Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
216 резултата за instagram
Instagram
Instagram ще ни подканва да си вземем почивка от приложението
Instagram ще ни подканва да си вземем почивка от приложението
Facebook и Instagram се превърнаха в една от най-обсъжданите теми в индустрията през последните дни. Причината бе продължителния срив, който остави милиони потребители без достъп до своите акаунти. Компанията възстанови нормалната работа на сървърите си след часове, но това доведе до доста критики и бе свързано големи финансови щети. Успоредно с това Facebook предизвикаха обществен недоволство, заради изслушване на бивша служителка, която разкри интересни детайли за работната етика пред Конгреса. Основното заключение от разказа е, че компанията толерира печалбата пред сигурността на своите потребители. На пръв поглед това не е изненадващо, но Facebook категорично отрече подобни твърдения. Вицепрезидентът на глобалните въпроси, Ник Клег сподели, че ще бъдат въведени нови мерки, с които ще се предотвратява достъпа на тийнейджърите до неподходящо съдържание. Instagram е първото приложение, което ще предложи тази функционалност, но няма да е изненадващо след това да бъде интегрирана към Messenger, WhatsApp и Facebook.     Kонцепцията предвижда алгоритмите да следят какви публикации виждат представителите на най-младата аудитория, като ограничават неподходящите постове. Instagram също така ще подканя потребителите да си вземат почивка, ако прекарват твърде много време в своя акаунт. Все още не знаем кога да очаква е интеграцията на новите инструменти, но компанията е сериозно ангажирана да подобри настоящата система, съобщава TheVerge. Докато се работи над тези подобрения ще бъдат забавени плановете за представяне на Instagram Kids. На този етап приоритет е да се гарантира, че тийнейджърите виждат единствено публикации, които са подходящи за тяхната възраст. Така компанията ще опита да се противопостави на обвиненията, че Instagram е "токсична" среда за младите потребители.   Още от Digital: Какво е бъдещето на лайковете във Facebook и Instagram и как лесно да направим публикация с милион харесвания (Видео)
социални мрежи
Защо и до кога не работят Facebook, Instagram, Messenger и WhatsApp
Защо и до кога не работят Facebook, Instagram, Messenger и WhatsApp
Възможно е и първо да сте забелязали, че съобщенията ви в Messenger и WhatsApp не се изпращат. Като излизат под формата на “изчакващи”. Не, проблемът не е в интернет доставчика ви. Не превключвайте смартфоните си и от Wi-Fi на мобилни данни. Проблема няма да изчезне. Приложението Messenger е пряко свързано с Facebook и респективно, то също не работи. Идентичен проблем има и с WhatsApp, който също е собственост на Facebook.  
Facebook
Facebook ще позволи да създаваме групови чатове между Instagram и Messenger
Facebook ще позволи да създаваме групови чатове между Instagram и Messenger
Facebook продължават да работят над интеграцията на своите популярни приложения за комуникация. Идеята за сливането на Messenger, WhatsApp и Instagram не е нова, но е свързана със сериозни технологични затруднения. Въпреки това компанията постепенно добавя различни елементи, които да ускорят създаването на най-голямата платформа за комуникация.  Сега разбираме за следващата стъпка за постигането на голямата цел, тъй като Facebook ще позволят да стартираме групови чатове между Меssenger и Instagram. Потребителите ще имат достъп до стандартните опции за персонализация на чатовете с фоново изображения, визуални ефекти и уникални емотикони. Тази функция доразвива предходен ъпдейт, който позволи да се изпращат съобщения между двете приложения. За да използвате опцията за групови чатове на Instagram и Messenger ще трябва да я активирате от менюто. 70% от потребителите вече са актуализирали към новите възможности на Facebook Messenger.     Другата новост е опцията за създаване на общи анкети в директните съобщения на Instagram и груповите чатове в Messenger. По този начин компанията се надява да улесни комуникацията с приятелите и най-важните хора. Вече ще виждаме индикатори кога някой друг потребители въвежда текст в груповите чатове, съобщава TheVerge. Превдидени са множество възможности за контрол кои потребителите да виждат Chat Lists или попадат в Message Request папката. Aбсолютно по същия начин може да спрете даден акаунт да пише или да се обажда до вашия профил. Facebook Messenger предлага и нови теми за персонализирате на чат стаите, които ще гарантират допълнително забавление.   Още от Digital: Защо Facebook и Instagram спряха да показват превю на линковете в Европа
