Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
75 резултата за instagram
Instagram
8 неща, които не е добре да правим в Instagram
8 неща, които не е добре да правим в Instagram
Заради безбройните си функции, Instagram може да се похвали с един милиард потребители. Приложението се превърна в предпочитан фаворит за фотографи, художници и пътешественици, които обичат да споделят работата си. Това е и място, където милиони хора се стремят да намерят творческо вдъхновение.   Ако се възползвате от съветите на make use of ще успеете да си осигури голяма аудитория в Instagram, която няма търпение да види следващата ви публикация.    1. Не е нужно да качвате снимка само за да имате нещо ново Вашите снимки трябва да предизвикват емоции и да показват на хората нещо ново, което е малко вероятно да се намери другаде. Така, че бъдете по-конкретни при избора си на снимки, които да качите в Instagram.   2. Не изневерявайте на стила си Ако използвате Instagram, за да споделяте снимки с приятели, публикувайте каквото ви харесва. Но ако публикувате с единствената цел света да ви забележи, ще имате нужда от обща тема или стил, така че хората да знаят какво да очакват. Роел ван Уанрой, например, прави изключително зашеметяващи снимки на изоставени сгради, а Марк Брук обикновено прави снимки на комиксите си. Популярните емисии като тези имат своя собствена естетика.   3. Не забравяйте надписите Не е тайна, че публикациите с надписи привличат по-голяма ангажираност от тези, които нямат. Трябва само да добавите малко текст – може да зададете въпрос, да споделите история или да включите покана за действие. Но каквото и да правите, не оставяйте снимките си без надпис.   4. Не игнорирайте хаштаговете Разбира се, че трябва да използвате хаштагове. Използвайте обаче само подходящи такива, за да не направите лошо впечатление. Те трябва да са такива които вашата аудитория би „държала под око“. За това колко трябва да са на брой няма конкретни правила. Според някои пет хаштага е добре, но според други и 20 да сложите няма да си навредите, стига те да са подходящи.   5. Не игнорирайте вашите последователи Ако получавате коментари за публикациите си в Instagram, не ги пренебрегвайте! Хората трябва да се чувстват комфортно когато си взаимодействат с вас, така се получават истински фенове. Тъй като профилът ви ще става все по-популярен, хората могат да се свържат с вас със заявки за съвместна работа или интервю, а техните въпроси биха могли да стимулират творчеството ви.   6. Бъдете последователни Твърде много потребители на Instagram засипват своите последователи с един тон постове наведнъж, а след това не се показват седмици. Тази стратегия може да е по-удобна за вас, но изключително много дразни вашите последователи. Качвайте една или две публикации на ден, така че вашите последователи да имат шанса да се запознаят с вас и вашия стил. Най-удобният начин да направите това е като планирате предварително своите публикации в Instagram. Може да направите това с Buffer.   7. Не следвайте хора, от които не сте заинтересовани Много погрешно схващане е, че най-добрия начин да станете популярни в Instagram е като следвате много хора, защото се надявате и те да ви последват. Тази стратегия работи до известна степен, но отнема много време и е напълно неразумна. Търсете креативни, фантастични профили и следвайте само тези, които харесвате. Игнорирайте онези, от които нямате нужда. Фокусирайте се върху това да създадете профил, който си заслужава да се следва и го свържете с другите си социални профили или уебсайт.   8. Не игнорирайте анализите Ако профилът ви в Instagram е бизнес профил (за тази цел трябва да свържете профила си с Facebook страница), имате достъп до някои основни, но полезни анализи. Следенето им ще ви помогне да изберете правилната стратегия за привличане на последователи.   Вижте 5 трика да направите снимки си в Instagram по-атрактивни
Instagram
Instagram тестват нова функция за провеждане на видео разговори
Instagram тестват нова функция за провеждане на видео разговори
