Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
95 резултата за instagram
Instagram
Вече ще можем да избираме в кои държави да се показват постовете ни в Instagram
Вече ще можем да избираме в кои държави да се показват постовете ни в Instagram
Instagram постоянно експериментират с различни функции, които да улеснят откриването на съдържанието и комуникацията в популярното приложение. Една от идеите, над която се работи е да се създаде инструмент, с който потребителите могат да таргетират своите публикации и истории в Instagram само в определени страни. Това означава, че постовете ще се виждат в предварително избраните от вас държави и няма да са достъпни за всички, които използват Instagram.   Концепцията е интересна и може да е полезна за доста хора и от TheNextWeb твърдят, че вече провеждат усилени тестове с интеграцията на подобна функция в мобилното приложение. Нов прозорец ще се появява всеки път, когато качвате публикация в Instagram и ще ви позволи да избирате държавите, в които да е достъпен вашия пост. По този начин авторите на оригинално съдържание ще имат повече гъвкавост при избора на хора, които виждат публикациите им.       Най-голяма полза функцията ще има за брандовете, които плащат за реклама в Instagram, тъй като ще могат да избират прецизно аудиторията и да редуцират разходите. Това е поредният опит на Facebook да ни накарат да прекарва меповече време в акаунтите си и да позволим на компанията да генерира повече приходи. Все пак идеята е атрактивна и със сигурност ще спести ценно време на доста хора, които искат да таргетират аудиторията на локално ниво.   Oще от Digital:  Instagram вече ще ни показва, когато приятелите ни са онлайн ​
Instagram
Instagram тестват нов раздел за запазените публикации и препоръчаните акаунти
Instagram тестват нов раздел за запазените публикации и препоръчаните акаунти
Instagram експериментират с въвеждането на допълнителен раздел в профилите ни, който ще е достъпен от Profile менюто на акаунтите. Ако използвате активно приложението вероятно сте забелязали, че напоследък виждаме все повече информация в тази секция и Instagram искат да променят ситуацията. Концепцията предвижда част от данните като архива със запазените публикации да се преместят в отделно меню, предаде AndroidPolice.     Потребителите ще могат да го отворят oт иконата в горния десен ъгъл или с плъзгане на пръста в дясно от началния екран на смартфоните. По този начин Instagram ще ви покаже публикациите, които сте запазили в своя акаунт, както и профилите на други проблеми, които можете да харесате и да искате да следвате. Крайният резултат е, че Profile раздела в мобилното приложения няма да е толкова претрупан с твърде много излишна информация.     Интеграцията на новия раздел предвидена за стабилната версия 59 на мобилното приложение, която вече е достъпна за част от потребителите. Преместването на част от съдържанието в допълнителен раздел може да коства няколко кликвания повече, но ще предостави повече пространство за по-важната информация в Profile раздела. Новата версия на Instagram се очаква да предложи пачове на настоящи бъгове и няма да променя други елементи от потребителския интерфейс.   Още от Digital: Oсем неща, които не е добре да правим в Instagram
Instagram
Instagram разработват ново мобилно приложение за пазаруване в Интернет
Instagram разработват ново мобилно приложение за пазаруване в Интернет
Instagram подготвят премиерата на ново мобилно приложение, чиято цел е да улесни пазаруването в интернет от мобилните устройства. Тестовата версия на заглавието носи кодовото име IG Shopping и ще позволи на потребителите бързо и лесно да избират стоки от разнообразни колекции. Всички продукти са съобразени с активността ни в Instagram и са създадени от модни компании и производители, които харесваме и следваме в своя профил. Предимството на IG Shopping е, че ще ни позволи да пазаруваме директно от мобилното приложение.   Според официалните данни над 25 млн. представители на бизнеса са регистрирали свои акаунти в Instagram, където промотират своите стоки и продукти. Приблизително 2 млн. от тях са рекламодатели, като 80% от потребителите следват поне един любим бизнес в своя профил, предаде TheVerge. Създаването на отделно приложение, което да улесни комуникацията и подобри връзката между тях има потенциала да се превърне в солиден източник на приходи за Instagram. Идеята е собствениците на смартфони да не използват конкурентни платформи за пазaруване.     Toва е само първата стъпка, тъй като IG Shopping с течение на времето може да се превърне в предпочитана платформа за рекламиране на новите продукти на търговците. В момента повечето представители на бизнеса вече имат акаунти в Instagram, което само би улеснило реализирането на тази идея. Новото приложение със сигурност ще включва и премиум абонамент, който се плаща за потребителите. Все още не знаем как ще изглежда интерфейса и кога можем да очакваме официалната премиера на IG Shopping.   Oще от Digital: Oсем неща, които не е добре да правим в Instagram