Instagram
Instagram ще конкурират TikTok с нова функция за откриване на видео и снимки
Instagram ще конкурират TikTok с нова функция за откриване на видео и снимки
Instagram е водещо приложение за мобилна фотография, което взаимства все повече елементи от социалните мрежи. Разработчиците са фокусирали своите усилия към подобряване на възможностите на търсене в профилите ни. Така например вече се експериментира с нова функция за показване на снимки и видео като резултати във вградената търсачка на Instagram. По този начин освен традиционните профили на други потребители, места и хаштагове алгоритмите на приложението ще ни препоръчват и мултимедия. Oт Instagram са уверени, че това ще улесни откриването на съдържание и ще ги превърне в още по-сериозен конкурент на TikTok. Промените ще възпроизвеждат редове от снимки и видео, което е релевантно на заявките за търсене. Работи се над осигуряване на поддръжка за по-голям брой езици в търсачката. В момента приложението предоставя резултатите в следните категории: Тоp, Accounts, Audio, Tags и Places. За в бъдеще ще виждаме изображения и клипове показани на целия екран в Top раздела, информира TheVerge.     Следващият ъпдейт на мобилното приложение ще предложи опция да използваме повече ключови думи за извършваните търсения. За целта вече е увеличен броя на специалистите, които работят в този екип на Instagram. Колкото по-прецизна е търсачката в Instagram, толкова по-активни ще бъдат потребителите в разглеждането на съдържание в своите профили. Все още не знаем кога всички потребителите ще имат достъп до актуализацията. В заключение ще отбележим, че подобренията в търсенето са вдъхновени от сходни възможности, които предлага TikTok. Оптимизацията на търсачката за повече езици вероятно ще изисква повече време.   Още от Digital: 20 доказани начина да увеличим последователите си в Instagram
Instagram
Функцията Security Checkup ще подобрява сигурността на профилите в Instagram
Функцията Security Checkup ще подобрява сигурността на профилите в Instagram
Instagram непрестанно търсят ефективни инструменти, с които да редуцират разпространението на неподходящо съдържание в профилите. Тази задача е силно затруднена от внушителния брой потребители, които активно използват мобилното приложение. Филтрите на Instagram стават по-добри с всеки изминал месец. Сигурността на личните данни също е водещ приоритет за Instagram. Разработчиците са готови с нова функция, която се казва Security Checkup. Както името подсказва новата опция ще добави още едно ниво на сигурност към потребителските акаунти в Instagram. В случай на предполагаме хакерска ата ка ще получавате полезни съвети как да защитите своя профил. Security Checkup ще включва проверка на логин активността, преглед на информация за профила, потвърждаване на акаунтите, които споделят информация за вход. Актуализирането на информация за контакт като телефонен номер и имейл също е част от процеса на възстановяване на акаунта в случай на необичайна активност и евентуална заплаха от хакери.     Следващият път, когато се логнете ще видите нотификация, която ще ви съобщи ако има предпоставки за компрометиране на данните във вашия профил. Можете да направите проверката на акаунта директно от началния екран на Instagram. Компанията също така препоръчва още няколко неща, които да направите, за да сте максимално защитени. Подходящо решение е да активирате двуфакторната автентикация, което е важен елемент от сигурността на всеки акаунт. Забелязва се увеличение на измамите с разпространение на директни съобщения. Имайте предвид, че Instagram никога няма да се свържат с вас по този начин. Новата функция Safety Checkup обещава да подобри защитата на профилите ни, което е все по-голям проблем в интернет.   Още от Digital: Какво е бъдещето на лайковете във Facebook и Instagram и как лесно да направим публикация с милион харесвания (Видео)
Instagram Stories
Instagram вече може да превежда автоматично текст в Stories
Instagram вече може да превежда автоматично текст в Stories
Потребителите прекарват все повече време в своите профили в Instagram. Тези процеси се задълбочиха допълнително от началото на пандемията. Компанията използва официалния си блог, за да разкрие детайли за нова любопитна функционалност, която скоро ще е достъпна за всички профили. Instagram вече позволяват автоматично да се превежда текст от Instagram Stories на повече от 90 различни езика. На този етап функцията не може да се приложи за аудио, но е възможно подобна интеграция да стане факт в следващите месеци.       Използването на новия инструмент за превод изисква едно кликване на бутонa "See Translate".След като изберете символа съдържанието на историята ще се преведе автоматично по подобие на Facebook. По този начин ще може да разбирате какво съдържат другите Instagram Stories, дори ако са налични на чужди езици. Самите преводи се извършват от алготирми с изкуствен интелект.   Още от Digital: Вече може да споделяте линкове в Instagram Stories без да имате 10 хил. последователи  
