Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
180 резултата за instagram
Facebook
Facebook започна да разпространява функция за изпращане на съобщения между Messenger и Instagram
Facebook започна да разпространява функция за изпращане на съобщения между Messenger и Instagram
Facebook не крият амбициозните си планове да създадат най-мащабната платформа за комиуникация, като следят трите си популярни приложения в един софтуер. Интеграцията между Instagram, Messenger и WhatsApp е свързана с редица технически препятствия, които тепърва трябва да бъдат остранени. Все пак компанията постепенно започва да работи за да реализират своята концепция. Сега разбираме за следащата важна стъпка в този проект. Facebook са разработили функция, която е достъпна за ограничен брой потребители и позволява да изпращат и получават съобщения между Мessenger и Instagram. В допълнение към новия "Cross-Platform Messaging" инструмент е обновена цялата секция за директни съобщения в Instagram. По този начин Facebook искат да продължат да разширят популярни функции на Messenger към популярното приложения. Новите функции включват по-добри начини за блокиране на съобщения, както и за изчезващи селфи стикери, емоджита, цветове на чатове и др. Вече можем да гледаме видео с приятели по време на видео разговор, което е възможно с Watch Together опцията, съобщавa TheVerge.     Потребителите също така ще могат да извършват търсения на профили едновременно в двете приложения. Лесен инструмент позволява да спрете новите функции, ако не искате да ги използвате. Факт е, че това е поредият опит на Facebook да ускорят изграждането на желаната екосистема за комуникация. На този етап само малък брой хора има как да изпращат съобщения между Instagram и Messenger. Компанията се нуждае повече време от тестове и ще следи внимателно обратната връзка със своите потребители. Все пак може да очакваме в следващите месеция опцията за видео чат между мобилните приложения да е налична за повече хора. Един от големите проблеми, с които Facebook трябва да се справят е свързан със сигурността на личните данни на потребителите при споделянето на съдържание между Instagram и Messenger. Идеята на компанията определено е доста интересно, но щеее нужно повече време преди пълната интеграция между заглавията да работи по начина, който иска Марк Зукърбърг.   Oще от Digital: Facebook сляха чатовете на Меssenger и Instagram в ново приложение за малкия бизнес
технологични новини
5 технологични теми, които привлякоха най-голям интерес на 16 септември в digital.bg (Видео)
5 технологични теми, които привлякоха най-голям интерес на 16 септември в digital.bg (Видео)
Безплатните разширения за Chrome попаднали в списъка на mashable могат да променят работата ви от вкъщи чрез подобряване на вашата производителност и благополучие. 1. 7 Google Chrome разширения, с които ще подобрите работата си от вкъщи Въпреки че не всички от тях ще бъдат полезни за всички, със сигурност ще откриете поне няколко, които ще са ви от полза. 2. Вече ще можем да добавяме линкове към публикациите в Instagram Instagram вече намери ефективни начини, с които да излезе извън рамките на традиционното приложение за споделяне на снимки. Невероятната...
