Когато се използва неправилно, обаче, историите ви бързо могат да станат досадни и прекалено дълги монолози, които са объркващи за всеки, но не и за техния създател. За да не се стига до там, от Make Use Of споделят своите тайни за това как да откроим нашите Instagram Stories.   1. Публикувайте качествени снимки и видеоклипове Качеството на снимките и видеоклиповете често се пренебрегва, но ако търсите успех в социалните медии, всичко, което публикувате, трябва да заслужава вниманието на вашата публика. Ето някои практични съвета: - Снимките и видеоклиповете трябва да бъдат фокусирани и интересни. - Лекото им редактиране, може да ви донесе много бонуси. - Текстът трябва да е четим, а не прекалено дълъг. - Озвучените видеоклипове, трябва да са с ясен звук. - Само защото Stories ви дават възможност да публикувате толкова снимки или видеоклипове, колкото искате, не означава, че трябва да публикувате всяка снимка или видеоклип, които правите.   2. Дайте контекст за вашите истории Една от най-големите грешки, които потребителите на Instagram правят, е да публикуват истории, които нямат никакъв смисъл. Това обаче не означава да пишете дълги обяснения, които никой няма да чете или да предлагате гласови обяснения, които никой няма да слуша.   Instagram предлага стикери (намиращи се в горния десен ъгъл на екрана за редактиране на снимки) за всяко изображение или видеоклип. Използвайте ги, за да идентифицирате местоположението си, да маркирате хората, с които сте и т.н. Съчетани с изречение или две, вашата история ще има смисъл за всеки, който я гледа.   3. Бъдете интересни Instagram предлага чудесни функции специално за Stories. Добра идея е да се възползвате максимално от тези функции, когато е възможно!   4. Задавайте въпроси относно историите си Един лесен начин да накарате зрителите да инвестират време във вашата история е да ги помолите да споделят мнението си. Instagram предлага два лесни инструмента, за да получите информация от хората, които гледат историята ви. Първо, можете да изберете да създадете анкета, за целта изберете стикера “Poll”, въведете въпроса си и след това въведете две възможности за избор. Може да използвате и стикера на плъзгача.   5. Създайте общност Едно от потенциалните недостатъци на Stories е, че последователите ви не могат да откликват публично коментари. Ето защо много успешни профили в Instagram публикуват скрийншоти на внимателно подбрани отговори, които са се появили в техните директни съобщения.   Тази стратегия може да бъде чудесен начин за изграждане на общност около вашия Instagram акаунт, но внимавайте да спазвате поверителността на последователите си. Винаги е най-добре да попитате, преди да маркирате потребителското име на някого или да показвате идентифицираща информация в скрийншот.   6. Мислете нестандартно Stories предлагат наистина уникален метод за разказване на истории и споделяне на информация, а приложенията и функциите за редактиране от трети страни могат да допринесат значително за постигането на желания ефект.   7. Разширявайте се Не се страхувайте да насочвате последователите си към профилите си в други социални медийни платформи чрез вашите истории. Например, ако показвате интервю за дадено събитие, можете да помолите зрителите да прегледат крайния продукт в YouTube, да влязат в конкурса в блога ви или да посетят конкретен сайт. Ако имате над 10 000 последователи, можете дори да включите линк директно в историята си.   Вижте 8 неща, които не е добре да правим в Instagram
Instagram Stories
7 полезни трика в Instagram Stories
7 полезни трика в Instagram Stories
