Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
230 резултата за instagram
технологични новини
Какво се случи в технологиите на 20 януари в digital.bg (Видео)
Какво се случи в технологиите на 20 януари в digital.bg (Видео)
Microsoft активно подканват все повече потребители да започнат да използват Windows 11.
приложения
Подобно на TikTok, Instagram ще пусне функция за вертикално разглеждане на Stories
Подобно на TikTok, Instagram ще пусне функция за вертикално разглеждане на Stories
Приложението на ByteDance вече постигна феноменален успех в световен мащаб, особено сред най-младата аудитория. TikTok е не само най-популярната услуга за създаване и споделяне на кратки видео клипове, но и представлява внушителен интерес за рекламодателите. Най-активните профили генерират солидни приходи, което вече доведе до отлив на конкурентни инфлуенсъри от други платформи към TikTok. Анализаторите са уверени, че приложението ще продължи да задава тенденциите и да привлича потребителите и през 2022г. Актуалните рекорди на TikTok също са гаранция, че впечатляващия им успех ще продължи в дългосрочен план. Instagram е само един от примерите на популярно заглавие, което ще насочи стратегията си към възприемане на сходни функционалности. От 9to5mac ни съобщават и за следващата интересна опция, която ще е налична за потребителите на Instagram. Ограничен брой акаунти вече имат достъп до възможност за вертикално скролване в Stories.     По този начин потребителите ще могат да скролват в съдържанието с едно плъзгане на пръста в долната част на екрана. Новата функция вече е налична в няколко страни и изглежда Instagram се нуждаят от малко повече време за допълнителни тестове. Едва ли има съмнение, че вертикалното скролване е вдъхновено от популярността на TikTok. Независимо от това активните потребители на Instagram вероятно ще останат много доволни от ъпдейта, тъй  като ще улесни достъпа до интересно мултимедийно съдържание. Следващите актуализации на Instagram ще предложат и допълнителни възможности да филтрирате постовете, които виждате в Stories.  Потребителите ще разполагат с разнообразен избор на атрактивен софтуер, с който да привличат аудитория към своите акаунти през 2022г.   Oще от Digital: Instagram ще позволи да качваме видео клипове до 60 секунди в Stories
Instagram
Instagram ще позволят да разглеждаме публикациите в хронологичен ред
Instagram ще позволят да разглеждаме публикациите в хронологичен ред
Instagram е приложение с добре познат интерфейс, което често експериментира с добавянето на нови функционалности. Все повече компанията акцентира върху социалния характер и времето, което прекарваме своите профили. Това не е случайно, тъй като се търсят разнообразни възможности за монетизиране на Instagram и популярността му в световен мащаб. Приложението предизвиква и негативни критики заради съдържанието, което виждат най-младите потребители, но и заради липсата на по-добри филтри за блокиране на неподходящи публикации. Намирането на правилния баланс е изключително сложна задача. От Instagram планират да върнат функция, която използвахме преди повече от пет години. Шефът на Instagram, Aдам Мосери потвърди, че тестват версия на хронологичния фийд, който предшестваше сегашният подбор на публикациите от специален алгоритъм. Работата е стартирала преди месеци, като потребителите ще могат да изпробват опцията до края на първото тримесечие на 2022г., информира 9to5mac.     Интеграцията на опция за разглеждане на съдържание в хронологична емисия ще допадне на много потребители. Новата функция ще отбележи и сериозна промяна в стратегията на приложението. През годините платформата за споделяне на снимки често е критикувана за алгоритъма, с който препоръчва съдържание в профилите ни. Някои автори на съдържание също са недоволни, тъй като подредбата не позволява на публикациите им да достигнат до по-голяма аудитория.  Връщането на хронологичния фийд, който обработваше и възпроизвеждаше съдържанието преди няколко години. Успоредно с това се провеждат тестове със "Suggested Posts", с които Instagram препоръчва публикации в акаунтите.   Още от Digital: Публикациите в Instagram от браузъра стават реалност
Меta
Meta ще продават продукти във Facebook и Instagram от 2022г.
Meta ще продават продукти във Facebook и Instagram от 2022г.