TikTok
Изтекоха личните данни на 235 млн. потребители на TikTok, YouTube и Instagram
Изтекоха личните данни на 235 млн. потребители на TikTok, YouTube и Instagram
Хакерите са доста активни и дори най-популярните приложения не са напълно защитени от потенциални кибератаки. Онлайн активността и времето прекарано пред тъчскрийна поставя редица въпроси свързани със сигурността на личните данни. Полезни съвети като използването на уникална парола за всеки акаунт, изтеглянето на легитимен софтуер са малки стъпки, с които може да си спестите огромни проблеми.  Личната информация, която споделяме в социални мрежи и онлайн платформи също така е достъпна за тракери и рекламен софтуер, които са водещ източник на приходи за компании като Google и Facebook. Именно това е причината подобни услуги да са безплатни за използване, тъй като печалбата се реализира от количеството информация, което споделяме в профилите си.  Social Data е името на компания, която си партнира с големи маркетинг партньори и инфлуенсъри в интернет, които сега публикуваха в интернет личната информация за над 235 млн. потребители на популярни приложения като YouTube, Instagram и TikTok.     Информацията за базата данни бе публикувана от експерти по сигурността на Comparitech, които твърдят, че не е предпазена дори с парола. Това означава, че всеки потребител с достъп до интернет би могъл да отвори информацията без да се изисква допълнителен метод за верификация.  Изтеклите данни включват потребителски имена, информация за профила, снимки, статистики за активността и др. Компанията Social Data твърди, че използват т.нар. "Web-Scraping", който представлява автоматизирана система за извличане на данни от публични профили. Въпреки факта, че данните не са хакнати подобни действия нарушават правилата за използване на Instagram, YouTube и TikTok.  Експертите на Comparitech откриват три различни копия на базата данни в интернет, което означава, че външни лица вече са имали достъп до информацията. Все още няма конкретни данни колко време информацията е била активна в интернет. но в нея се съдържат детайли за 192.3 млн. профила в Instagram, 42.1 млн. в TikTok и 3.9 млн. в YouTube.   Oще от Digital: 8 лесни начина да подобрите сигурността си в Интернет
технологични новини
5 значими новини от технологичния свят на 17 август в digtal.bg (Видео)
5 значими новини от технологичния свят на 17 август в digtal.bg (Видео)
Mozilla разчитат на мрежа от партньорства с външни услуги, които позволяват популярния им браузър да предлага още повече възможности на потребителите. Вероятно най-важното от тях е свързано с Google, които продължават да бъдат търсачка по подразбиране във Firefox.    1. Google ще остане основна търсачка във Firefox, според новото споразумение с Mоzilla Това е важен елемент от стратегията на Mozilla, тъй като едновременно улеснява потребителите, но също така е солиден източник на приходи за компанията. Конкретното споразумение е с продължителност до 2023г....
Instagram
Instagram се опитва да открадне най-креативните автори от TikTok за новата услуга Reels
Instagram се опитва да открадне най-креативните автори от TikTok за новата услуга Reels
Instagram е популярно приложение, което също е засегнато от невероятния успех на ТikTok в световен мащаб. Именно заради това вече се увеличиха инвестициите в Instagram Reels платформата, която също предлага удобен начин за споделяне на кратки видео клипове. Едва ли е изненадващо, че Facebook искат да утвърдят Reels като по-атрактивна услуга, която може да открадне много от потребителите на TikTok. Вече се работи активно за постигането на тази цел.  Компанията е силно амбицирана от възможността да увеличи аудиторията на Instagram Reels за сметка на своя конкурент. Обсъжданите методи за постигането на тази цел включват и предоставянето на директна финансова подкрепа за авторите на съдържание, които се радват на голяма популярност в TikTok.  Oказва се, че Instagram вече са се свързали и разговарят с най-гледаните потребители в приложението с идеята да спечелят вниманието им. В някои случаи оказаната финансова помощ достига до "стотици хиляди долари", съобщава BusinessInsider.     Имената на потребителите, с които Instagram са опитали да се свържат не са известни, като комуникацията между тях е имала "дискретен" характер". Тепърва ще разбираме за този проект и как Facebook ще опитат да се възползват от популярността на формата за споделяне на кратки видео клипове.  