Не беше нужно много време, за да придобие Instagram Stories нечувания си успех. Най-горещата нова функция на Instagram стана експоненциално популярна веднага след създаването ѝ през август 2016 г., което е в ущърб на конкуренти като Snapchat.     През август компанията съобщи, че Stories се използва предимно от потребителите под 25 години, и че те използват приложението средно по 32 минути на ден. През месец септември пък, стана ясно че приложението има 800 милиона месечни активни потребители, 500 милиона от които го използват всеки ден. За сравнение, Snapchat има 173 милиона активни потребители.   Откакто Instagram пусна тази функция, компанията непрекъснато я доусъвършенства като добавя невероятни нови функции към нея и може да сте пропуснали някои. Ето някои съвети и трикове за Instagram Stories, които ще ви помогнат да овладеете платформата, смятат от Mashable.   Как да създадете цветен текст в Stories? Знаете ли, че можете да акцентирате вашите истории с текст оцветен в цветовете на дъгата? За целта въведете съобщението си, като използвате инструмента за текст. След това подчертайте частта от текста, която искате да оцветите. Сега ще трябва да използвате двата си пръста, единия плъзгайте по текста, а с другия избирайте цвят от диапазона цветове в долната част на екрана. Трябва да видите, че цветовете на буквите ви започват да се променят, докато се движите.   Как да напишете история? Мислете за всяка история като за слайд от слайдшоу. Формулирайте историята, която искате да разкажете, разделете я на части и след това я заснемете. Бъдете обаче внимателни, не претоварвайте всяка снимка с твърде много текст. Все пак той трябва да бъде прочетен в кратък период от време.   Как да създадете цветен фон? Вземете произволна снимка, кликнете върху инструмента за молив и изберете цвят. След това продължително натискайте снимката и гледайте как тя се превръща в цветна. Можете дори да персонализирате цвета на фона си чрез дълго натискане върху цвят, за да изведете цветната карта.   Как да добавите сянка към текста? Напишете желания от вас текст, след което го копирайте и поставете в различно текстово поле, като се уверите, че той е с размерите на оригинала. Сега затъмнете копирания текст до сиво и го поставете зад оригиналния текст.   Как да заглушите истории в Instagram и / или да скриете вашите истории? Имате приятел, който публикува твърде много истории? Тогава ги заглушете. За целта задръжте пръст върху иконата на кръг в менюто Stories и кликнете върху „mute“. Можете също така да скриете историите си от определени хора. Първо, кликнете върху потребителския си профил, натиснете иконата на зъбно колело в горния десен ъгъл, след което изберете раздела „Story Settings” под „Account”. В горната част на този екран въведете потребителското име на човека, от когото се опитвате да скриете историята си.   Защо да запазите копие? Винаги запазвайте копие на снимките си, преди да ги редактирате и изпратите в Stories. Така винаги можете да започнете отначало, ако това което сте създали не ви харесва.   Как да спрем съобщение? Отидете във вашите директни съобщения и намерете това, което съжалявате че сте изпратили, задръжте пръста си върху него и след това кликнете върху „unsend”.   Вижте 8 неща, които не е добре да правим в Instagram
сигурност
4 начина, по които Instagram ни шпионира
4 начина, по които Instagram ни шпионира
Instagram предлага фантастичен начин да отразите живота си и да покажете вашите фотографски умения. Но след като през 2012 година компанията беше купена от Facebook, някои потребители станаха подозрителни.  И не без основание! Макар, че не е злонамерена социална мрежа, напълно сигурно е, че Instagram ви шпионира, предупреждават от Make Use Of.   Ето по какви начини става това:   1. Неотдавна сайта предложи функция, която позволява на вашите последователи да видят кога сте използвали последно Instagram, включително ако го използвате, докато те са онлайн. Instagram определено проследява вашите ежедневни навици, но лошото е че позволява и на другите да го правят. Вашите последователи могат да забележат, когато сте най-активни и да свържат тези случаи с подходящите снимки. Да приемем, че сте си направили селфи в автобуса и сте го качили в Instagram по същото време когато сте били на сайта през последователните дни. Това може да означава че използвате социални мрежи всеки път, когато сте отегчени; в този случай, когато чакате обществен транспорт. Това е знак за вашите последователи, че сте излизали от къщата си по едно и също време всеки ден. Още по-лошо е, ако натрупвате снимки докато сте на почивка.   