Instagram
Instagram скоро ще позволят да качваме постове от компютрите
Instagram скоро ще позволят да качваме постове от компютрите
Instagram продължава да бъде едно от най-популярните приложения за смартфони. Основен приоритет в разработката винаги са били мобилните устройства. Именно това е причината да не е възможно да ъплоудвате публикации в своите профили от десктопите. Социалната изолaция предизвикана от пандемията доведе до сериозни промени в обществения живот. Много хора започнаха да работят и да учат от домовете си, което закономерно доведе до впечатляващ ръст в трафика на определени софтуерни решения. Instagram също не е изключение от казаното дотук. Официален говорител на Facebook, които притежават приложението потвърждава, че се забелязва увеличение на хората, които се логват от компютрите. Това не е изненадващо, тъй като по-големите екрани на мониторите са по-подходящи за разглеждане на съдържание в мобилното приложение. Вече са стартирали тестове с нова функционалност, която ще допадне на много потребители, особено на най-активните профили в Instagram.     Компанията провежда експерименти с ограничен брой потребители, които имат възможността да създават постове и да ги публикуват онлайн от компютъра. Това може да стане от предпочитания уеб браузър, съобщава TechCrunch. Ако всичко върви по план в следващите месеци повече хора ще имат достъп до функцията. Припомняме ви, че първата версия на Instagram бе представена още през 2010г. Досега компанията винаги се е противопоставяла активно на възможността да представят уеб версия на своя продукт. Вместо това акцента е върху мобилните приложения, тъй като повечето потребители използват смартфони за правене на снимки и видео. Ситуацията сега е доста по-различна и по всичко личи, че скоро ще можем да ъплоудваме публикации в Instagram от десктопите.   Oще от Digital: Как да скривате харесванията в Instagram и Facebook
Facebook
Facebook иска да превърне Instagram в по-сериозен конкурент на TikTok
Facebook иска да превърне Instagram в по-сериозен конкурент на TikTok
Собствениците на смартфони използват все по-голям брой приложения в своето ежедневие. Това има позволява да бъдат по-креативми, да се забавлявате в движение и да имат постоянен достъп до най-важната информация. Facebook и Twitter доминират социалните мрежи, YouTube и Netflix са водещ избор за стрийминг, докато Instagram е водещ избор за споделяне на снимки. TikTok се превърна в световен феномен и продължава да подобрява рекордите за приходи и инсталации от водещите мобилни платформи. Внушителната популярност на заглавието в световен мащаб накара много други компании да възприемат допълнителни дейстивя, за да бъдат конкурентни на TikTok. Приложението става все по-популярно и стимулира Instagram да представят своя алтернатива с името Instagram Reels. Основен приоритет в разработката на Instagram ще бъде интеграцията на функции, които вече се предлагат от TikTok. Информацията бе потвърдена от шефът на Instagram Адам Мосери, който разкри повече детайли за плановете на компанията.     Най-съществената промяна, която могат да очакват потребителите на Instagram е свързана с възпроизвеждането на видео клипове във Full Screen екран. Съдържанието ще бъде препоръчвано от алгоритмите на приложението, съобразно активността на всеки акаунт, информира CNBC. Адам Мосери допълни още, че предстоят интензивни тестове, които да покажат как най-добре може да се интегрира видео съдържанието към интерфейса на мобилното приложение. Новата функция за Full Screen видео също така ще може да използва клипове качени от хора, които не следвате в Instagram. Шефът на Instagram ще опита да превърне приложението в по-популярна платформа, която може да отнеме аудитория от TikTоk и дори YouTube, където приходите са още по-сериозни. Данните на анализаторите показват, че TikTok увеличава със 74% своите приходи през първата половина на 2021г., които достигат до $930 млн.   Още от Digital: Шефът на Instagram потвърди, че TIkTok е най-големият конкурент в историята на приложението  
Instagram
Вече ще знаем предварително ако има проблеми с Instagram