Въпреки приликите между приложението на ByteDance и Instagram e факт, че има една съществена разлика между заглавията. Instagram Reels предлага възможност за снимане на клипове с продължителност от едва 15 секунди, за разлика от 60 секунди при TikTok.  На този етап Reels не е достъпнно за всички потребители, а може да се използва само в някои страни. Със сигурност това ограничение ще бъде премахнато, когато Facebook наемат някои от знаменитостите в TikTok и позволяват на повече хора да използват приложението в своето ежедневие. При всички положения очертаващия се конфликт между Facebook и TikTok ще се развива в контекста на търговските отношения между САЩ и Китай.    Oще от Digtial: Как да направим 5000 последователя в Instagram
Instagram
Скоро всеки инфлуенсър ще може да продава продукти в Instagram
Скоро всеки инфлуенсър ще може да продава продукти в Instagram
Instagram е най-популярното приложения за споделяне на снимки и е удобна платформа за следене на знаменитости и общуване с представителите на бизнеса. Специфичен акцент от Instagram винаги е била възможността да пазаруваме и купуваме стоки без дори да напускаме своите акаунти. Разработчиците на приложението използваха официалния си блог, за да ни информират за любопитна промяна, която ще бъде активна от 9 юли. След тази дата се въвежда т.нар. "Commerce Eligibility Requirements", с който се регламентира по-удобен начин за продажба на мърчандайз в Instagram.  Съгласно новите правила ще се предостави достъп до Instagram Shopping на повече бизнес профили, но също на инфлуенсърите и авторите на съдържание. Това ще улесни значително опитите им да продават собствени продукти на своите фенове и да увеличат своята аудитория в приложението. С този ход Instagram се надяват да привлекат вниманието на още повече хора, които да започнат да използват oще по-активно акаунтите си за онлайн търговия в мобилното приложение, съобщава Mashable.     Новите правила също така въвеждат изискването бизнесите или инфлуенсърите да тагнат своите продукти в Instagram oт външен уеб сайт, който притежават и съответната стока се намира в наличност. По този начин няма да се позволи на търговци от трети страни като Amazon да използват Instagram Shopping.  Въпреки това предоставянето на линк към собствена страница, която използва платформа за електронна търговия като Shopify ще отговаря на изискванията заложени в "Commerce Eligibility Requirements". След като даден профил получи одобрение от Instagram вече ще е възможно да добавяте тагове към своите публикации, което позволява на другите хора да купят съответния продукт без да напускат мобилното приложение. Припомняме ви, че досега тази функция бе налична единствено за водещите брандове. Instagram си запазват правото да следят нещата, които се продават в платформата им за търговия и да блокират определени транзакции, ако продукт не отговаря на първоначалните критерии. Специално внимание ще се обръща на фалшивите профили, които продават в Instagram.   Oще от Digital: Как да направим 5000 последователя в Instagram
Instagram
7 лесни начина да "почистите" вашия Instagram профил
7 лесни начина да "почистите" вашия Instagram профил
Когато сте се присъединили към Instagram, вероятно сте се развълнували от това ново и вълнуващо място. Сега, години по-късно, сайтът може да ви се стори по-досаден от всичко. Бихте могли да изоставите Instagram изцяло, но има алтернатива. От Make Use Of предлагат някои практични начини за почистване на вашия Instagram профил. 1. Прекратете следенето на акаунти, с които никога не взаимодействате За да ви помогне в това, Instagram ви показва с кои акаунти рядко общувате. Докоснете иконата на профила си в долния десен ъгъл на Instagram, за да се покаже вашия профил. След това докоснете „Following“, за да видите списък на всички, които следвате. В горната част на списъка ще видите „Categories“, включително „Least Interacted With“ и „Most Shown in Feed“. Тези списъци ще разкрият профилите, чиито публикации рядко харесвате или коментирате, и кои акаунти попълват емисията ви. 2. Изтрийте или архивирайте стари снимки Прегледайте страницата си и помислете дали да изтриете или да архивирате някои снимки. Може би сте качили преди години снимки, които са с ниско качество или такива, които ви злепоставят по някакъв начин. Премахването им от вашата страница ви позволява да показвате само най-силното си съдържание. За да изтриете снимка, изберете я на страницата си и натиснете бутона с три точки за меню в