Лидерът в мобилните комуникации и производител на смартфони Huawei, стартира нова социална кампания под името #AddictedToYou. Основната й цел е да насочи вниманието ни към изграждането на здрави и позитивни връзки с важните за нас хора, и към ролята на смартфона в сложния свят на днешните комуникации. #AddictedToYou се организира по повод Свети Валентин в цяла Централна и Източна Европа, както и в Скандинавския регион.
За да отвори конструктивна дискусия, Huawei започна с проучване в 12 държави от региона на кампанията, сред които е и България. Целта на проучването е да разбере как хората използват смартфоните си, когато изразяват чувствата си, както и какво по време и важност място в живота им заема това устройство.
Проучването, което в свободен превод на български може да се нарече „Разумни взаимоотношения“ (в оригинал „Smart(phones) Relationships“), е проведено от агенцията IPSOS в 12 държави (Австрия, България, Хърватка, Чехия, Дания, Гърция, Унгария, Полша, Румъния, Сърбия, Словения и Турция). То очаквано и недвусмислено показва, че мобилните устройства са важен елемент на съвременния живот. Но докато голям брой от отговорилите казват, че носят телефоните си навсякъде, включително в спалнята и тоалетната, мнозинството се съгласява, че близките ни хора са много по-важни от технологиите. Това послание заляга и в основата на кампанията на Huawei, която признава значението на смартфоните в ежедневието ни и в същото време вдъхновява потребителите да прекарват време заедно, предизвиквайки разговор за това как използваме телефоните си. Тази кампания е логично продължение на коледната кампания #BePresent на Huawei от 2016 г., която насърчаваше хората да оставят телефоните настрана и да бъдат с приятелите и семействата си в празничния период.
Паралелно със старта на кампанията, посветена на разумните комуникации, на нашия пазар ще се появи моделът Huawei P Smart, с новия EMUI 8.0 интерфейс, FullView дисплей, ексклузивен Face Beauty алгоритъм, снимане чрез жестове и много други атрактивни функции на разумна цена.
Discussion about this post