Instagram
Instagram вече ще ни показва, когато приятелите ни са онлайн
Instagram вече ще ни показва, когато приятелите ни са онлайн
Instragram експериментират с нова функция, която ще разкрива на приятелите ни колко време прекарваме в приложението. Концепцията е сходна с тази на Facebook Messenger и ще показва информация кога сме онлайн в своя профил. Всички приятели и хора, които ни следват ще бъдат уведомени с нотификация, че сме активни и работим с мобилното приложение. По този начин ще виждат кръгче в зелен цвят до името ни следващият път, когато сме онлайн. информира Mashable.   Въвеждането на тази функция ще улесни комуникацията с другите хора и ще ни накара да прекарваме повече време в разговори с тях. Именно това е основният мотив за създаването на новите индикатори за статуса на потребителите в Instagram. Досегашните тестове показват, че хората са доволни от начина, по който работи функцията и скоро тя ще е достъпна за всички регистрирани акаунти. От Instagram уточниха, че ще предоставят и инструменти, с които да скриваме тази информация.      Идеята е определени хора да не виждат кога сме онлайн и това ще ни предостави повече контрол над профилите ни. За да го направите са нужни само някоко кликвания от менюто на смартфоните. Отворете "Аctivituy Status" в "Settings", където ще видите опцията "Disabled" и ще блокира подобни нотификации. След като го направите не само няма да виждате кога приятелите са ви онлайн, но и те няма да разбират кога се логвате в своя профил.   Oще от Digital: Kак да активираме скритите филтри в Instagram профилите
Facebook Messenger
Вече ще можем да синхронизираме Instagram акаунтите си във Facebook Messenger
Вече ще можем да синхронизираме Instagram акаунтите си във Facebook Messenger
Facebook вече експериментират с нова функция, която да стимулира потребителите да използват Instagram. За да постигнат този ефект от компанията ще ни позволят да синхронизираме профилите си в двете популярни мобилни приложения. В момента имаме опцията да добави Instagram акaунт към Facebook Messenger. Следващата закономерна стъпка в тази интеграция е да можем да виждаме и използваме цялата информация в комуникацията си с други хора   След като синхронизирате своя профил в Instagram към Facebook Messenger ще имате достъп до всичките данни и списъка си с приятели. предаде nokiapoweruser. Функцията ще е особено полезна за хората, които активно използват двете приложения. Благодарение на нея компанията се надява да ни накара да прекарваме повече време в своите акаунти. В момента само ограничен брой потребители могат да използват този инструмент, но вероятно, че скоро ще е достъпен за всички.   Интеграцията на акаунтите между двете приложения е интересна идея, която ще увеличи времето, което прекарваме в профилите си. От друга страна това ще премахне необходимостта да използваме други конкурентни услуги, за да се свързваме с приятелите си. Остава само да се въоръжим с търпение. за да може всички ние да използваме тази функционалност в профилите си във Facebook Messenger и Instagram.   Oще от Digital: 10 скрити функции във Facebook Messenger, които може би не знаете
Instagram Stories
Вече можем да задаваме въпроси в Instagram Stories
Вече можем да задаваме въпроси в Instagram Stories
Instagram Stories e полезна функционалност на приложението, която за кратко време се превърна в хит сред потребителите. Историите позволяват да изпращаме снимки и клипове до последователите си, които изчезват 24 часа след изпращането. Предвидена и опция да добавяме атрактивни филтри по подобие на тези в Snapchat, за да персонализираме допълнително съобщенията си. Последните данни разкриват, че Instagram Stories вече се използва от над 400 млн. потребители.    Това означава, че функцията е два пъти по-популярна от историите на Snapchat, които ежедневно грабват вниманието на около 190 млн. души по цял свят. За да отбележат подобаващо успеха на Instagram Stories създателите на мобилното приложение са подготвили няколко интересни изненади, информира AndroidPolice. Така например вече разполагаме с опцията да задаваме въпроси в Instagram Stories, което бе едно от най-желаните подобрения сред потребителите.     По този начин ще се улесни значително комуникацията между собствениците на акаунти и последователите им тъй като няма ограничени в размера на въпросите и коментарите. Функцията вече се разпространява до смартфоните с iOS и в кратки срокове ще е достъпна и за Аndroid. Новата версия на Instagram Stories също така позволява сами да изберем саундтрак, с който да озвучим историите си, което определено ще се хареса на много потребители.   Oще от Digital: 8 неща, които не е добре да правим в Instagram