горната дясна част на публикацията. Изберете „Delete“ и потвърдете избора си. По този начин изтривате окончателно снимката и цялата свързана с нея информация, без опция за възстановяването ѝ. Когато архивирате снимка или видеоклип (опциите са налични от същото меню), публикацията изчезва от обществения ви профил, но можете да преглеждате архивираните си публикации. Докоснете бутона за меню в горния десен ъгъл на страницата на вашия профил, след което изберете „Archive“. Променете падащото меню в горната част на тази страница на „Posts Archive“ и ще видите всички архивирани публикации. Докоснете бутона за меню до архивирана снимка и изберете „Show on Profile“, за да я възстановите. Това запазва всички харесвания, коментари и друга информация. 3. Актуализирайте вашата биография и друга лична информация  Уверете се, че личната ви информация е вярна. Посетете страницата си и докоснете „Edit Profile“, за да коригирате всичко, което се налага. Може да промените вашето име, потребителско име, връзка към уебсайт, снимката на потребителския си и биографията си. 4. Заглушете истории или публикации, които не ви интересуват Знаете ли, че можете да заглушите историите от хора, които следвате, без да криете техните редовни публикации?  И обратно, можете също да заглушите публикациите и да поддържате историите активни. За да заглушите съдържанието от даден акаунт, посетете неговия профил. Докоснете полето „Following“ и изберете „Mute“ от списъка, който се появява. Използвайте плъзгачите, за да заглушите публикации и / или историите. Повторете тези стъпки, ако искате да игнорирате профила. Когато заглушите историите от някого, те ще се появят в края на горната лента, няма да светят при актуализиране и няма да се възпроизвеждат автоматично. Заглушаването на публикации означава, че няма да ги видите във вашата емисия, но все пак можете да ги видите, като посетите съответния профил. Ако желаете, можете също така да попречите на определени хора да гледат вашите истории. Посетете страницата им, докоснете бутона на менюто горе вдясно и изберете „Hide Your Story“. 5. Използвайте „Close Friends”, за да ограничите аудиторията си Понякога искате да споделите история с избрана група хора. Instagram предоставя функцията „Close Friends“, която можете да използвате, за да ограничите аудиторията за тази история. За да добавите хора в списъка си „Close Friends“, докоснете иконата на профила в долния десен ъгъл и изберете „Close Friends“ от страничната лента. Използвайте предложенията, които се показват, или потърсете хора, които да добавите, като използвате лентата в горната част. След като създадете списък, можете да го използвате, когато сте готови да изпратите история. Докоснете „Close Friends“ в долния ляв ъгъл на страницата и само хората, които сте избрали за този списък, ще могат да я виждат. Хората от списъка ви с ще знаят, защото ще видят зелен пръстен около снимката на потребителския ви профил, когато споделяте история само с близки приятели. Те обаче не могат да видят кой друг е член и други не могат да искат да се присъединят към вашия списък. 6. Ограничете и блокирайте хората, които ви дразнят Ако имате сериозен проблем с конкретен потребител, Instagram ви дава инструменти да го блокирате, но може и само да го ограничите. За да ограничите някого, посетете неговия профил, докоснете бутона с три точки за меню в горния десен ъгъл и изберете „Restrict“. Хората няма да знаят, че сте ги ограничили и можете да посетите този прозорец, за да промените нещата по старому. Блокирането е по-сериозно, напълно забранява на хората да взаимодействат с вашите публикации. Ще намерите опцията „Block“ в същото меню, както по-горе. Instagram не уведомява хората, когато ги блокирате и ако те посетят страницата ви, тя ще изглежда напълно празна. 7. Почистете страницата си „Explore“ Страницата „Explore“ на Instagram ви помага да намерите нови акаунти, които да следвате. Ако видите обаче нещо на нея, което не ви харесва, докоснете го, натиснете бутона „Menu“ горе вдясно и изберете „Not Interested in This Post“. За да нулирате страницата си Explore, изчистете историята на търсенията, като посетите страницата на вашия профил, отворете дясната странична лента и докоснете „Settings“. След това отидете до Security -> Search History. Изчистете отделни елементи, като докоснете „X“ до тях или натиснете „Clear all“.   Вижте как да преодолеем домашната изолация чрез новата функция Co-Watching в Instagram
Instagram
