Популярното фитнес приложение Fitify е сред първите в Европа приложения от независими разработчици за носими устройства на Huawei. То е важно допълнение към собственото фитнес приложение на компанията, налично в AppGallery, и показва отворения й подход и желание да обогатява приложенията от външни разработчици за носими устройства извън Китай.

Друг пример в тази тенденция е френското приложение Mood Messenger, с което притежателите на смарт часовници на Huawei вече ще имат възможността да отговарят директно през часовника с емотикони и предварително записани съобщения на SMS и MMS съобщения, изпратени към телефона им.

С премиера за най-новия бестселър сред смарт часовниците Huawei Watch GT 2 Pro,  
Fitify комбинира научните открития в областта на спорта и физиотерапията с компютърната наука и постиженията в областта на изкуствения интелект, за да предложи на трениращите интегрирано преживаване с техния смартфон и смарт часовник.

 

 

С най-голямата база от упражнения AppGallery  и 200 милиона отчетени техни изпълнения, Fitify помага на над 10 милиона потребители в над 170 държави, сред които България, на 18 езика. Приложението отчита обратната връзка от всяка тренировка и използва изкуствен интелект, за да оптимизира фитнес резултатите. С негова помощ през миналата година са изгорени 26 милиарда калории.  

„Само през третото тримесечие на 2020 година, сме доставили 10.7 милиона смарт часовници и фитнес гривни в света, което представлява ръст от 88.1% на годишна база до пазарен дял 19.5%. С дебюта на Fitify и Mood Messenger за Watch GT 2 Pro, отправяме послание към много други независими разработчици на качествени приложения – нашите носими устройства стават все по-популярни и ви каним да станете част от екосистемата на Huawei AppGallery и смарт аксесоарите“, сподели Дерек Ю, вицепрезидент на Huawei CEE & Nordic региона в Huawei Consumer Business Group.

 

 

Fitify използва 5 софтуерни кита от екосистемата Huawei Mobile Services, а именно Account Kit за сигурна и бърза регистрация и ауторизация с Huawei ID, използван от повечето Huawei потребители, Push Kit за връзка между облака и устройството, за да могат разработчиците да изпращат съобщения в реално време към потребителите на приложението и да повишават ангажираността им, In-App Purchases Kit, позволяващ закупуването на виртуални продукти и лесно плащане, Analytics Kit за получаване на задълбочена информация от разработчиците за потребителското поведение, и Wear Engine за усъвършенствана интеракция между смартфона и носимото устройство.