Tрансформацията на компанията в Меta и плановете им за бъдещо развитие вече предизвикаха множество дискусии в индустрията. Потребителите са раздвоени в своето мнение за промените, като софтуерните решения на Facebook ще продължат да имат сериозно влияние в индустрията. Eдин от неочакваните проблеми за компанията през годината е свързан с добавянето на нова функция за сигурност в iOS. Вече ви информирахме как Apple разби рекламния бизнес на Facebook. Това е сериозен проблем за социалната мрежа, заради огромният брой потребители, които използват iPhone. Обсъждат се различни решения в дългосрочен план, които да подобрят възможностите за бизнес развитие на Meta. Именно заради това скоро ще започне продажбата на повече продукти във Facebook, Instagram, Мessenger и другите им приложения. Плановете на Meta предвиждат това да се случи още през следващата година. Видепрезидентът на рекламната и бизнес платформа на компанията, Дан Леви потвърди планираните промени.     Според него aтрактивните приложения на Meta ще се превърнат във водещата дестинация за представителите на бизнеса. Това е основен приоритет, който постепенно ще превърне профилите ни в онлайн платформа за продажба и покупка на продукти в екосистемата на компанията, съобщава GizmoChina. Експериментите с подобни функционалности стартираха още през 2015г. През миналата година бяха стартирани пилотни програми на Facebook и Instagram с различни дигитални портали за шоппинг с различен успех. При всички положения електронната търговия ще бъде неизменна част от метавселената, която компанията иска да създаде. Меta искат да приковат вниманието на бизнеса, като го принудят да инвестира повече в екосистемата им от приложения. Опциите да пазаруваме и предлагаме продукти в своите профили ще бъдат основен акцент, който ще предопредели успеха на компанията в световен мащаб през 2022г.   Още от Digital: Ето с какво ще усещаме виртуалните обекти в метавселената на Меta (Facebook)
Facebook Messenger
Криптирането на съобщенията във Facebook Messenger и Instagram се отлага за 2023г.
Криптирането на съобщенията във Facebook Messenger и Instagram се отлага за 2023г.
Приложенията за комуникация за важна част от живота на модерния човек. Независимо от личните предпочитания почти всеки собстрвеник на смартфони използва тази форма на дигитално общуване. Мерките за социална изолация, които се налага да спазваме около пандемията допълнително увеличиха трафика в приложения като WhatsApp, Instagram и Facebook Messenger. Общото между гореизброените заглавия е, че са притежание на Facebook, които вече се казва Meta. Сигурността на личните данни е проблем, който предизвика все по-сериозни коментари в публичното и онлайн пространството, особено когато става въпрос за Марк Зукърбърг и неговата компания. Вече знаем за желанието WhatsApp, Instagram и Messenger да бъдат комбинирани в една обща платформа. Успоредно това Facebook (Meta) обещаха на своите многобройни потребители въвеждане на ефективна технология за криптиране на съобщенията в популярните приложения.     Ако очаквате с нетърпение интеграцията на функцията ще трябва да се въоръжите с повече търпение. Според последните данни криптирането на съобщенията в Instagram и Facebook Messenger няма да бъде достъпно преди 2023г. Информацията бе потвърдена официално от Антигон Дейвис, който е шеф на отдела за сигурност в Meta. Неговото мнение е, че компанията се нуждае от повече време, за да предложи на всички потребители "Еnd-To-End Encryption" функционалност, която е активирана по подразбиране в профилите. Популярните приложения се използват от над 2.8 млрд. души, което налага сериозни технологични затруднения.     Още от Digital: Какви нови неща можем да правим във Facebook Messenger и Instagram
технологични новини
Технологичните новини, които ни направиха впечатление на 28 октомври в digital.bg (Видео)
Технологичните новини, които ни направиха впечатление на 28 октомври в digital.bg (Видео)
Android е най-популярната операционна система за смартфони, с която работят над 80% от всички устройства в световен мащаб. Google също така инвестират и в разработката на още няколко софтуерни платформи, а именно Chrome OS за лаптопи, Wear OS за умни часовници и Android Auto за автомобили.
технологични новини
5 технологични теми, които привлякоха най-голям интерес на 20 октомври в digital.bg (Видео)
5 технологични теми, които привлякоха най-голям интерес на 20 октомври в digital.bg (Видео)
Facebook е технологичен гигант с доста противоречива репутация. Създателите на най-голямата социална мрежа стават обект на все повече критики.