Как се правят 20 000 последователя в Instagram
Как се правят 20 000 последователя в Instagram
Instagram е изключително мощен инструмент за бизнеса, но не всички са наясно как да възползват максимално от него. Търсите начини как да получите повече последователи в Instagram? Има изпитани начини, които могат да ви гарантират увеличение на аудиторията ви. Кои са те ще разберете от информацията на Hopper HQ. Как да увеличите до 10 000 последователите си в Instagram? С толкова много последователи може да започнете да печелите от вашия Instagram акаунт.  Продължавайте да правите всичко, което сте правили досега, за да получите нови последователи в Instagram. Разбира се, ако нещо ви се струва, че не дава възвръщаемост, тогава спрете да го правите и се съсредоточете върху нещата, които имат най-голямо въздействие! Трябва да преразглеждате маркетинговата си стратегия в Instagram на всеки етап от развитието си, за да сте сигурни, че вървите напред. Тъй като вече имате доста голяма база последователи, трябва да помислите за начините, по които да ги накарате да ви помогнат в промоцията. Маркирайте приятел Един от най-добрите начини да накарате хората да популяризират съдържанието ви е като ги помолите да маркират приятелите си. Това всъщност може да стане за всяка публикация, която пускате. Важното тук е съдържанието ви да е много, много добро. То може да е цитати, забавни и / или вдъхновяващи видеоклипове, публикации за животни и т.н. В поста си можете да включите нещо като „Маркиране на приятел“, „Маркиране на някой, който ви вдъхновява“, „Маркиране на някой, който трябва да прави това ”и така нататък. Предложете награда Предложете награда, която вашите последователи не могат да пренебрегнат! Това могат да бъдат книги, джаджи, шапки, ризи, карти за подаръци, продукт, който продавате и др. Как да увеличите над 20 000 последователите си в Instagram? И на този етап трябва да продължите да правите всичко, което сте правили досега. Това със сигурност ще помогне за разрастване на акаунта ви. Достиганете на над 10 000 последователи в Instagram си е истинско вълшебство. Такъв акаунт изгражда доверие и определено вече не сте непознато име. Сега трябва да започнете да мислите за създаването на присъствие извън Instagram. Притежаването на повече от 10 000 последователи отваря възможности за осигуряване на приходи и вие трябва да се възползвате от тях и да се съсредоточите върху изграждането на цялото си онлайн присъствие, а не само на акаунт в Instagram. Започнете да мислите за своя Instagram профил като за бизнес. Какъв проблем решавате? Какво предоставяте? Какво получават вашите последователи от вашите публикации? След като идентифицирате тези неща, потърсете къде се намира вашата потенциална аудитория и започнете да я търсите там. Ето няколко идеи какво да направите: - Отговорете на съответните коментари в YouTube - Помогнете на хората в съответните Reddit групи - Говорете с хора от съответните групи във Facebook - Публикувайте съдържание на подходящи форуми - Пишете статии за блогове, които аудиторията ви може да следва Това са само някои примери за това как бихте могли да привличате трафик към вашия профил и да работите, за да получите последователи в Instagram. В началото това може да изглежда като много работа. Но след като свикнете, става сравнително лесно. Последната стратегия е така наречената „Shoutouts“, която работи по-добре при големи акаунти, за това е спомената тук. Идеята е да популяризирате акаунти на други потребители на своите последователи чрез споделяне на съдържание, което тези други потребители са публикували. Вие може да поискате същото за вашия акаунт като се споразумеете с някой който има много последователи или като му платите. Говорете с различни акаунти, за да добиете представа колко ще ви струва. „Shoutouts“ от акаунт със 100 000 последователи може да ви струва около $ 50. Но количеството нови последователи, които ще ви последват ще зависи от вашето съдържание, биография, брой последователи, съотношение последователи към следващите и т.н.   Вижте Instagram вече ще ни препоръчва профили, които да спрем да следваме в приложението  
Facebook Messenger
Facebook сляха чатовете на Меssenger и Instagram в ново приложение за малкия бизнес
Facebook сляха чатовете на Меssenger и Instagram в ново приложение за малкия бизнес
