От днес, 13 април 2020, Huawei отново отваря за посетители своя Център за обслужване на клиенти на ул. „Леге“ N6 в София, при стриктно спазване на всички мерки за безопасност и защита на своите клиенти и служители. Услугата „От врата до врата“ остава активна за всички потребители на територията на страната с устройства, които подлежат на гаранционно обслужване. С нея всеки може да заяви куриер за сметка на Huawei, да изпрати и получи обратно отремонтираното си и дезинфекцирано устройство, и компанията препоръчва винаги тя да бъде първият избор в случай на необходимост.

 

Ремонт на място

Центърът за обслужване на клиенти на Huawei на ул. „Леге“ N6 в центъра на София работи от понеделник до петък от 9 до 18 часа. В него ще ви бъде предложена защитна маска, ако нямате, а устройството ви ще бъде отремонтирано в рамките на деня, при наличие на необходимите резервни части. Ако се наложи да го оставите, може да поискате устройство за временно ползване, което ще ви бъде предоставено, надлежно дезинфекцирано, ако е налично в момента. След ремонта вашето устройство също ще бъде дезинфекцирано.

 

Услугата „От врата до врата“

За да минимизира необходимостта от посещение на сервизен център на място, Huawei продължава да предлага услугата „От врата до врата“ за всички устройства в гаранционен срок. Тя може да се поръча от всяка точка на страната, на познатия безплатен телефон на обслужване на клиенти 0800 18818, както и на специално разкритите за целта номера +359 2 995 0980/81 и +359 2 884 8927 на цената на един разговор според тарифния план.

 

Ползвайте и приложението Support

Huawei препоръчва да използвате и приложението Support на своето устройство, което е актуализирано и съдържа полезна информация за текущи сервизни кампании, както и бързи връзки към форума на Huawei (https://consumer.huawei.com/en/community/list/?forumId=40383) и всякаква своевременно появяваща се информация, свързана с гладкото следпродажбено обслужване и пълноценното изживяване с вашите Huawei устройства.