Какво можете да направите? За щастие, сега, когато вече знаете, можете да изключите тази опция. Трябва само да отидете в „Settings“ и да промените „Show Activity Status“ на “off”. И предупреждавайте и последователите си: тъй като сега това проследяване е включено по подразбиране, и мнозина без съмнение няма да разберат какво става още дълго време.   2. Като мярка за безопасност социалните сайтове като Instagram, Facebook и Twitter премахват EXIF ​​данните, когато публикувате съдържание. Тези метаданни може да включват устройството, което е използвано за заснемане на снимката, резолюцията и времето, през което е направена снимката. За щастие, няма начин тези EXIF ​​данни да бъдат извлечени след като веднъж са били изтрити. Това обаче не означава, че Instagram не знае къде се намирате. Което е доста притеснително, защото ако не внимавате може да сигнализирате на всички че сте далеч от дома си. Това е лудост. Вие рекламирате отсъствието си.   Какво можете да направите? Просто бъдете по-умни за това, което тагвате. Ако използвате приложението Instagram, уверете се, че то няма достъп до вашия GPS. На iPhones, отидете до Settings > Privacy > Location Services. На Android устройство, кликнете върху General > Settings > Location.   3. Докато проверявате настройките за местоположение, струва си да проверите кои приложения имат достъп до контактите ви. Повечето от тях правят това незлонамерено, само като средство за създаване на мрежа от приятели. Това е лесен начин да разберете кои приятели имат Instagram, например. Но по този начин позволявате на приложението да види всички хора, чиито данни имате. По подобен начин можете да свържете профила си в Instagram с Facebook, като позволите на двете приложения да споделят данни. Instagram признава, че споделя потребителска информация с компании, които са част от една и съща група или са регистрирани като филиали. Това може да бъде използвано за "предоставяне на персонализирано съдържание и информация на вас и на други хора, което може да включва онлайн реклами или други форми на маркетинг". Това намерение не е коварно, но трябва да се запитате дали искате личните ви данни да попадат в ръцете на друга компания.   Какво можете да направите? Опцията за достъп до вашия списък с контакти ускорява нещата, но тя не е от съществено значение. Приложението по подразбиране го прави, така че ще трябва да го деактивирате.   4. Как бихте реагирали ако знаехте, че социалните медии имат достъп до микрофона на вашия смартфон или таблет и слушат разговорите ви? Няма безусловни доказателства за това, но много потребители вече алармират, че дискусиите им се материализират в промоции. Това може да ви звучи доста смешно твърдение, но не чакайте да ви се случи на вас, за да станете по-предпазливи.   Важно е да се отбележи, че Facebook, компанията майка на Instagram, отрича, че това се случва на нейните платформи. От компанията заявяват, че блокират марките от рекламиране въз основа на данни, събрани чрез микрофона на устройствата. Нормално е обаче да се запитаме, защо нещо ще се забранява, ако вече не се е случвало, както и кой ще ни гарантира че пак няма да се случи.   Какво можете да направите? Вероятно сте дали достъп на приложенията до микрофона на устройството ви, когато сте ги инсталира. Ето какво може да направите на iPhone, отидете в Settings > Privacy > Microphone. А собствениците на Android устройства могат да получат по-подробна информация, като отидат на Settings > Apps, след това намерят Instagram и преминат към таба „Permissions“. От тук те имат и по-голям контрол.   Вижте 8 неща, които не е добре да правим в Instagram
Instagram
Как да изключите Instagram акаунта си от другите социални мрежи
Как да изключите Instagram акаунта си от другите социални мрежи