Instagram добавиха редица нови функционалности в популярното приложение през последните месеци. Потребителите много скоро ще могат да използват още едно интересно подобрение в профилите си, а именно видео разговори. Разработчиците на Instagram вече тестват подобен инструмент в Direct Message секцията, който все още се намира в бета версия. Данните са на блога WABetaInfo, който има солидна репутация в разкриването на предстоящи функции на приложението, предаде TechRadar.   За да стартирате видео разговор е необходимо събеседника ви да е отворил чат прозореца и да приеме изпратената от вас покана. В горната част на Direct Message страницата ще бъде добавена икона, от която да управлявате и настройвате видео разговора. Мобилното приложение вече предлага опция за стрийминг на живо и разполага с всички ресурси, за да интегрира видео обаждания. По този начин Instagram ще ни накарат да прекарваме още повече време в профилите си.   Включването на такива подобрения ще превърнат Instagram в още по-атрактивна комуникационна платформа за собствениците на смартфони. Oпцията за видео разговори е гаранция. че ще отделяме повече време за общуване в Instagram, отколкото да скролваме между другото съдържание в профилите ни. Вече се провеждат тестове с тази функционалност и вероятно до няколко седмици ще е налична за потребителите. Със сигурност това ще направи Instagram още по-популярно приложение.   Вижте какво разкриват снимките от Instagram за емоционалното ни състояние
Instagram
Как да открием и споделим най-добрите ни снимки в Instagram за 2017г.
Как да открием и споделим най-добрите ни снимки в Instagram за 2017г.
Изминалата година бе една от най-успешните за Instagram досега, тъй като приложението разшири значително своята потребителска база. Забелязва се и тенденцията да прекарвамe повече време в профилите си, което също допринася за успеха на Instagram. Вероятно ви е направило впечатление как приятелите ви споделят селекция от най-добрите си снимки за годината, подредени в решетка с три изображения на три реда.    Това не е случайност, а специална функция на Instagram, която иска да ни припомни най-вълнуващите мигове, които сме споделили в профилите си от началото на 2017г. досега. Добрата новина е, че има много лесно как да го направите и също да видите и споделите селекцията от най-добрите ви Instagram снимки качени от смартфона в профила ви.. Ето и какви стъпки трябва да следвате, според MakeUseOf:   1. Oтворете уеб сайта 2017BestNine като кликнете на този линк.  2. Въведете своето потребителско име в празното поле и потвърдете с кликването на "Get" бутона. 3. Изчакайте страницата да генерира колекция от 9-те ви най-популярни снимки за 2017г. 4. Ще видите и информация за това колко пъти са харесани изображенията ви. 5. В долната част ще видите опцията "Photo only version". 6. Кликнете с десния бутон върху този бутон и изберете "Save Image As"     След като го направите можете да запазите колекцията на смартфона или да я изпратите, чрез имейл. Използването на хаштага "#2017bestnine" ще я сподели в Instagram. Най-добрият вариант е да ъплоуднете файла в облачна услуга, за да може да го използвате винаги, когато искате. Горепосочният хаштаг ще ви покаже и най-добрите снимки на приятелите ви в популярното приложение.   Вижте защо Instagram e новият Facebook в социалните мрежи
Instagram
Instagram също ще въведе използването на хаштагове в профилите ни
Instagram също ще въведе използването на хаштагове в профилите ни
Instagram провеждат тестове с една много интересна функционалност, която скоро ще е достъпна за всички. Популярното мобилно приложение обмисля да включи интеграция на хаштагове към профилите ни. В момента ограничен брой хора имат възможността да използват и следват подобни публикации. Идеята е, че те така ще можем по-лесно и бързо да откриваме съдържанието, което харесваме, предаде DigitalTrends.    Oсновното предимство от новата функция е, че ще разполагаме с по-голям контрол над съдържанието, което харесваме. Това важи с пълна сила за случаите, в които търсим специфичнa тема в Instagram. Включването на поддръжка за хаштагове е закономерната еволюция на Instagram, която ще улесни комуникацията ни с хората, които следваме в акаунтите си. Много е вероятно още до няколко седмици да можем да използваме новата система за хаштагове.   Не бива да забравяме и факта, че таква функция би накарала да прекарваме много повече време в акаунтите си. Instagram е най-популярното приложение за мобилна фотография и подобни ъпгрейди ще го превърнат в още по-популярен избор за потребителите. Въпрос на време е всеки от нас да може сам да тества как работят хаштаговете в приложението. Предстои да видим какви други подобрения ни очакват от следващата версия на Instagram.   Вижте защо Instagram е новият Facebook в социалните мрежи
Instagram
Как работи новата функция  Go Live в Instagram
Как работи новата функция Go Live в Instagram