Компанията е собственик на някои от най-популярните мобилни приложения в индустрията. Facebook също така вече разкриха плановете си за сливане на Messenger, WhatsApp и Instagram в обща платформа. Подобна миграция е свързна със сериозни технологични препятствия и ще изисква дълго време.  Въпреки това проекта постепенно започва да придобива реални измерения. Главният оперативен директор на Facebook, Шерил Сандберг представи официално ново приложение на компанията с името Facebook Business Suite. Както името подсказва този софтуер е предназначен за представителите на малкия бизнес и ще им позволи да виждат съобщенията си в една входяща поща.  По този начин ще могат да виждат от едно място нещата, които получават в своите профили във Facebook, Messenger и Instagram, което е доста полезно и ще спести ценно време при обратната връзка с клиентите, събощава TheVerge.     Другото голямо предимство на мобилното приложение е, че ще позволи на малбия бизнес да публикува едновременно във Facebook и Instagram. Статистически данни ще разкриват повече за екективността на рекламните кампанни на всеки бизнес.  В момента подобна функционалност вече е налична за администраторите на Instagam бизнес акаунти, които са свързани към Facebook Pages. Интеграцията между три от най-популярните приложения вълнува стотици милиони потребители, но може да предизвика недоволството на регулаторите.  Премиерата на Facebook Business Suite е само поредната стъпка за реализиарането на тази амбициозна цел. След като се логнат във Facebook потребителите ще могат да виждате коментари, съобщения и данни за другата активност на своите клиенти в трите приложения. Facebook се надяват така да помогнат на малкия бизнес да се справи в икономическата криза около пандемията.   Още от Digital: 7 лесни начина да "почистите" вашия Instagram профил
Instagram
Вече ще можем да добавяме линкове към публикациите в Instagram
Вече ще можем да добавяме линкове към публикациите в Instagram
Instagram вече намери ефективни начини, с които да излезе извън рамките на традиционното приложение за споделяне на снимки. Невероятната подобрения и еволюция на интерфейса вече превърнаха заглавието във водещата платформа за комуникация и следене на известни личности в интернет.  От Facebook проявяват голяма активност в опитите си да превърнат Instagram в още по-добро приложения и постоянно актуализират профилите ни с нови функционалности. Независимо от непрестанните актуализации все още има едно класическо ограничение, което затруднява работата на многобройните потребители на приложението.  Няма как да не сте забелязали, че добавянето на линк към снимките, които качвате може да се окаже малко по-трудна задача, отколкото вероятно очаквате. Единственият вариант е да добавите връзка към краткото описание на своя акаунт или да заложите на услуга за съкращаване на URL адресите. В противен случай изискването е да имате поне 10 хил. последователя, което ще ви предостави съответната верификация, съобщава AndroidHeadlines.     Разработчиците на мобилното приложение експериментират с функция, която позволява да включите URL линк към описание на снимка или клип. Ключовият момент е, че това ще е възможно срещу заплащане. Снимки от патент на компанията показват такси от $2 за линк, като очевидно функцията ще е насочена към профилите с най-голям брой последователи.  Генерирането на приходи е проблем, с който Facebook се борят още след придобиването на приложението за $1 млрд. през 2012г. Популярността на определени акаунти и автори изглежда е възможност, която компанията ще опита да монетизира с опцията за добавяне на линкове към публикациите.  Това е подходящ начин да се промотира друго атрактивно видео в Instagram или външен линк към сайт на даден автор. Директните реклами в приложенията са един от най-ефективните методи за онлайн маркетинг, които намират широко приложение в другите софтуерни решения на Facebook. Интеграцията на платена функция за качване на URL адреси ще доразвие допълнително тази бизнес стратегия на компанията.   Oще от Digital: Как се правят 20 000 последователя в Instagram
Instagram
Какво представлява новата функция за QR кодове в Instagram
Какво представлява новата функция за QR кодове в Instagram