Aко използвате Instagram вероятно ви е направило впечатление, че акаунта ви в приложението е свързан към Facebook. Това не е изненадващо, тъй като компанията е собственик на популярното приложение. Разбира се не е необходимо всяка снимка и публикация, която ъплоуднете в Instagram да се появява автоматично в социалната мрежа.   Причината са разнообразни и например дадена публикация може да не е подходяща за всичките ви приятели във Facebook. Има лесен начин как да се справите със ситуацията и да прекратите връзката между Instagram профила и другите социални мрежи в интернет. В случая не става въпрос само за Facebook, а за всички платформи от този тип.     За щастие създателите на Instagram са се постарали да ни улеснят максимално в този процес. Изключването на Instagram профила от другите социални мрежи ще ви отнеме по-малко от минута. Ето и как да го направите:   1. Отворете своя профил, като въведете името и паролата в Instagram.  2. Кликнете върху иконата с трите хоризонтални точки в горния десен ъгъл. 3. Изберете от менюто раздела "Linked Accounts". Кликнете последователно върху името на социалната мрежа и "Unlink".   По този начин ще спрете автоматичното споделяне на постовете в Instagram в другите сайтове. Винаги можете да повторите тези стъпки, ако промените мнението си, Имайте предвид, че Facebook, Twitter, Тumblr и другите социални мрежи имат допълнителни менюто, които предоставят още повече възможности за синхронизиране на профилите ви.    Вижте какво разкриват снимките от Instagram за емоционалното ни състояние
Instagram
Вече можем да използваме GIF стикери в Instagram съобщенията
Вече можем да използваме GIF стикери в Instagram съобщенията
Instagram се радва на все по-голяма популярност и изминалата година бе една от най-успешните в историята на мобилното приложението. Последните нововъведения в Instagram включват активен статус на директните съобщения, както и ново меню за споделяне на файлове в Android. Сега ставаме свидетели на първия голям ъпдейт за 2018г., който включва една доста интересна функционалност: GIF стикери, които можем да добавяме към своите истории. Това бе една от най-желаните функции от потребителите.     Няма значение дали искате да добавите снимка или видео към своя пост, за да използвате новите GIF стикери, предаде AndroidPolice. След като кликнете върху иконата  за достъп до стикер менюто ще видите новата GIF опция, от която можете да избирате от разнообразната колекция на Giphy. В момента са на разположение стотици хиляди анимирани стикери, с които да персонализирате по уникален начин своите публикации в Instagram. Добре е да знаете, че функцията засега е достъпна само за смартфони с Android.   Ако все още не виждате секцията за GIF стикери на устройството си е необходимо сами да отворите Google Play и да изтеглите версия 29 на приложението. Създателите на Instagram вече работят над няколко нови функционалности, които допълнително да улеснят работата ни. Много скоро ще има как да изпращаме снимки и видео клипове с всякакъв размер, като това подобрение ще е част от следващата версия на приложението, която ще е достъпна до няколко седмици.   Вижте защо Instagram e новият Facebook в социалните мрежи
Instagram
Instagram тества нова функция за следване на хаштагове в профилите ни
Instagram тества нова функция за следване на хаштагове в профилите ни
Instagram официално потвърдиха, че много скоро всички потребители ще имат възможността да последват хаштагове в профилите си. Новата функция ще работи по същия начин, както добавяте приятели и любимите си знаменитости. По този начин Instagram се надяват да улеснят максимално процеса на откриване на атрактивно съдържание като клипове, снимки и други теми в профилите ни. Досега имаше два начина да си взаимодействаме с хаштагове.   Единият вариант е да кликнете върху публикация или да потърсите специфичен хаштаг в "Explore" секцията. За в бъдеще това ще става с натискане на бутон "Follow", съобщава TheVerge. Специални алгоритми ще ви препоръчват теми, които са популярни в Instagram или могат да ви харесат на базата на предишната ви активност. Новата фукция е сериозно подобрение, което ще накара хората да прекарват още повече време в една от най-големите социални платформи в интернет.   Въвете тема, която ви интересува и ще започнете да виждате най-актуалните хаштагове по темата. Информацията ще се генерира не само от хората, които следвате, но и от други потребители, които не познавате. След като откриете каквото ви трябва финализирайте процеса с Follow бутона и за в бъдеще ще получавате публикации свързани със съответния хаштаг. Функцията вече се разпространява и до дни ще е налична за всички смартфони с Аndroid и iOS.   Вижте защо Instagram е новият Facebook в социалните мрежи