Вече ще знаем предварително ако има проблеми с Instagram
Социалните мрежи оказват все по-сериозно влияние на живота на потребителите, което често е причина да прекарваме дълго време в своите профили. Facebook е най-добрият пример, но същото може да се каже за други приложения като Instagram, Twitter и TikTok. Анализаторите също предупреждават да внимаваме колко дълго всеки ден сърфираме в своите акаунти. Само преди броени дни станахме свидетели на неочакван срив, който блокира достъпа до Facebook и Instagram в продължение на шест часа. Ситуацията предизвика внушителни финансови загуби за компанията и хаос сред потребителите по цял свят. Онлайн тракерите регистрираха впечатляващ ръст в трафика към конкурентни платформи като Twitter, Signal и др. Този проблем вече е ускорил работата над нова функция в Instagram, която ще информира потребителите за наличието на технически затруднения. Ако се стигне до претоварване на сървърите и други проблеми със системата ще виждате нотификация в своя профил.     Интеграцията на новата функция ще предотвратява объркването сред потребителите, ако възникне бъдещ проблем с работата на Instagram. Тестовете се провеждат с малък брой профили, които виждат нотификации в Activity Feed, които съобщават за потенциални затруднения. Едно от съобщенията съдържа текста "Don't Worry, It's not you, it's us", съобщава Engadget. По този начин потребителите веднага ще разберат, че проблема не е предизвикан от техните устройства и се дължи на неизправност в сървърите на компанията. Допълнително ще научим кога може да очаквамe функцията във всички акаунти. Действията на Facebook в тази насока не са изненадващи, тъй като притежават три от най-големите приложения за комуникация: Messenger, WhatsApp и Instagram.   Още от Digital: Instagram ще конкурират TikTok с нова функция за откриване на видео и снимки
търсачки
Google ще показват видео резултати от Instagram и TikTok в търсачката
Google ще показват видео резултати от Instagram и TikTok в търсачката
Tърсенето на съдържание в интернет с Google обикновено изисква няколко секунди. Алгоритмите на компанията се грижат всички заявки да бъдат обработени максимално бързо. Google Search е най-добрата търсачка в интернет, но това не значи, че няма как допълнително да бъдат подобрени възможностите й. Компанията вече е стартирала разговори с Facebook и ByteDance относно възможността да показват на по-високо място в търсенето съдържание от популярните им приложения. Идеята е да се осигури интеграция на видео материали от Instagram и TikTok директно в търсачката. По този начин ще се увеличи допълнително трафика на Google, но също ще се увеличи гледаемостта на клиповете. Финалното решение все още не е взето, но най-вероятно това ще се случи скоро, информира AndroidHeadlines. Oткриването на съдържание от приложенията по ключови думи, директно от Google Search определено ще допадне на най-активните потребители на Instagram и TikTok.     Създателите на видео ще могат да достигнат до много по-голяма аудитория, ако Google въведат тази промяна. Тестовете с функцията са започнали преди месеци, като целта е да улесни още по-вече намирането на атрактивно съдържание в Instagram и TikTok. Алгоритмите на Google Search ще индексират огромната колекция от видео в приложенията и ще направят клиповете по-достъпни за потребителите. Първоначално можем да очакваме интеграцията в мобилната версия на Google. Десктоп версията на търсачката ще започне на показва видео от Instagram и TikTok на по-късен етап. Това не е случайно, тъй като повече потребителите използват смартфоните си за достъп до любимото съдържание в приложенията.   Още от Digital: 8 полезни неща, които може да правите в приложенията на Google  
Instagram
Instagram заместват Swiping функцията със стикери в приложението
Instagram заместват Swiping функцията със стикери в приложението
Instagram планират да преустановят поддръжката за една от най-популярните функционалности в приложението. Компанията  възнамерява да спре Swipe-Up жестовата команда за отваряне на линкове. Вместо това потребителите ще могат да използват стикери. Според Instagram това решение ще "рационализира" създаването на истории и ще осигури по-голям "творчески контрол". Собствениците на акаунтите ще могат да форматират начина, по който изглеждат стикерите, а не да плъзгат пръста нагоре, за да отварят линкове. Реалните тестове са започнали още през юни, като обратната връзка с потребителите изглежда е добра и скоро Swipe-Up командата няма да е достъпна в Instagram. Припомняме ви, че това е премиум функционалност, която бе предлагана предимно на инфлуенсъри с повече от 10 хил. последователи или големи рекламодатели. Това е поредната стъпка от амбициозната стратегия на Instagram да диверсифицират своите функционалности, съобщава WioNews.     