Instagram
Instagram ще ни подканва да си вземем почивка от приложението
Instagram ще ни подканва да си вземем почивка от приложението
Facebook и Instagram се превърнаха в една от най-обсъжданите теми в индустрията през последните дни. Причината бе продължителния срив, който остави милиони потребители без достъп до своите акаунти. Компанията възстанови нормалната работа на сървърите си след часове, но това доведе до доста критики и бе свързано големи финансови щети. Успоредно с това Facebook предизвикаха обществен недоволство, заради изслушване на бивша служителка, която разкри интересни детайли за работната етика пред Конгреса. Основното заключение от разказа е, че компанията толерира печалбата пред сигурността на своите потребители. На пръв поглед това не е изненадващо, но Facebook категорично отрече подобни твърдения. Вицепрезидентът на глобалните въпроси, Ник Клег сподели, че ще бъдат въведени нови мерки, с които ще се предотвратява достъпа на тийнейджърите до неподходящо съдържание. Instagram е първото приложение, което ще предложи тази функционалност, но няма да е изненадващо след това да бъде интегрирана към Messenger, WhatsApp и Facebook.     Kонцепцията предвижда алгоритмите да следят какви публикации виждат представителите на най-младата аудитория, като ограничават неподходящите постове. Instagram също така ще подканя потребителите да си вземат почивка, ако прекарват твърде много време в своя акаунт. Все още не знаем кога да очаква е интеграцията на новите инструменти, но компанията е сериозно ангажирана да подобри настоящата система, съобщава TheVerge. Докато се работи над тези подобрения ще бъдат забавени плановете за представяне на Instagram Kids. На този етап приоритет е да се гарантира, че тийнейджърите виждат единствено публикации, които са подходящи за тяхната възраст. Така компанията ще опита да се противопостави на обвиненията, че Instagram е "токсична" среда за младите потребители.   Още от Digital: Какво е бъдещето на лайковете във Facebook и Instagram и как лесно да направим публикация с милион харесвания (Видео)
приложения
Instagram пуска функция, с която авторите на съдържание ще могат да печелят пари
Instagram пуска функция, с която авторите на съдържание ще могат да печелят пари
Instagram е популярна платформа, която се развива с невероятни темпове. Приложението е предпочитана дестинация за инфлуенсърите и авторите на съдържание. Вече са започнали тестове с функция, която се казвa Subscriptions и ще предостави още повече възможности за монетизиране в Instagram. Потребителите ще могат да се възползват от тази интеграция, за да предлагат на своите последователи достъп до ексклузивно съдържание срещу определен абонамент. Първоначално тестовете ще са лимитирани до 10 популярни автори на съдържание в Instagram. Сред тях са Sedona Prince, Kelsey Cook, Alan Chikin Chow, Jodran Chiles и Lonnie IIV. Новата функция предлага гъвкави решения за допълнителни абонаменти, които варират от $0.99 до $99 за ексклузивно съдържание на месечна база, съобщава CNet.     Благодарение на Instagram Subscriptions потребителите ще могат да задълбочат връзката си със своите последователи. Очаква се функцията да допринесе не само за активността на феновете, но и да позволи на авторите да достигат до по-голяма аудитория. Така например може да се провеждат платени излъчвания на живо, както и да се показват лимиитрани истории в Stories. Всеки човек, който плати за достъп до Instagram Subscriptions ще се показва във фийда на съответния акаунт със специална значка. Така другите потребители на мобилното приложение ще значат, че е част от новата програма на Instagram. Обратната връзка с авторите и крайните потребители ще подобрява в дългосрочен план възможностите на Subscriptions.   Още от Digital: Instagram ще позволи да качваме видео клипове до 60 секунди в Stories
приложения
Instagram ще позволят плащания с NFT токени в метавселената
Instagram ще позволят плащания с NFT токени в метавселената
Meтавселената е футуристична концепция, която привлича интереса на все повече компании в технологичния сектор. Всичко започна с преименуването на Facebook в Meta и желанието за създаването на изцяло нова виртуалнa среда за комуникация. Необходими са години преди концепцията да стане неизменна част от ежедневието на масовия потребители. Все повече външни компании, обаче проявяват интерес към метавселената извън Meta. С оглед факта, че Instagram е собственост на Facebook (Meta) не е изненадващо, че приложението също ще стане част от новата виртуална среда. Вече се обсъжда на високо равнище идеята да се осигури интеграция за NFT токените, което ще им позволи да достигнат до по-голяма аудитория. По този начин над 2 млрд. потребители на приложението ще могат да извършват покупки с токените, докато комуникират и се забавляват в метавселената. Информацията бе потвърдена лично от главният изпълнителен директор на Instagram, Адам Мосери, съобщава BusinessInsider.     Tрадиционно NFTs са подходящи за дигитално изкуство или колекционерски предмети. В същото време са ключови за изграждането на метавселената, тъй като позволяват прехвърлянето на собственост във виртуалния свят. Популярността на NFT токените е причината да бъдат извършени продажби за повече от $12 млрд. в подобни активи през 2021г. Възможността да показваме дигиталните творби свързани с NFTs директно в Instagram има потенциал да накара повече хода да използват този формат. Oще през лятото се появиха детайли, че се работи над опцията приложението да предлага подобна функционалност. Все още не се избързва, но по всичко личи, че бъдещето на Instagram е свързано с NFTs токените.   Още от Digital: Ще живеем ли в "метавселена" и какво следва след Facebook