Instagram
Kaкво е Instagram Superzoom и как работи
Kaкво е Instagram Superzoom и как работи
Популярното мобилно приложение за фотография вече предлага още един интересен инструмент, който се казва Superzoom. Всъщност под това име се крие изцяло нов камера формат. Самата функция позволява да запишете забавно видео и да добавите към него звукови ефекти. Superzoom може да се използва с кликване на икона разположена до Boomerang опцията в Instagram. За разлика от неговия ефект, който наподобява GIF файл новата функция предлага нещо доста по-нетрадиционно, предаде Pocket-Lint.   Superzoom прави кратко видео, като автоматично приближава даден обект на фона на драматична звук. Moжете да снимате себе си, домашния любимец или друг предмет, докато се забавлявате с новия формат. Ако искате да го изпробвате сами трябва да стартирате камера приложението на смартфона и да кликнете върху Superzoom икона до Boomerang и под бутона за запис на видео. Кликнете върху Superzoom, а след това някъде върху дисплея, за да приближете и заснемете кадъра с кръглия бутон в долната част.     Лесно можете да споделите Superzoom видеото с приятелите си в Instagram Direct или да го качите в своя профил. Навреме за Хелоуин ще бъдат представени и серия от фото филтри и стикери, с който да стреснете подобаващо любимите си хора. Новият ъпдейт на Instagram вече се разпространява за Android и iOS, което означава, че до дни ще е достъпен за всички потребители. Superzoom изглежда като поредния оригинален начин да използваме популярното приложение, за да се забавляваме с любимите си хора.     Вижте как да защитите личните си данни в Instagram
instagram
Какво е Instagram IGTV и как работи
Какво е Instagram IGTV и как работи
Instagram разработват ново мобилно приложение за смартфоните с Android, което се казва IGTV и ще е достъпно за потребителите до няколко седмици. Предстоящото заглавие ще позволи на създателите на видео клипове да ъплоудват вертикално форматирани клипове с продължителност до 60 минути в своите профили. За сравнение Instagram в момента позволява да качваме видео с дължина от максимум една минута. Ограничението в Instagram Stories е едва 15секунди.       По този начин IGTV ще се превърне в директен конкурент на най-популярната видео платформа в интернет, YouTube, съобщава AndroidAuthority. Новото приложение ще предложи още няколко интересни функции като например категориите "For You", "Following", "Popular" и "Continue Watching". Секциите ще осигуряват достъп до предварително селектирани видео клипове и ще улесняват откриването на съдържание от собствениците на смартфони с Android. Всеки автор ще има собствен канал в IGTV.     Другите потребители ще могат да кликнат и да разгледат колекцията ни от дълги видео материали, но също така да харесат, коментират или споделят клиповете. Предвидена е и опция да ги гледат в Instagram Direct. Всички клипове с по-голяма продължителност в IGTV ще могат да се гледат и в Instagram. Създателите на приложението също така се похвалиха, че потребителската база вече е надхвърлила 1 млрд. души, което е доста впечатляващо постижение. Скоро всички ще можем да изпробваме IGTV.   Oще от Digital: Instagram тестват нова функция за провеждане на видео разговори
Instagram
Вече ще можем да добавяме музика към публикациите в Instagram Stories
Вече ще можем да добавяме музика към публикациите в Instagram Stories
