TikTok отново са център на внимание в технологичната индустрия, като причината е желанието на американското правителство да забрани приложението в страната. Вече ви информирахме, че Мicrosoft имат 45 дни да финализират сделката с TikTok, като този срок е даден лично от Доналд Тръмп и изтича на 15 септември.

След тази дата планираните санкции ще влязат в сила, което ще спре достъпа на 100 млн. потребители в САЩ до мобилното приложение. Проблемите на TikTok се следят внимателно от най-големите конкуренти на хитовото заглавие на ByteDance. Неяснотата около бъдещето на приложението сега накараха Facebook да предприемат стратегически ход, с който да се възползват от напрежението срещу TikTok. 

Instagram, които са собственост на компанията сега представиха официално функцията Reels за потребителите в повече от 50 държави по цял свят. По този начин Facebook се надяват да привлекат интереса на по-голяма аудитория, включително и най-активните автори на съдържание в конкурентната платформа, съобщавa ТheVerge.

 

 

По подобие на TikTok новото приложение позволява на потребителите да създават забавни и оригинални видео клипове, които са допълнени от музикален фон. Instagram Reels има лимит на съдържанието от 15 секунди, богата колекция от парчета и множество допълнителни филтри, с които да изразят своята креативност.

Публичните профили в приложението ще бъдат лесно откриваеми, което ще улесни популяризирането на най-добрите акаунти и лесно споделяне на съдържанието с външни платформи. Допълнителни функции позволяват да контролирате кои профили да виждат вашите клипове. Имайте предвид, че Instagram Reels не е отделно приложение, а функция в Instagram

За да започнете да използвате Reels трябва да влезете в своя профил и да изберете камера иконата в горния ляв ъгъл. Стартирането на видео става с избора на Reels таба в лявата част на екрана. Потребителите могат да използват още няколко секции като Audio, Speed, Effects и Times, за да създават своите клипове. AR Effects представлява атрактивна колекция на автори по цял свят, от която да добавяте ефекти с добавена реалност.

 

Oще от Digital: Как забраната на TikTok може да повлияе на неговите конкуренти