Instagram вече позволява да излъчване видео в реално време и тази функция се радва на голяма популярност сред потребителите. Новата версия на мобилното приложение предлага и възможност да поканите приятел, който да се присъедини към вашия стрийм. След като го направите екрана ще се раздели на две и така ще ви позволи да си комуникирате с любимите хора по изцяло различен начин в Instagram. Самата функция се казва "Go Live With A Friend" и в кратки срокове ще е налична за Android и iOS, информира AndroidPolice.     За да се възползвате от тази възможност е нужно да кликнете върху икона с формата на две малки емотикони в долния край на Instagram, когато стартирате излъчване на живо. Допълнителен прозорец ще ви подкани да изберете човека, който да поканите към стрийма с бутона "Add", като вашия приятел ще може или да се съгласи или да откаже предложението. Ако се присъединят дисплея на смартфона се разделя на две, като събеседника ви ще се покаже точно под вас. Instagram се надяват функцията да ни накара да прекарваме повече време в профилите си.   Добре да знаете, че във всеки един момент можете да махнете даден човек от стрийма и да го замените с друг. Instagram Go Live With A Friend позволява да споделяте излъчването на живо с последователите ви или да го изтриeте веднага след като свърши. Приложението ще ви информира, когато даден човек се присъедини към стрийма с икона изобразяваща два кръга един върху друг в Stories лентата в горната част. Новият ъпдейт е достъпен в Instagram 20 версията на приложението, която вече се разпространява в Google Play и App Store.     Вижте девет нови функции в Instagram, които може би не знаете
Instagram
8 трика за повече последователи в Instagram
8 трика за повече последователи в Instagram
Има много съвети и трикове за това как да ви забележат в Instagram, независимо дали става въпрос за намирането на перфектните хаштагове или за ангажиране с общността на Instagram, но няма причина да се ограничавате до тук.   Има много повече начини, по които може да увеличите броя на последователите си в Instagram. От Make Use of споделят 8 трика за повече последователи в Instagram. Ето кои са те:   1. Създайте общност Това изисква известно усилие и ще отнеме време, но може да превърнете потребителите на Instagram в ангажирани последователи. Ако се опитвате да създадете общност в Instagram, трябва да намерите причина хората да се върнат в профила ви. Ако поддържате бизнес профил, карайте другите потребители да изпращат съдържание, което да споделят чрез профила ви.   За да създадете своя общност, едно от най-важните неща, които можете да направите, е да се ангажирате с други потребители. Коментирайте и отговаряйте на коментарите последователно и винаги търсете други хора, които биха ви последвали.   2. Експериментирайте със съветите за Instagram Има много изследвания за това какво, кога и как да публикувате в Instagram. Експериментирайте и вижте какво работи за вас. Имайте предвид, че някои от изследванията всъщност са противоречиви, така че наистина е въпрос на тестване на всеки един от тях.   Така например, изследване на Curalate установи, че изображенията със синьо като доминиращ цвят получават 24% повече внимание, отколкото снимки с доминиращ червения цвят. Проучването също така установи, че добре осветените изображения, изображения с много негативно пространство, един доминантен цвят, ниска наситеност и високи нива на текстури е по-вероятно да получат внимание.   По отношение на цветовете, избягвайте жълто, оранжево и розово. Вместо това изберете  сиви, сини и зелени нюанси.   А за това кога е най-подходящото време за публикуване, според проучване на Later това е времето за обяд (от 11:00 до 13:00 часа) и вечер (от 19:00 до 23:00 часа) и се придържайте към делничните дни за важните постове.   Според други проучвания, изображенията с лица получават 35% повече харесвания, тези с включително "харесвам" в надписа, трябва да ви донесат 89% повече харесвания, а снимки с коментар  получават още 2,194% коментари.   3. Анализирайте статистическите си данни След като опитате всички тези различни методи, вижте какво работи и какво не. Има няколко прилични инструмента за анализ на Instagram, които можете да използвате, за да проследявате кои от вашите изображения са най-добри.   