приложения
Instagram ще позволи да качваме видео клипове до 60 секунди в Stories
Instagram ще позволи да качваме видео клипове до 60 секунди в Stories
Разаработчиците на Instagram са доста активни в експериментите с нови функционалности. Приложението усеща все по-силната конкуренция на TikTok и други платформи. Всичко това налага да се провеждат множество тестове с подобрения, които да накарат да бъдем по-активни в своите профили в приложението. Ако използвате активно Instagram вероятно знаете, че можете да създавате истории с продължителност до 15 секунди. които са видими от другите в продължение на 24 часа. В случай, че нахдвърлите този лимит ще се запишат няколко отделни Instagram Stories. Добрата новина е, че компанията иска да премахне това ограничение. Малък брой протили вече разполагат с възможността да качват 60-секундни клипове в Instagram, информира 9to5mac.     Успоредно с това е променен и интерфейса за качване на Instagram Stories. Идеята е да се улесни поще повече процеса на създаване и ъплоудване на истории в приложението. Все още няма яснота колко продължителни ще бъдат тестовете. Няма да е изненадващо, ако още в началото на следващата година можем да се възползваме от по-дългия формат на Instagram Stories. Tова е поредният опит на компанията да бъде по-конкурентна на TIkTok и Snapchat, които се радват на голяма популярност, особено сред най-младите потребители. Постоянните промени са важна част от стратегията на Instagram да бъдат по-успешни.   Още от Digital: Instagram вече може да превежда автоматично текст в Stories
Instagram
Instagram вече изисква видео селфита при регистрация за да потвърди самоличността на потребителите
Instagram вече изисква видео селфита при регистрация за да потвърди самоличността на потребителите
Авторите на съдържание и инфлуенсъри често използването на няколко акаунта в Instagram. Превключването между профилите, обаче вече ще става по-трудно. От компанията въвеждат мерки, които да гарантират по-ефективно идентичността на потребителите при логин. За целта Instagram ще започнат да подканят определени профили да верифицират себе си с предоставяне на видео селфита. Идеята е тази тактика да се прилага единствено при подозрителни акаунти и съмнения, че ботове разпространяват съдържание в Instagram. В такъв случай ще бъде изискана идентификация с няколко кратки клипа, които показват съответния потребител в различни ъгли. Така Instagram ще се убедят, че отсреща има реален човек, който е притежател на съответния профил в приложението. В интернет се появиха данни, че проверката включва потвърждение от поне четири различни ъгъла, съобщава TheVerge.     Трябва да уточним, че проверката с видео селфита не свързана с всички потребители. Instagram виждат в това средства полезен начин да открият собствениците на множество акаунти, както и профили използвани за автоматизирано разпространение на съдържание в мобилното приложение. Instagram не използват лицево разпознаване, включително и във видео селфитата. Изискването за верификация с няколко клипа е провокирано от наличието на акаунти, които за броени секунди извършват внушително количество действия, сред които харесване и публикуване на много постове.  Ако възникнат подобни съмнения собствениците на акаунтите ще трябва да потвърдят своята идентичност с няколко видео селфита.   Още от Digital: Вече ще знаем предварително ако има проблеми с Instagram
Instagram Reels
Instagram ще конкурират TikTok с функции за гласови и звукови ефекти в Reels
Instagram ще конкурират TikTok с функции за гласови и звукови ефекти в Reels
Instagram продължава да следва стратегията да представя нови функционалности, които да засилят конкуренцията с TikTok. По този начин потребителите често получат актуализации с допълнителни инструменти и възможности. Последният ъпдейт на приложението включва две подобрения, които заслужават внимание на хората, които използват активно Instagram. Първата нова функционалност       Oще от Digital: Instagram представиха конкурент на TikTok Duet с името Remix on Reels
Instagram Stories
Как да добавяме линкове към Instagram Stories
Как да добавяме линкове към Instagram Stories
