Популярността на Huawei в световен мащаб продължава да нараства въпреки търговските санкции на САЩ. Китайският производител не само е единствени конкурент на Samsung при смартфоните, но има все по-силно присъствие при преносимите джаджи. Шефът на "Consumer Business Group" дивизията, Ричард Ю сега разкри повече детайли за представянето на компанията. Продажбите на Huawei в този сегмент са отчели 170% ръст през изминалата година, което е доста впечатляващо постижение.

 

По този начин Huawei могат да се похвалят, че за втора поредна година регистрират увеличение от над 100% в продажбите на преносими джаджи. Тук е подходящ момент да уточним, че тази категория не се ограничава единствено до смарт часовници и фитнес гривни. В тази продуктова категория попадат и безжичните слушалки, които стават все по-популярни. Добър пример в това отношение са Huawei Free Buds 3, които продължават да са едни от най-търсените модели от потребителите в световен мащаб.

 

 

Китайският производител също така вече разработи собствен процесор за преносими джаджи, който се казва Huawei Kirin A1. В момента този чип се използва от няколко устройства на Huawei и ще продължи да бъде ключов елемент от стратегията на компанията. За в бъдеще Kirin A1 може да намери още по-разнообразно приложение в голямо портфолио от продукти, сред които и умни очила. Huawei остават оптимистични, че ще продължат с доброто представяне и през 2020г. въпреки коронавируса и търговските санкции наложени срещу компанията.

 

Още от Digital: Каква е разликата между смарт часовник и фитнес тракер