Ако превърнете вашия Instagram акаунт в Business Profile ще получите безплатен достъп до инструмента за анализ на Instagram. Отидете в Settings > Switch to Business Profile и Instagram ще ви води през стъпките, които включват и свързване с вашия Facebook акаунт (и страницата, ако имате такъв). Ще видите импресии, обхват, изгледи на потребителски профили и статистически данни за всяка нова публикация.   SocialBakers разполага с безплатен инструмент за анализ на Instagram, който може да ви покаже най-успешните ви снимки – по коментари и харесвания. Когато откриете нещо, което работи, намерете начин да го пресъздадете, без да се повтаряте.   4. Маркирайте други хора във вашите снимки Има много причини да маркирате други хора във вашите снимки: те (или техните продукти) са във вашата снимка. Ако сте ходили на събитие, маркирайте организаторите на шоуто или изпълнителите. Това определено е трик, който искате да използвате пестеливо. Не спамвайте други потребители. Маркирайте ги само когато изображението е действително свързано с тях и не маркирате постоянно едни и същи потребители.   5. Добавете местоположението към снимките ви Добавянето на местоположението към снимките ви е чудесен начин да бъдете забелязани от местната общност.    6. Бъдете част от Instagram Takeover Instagram Takeover е процесът на временно превземане на Instagram акаунт на друг човек и споделяне на съдържание със своята аудитория. Instagram Takeover е невероятен начин за марките и хората да си сътрудничат и да популяризират съдържанието си. Най-добрият начин да си направите Instagram Takeover е да намерите акаунти, които вече ви приемат.   Ето някои съвети, които са полезни за този метод: - Изберете профил, който съдържа съдържание във вашата ниша. - Във вашия стил, обяснете защо вашата марка е ценна и какво последователите ви могат да спечелят. - Опитайте се да се ангажирате с последователите на профила, като публикувате въпроси в надписите. Ангажирането с тях ще ги направи по-склонни да следват личния ви акаунт, за да видят повече от вас. - От друга страна, можете сами да приемете Instagram Takeover. Ако можете да получите потребител с висок профил, който да поеме профила ви, той определено ще ви представи на собствените си последователи.   7. Не забравяйте автобиографията си Въпреки че фокусът ви несъмнено е върху снимките, които публикувате, не забравяйте да си създадете силен автобиографичен материал в Instagram. Включете информация, която ще накара вашите последователи да се свържат с вас. Имате само 150 знака, така че бройте внимателно. Включете най-много един или два хаштага в биографията си, така че да се показвате в резултатите от търсенето.   И не забравяйте да използвате линка към уебсайта ви мъдро. Тъй като Instagram не ви позволява да споделяте линкове в надписите на снимките, това е единственото място, където можете да популяризирате външното си съдържание.   8. Мислете извън приложението Повечето от тези съвети се съсредоточават върху това, което можете да направите в приложението Instagram. Но трябва да помислите и за това, къде можете да популяризирате  профила си. Включете линкове към профила си в Instagram в други социални медии и, където е възможно.   Отворете Settings > Linked Accounts, за да вържете профила си в Instagram с Facebook, Twitter, Tumblr и др. Когато публикувате изображение в Instagram, можете автоматично да споделяте тези изображения на друго място. Свързването на профила ви в Instagram с Facebook ще уведоми и приятелите ви във Facebook.   Имейлите са друг мощен инструмент, който трябва да разгледате, за да популяризирате профила си в Instagram: трябва само да поставяте линк към вашия Instagram акаунт в подписа ви в имейлите които изпращате и вероятно ще спечелите някои допълнителни последователи, които е по-вероятно да бъдат ангажирани. Ако имате личен бюлетин, който изпращате до абонатите, включете линка и там.   Вижте 5 трика да направите снимки си в Instagram по-атрактивни  
сигурност
Бъг в Instagram позволи на хакери да откраднат данните на известни личности
Бъг в Instagram позволи на хакери да откраднат данните на известни личности
Instagram отново има проблеми заради хакери. Компанията обяви, че е засякла нов проблем, заради който хакери са взели част от личните данни на някои от най-известните потребители на приложението, съобщава Mashable.   Става дума за бъг в Instagram API, заради който „един или няколко” хакери са взели телефонните номера и имейл адресите на известните личности. Компанията уточнява, че паролите и други данни не са били достъпни. Бъгът вече е отстранен, а Instagram провежда вътрешно разследване.   Компанията не казва колко профила са били...