Instagram тестват няколко нови функции в мобилното приложение, сред които и възможността да добавяме музика към публикациите в  Stories. Допълнителни стикери ще ни позволят да търсим и добавяме желаните парчета към нещата, които качваме в профила си. Това е възможно благодарение на споразуменията, които Facebook сключи с най-големите лейбъли в индустрията. Сред тях са Sony, Warner Music и Universal, но също и множество независими издатели от Европа.   Една от идеите, над които се работи е опцията да добавим саундтрак към всеки клип, който споделяме с приятелите и последователите си. Предвидена е интеграция на популярни стрийминг за слушане на музика като SoundCloud и Spotify, информира TechCrunch. Предстоящата функционалност ще позволи на всеки от нас бързо да открива парчето, което търси с разнообразни филтри, които разделят съдържанието на артисти, албуми, жанрове, тематични плейлисти и др.     Навигацията в новата секция ще става от три раздела: General, Moods и Trending. Oчаква се музиката да може да се добави не само към клиповете, но и към снимките на потребителите. Всички тези подобрения се очаква да ни накарат да прекарваме повече време в работа с мобилното приложение. Акцентът върху музикалното съдържание е сигурна гаранция, че Instagram ще се опита да отвлече вниманието ни от услуги като Snapchat и Musically, които продължават да се радват на голяма популярност.   Още от Digital: Пет трика да направите снимките си в Instagram по-атрактивни
Instagram
Kак да активираме скритите филтри в Instagram профилите
Kак да активираме скритите филтри в Instagram профилите
Ако често използвате Instagram вероятно обожавате да се забавлявате като променяте снимките си с разнообразните филтри на приложението. Необходими са секунди, за да подредите ефектите така, че най-харесваните от тях да са максимално удобни за добавяне към новите ви кадри. Moжете да скривате филтри, които не използвате в раздела "Hidden", което ще ги прeмахне от интерфейса на Instagram.    За да го направите трябва да използвате вградения инструмент за управление на филтрите. Има и още по-бърз начин да активирате скритите филтри, който ще ви спести допълнително време. В случая трябва да маркирате и поставите съответните ефекти всеки път, когато ъплоуднете нова снимка или видео в акаунта си от смартфона. Ето какви стъпки да следвате, за да го направите, предаде ThisIsInsider:   1. Oтворете своя акаунт и създайте нов пост.      2. Кликнете върху иконата със символа "+" в долната част на екрана. 3. Изберете клипа или снимката, която искате и потвърдете с Next бутона в горния десен ъгъл.   4. Скролнете между всички налични филтри (40 на брой) и изберете "Мanage".   5.  Продължавайте да скролвате, докато не видите "Hidden" филтрите в профила ви. 6. Разполагате с опцията не само да маркирате филтрите, които искате, поставяйки отметка до името им, но също да ги плъзгате на позицията, която желаете в списъка.  7. Кликвате и задържате последователно, придвижвайки определен филтър, за да го качите на по-горна позиция.     Вижте какво разкриват снимките от Instagram за емоционалното ни състояние 
Instagram
8 неща, които не е добре да правим в Instagram
8 неща, които не е добре да правим в Instagram
Заради безбройните си функции, Instagram може да се похвали с един милиард потребители. Приложението се превърна в предпочитан фаворит за фотографи, художници и пътешественици, които обичат да споделят работата си. Това е и място, където милиони хора се стремят да намерят творческо вдъхновение.   Ако се възползвате от съветите на make use of ще успеете да си осигури голяма аудитория в Instagram, която няма търпение да види следващата ви публикация.    1. Не е нужно да качвате снимка само за да имате нещо ново Вашите снимки трябва да предизвикват емоции и да показват на хората нещо ново, което е малко вероятно да се намери другаде. Така, че бъдете по-конкретни при избора си на снимки, които да качите в Instagram.   2. Не изневерявайте на стила си Ако използвате Instagram, за да споделяте снимки с приятели, публикувайте каквото ви харесва. Но ако публикувате с единствената цел света да ви забележи, ще имате нужда от обща тема или стил, така че хората да знаят какво да очакват. Роел ван Уанрой, например, прави изключително зашеметяващи снимки на изоставени сгради, а Марк Брук обикновено прави снимки на комиксите си. Популярните емисии като тези имат своя собствена естетика.   3. Не забравяйте надписите Не е тайна, че публикациите с надписи привличат по-голяма ангажираност от тези, които нямат. Трябва само да добавите малко текст – може да зададете въпрос, да споделите история или да включите покана за действие. Но каквото и да правите, не оставяйте снимките си без надпис.   