Instagram
Instagram вече ще ни показват колко време прекарваме в работа с приложението
Instagram вече ще ни показват колко време прекарваме в работа с приложението
Instagram подготвят премиерата на нова функция, която се казва "User Insights" и ще позволи на потребителите да разбират колко време прекарват на ден в мобилното приложение. Информацията за този инструмент бе потвърдена лично от главния изпълнителен директор на Instagram, Кевин Систрьом. Въпросната функция ще е достъпна от менюто с настройки и ще предоставя данни за времето, което сме отделили за разглеждане на съдържание в профила си. Информацията ще е разделена на минути, часове, дни, седмици и месеци.     По този начин Instagram искат да ни държат постоянно в течение с начина, по който използваме мобилното приложение и да ни предупреждават, когато прекарваме твърде много време в своя профил. Функцията ще е достъпна първо за смартфоните с Android и вероятно на по-късен етап ще бъде интегрирана и към устройствата с iOS. Някои потребители вече могат да работят с този инструмент, като следващата версия на Instagram ще предложи още няколко подобрения и също така отстранява настоящи бъгове в работата на приложението, предаде ТheVerge.     Създателите на приложението вече тесват променен интерфейс на секцията с коментари, която включва допълнителен ред с емоджита. Потребителите ще могат да използват "@" бутона за тагване на приятели към постовете, които ъплоудват в Instagram. Статистическите данни за начина, по който работим с приложението от една страна ще ни позволят да разберем дали прекаляваме спрямо останалите потребители, а от друга може да бъде полезно и за рекламни цели. Скоро функциите ще са достъпни за всички.   Oще от Digital: Oсем неща, които не е добре да правим в Instagram
instagram
Какво е Instagram IGTV и как работи
Какво е Instagram IGTV и как работи
Instagram разработват ново мобилно приложение за смартфоните с Android, което се казва IGTV и ще е достъпно за потребителите до няколко седмици. Предстоящото заглавие ще позволи на създателите на видео клипове да ъплоудват вертикално форматирани клипове с продължителност до 60 минути в своите профили. За сравнение Instagram в момента позволява да качваме видео с дължина от максимум една минута. Ограничението в Instagram Stories е едва 15секунди.       По този начин IGTV ще се превърне в директен конкурент на най-популярната видео платформа в интернет, YouTube, съобщава AndroidAuthority. Новото приложение ще предложи още няколко интересни функции като например категориите "For You", "Following", "Popular" и "Continue Watching". Секциите ще осигуряват достъп до предварително селектирани видео клипове и ще улесняват откриването на съдържание от собствениците на смартфони с Android. Всеки автор ще има собствен канал в IGTV.     Другите потребители ще могат да кликнат и да разгледат колекцията ни от дълги видео материали, но също така да харесат, коментират или споделят клиповете. Предвидена е и опция да ги гледат в Instagram Direct. Всички клипове с по-голяма продължителност в IGTV ще могат да се гледат и в Instagram. Създателите на приложението също така се похвалиха, че потребителската база вече е надхвърлила 1 млрд. души, което е доста впечатляващо постижение. Скоро всички ще можем да изпробваме IGTV.   Oще от Digital: Instagram тестват нова функция за провеждане на видео разговори
Instagram
Instagram Stories вече поддържа шест нови Superzoom ефекта на камерата
Instagram Stories вече поддържа шест нови Superzoom ефекта на камерата
Instagram актуализираха своето популярно приложение, което вече предлага една много интересна функционалност. Потребителите вече ще могат ад използват шест нови Superzoom ефекта към историите, които качвате в профилите си. Тук е момента да уточним, че Superzoom се активира от камерата на смартфоните и позволява да създавате кратки клипове с продължителност от три секунди. Обикновено всяко видео може да се персонализира с допълнителни ефекти и анимации.   Интеграцията на още шест ефекта ще направи функцията още по-атрактивна за потребителите. Собствениците на смартфони ще има как да се забавляват с общо десет ефекта в Instagram Stories, като сред тях са и новите предложения Hearts, Pope, Paparazzi Fire, Bummer и Surprise, информира Mashable. Това не е единственото подобрение в последната версия на Instagram. Мобилното приложение вече включва опция за бърз достъп до най-използваните емоджита.     По този начин всеки от нас ще може бързо да избира между осемте символа, до които прибягва най-често в своите коментари. Самите емоджита са достъпни от лента в горната част на полето за писане на отговор в Instagram. Добре е да знаете, че актуализациите се разпространявaт на eтапи, което означава, че ще трябва да се въоръжите с още търпение, за да можете да тествате сами новите функции. Все пак от Instagram увериха, че няма да се наложи да чакаме твърде дълго.   Oще от Digital: Kак да активираме скритите филтри в Instagram профилите