Instagram
Знаете ли, че: Може да си купите лайкове в Instagram от вендинг машина
Знаете ли, че: Може да си купите лайкове в Instagram от вендинг машина
Instagram e най-използваното приложение за ъплоуд и разглеждане на снимки в интернет. Платформата се разраства с всеки изминал месец и е чудесен начин да следим какво се случва със знаменитостите. Ако сте активен потребител на Instagram вероятно поне веднъж ви се е искало да получите повече харесвания на нещата, които качвате в профила си. Има различни съвети в интернет как да бъдете по-популярни и да имате голям брой последователи в Instagram.    Oт CNet привличат вниманието ни към ново интересно решение, което ще накара повече хора да харесват снимките ви. Какво ще кажете за възможността да си купите "Like"-ове от вендинг автомат? Това вече е възможно в Русия и започва да се разпространява и в други държави в Източна Европа. Самият терминал има сензорен дисплей, с който се логвате в профила си, избирате дадена снимка, както и харесванията, които искате да добавите към нея.     В момента 100 Like-a се продават за около $2. След като извършите плащането харесванията ще са факт в профила ви в рамките на няколко минути. Тази идея е едновременно забавна, но и в същото време стряскаща. Използването на вендинг автомати, за да си купим популярност в Instagram е поредното доказателство за това какво значение имат социалните мрежи върху живота и ежедневието ни. Времето ще покаже дали подобен тип автомати имат бъдеще.     Вижте осем лесни начина да получите повече популярност в Instagram
Instagram
Как да изключите Instagram акаунта си от другите социални мрежи
Как да изключите Instagram акаунта си от другите социални мрежи
Aко използвате Instagram вероятно ви е направило впечатление, че акаунта ви в приложението е свързан към Facebook. Това не е изненадващо, тъй като компанията е собственик на популярното приложение. Разбира се не е необходимо всяка снимка и публикация, която ъплоуднете в Instagram да се появява автоматично в социалната мрежа.   Причината са разнообразни и например дадена публикация може да не е подходяща за всичките ви приятели във Facebook. Има лесен начин как да се справите със ситуацията и да прекратите връзката между Instagram профила и другите социални мрежи в интернет. В случая не става въпрос само за Facebook, а за всички платформи от този тип.     За щастие създателите на Instagram са се постарали да ни улеснят максимално в този процес. Изключването на Instagram профила от другите социални мрежи ще ви отнеме по-малко от минута. Ето и как да го направите:   1. Отворете своя профил, като въведете името и паролата в Instagram.  2. Кликнете върху иконата с трите хоризонтални точки в горния десен ъгъл. 3. Изберете от менюто раздела "Linked Accounts". Кликнете последователно върху името на социалната мрежа и "Unlink".   По този начин ще спрете автоматичното споделяне на постовете в Instagram в другите сайтове. Винаги можете да повторите тези стъпки, ако промените мнението си, Имайте предвид, че Facebook, Twitter, Тumblr и другите социални мрежи имат допълнителни менюто, които предоставят още повече възможности за синхронизиране на профилите ви.    Вижте какво разкриват снимките от Instagram за емоционалното ни състояние
Instagram
Вече можем да използваме GIF стикери в Instagram съобщенията
Вече можем да използваме GIF стикери в Instagram съобщенията
