Huawei продължават да експериментират с различни идеи, които да предложат най-доброто на потребителите въпреки липсата на достъп до Google Play. Китайският производител се подготвя за бъдеще, в което дългосрочно са изключени от Google Mobile Services (GMS). Именно заради това вече са работи усилено над дигиталните услуги HMS, които на практика представляват алтернатива на Google Play. Компанията е намерила интересен начин как да се справи с търговските санкции на американското правителство срещу себе си.

 

Решението на Huawei е да инсталират предварително 70 популярни приложения за Android на смартфоните, които продават на европейския пазар. По този начин се надяват частично да компенсират липсата на постоянен достъп до Google Play, като предложат същата функционалност на своите потребители. Предварителното инсталиране на толкова голям брой приложения е само един от възможните варианти. Самите потребители ще могат да инсталират алтернативи на заглавията, които желаят от App Gallery, съобщава GizChina.

 

 

Така ще се премахне нуждата собствениците на смартфони да използват APK файлове или други подобни методи, за да работят с любимите си приложения. Huawei се очаква да представят и собствена алтернатива на YouTube, която се казва Huawei Video преди края на март. Работи се и над конкурент на Google Maps. Данните също така разкриват, че списъка с предварително инсталираните приложения ще бъде различен в отделните страни. Новата стратегия на компанията вероятно ще засегне Huawei P40 и P40 Pro, които ще видим през март.

 

Oще от Digital: Huawei, Oppo, Vivo и Xiaomi ще разработват аналог на Google Play