Промените ще са активни в следващите няколко дни и ще позволят на потребителите да насочват своята аудитория към външни уеб сайтове със стикери за линкове, които предлагат допълнителни опции за персонализация на бизнеса. Това ще предостави още повече възможности за взаимодействие и детайли за рекламираните продукти и съдържание в приложението. Досега нямаше как да се реагира или да се отговори на публикация, но това ще се промени с новите стикери за линкове. Instagram Shop секцията в мобилното приложение се очаква да предизвика още по-голям трафик с премахването на Swipe-Up функционалността. Брандовете, които използват Instagram за рекламиране на своите продукти ще могат по-ефективно да ангажират своята аудитория след промените.     Още от Digital: 20 доказани начина да увеличим последователите си в Instagram
Instagram
Измамници предлагат услуга за блокиране на всеки профил в Instagram срещу $60
Измамници предлагат услуга за блокиране на всеки профил в Instagram срещу $60
Instagram е водещо приложение за фотография и предпочитана виртуална дестинация за инфлуенсърите. Най-популярните профили генерират все по-сериозни приходи на своите собственици. В същото време алгоритмите на Instagram опитват успешно да се противопоставят на разпространението на неподходщо съдържание между акаунтите в Instagram. Oт Vice ни съобщават за нова кампания, която промотира услуга за банване на профили в приложението. Измамници злоупотребяват със защитата на Instagram насочена срещу блокиране на обидни публикации, за да спират достъпа на профили срещу заплащане. Някои потребители дори виждат банери, които рекламират въпросната услуга, Съобщенията предлагат опция да наложите забрана на всеки профил, като още по-интересното е, че след това същите хора се свързват със сосбтвениците на блокираните акаунти. По тои начин им отправявт оферта да отключат акаунта им, което отново става, чрез заплащане на съответна сума.     Цената, която таксува една от най-активните услуги с тази цел е $60 на блокиран профил. Създателите на платформата твърдят, че генерират петцифрени суми месечно от тази интересна дейност. Комуникацията с потребителите обикновено става в сигурни приложения като Telegram и Signal. Алтернативни предложения в хакерски форуми предлагат същата услуга на цена от €5-30, в зависимост от броя на последователите на всеки профил. Възможно е да се спрат акаунтите на хора с не повече от 5000 последователи, но въпреки затрудненията може да се постигне сходен ефект и с профилите, които имат до 99 хил. последователи. Aнализаторите очакват този бизнес да става все по-доходоносен в следващите месеци.   Още от Digital: Какво е бъдещето на лайковете във Facebook и Instagram и как лесно да направим публикация с милион харесвания (Видео)
Instagram Reels
Instagram Reels вече поддържа видео клипове до 1 минута
Instagram Reels вече поддържа видео клипове до 1 минута
Instagram e приложение, което продължава да търси ефективни начини, с които да конкурира успешно TikTok. Най-сериозното средство е Instagram Reels, което също представлява платформа за ъплоуд на кратки видео клипове. Компанията разчита на огромната аудитория, която използва Instagram да се насочи към новото приложение. Първоначалният лимит за качване на видео клипове в Instagram Reels е 30 секунди, но това не е достатъчно за някои автори на съдържание. Нов ъпдейт ще удвои тази стойност и ще позволи ъплоудването на 60-секундни клипове в приложението. Данните бяха потвърдени в официалния Twitter акаунт на Instagram Reels. Разпространението на актуализацията вече е започнало и се очаква в кратки срокове да обхване всички потребители в световен мащаб. Удвояването на лимита за видео в Instagram Reels ще позволи на приложениета да е по-атрактивна алтернатива на TikTok и конкурентните платформи за кратки видео клипове.     Актуализацията включва още една важна функционалност, а именно поддръжка за т.нар. "Caption Sticker", който позволява да гледате съдържание без да включвате аудио. Това е подходящо решение, когато около вас е шумно или за потребителите със слухови проблеми. Включването на "Caption Sticker" ще конвертира аудиото в текст, което ще позволи да разбирате какво се случва дори и без звук. На този етап функцията работи единствено с английски, но се очаква броя от съвместимите езици да бъде обявен допълнително, съобщава TechCrunch. Потребителите вероятно ще останат доволни от 60-секундни лимит за видео в Instagram Reels, което ще позволи на много хора да бъдат още по-креативни.   Още от Digital: Instagram представиха конкурент на TikTok Duet с името Remix on Reels