Instagram се радва на все по-голяма популярност и изминалата година бе една от най-успешните в историята на мобилното приложението. Последните нововъведения в Instagram включват активен статус на директните съобщения, както и ново меню за споделяне на файлове в Android. Сега ставаме свидетели на първия голям ъпдейт за 2018г., който включва една доста интересна функционалност: GIF стикери, които можем да добавяме към своите истории. Това бе една от най-желаните функции от потребителите.     Няма значение дали искате да добавите снимка или видео към своя пост, за да използвате новите GIF стикери, предаде AndroidPolice. След като кликнете върху иконата  за достъп до стикер менюто ще видите новата GIF опция, от която можете да избирате от разнообразната колекция на Giphy. В момента са на разположение стотици хиляди анимирани стикери, с които да персонализирате по уникален начин своите публикации в Instagram. Добре е да знаете, че функцията засега е достъпна само за смартфони с Android.   Ако все още не виждате секцията за GIF стикери на устройството си е необходимо сами да отворите Google Play и да изтеглите версия 29 на приложението. Създателите на Instagram вече работят над няколко нови функционалности, които допълнително да улеснят работата ни. Много скоро ще има как да изпращаме снимки и видео клипове с всякакъв размер, като това подобрение ще е част от следващата версия на приложението, която ще е достъпна до няколко седмици.   Вижте защо Instagram e новият Facebook в социалните мрежи
Instagram
Instagram тества нова функция за следване на хаштагове в профилите ни
Instagram тества нова функция за следване на хаштагове в профилите ни
Instagram официално потвърдиха, че много скоро всички потребители ще имат възможността да последват хаштагове в профилите си. Новата функция ще работи по същия начин, както добавяте приятели и любимите си знаменитости. По този начин Instagram се надяват да улеснят максимално процеса на откриване на атрактивно съдържание като клипове, снимки и други теми в профилите ни. Досега имаше два начина да си взаимодействаме с хаштагове.   Единият вариант е да кликнете върху публикация или да потърсите специфичен хаштаг в "Explore" секцията. За в бъдеще това ще става с натискане на бутон "Follow", съобщава TheVerge. Специални алгоритми ще ви препоръчват теми, които са популярни в Instagram или могат да ви харесат на базата на предишната ви активност. Новата фукция е сериозно подобрение, което ще накара хората да прекарват още повече време в една от най-големите социални платформи в интернет.   Въвете тема, която ви интересува и ще започнете да виждате най-актуалните хаштагове по темата. Информацията ще се генерира не само от хората, които следвате, но и от други потребители, които не познавате. След като откриете каквото ви трябва финализирайте процеса с Follow бутона и за в бъдеще ще получавате публикации свързани със съответния хаштаг. Функцията вече се разпространява и до дни ще е налична за всички смартфони с Аndroid и iOS.   Вижте защо Instagram е новият Facebook в социалните мрежи
Instagram
Kaкво е Instagram Superzoom и как работи
Kaкво е Instagram Superzoom и как работи