Instagram oт месеци провеждат тестове с QR функционалност в популярното приложение, която досега бе достъпна единствено за потребителите в Япония. Компанията изглежда е доволна от прогреса и вече разпространява ъпдейт на Instagram, с който всички можем да тестваме това подобрение в профилите ни.  Собствениците на смартфони, които вече са инсталирали актуализираната версия на мобилното приложение имат достъп до QR функцията. Благодарение на нея могат бързо да генерират QR код, който да изпратят на други хора. След като прочетат символа от своето мобилно устройство ще бъдат препратени директно към съответния акаунт. Това е най-лесният начин да споделите информация и да последвате друг профил в Instagram, съобщава Pocket-Lint. Най-голям интерес функцията се очаква да предизвика сред представителите на малкия и средния бизнес в Instagram.     Интеграцията на новата функция прави възможно да генерирате QR код и да го принтирате на физически носител, което да улесни следването на профила в мобилното приложение. Разработчиците на Instagram са се постарали да улеснят максимално целия процес, за който са нужни само няколко кликвания.  Първо трябва да ъпдейтнете към последната версия на Instagram и да изберете класическата икона с три хоризонтални черни. Скролнете в менюто, докато не откриете "QR Code". Имайте предвид, че ако не видите функцията значи все още не е достъпна във вашия регион.  Instagram вече разпространяват актуализацията и няма да ви се налага да чакате твърде дълго, за да тествате опцията за създаване на QR кодове в профила си.   Oще от Digital: Как да сканираме QR кодове с приложения от Google Play
Facebook Messenger
Facebook започва да слива чатовете от Messenger и Instagram
Facebook започва да слива чатовете от Messenger и Instagram
Facebook e влиятелно име в дигиталния свят, в който живеем, тъй като всеки ден свърза стотици милиони потребители по цял свят. Социалната мрежа, обаче е само един от важните компоненти в стратегията на компанията, която включва още Instagram и WhatsApp. Това са две от най-популярните приложения за комуникация в света, които представляват бъдещето за бизнес модела, който следва Facebook. Желанието на компанията да разгърне още повече своята екосистема е свързана и с по-дълбока интеграция, позволяваща Facebook Messenger и WhatsApp да могат да изпращат съобщения помежду си.  Вече разбрахме за тези мащабни планове на компанията, които да доведат до създаването на най-голямата интегрирана платформа за комуникация в интернет. Това все още е сфера, в която Facebook имат предимство пред Google и алтернативни приложения като Zoom, Skype. WeChat и др. Решението да се слеят WhatsApp, Instagram и Messenger е свързано и с технологични затруднения, но продължава да бъде дългосрочен приоритет за Марк Зукърбърг.   По всичко личи, че компанията работи активно над този проект и някои потребители започнаха да виждат съобщения свързани с интеграцията на Facebook Messenger и Instagram. Самите нотификации ги информират, че вече е възможно да общуват по нов начин в своя Instagram профил, като се свържат с приятелите използващи Facebook.  Функцията е активна, както за Аndroid, така и за устройствата с iOS. След като изберете опцията за ъпдейт обикновената икона за директни съобщения в горния десен ъгъл на Instagram ще бъде заместена от логото на Facebook Messenger.  Чатовете в Instagram също така са налични в по-различна цветна тема, като скролването променя нюансите между синьо и лилаво. Засега само ограничен брой потребители виждат "There's a New Way to Message on Instagram" съобщението. Aктуализацията обещава още поддръжка на "Swipe-To-Reply" и повече емоджита.     Още от Digital: Facebook Messenger скоро ще ни позволи да заключим приложението на смартфона си
технологични новини
Любопитно от технологичния свят на 27 юли в digital.bg (Видео)
Любопитно от технологичния свят на 27 юли в digital.bg (Видео)
Първата половина от календарната година премина под сянката на пандемията от COVID-19, но през следващите седмици ни очакват премиерата на доста интересни устройства. Водещи производители като Samsung, Huawei и Apple подготвят ново поколение смартфони, което ще предложи разнообразни възможности за избор на премиум устройства до края на 2020г.    1. Премиерата на iPhone 12 ще е на 8 септември Сега вниманието ни е привлечено от дългоочакваната премиера на iPhone 12, на която ще видим първия смартфон с 5G и 5-нанометров процесор на Apple. В интернет изтече...
любопитно
Уникално видео, направено от снимките на над 1000 потребителя в Instagram (Видео)
Уникално видео, направено от снимките на над 1000 потребителя в Instagram (Видео)
Снимките са правени в различни часове на деня, при различни метеорологични условия и гледни точки. Благодарение на това става едно общо анимирано видео по снимки, в които има движение, макар да е направено от статични снимки.