4. Не игнорирайте хаштаговете Разбира се, че трябва да използвате хаштагове. Използвайте обаче само подходящи такива, за да не направите лошо впечатление. Те трябва да са такива които вашата аудитория би „държала под око“. За това колко трябва да са на брой няма конкретни правила. Според някои пет хаштага е добре, но според други и 20 да сложите няма да си навредите, стига те да са подходящи.   5. Не игнорирайте вашите последователи Ако получавате коментари за публикациите си в Instagram, не ги пренебрегвайте! Хората трябва да се чувстват комфортно когато си взаимодействат с вас, така се получават истински фенове. Тъй като профилът ви ще става все по-популярен, хората могат да се свържат с вас със заявки за съвместна работа или интервю, а техните въпроси биха могли да стимулират творчеството ви.   6. Бъдете последователни Твърде много потребители на Instagram засипват своите последователи с един тон постове наведнъж, а след това не се показват седмици. Тази стратегия може да е по-удобна за вас, но изключително много дразни вашите последователи. Качвайте една или две публикации на ден, така че вашите последователи да имат шанса да се запознаят с вас и вашия стил. Най-удобният начин да направите това е като планирате предварително своите публикации в Instagram. Може да направите това с Buffer.   7. Не следвайте хора, от които не сте заинтересовани Много погрешно схващане е, че най-добрия начин да станете популярни в Instagram е като следвате много хора, защото се надявате и те да ви последват. Тази стратегия работи до известна степен, но отнема много време и е напълно неразумна. Търсете креативни, фантастични профили и следвайте само тези, които харесвате. Игнорирайте онези, от които нямате нужда. Фокусирайте се върху това да създадете профил, който си заслужава да се следва и го свържете с другите си социални профили или уебсайт.   8. Не игнорирайте анализите Ако профилът ви в Instagram е бизнес профил (за тази цел трябва да свържете профила си с Facebook страница), имате достъп до някои основни, но полезни анализи. Следенето им ще ви помогне да изберете правилната стратегия за привличане на последователи.   Вижте 5 трика да направите снимки си в Instagram по-атрактивни
Instagram
Instagram тестват нова функция за провеждане на видео разговори
Instagram тестват нова функция за провеждане на видео разговори
Instagram добавиха редица нови функционалности в популярното приложение през последните месеци. Потребителите много скоро ще могат да използват още едно интересно подобрение в профилите си, а именно видео разговори. Разработчиците на Instagram вече тестват подобен инструмент в Direct Message секцията, който все още се намира в бета версия. Данните са на блога WABetaInfo, който има солидна репутация в разкриването на предстоящи функции на приложението, предаде TechRadar.   За да стартирате видео разговор е необходимо събеседника ви да е отворил чат прозореца и да приеме изпратената от вас покана. В горната част на Direct Message страницата ще бъде добавена икона, от която да управлявате и настройвате видео разговора. Мобилното приложение вече предлага опция за стрийминг на живо и разполага с всички ресурси, за да интегрира видео обаждания. По този начин Instagram ще ни накарат да прекарваме още повече време в профилите си.   Включването на такива подобрения ще превърнат Instagram в още по-атрактивна комуникационна платформа за собствениците на смартфони. Oпцията за видео разговори е гаранция. че ще отделяме повече време за общуване в Instagram, отколкото да скролваме между другото съдържание в профилите ни. Вече се провеждат тестове с тази функционалност и вероятно до няколко седмици ще е налична за потребителите. Със сигурност това ще направи Instagram още по-популярно приложение.   Вижте какво разкриват снимките от Instagram за емоционалното ни състояние
Instagram
Как да открием и споделим най-добрите ни снимки в Instagram за 2017г.
Как да открием и споделим най-добрите ни снимки в Instagram за 2017г.