Популярното мобилно приложение за фотография вече предлага още един интересен инструмент, който се казва Superzoom. Всъщност под това име се крие изцяло нов камера формат. Самата функция позволява да запишете забавно видео и да добавите към него звукови ефекти. Superzoom може да се използва с кликване на икона разположена до Boomerang опцията в Instagram. За разлика от неговия ефект, който наподобява GIF файл новата функция предлага нещо доста по-нетрадиционно, предаде Pocket-Lint.   Superzoom прави кратко видео, като автоматично приближава даден обект на фона на драматична звук. Moжете да снимате себе си, домашния любимец или друг предмет, докато се забавлявате с новия формат. Ако искате да го изпробвате сами трябва да стартирате камера приложението на смартфона и да кликнете върху Superzoom икона до Boomerang и под бутона за запис на видео. Кликнете върху Superzoom, а след това някъде върху дисплея, за да приближете и заснемете кадъра с кръглия бутон в долната част.     Лесно можете да споделите Superzoom видеото с приятелите си в Instagram Direct или да го качите в своя профил. Навреме за Хелоуин ще бъдат представени и серия от фото филтри и стикери, с който да стреснете подобаващо любимите си хора. Новият ъпдейт на Instagram вече се разпространява за Android и iOS, което означава, че до дни ще е достъпен за всички потребители. Superzoom изглежда като поредния оригинален начин да използваме популярното приложение, за да се забавляваме с любимите си хора.     Вижте как да защитите личните си данни в Instagram
Instagram
Instagram вече автоматично ще стартира видео клиповете със звук в профилите ни
Instagram вече автоматично ще стартира видео клиповете със звук в профилите ни
Вероятно сте забелязали, че все повече популярни мобилни приложения автоматично стартират звука на клиповете в профилите ни. От една страна това ни позволява да чуем по-добре съдържанието, но от друга може да е доста досадно, особено ако носим аудио слушалки или сме усилили колоните в колата. Най-популярното мобилно приложение Instagram вече тества функция за автоматично стартиране на звук, която много скоро ще е достъпна за всички. Следващият път, когато кликнете върху забавен клип веднага ще се включва звука.   Facebook, които притежават приложението аргументираха това решение с факта, че Instagram разбира предпочитанията ни, за да ни показва и възпроизвежда по-атрактивно съдържание. Със сигурност, обаче много хора няма да са доволни от тази идея на компанията. Ето и какво трябва да знаете за новата функционалност, информира DigitalTrends. Тя ще бъде активирана по подразбиране за всички потребители. Ако включите звука за даден клип Instagram ще запази тази преференция и ще я запомни за всяко следващо видео, което гледате.   За да спрете аудиото трябва да кликнете върху иконката с форма на микрофон. Така, обаче блокирате звука за цялото приложение. Oт Instagram твърдят, че функцията ще ни позволи още по-добре да се забавляваме на видеото в профилите ни. Самият ъпдейт вече се разпространява и до броени дни вероятно ще е наличен за всички смартфони в глобален мащаб. Можем само да гадаем дали компанията ще ни предостави лесен начин да включваме и изключваме звука в Instagram, както досега.   Вижте какво разкриват снимките oт Instagram за емоционалното ни състояние 
Instagram
Instagram вече поддръжа постове с много снимки и различни размери
Instagram вече поддръжа постове с много снимки и различни размери
Instagram вече позволява на потребителите да споделят постове с много снимки, които да са с различни пропорции, съобщава MacRumors. Досега постовете с няколко снимки задължително изискваха кадрите да са квадратни.   Най-сетне това изискване отпада. Новата версия на приложението вече позволява на потребителите да избират всякакви снимки за подобен пост. Те модат да са вертикални, хоризонтални, квадратни и т.н.   За съжаление, има нова уловка. Макар потребителите да могат да избират различни пропорции на снимките, всички внимки в подобен пост трябва да са...