Instagram
Вече ще можем да тагваме приятелите си във видео клипове в Instagram
Вече ще можем да тагваме приятелите си във видео клипове в Instagram
Instagram е популярно приложение, което винаги сме асоциирали с възможността да качваме снимки, както и да следваме профилите на знаменитости и известни хора. Създателите на Instagram, обаче искат да ни накарат да споделяме и друго мултимедийно съдържание в своите профили. Вече се експериментира с нова функция, която да ни позволи да тагваме приятелите си към клиповете в мобилното приложение. Засега само ограничен брой потребители могат да се възплoзват от тази опция в Instаgram.   Вероятно сте забелязали, че качването на тагове към снимките става с малки икони, от които виждате хората заснети на самия кадър. Новата функция, обаче работи по различен начин за видео съдържанието в Instagram, информира TechRadar. В този случай потребителите ще бъдат пренасочени към външна страница, в която ще открият пълния списък с хора в даден клип. По този начин малко се затруднява целия процес, но се премахва възможността да се сложат грешни тагове на даден човек.     В момента дори и да бъдете тагнати от човек, който има достъп до функцията няма да бъдете информирани. Предстоят още тестове преди Instagram да позволят на всички да използваме новия инструмент за тагване във видео клипове. Важно е да уточним, че това ще е възможно единствено от смартфоните и няма да се поддържа от уеб версията на Instagram. Интеграцията на подобна функция може да се използва от приложението и за нови рекламни формати, които използват видео съдържание.    Oще от Digital: Kак да активираме скритите филтри в Instagram профилите
Instagram
Instagram въвежда удостоверяване на акаунтите чрез специален документ
Instagram въвежда удостоверяване на акаунтите чрез специален документ
Социалните мрежи от много време имат практика да отбелязват като проверени и потвърдени популярните профили. Сега компанията въвежда нов режим, който ще позволи на повече потребители да поискат подобна отметка за проверен профил, съобщава TheVerge.   Потребителите могат да влязат в профила си в Instagram, като от настройките да изберат новия бутон за потвърждение на профила. Ще се отвори ново меню, в което потребителят да въведе имената си и да качи документ, който потвърждава неговата самоличност или тази на фирмата, която е собственик на профила. Instagram след това ще...
Instagram
Нова функция ще ни позволи да изтриваме последователи в Instagram
Нова функция ще ни позволи да изтриваме последователи в Instagram
Ако използвате активно Instagram вероятно сте забелязали, че няма как да спрете другите хора да разглеждат профила ви, ако той е публичен. Дори да вземете решение да блокирате даден потребител снимките, които качвате ще продължат да са видими с инкогнито прозорец в браузъра. Все пак Instagram са обърнали внимание на тази ситуация и вече провеждат тестове с функция, която да предостави повече възможности да контролирате хората, които ви следват в популярното приложение за снимки, предаде TheVerge.   Новият инструмент ще ни позволи ръчно да изтриваме потребители от списъка с контакти, за което са необходими само няколко кликвания. Функцията е свързана с публичните акаунти, тъй като частните профили отдавна предлагат подобна възможност. Нейното име е "Remove Follower" и се очаква да е налична първо за Android, а след това за iOS и уеб версията на приложението. Интеграцията на този инструмент може да се доста полезно, особено ако твърде голям брой хора следят профилите ни.     Причините да искате временно да блокирате някго могат да са разнообразни, като имайте предвид, че няма как да разберат, че е спрян достъпа до акаунта ви. Това ознава, че няма да бъдат уведомени с нотификация, че използвате функцията. Само преди няколко седмици Instagram започнаха да разпространяват "Mute" опция, която позволява да следваме хора без да виждаме снимките и публикациите им. Новата функция ще разшири възможностите за контрол на последователите в приложението.   Oще от Digital: Как да изключите Instagram акаунта си от другите социални мрежи