Изминалата година бе една от най-успешните за Instagram досега, тъй като приложението разшири значително своята потребителска база. Забелязва се и тенденцията да прекарвамe повече време в профилите си, което също допринася за успеха на Instagram. Вероятно ви е направило впечатление как приятелите ви споделят селекция от най-добрите си снимки за годината, подредени в решетка с три изображения на три реда.    Това не е случайност, а специална функция на Instagram, която иска да ни припомни най-вълнуващите мигове, които сме споделили в профилите си от началото на 2017г. досега. Добрата новина е, че има много лесно как да го направите и също да видите и споделите селекцията от най-добрите ви Instagram снимки качени от смартфона в профила ви.. Ето и какви стъпки трябва да следвате, според MakeUseOf:   1. Oтворете уеб сайта 2017BestNine като кликнете на този линк.  2. Въведете своето потребителско име в празното поле и потвърдете с кликването на "Get" бутона. 3. Изчакайте страницата да генерира колекция от 9-те ви най-популярни снимки за 2017г. 4. Ще видите и информация за това колко пъти са харесани изображенията ви. 5. В долната част ще видите опцията "Photo only version". 6. Кликнете с десния бутон върху този бутон и изберете "Save Image As"     След като го направите можете да запазите колекцията на смартфона или да я изпратите, чрез имейл. Използването на хаштага "#2017bestnine" ще я сподели в Instagram. Най-добрият вариант е да ъплоуднете файла в облачна услуга, за да може да го използвате винаги, когато искате. Горепосочният хаштаг ще ви покаже и най-добрите снимки на приятелите ви в популярното приложение.   Вижте защо Instagram e новият Facebook в социалните мрежи
Instagram
Instagram също ще въведе използването на хаштагове в профилите ни
Instagram също ще въведе използването на хаштагове в профилите ни
Instagram провеждат тестове с една много интересна функционалност, която скоро ще е достъпна за всички. Популярното мобилно приложение обмисля да включи интеграция на хаштагове към профилите ни. В момента ограничен брой хора имат възможността да използват и следват подобни публикации. Идеята е, че те така ще можем по-лесно и бързо да откриваме съдържанието, което харесваме, предаде DigitalTrends.    Oсновното предимство от новата функция е, че ще разполагаме с по-голям контрол над съдържанието, което харесваме. Това важи с пълна сила за случаите, в които търсим специфичнa тема в Instagram. Включването на поддръжка за хаштагове е закономерната еволюция на Instagram, която ще улесни комуникацията ни с хората, които следваме в акаунтите си. Много е вероятно още до няколко седмици да можем да използваме новата система за хаштагове.   Не бива да забравяме и факта, че таква функция би накарала да прекарваме много повече време в акаунтите си. Instagram е най-популярното приложение за мобилна фотография и подобни ъпгрейди ще го превърнат в още по-популярен избор за потребителите. Въпрос на време е всеки от нас да може сам да тества как работят хаштаговете в приложението. Предстои да видим какви други подобрения ни очакват от следващата версия на Instagram.   Вижте защо Instagram е новият Facebook в социалните мрежи
Instagram
Как работи новата функция  Go Live в Instagram
Как работи новата функция Go Live в Instagram
Instagram вече позволява да излъчване видео в реално време и тази функция се радва на голяма популярност сред потребителите. Новата версия на мобилното приложение предлага и възможност да поканите приятел, който да се присъедини към вашия стрийм. След като го направите екрана ще се раздели на две и така ще ви позволи да си комуникирате с любимите хора по изцяло различен начин в Instagram. Самата функция се казва "Go Live With A Friend" и в кратки срокове ще е налична за Android и iOS, информира AndroidPolice.     За да се възползвате от тази възможност е нужно да кликнете върху икона с формата на две малки емотикони в долния край на Instagram, когато стартирате излъчване на живо. Допълнителен прозорец ще ви подкани да изберете човека, който да поканите към стрийма с бутона "Add", като вашия приятел ще може или да се съгласи или да откаже предложението. Ако се присъединят дисплея на смартфона се разделя на две, като събеседника ви ще се покаже точно под вас. Instagram се надяват функцията да ни накара да прекарваме повече време в профилите си.   Добре да знаете, че във всеки един момент можете да махнете даден човек от стрийма и да го замените с друг. Instagram Go Live With A Friend позволява да споделяте излъчването на живо с последователите ви или да го изтриeте веднага след като свърши. Приложението ще ви информира, когато даден човек се присъедини към стрийма с икона изобразяваща два кръга един върху друг в Stories лентата в горната част. Новият ъпдейт е достъпен в Instagram 20 версията на приложението, която вече се разпространява в Google Play и App Store.     Вижте девет нови функции в Instagram, които може би не знаете