Instagram
Какво разкриват снимките от Instagram за емоционалното ни състояние
Какво разкриват снимките от Instagram за емоционалното ни състояние
Замисляли ли сте се, че колкото повече снимки качвате в Instagram, толкова повече неща чужд човек би разбрал за вас и ежедневието ви. Ако непознат разгледа няколко ваши албума ще знае как изглеждате, къде сте били на почивка, каква кола карате, какъв е домашния любимец и др. Учени от University of Harvard, обаче твърдят, че снимките в Instagram могат да разкрият много повече неща за нас, отколкото си представяме, съобщавa Мashable.   Проучването им показва, че има връзка между емоционалното състояние на потребителите и броя на снимки, които ъплоудват в профилите си. В него се анализират над 43 хил. изображения на 166 потребители, като 71 от тях страдат от различни форми на депресия. Eкспериментът показва, че хората с подобно заболяване са склонни да споделят повече снимки, да използват по-малки филтри и да качват повече изображения с преобладаващ черен и сив цвят, избягвайки тези с по-топлите нюанси.   Учените дават Instagram  като пример и твърдят че поведението ни в социалните мрежи може да да улесни откриването на евентуални психични разстройства. Алгоритъм с машинно обучение анализира композицията, цветовете, яркостта и филтрите в снимките, за да направи профила на потребителите. Депресинраните хора използват Inkwell филтър и качват изображения с по-малък брой хора, докато здравите предпочитат Valencia филтър и по-разнообразни като стил кадри.   Вижте пет начина да направите снимките си в Instagram по-атрактивни
Instagram
Защо Instagram е новият Facebook в социалните мрежи
Защо Instagram е новият Facebook в социалните мрежи
На неотдавнашна среща с всички служители на Instagram, Кевин Систром, основател и главен изпълнителен директор на компанията, показа една от любимите си диаграми: "Дни за достигане до следващите 100 милиона потребители" и уточни: „Развълнуван съм да се похваля, че нашата общност вече разполага с над 700 милиона потребители. Последните около 100 милиона потребители се присъединиха по-бързо от всякога.Това е единствената статистика, която си струва да се отпразнува!“   Неотдавна фото-базираната социална мрежа, собственост на Facebook, нарасна със стабилен брой потребители. На всеки девет месеца Instagram добавя по около 100 милиона нови потребители, но в последно време броят на потребителите нараства много по-бързо от обичайното. През месец декември 2016 година, Instagram  има 600 милиона потребители, а само шест месеца по-късно, техния брой вече е около 700 милиона.   Това е и причината от NY Times да смятат, че Instagram ще е новия хит сред социалните медии. Приложението за споделяне на снимки и видео съдържание премина през доста промени и то само в рамките на последните няколко месеца. И днес, Instagram е една социална мрежа, която е много по-полезна, интересна и забавна, отколкото беше през миналата година. Освен това социалните медии са по-добри, когато ги използват повече хора и по-често.    Да, има по-големи мрежи от Instagram. Facebook има почти два милиарда потребители месечно, две приложения за незабавни съобщения – WhatsApp и Facebook Messenger, но последните тенденции говорят, че новият език за комуникация са изображенията. Те се разбират от всички хора по света, независимо, какъв език говорят.   Предлагаме ви краткото интервю, което от медията са провели с Кевин Систром.   1. Колко голяма мрежа мислите, че ще стане Instagram? „Обикновено си представям много голямо число и определено то е над два пъти по-голямо от сегашния брой потребители. Така че мога уверено да кажа, че повечето хора, които в крайна сметка ще използват Instagram, все още не използват Instagram. Това дава на компанията увереност да продължи да се променя и развива постоянно.“   2. С какви предизвикателства се сблъсквате? „Повече от 80% от потребителите на Instagram са извън САЩ, а услугата се разраства особено бързо в някои части на Азия и Южна Америка. Там хората използват евтини Android телефони и бавни клетъчни мрежи. Поради това огромна част от инженерните усилия на Instagram са посветени на това, Android приложението да работи по-добре извън Съединените щати. Например, след като Instagram стартира Stories, функцията за видео слайдшоу, инженерите си отделиха месец, за да добавят подобрения в скоростта за международните пазари.“   3. Обвиняват ви че сте копирали Stories от Snapchat. Какво ще кажете във ваша защита? „Това звучи малко прекалено, защото аз нямам нужда да се защитавам. Ако сравните как работи Stories на Instagram с това как работи тази функция в Snapchat, ще видим че те наистина са подобни. Но факт е, че Instagram има тенденция да насърчава по-големи, по-обществени мрежи, в които хората поддържат по-изискан профил, докато Snapchat се използва от по-младите хора и от тук идва разликата. Функцията Stories в Instagram се различава  от тази на Snapchat, защото има различни хора в двете мрежи, които яо използват за различни цели.“   Вижте как да защитите личните си данни в Instagram