Instagram е водещо приложение за споделяне на снимки, което привлича голям интерес сред инфлуенсърите. Потребителите имат достъп до разнообразие от функции, с които да се забавляват и бъдат по-активни в своите акаунти. В продължение на дълго време Instagram предлагаше опция да се добавят линкове към историите, които се публикуват в приложението. За съжаление функцията бе ограничена само до хората, които имат повече от 10 хил. последователи. Обратната връзка с потребителите накара Instagram да променят мнението си. Още през лятото компанията потвърди, че работи над нов ъпдейт, който ще позволи да споделяме линкове в Instagram без да имаме 10 хил. последователи. Добрата новина е, че актуализацията вече е достъпна. Няма ограничение какви URL адреси включвате към своите стория и могат да бъдат личния ви уеб сайт, полезен линк в интернет и др.     Ето как да добавяте линкове към Instagram Stories, според HowToGeek:   1. Създайте Instagram Story, както обикновено. Може да ъплоуднете съдържание от вградената памет или да започнете да записвате. 2. След като сте готови с видеото трябва да изберете иконата с формата на стикер в горната част на екрана. 3. Изберете "Link" стикера и добавете URL адрес. 4. Необходимо е да натиснете "Done" бутона, за да финализирате целия процес. 5. Публикувайте стикера в Instagram Story. Кликнете за различни промени на дизайна.   Instagram ще продължат да работят активно, за да предложат още повече възможности да персонализираме стикерите. Това означава, че допълнителни ъпдейти ще оптимизират допълнително новата функция. Авторите на съдържание ще могат да ангажират още повече своята аудитория с Link стикерите, което ще накара потребителите да бъдат още по-активни в Instagram.   Oще от Digital: Как да използваме Instagram ефектите на iPhone и Android смартфон
Instagram
Публикациите в Instagram от браузъра стават реалност
Публикациите в Instagram от браузъра стават реалност
Популярното приложение подготвя премиерата на няколко нови атрактивни функции, които ще са достъпни за потребителите в следващите седмици. Moбилните устройства са основно средство за достъп до Instagram, но има и доста хора, които се логват от десктоп устройства. Именно заради това е странно, че не е налична функция за ъплоуд на публикации от уеб браузърите. От началото на пандемията все повече потребителите сърфират в своите акаунти от по-големите екрани на компютрите. Все пак от Instagram са наясно, че това е едно от най-желаните подобрения в приложението и от месеци експериментират с подобна интеграция. Добрата новина е, че тестовете са във финалната си фаза и скоро ще можем да качваме публикации в Instagram от десктопите.     Включването на функцията ще направи уеб версията на Instagram още по-полезна за потребителите. Все пак ще трябва да се ограничите видео съдържанието да е с продължителност от максимум 60 секунди. Разпространението на дългоочаквания ъпдейт ще стартира до няколко дни, съобщава AndroidHeadlines. Collabs е друга нова функционалност в приложението, която ще позволи да създавате съдържание за Instagram Feed и Reels с други потребители. Въвежда се и нова система за финансиране на популярни автори на съдържание, което може да става с избора на "+" бутона.   Още от Digital: Вече ще знаем предварително ако има проблеми с Instagram
Instagram
Вече ще знаем предварително ако има проблеми с Instagram
Вече ще знаем предварително ако има проблеми с Instagram
Социалните мрежи оказват все по-сериозно влияние на живота на потребителите, което често е причина да прекарваме дълго време в своите профили. Facebook е най-добрият пример, но същото може да се каже за други приложения като Instagram, Twitter и TikTok. Анализаторите също предупреждават да внимаваме колко дълго всеки ден сърфираме в своите акаунти. Само преди броени дни станахме свидетели на неочакван срив, който блокира достъпа до Facebook и Instagram в продължение на шест часа. Ситуацията предизвика внушителни финансови загуби за компанията и хаос сред потребителите по цял свят. Онлайн тракерите регистрираха впечатляващ ръст в трафика към конкурентни платформи като Twitter, Signal и др. Този проблем вече е ускорил работата над нова функция в Instagram, която ще информира потребителите за наличието на технически затруднения. Ако се стигне до претоварване на сървърите и други проблеми със системата ще виждате нотификация в своя профил.     Интеграцията на новата функция ще предотвратява объркването сред потребителите, ако възникне бъдещ проблем с работата на Instagram. Тестовете се провеждат с малък брой профили, които виждат нотификации в Activity Feed, които съобщават за потенциални затруднения. Едно от съобщенията съдържа текста "Don't Worry, It's not you, it's us", съобщава Engadget. По този начин потребителите веднага ще разберат, че проблема не е предизвикан от техните устройства и се дължи на неизправност в сървърите на компанията. Допълнително ще научим кога може да очаквамe функцията във всички акаунти. Действията на Facebook в тази насока не са изненадващи, тъй като притежават три от най-големите приложения за комуникация: Messenger, WhatsApp и Instagram.   Още от Digital: Instagram ще конкурират TikTok с нова функция за откриване на видео и снимки
DMCA.com Protection Status