Huawei продължават да регистрират впечатляващи продажби на смартфони въпреки, че са обект на тежки санкции от страна на американското правителство. Внушителната популярност на компанията на местния пазар засега им позволява да компенсират негативните последици от тези мерки. Все пак Huawei се надяват да продължат да използват приложенията на Google и Android в смартфоните си, както всички останали. Докато това се случи разбираме интересни детайли за представянето на Huawei.

 

Китайският производител ще завърши годината като втория най-голям производител в индустрията. Данните са от нов доклад на Strategy Analytics, който разкрива, че Huawei са съкратили разликата от своя най-голям конкурент Samsung до едва 3.6%. Ако прогнозите се потвърдят това означава, че компанията ще успее да продаде 251 млн. смартфона с Android въпреки търговското ембарго и ще има 17.7% дял. За сравнение Samsung ще генерират 21.3% от доставките със 323 млн. продажби.

 

 

Toва означава, че Huawei си запазват правото да постигнат голямата си цел и да изпреварят Samsung в пазара на смартфони през 2020г. Припомняме ви, че през миналата година Huawei имаха дял от 14.4%, докато Samsung отчетоха 20.3% от продажбите. Изглежда, че Samsung продават повече устройства от своя конкурент, но разликата между тях вече е 3.6% вместо 5.6% година по-рано. Apple са третият най-голям производител с 13.6% дял, като очакванията са iPhone да отчетат 193 млн. продажби до края на 2019.

 

Още от Digital: Aлтернативата на Google Play Services ще се казва Huawei HMS Core