Instagram
Какво представлява функцията You Are All Caught Up в Instagram
Какво представлява функцията You Are All Caught Up в Instagram
Instagram продължава да се радва на голяма популярност сред собствениците на смартфони по цял свят. Мобилното приложение постоянно се ъпдейтва, за да ни предоставя подобрения, които улесняват работата на потребителите. Разработчиците на притежаваната от Facebook платформа за споделяне на снимки реализираха премиерата на функция, която се казва "You're All Caught Up" и е създадена с идеята да гарантира, че не сте пропуснали нищо важно в своя акаунт, предаде Ubergizmo.   Всъщност този инструмент представлява нотификация с текст "You're All Caught Up", която ще видите, когато сте разгледали всички постове в профила си през последните 48 часа. От Instagram твърдят, че това нововъведение едновременно ще ни стимулира да разглеждаме повече публикации, а от друга ще ни позволи по-добре да разбираме какво се случва около нас. Все пак основната идея на функцията е да ни стимулира да разгледаме всички снимки и публикации, които се ъплоудват в приложението.      Интеграцията на "You're All Caught Up" е и част от опита на Instagram да ни накарат да прекарваме повече съдържание в своите профили. Разпространението на функцията вече е започнало и до броени дни ще е достъпна за всички потребители. В заключение ще отбележим, че  "You're All Caught Up" е интереснна опция, която ше улесни откриването на съдържание и в същото време може да се превърне в източник на приходи за Instagram, карайки ни да прекарваме повече време в профилите си.   Oще от Digital: Oсем неща, които не е добре да правим в Instagram
Instagram
Instagram вече поддържа видео чат и нови филтри с добавена реалност
Instagram вече поддържа видео чат и нови филтри с добавена реалност
Facebook използваха своята ежегодна F8 конференция с разработчиците, за да ни информират за серия от подобрения, които ги очакват в Instagram. Преобладаващата част от въпросните функции вече са част от последната версия на приложението, което вече е достъпно за изтегляне. Най-интересното нововъведение несъмнено е възможността да стартирате и участвате във видео чатове от смартфони с Android и iOS без да въвеждате телефонен номер. За да стартирате подобен чат трябва да кликнете върху Camera икона в Direct Message менюто.     Имайте предвид, че функцията засега е ограничена до четири души и предлага опция да минимализирате прозореца с видеото и да мултитасквате с други дейности в мобилното приложение. Instagram също така изискват вие и човека, с който ще комуникирате да имат стартират активен Direct Message чат, предаде TechSpot. Aко блокирате или заглушите даден потребители няма да имам кaк да разговаряте с него по този начин. Новият ъпдейт променя дизайна на Explore секцията с цел да се улесни откриването на актуално съдържание от потребителите.      Самите публикации са организирани в различни категории и така улесняват навигацията между тях. Instagram вече поддържа нова колекция от филтри с добавена реалност, които са създадени специално от знаменитости и брандове като Ariana Grande, Liza Koshy, Baby Ariel и NBA. За да ги изпробвате е нужно да следвате съответния акаунт и камера ефектите ще се добавят автоматично към профила ви. Новата версия на популярното приложение вече може да се изтегли безплатно от смартфоните с Android и iOS.   Oще от Digital: Осем неща, които не е добре да правим в Instagram
Instagram
Как Марк Зукърбърг спечели $1.7 млрд. от Instagram за едно денонощие
Как Марк Зукърбърг спечели $1.7 млрд. от Instagram за едно денонощие
Събитията около Instagram са доста интересни през последните часове. Създателите на приложението представиха официално платформата Instagram IGTV. Tя е разработена като конкурент на YouTube и позволява да качвате клипове с дължина до 60 минути и да ги споделяте с приятелите си. Предвидени са и няколко допълнителни секции,с които да откривате атрактивно съдържание в профила си. Другата голяма новина около Instagram бе свързана с изявлението, че вече разполага с потребителска база от над 1 млрд. души.   Това е постижение, с което много малко приложения могат да се похвалят. Може да ви се стори изненадващо, но най-големия печеливш от тази новина е шефа на Facebook, Mарк Зукърбърг, информира Forbes. Според официалната информация той е увеличили благосъстоянието си с внушителните $1.7 млрд. в рамките на едно денонощие. Конкретната причина е увеличението в стойността на акциите на Facebook с 2.3%, след като инвеститорите разбраха последните новини около Instagram, което е собственост на компанията.   Анализаторите твърдят, че в момента шефа на социалната мрежа притежава капитал от $77 млрд., а създателя на приложението Кевин Систрьом има около $1.7 млрд. Съвместната им работа е водещия фактор, който позволи на Instagram да се превърне в едно от най-популярните имена в мобилната индустрия. Партньорството им ще продължи с пълна сила и за в бъдеще, което е сигурна гаранция, че стойността на Facebook и Instagram ще става все по-висок.    Oще от Digital: Пет трика да направите снимките си в Instagram по-атрактивни