ефекти
Как да използваме Instagram ефектите на iPhone и Android смартфон
Как да използваме Instagram ефектите на iPhone и Android смартфон
Instagram ефектите са много забавни, но са и доста объркващи и трудни за използване от повечето потребители на сайта. Ето защо ръководството на How To Geek е толкова полезно. От него ще разберете как може да прилагате ефекти в Instagram на вашия iPhone или Android устройство. Как да намерите и използвате Instagram Effects? Instagram Effects е поредното допълнение към вече препълнения интерфейс на Instagram Stories. За да го откриете, отворете Instagram и след това или прекарайте пръст вдясно от левия ръб или докоснете иконата Camera в горния ляв ъгъл. Трябва да сте в режим „Normal”. Бутонът „Shutter“ трябва да е в средата, заобиколен от кръгли икони, които са Instagram Effects. Прекарайте пръст наляво, за да визуализирате новите ефекти. За да отворите „Effects Gallery“, прекарайте пръст надясно от въртележката и докоснете „Browse Effects.” Освен това можете да изберете всеки ефект от въртележка и след това докоснете името му. Тук докоснете „Browse Effects.” „Effects Gallery” ви показва най-добрите ефекти. Най-отгоре можете да преминете към друга категория. Докоснете ефект, ако искате да го прегледате. Ако ви харесва и искате да видите как изглежда, докоснете „Try It.” Интерфейсът на Instagram Stories се отваря моментално с новия ефект. Ако ефектът има повече опции, над бутона „Shutter“ се появяват по-малки кръгове; превъртете, за да ги изпробвате всички. Някои ефекти също имат скрити версии; докоснете екрана за достъп до тях. Когато сте доволни от някой ефект, докоснете бутона „Shutter“, за да направите снимка, или докоснете и задръжте, за да запишете видео. На следващия екран докоснете „Your Story”, ако искате да добавите изображението или видеото към вашата Story. За да го изпратите на приятел или да видите още опции, докоснете „Send To“. Как да запазите Instagram Effects? Много е вероятно да използвате някои ефекти по-често от други. За щастие, можете да използвате функцията „Save”, за да събирате любимите си ефекти. За целта докоснете името на ефекта, когато го преглеждате. След което докоснете „Save Effect“. Вашите запазени ефекти ще се появят вляво от бутона „Shutter“. За да премахнете ефект от любимите си, докоснете името му и след това докоснете „Saved“. Как да откривате Instagram Effects? Най-доброто място за намиране на нови и интересни ефекти е в профилите на създателите им в Instagram. За да започнете, търсете хаштагове свързани с AR и ефекти. Когато намерите създател, който харесвате, докоснете раздела „Smiley“. Това ви показва списък на всички ефекти, които човека е създал. Докоснете създател, за да визуализирате ефекта. Докоснете „Try It“, за да отворите този ефект в Instagram Stories. Ако гледате нечия Story и харесвате ефекта, който е използван в нея, докоснете името на този ефект в горната част на екрана. Това отваря познатия екран за информация за ефекти. Докоснете „Try It”, за да визуализирате ефекта. Ако разглеждате Story  от създател, може да видите бутон „Swipe-Up“ с името на ефект. Плъзнете нагоре, за да отидете директно до екрана с филтри в Instagram Stories. Сега, когато открихте новите Instagram ефекти, продължете да сърфирате, да пробвате и да събирате!   Вижте как да преодолеем домашната изолация чрез новата функция Co-Watching в Instagram
новини
Най-любопитните теми в digital.bg от 7 май
Най-любопитните теми в digital.bg от 7 май
Ако имате бизнес и искате хората да разберат за него, Instagram е идеалното място за това. Трябва да имате предвид, обаче, че събирането на ангажирана и лоялна публика в приложението не е лесна задача. „Как да намеря последователи в Instagram?“ – това е въпрос, който всеки маркетолог си задава. От Hopper HQ представят набор от универсални и ефективни начини за получаване на последователи в Instagram. Как да направим 5000 последователя в Instagram?   Смартфоните и безжичните джаджи скоро ще могат да се зареждат през NFC. NFC Forum е името на...
DMCA.com Protection Status