Huawei продължава да бъде една от най-активните компании в пазара на смарт часовници. Китайският производител е успял да реализира над 2 млн. продажби на иновативния Watch GT на световния пазар. Данните от последният доклад на IDC разкриват, че през първото тримесечие на годината Huawei са регистрирали рекордни доставки на смарт часовници. Благодарение на пет милиони продажби компанията е третия най-голям производител в този сегмент.

 

Още по-любопитното е, че тези резултати представляват ръст от внушителните 282%, в сравнение с представянето през първите три месеца на 2018г., съобщава АndroidHeadlines. Най-популярният им модел продължава да бъде Huawei Watch GT. Основните причини са свързани с елегантния дизайн и дългия живот на батерията, тъй като устройството може да работи до две седмици с едно зареждане, което е доста впечатляващо постижение.

 

 

Една от причините за дългото време за работа с едно зареждане е факта, че вместо Wear OS от компанията използват собствена операционна система за смарт часовници с името Lite OS. Допълнителни софтуерни оптимизации се грижат Huawei Watch GT да консумира минимално количество енергия във всяка ситуация. Китайският производител вече представи няколко допълнителни версии на смарт часовника и ще продължи да инвестира сериозно за развитието на тази продуктова категория.

 

Още от Digital: Смарт часовник Huawei Watch GT Active Edition - 30 дни с едно зареждане и много спортни функции в LiteOS