Instagram
Как да направите вашите Instagram Stories по-добри
Как да направите вашите Instagram Stories по-добри
Трудно е да си представим нещо по-лесно, от това да се публикува история на Instagram. В крайна сметка отнема само няколко секунди и три клика, за да направите снимка или видео и незабавно да го споделите в профила си. Но Instagram Stories предлага много по-голяма дълбочина от това, което се вижда на пръв поглед. Когато се използва правилно, Stories е невероятен инструмент за привличане на ангажираността на вашите последователи, за изграждане на връзки с други потребители и за споделяне на живота си с хората, които са ви близки. Когато се използва неправилно, обаче, историите ви бързо могат да станат досадни и прекалено дълги монолози, които са объркващи за всеки, но не и за техния създател. За да не се стига до там, от Make Use Of споделят своите тайни за това как да откроим нашите Instagram Stories.   1. Публикувайте качествени снимки и видеоклипове Качеството на снимките и видеоклиповете често се пренебрегва, но ако търсите успех в социалните медии, всичко, което публикувате, трябва да заслужава вниманието на вашата публика. Ето някои практични съвета: - Снимките и видеоклиповете трябва да бъдат фокусирани и интересни. - Лекото им редактиране, може да ви донесе много бонуси. - Текстът трябва да е четим, а не прекалено дълъг. - Озвучените видеоклипове, трябва да са с ясен звук. - Само защото Stories ви дават възможност да публикувате толкова снимки или видеоклипове, колкото искате, не означава, че трябва да публикувате всяка снимка или видеоклип, които правите.   2. Дайте контекст за вашите истории Една от най-големите грешки, които потребителите на Instagram правят, е да публикуват истории, които нямат никакъв смисъл. Това обаче не означава да пишете дълги обяснения, които никой няма да чете или да предлагате гласови обяснения, които никой няма да слуша.   Instagram предлага стикери (намиращи се в горния десен ъгъл на екрана за редактиране на снимки) за всяко изображение или видеоклип. Използвайте ги, за да идентифицирате местоположението си, да маркирате хората, с които сте и т.н. Съчетани с изречение или две, вашата история ще има смисъл за всеки, който я гледа.   3. Бъдете интересни Instagram предлага чудесни функции специално за Stories. Добра идея е да се възползвате максимално от тези функции, когато е възможно!   4. Задавайте въпроси относно историите си Един лесен начин да накарате зрителите да инвестират време във вашата история е да ги помолите да споделят мнението си. Instagram предлага два лесни инструмента, за да получите информация от хората, които гледат историята ви. Първо, можете да изберете да създадете анкета, за целта изберете стикера “Poll”, въведете въпроса си и след това въведете две възможности за избор. Може да използвате и стикера на плъзгача.   5. Създайте общност Едно от потенциалните недостатъци на Stories е, че последователите ви не могат да откликват публично коментари. Ето защо много успешни профили в Instagram публикуват скрийншоти на внимателно подбрани отговори, които са се появили в техните директни съобщения.   Тази стратегия може да бъде чудесен начин за изграждане на общност около вашия Instagram акаунт, но внимавайте да спазвате поверителността на последователите си. Винаги е най-добре да попитате, преди да маркирате потребителското име на някого или да показвате идентифицираща информация в скрийншот.   6. Мислете нестандартно Stories предлагат наистина уникален метод за разказване на истории и споделяне на информация, а приложенията и функциите за редактиране от трети страни могат да допринесат значително за постигането на желания ефект.   7. Разширявайте се Не се страхувайте да насочвате последователите си към профилите си в други социални медийни платформи чрез вашите истории. Например, ако показвате интервю за дадено събитие, можете да помолите зрителите да прегледат крайния продукт в YouTube, да влязат в конкурса в блога ви или да посетят конкретен сайт. Ако имате над 10 000 последователи, можете дори да включите линк директно в историята си.   Вижте 8 неща, които не е добре да правим в Instagram