Instagram Stories
Вече може да споделяте линкове в Instagram Stories без да имате 10 хил. последователи
Вече може да споделяте линкове в Instagram Stories без да имате 10 хил. последователи
Instagram винаги са налагали ограничения на потребителите, които искат да споделят линкове в приложението. Така например трябва да имате повече от 10 хил. последователи в своя акаунт, за да качвате URL адреси към историите в Instagram. Много хора смятат, този лимит са странен и биха искали да има как да преодолеят ограничението. Компанията изглежда е обърнала внимание на молбите на своите потребители и експериментират с нова функционалност. Благодарение на нея ще може да качвате линкове, които ще се отварят не с плъзгане на пръста, а с кликване върху тях. За да го направите няма да се налага да ви следват повече от 10 хил. потребители. Вече са започнали тестове с ограничен брой профили на мобилното приложение. Решението е т.нар. "Link Sticker", с който може лесно да се добавят линкове към историите в Instagram, които се зареждат с едно кликване върху хипер връзката, съобщава GizChina.     Компанията ще следи внимателно какви линкове се публикуват с оглед идеята да не се разпространява неподходящо съдържание в акаунтите. На този етап тестовете ще продължат с малка група от потребители и ще са лимитирани само до Instagram Stories. Колкото по-лесно можем да споделяме линкове, толкова по-активна ще е комуникацията с другите хора в Instagram. Стикерите са важна част от изживяването, което предлага приложението и неслучайно ще бъдат използвани като метод за изпращане на повече линкове между акаунтите. Няма планове тази функционалност да бъде интегрирана към основния фийд или други елементи от Instagram. Подобрената система за споделяне на линкове ще стимулира да качваме повече съдържание и да общуваме по-активно в приложението.   Още от Digital: 20 доказани начина да увеличим последователите си в Instagram
технологични новини
5 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
5 технологични новини, които ще научите днес (Видео)
Собствениците на смартфони използват все по-голям брой приложения в своето ежедневие. Това има позволява да бъдат по-креативни, да се забавляват в движение и да имат постоянен достъп до най-важната информация.
Instagram
Как да скривате харесванията в Instagram и Facebook
Как да скривате харесванията в Instagram и Facebook
Instagram е неизменна част от екосистемата с приложения, която предлага на потребителите. Амбицията на Facebook е да слее Messenger, WhatsApp и Instagram в най-голямата платформа за комуникация. Интеграцията крие сериозни технически предизвикателства, но ще продължи да е неизменна част от стратегията на компанията. От месеци се провеждат и тестове с опция, която позволява да скриваме харесванията в Instagram и Facebook. Експериментите бяха лиминитирани до малък брой хора, но вече е възможно да се тества от всички акаунти. Функцията позволява да премахвате информация за "Like"-овете на своите публикации, но също да предотвратите да се показват във вашия Timeline. Компанията твърди, че потребителите са разделени в мнението си за скриване на харесванията. Това е причината функцията да може лесно да се активира и спира от менюто на приложениеята. По този начин ще имате пълен контрол над вашия профил и начина, по който се показват постовете в Instagram и Facebook.     В кратки срокове всички профили ще могат да изпробват новият инструмет. За новите публикации, които ъплоудвате трябва да изберете "Hide Like and Video Counts on This Post" в Advanced Settings, след като сте избрали снимка или видео. Когато публикувате мултимедията няма да се показват данни за броя харесвания, които генерират. Ако искате да приложите функцията на съдържание, което вече сте качили трябва да кликнете върху "..." бутона. От допълнителният прозорец изберете новата опция "Hide Like Count". В случай, че искате да премахнете информацията от Timeline секцията на акаунта трябва да отворите Settings и да изберете Privacy > Posts. След като получите актуализацията вече ще виждате "Hide Like and View Counts" опция в менюто. Остава да преместите слайдера в желаната позиция. Важно е да уточним, че новата настройка не оказва влияние на Instagram Reels.   Oще от Digital: Какво е бъдещето на лайковете във Facebook и Instagram и как лесно да направим публикация с милион харесвания (Видео)
DMCA.com Protection Status