Вход

Ако нямате регистрация може да се регистрирате от тук

Регистрация

Въведи кода
15 резултата за honda
Honda
Honda E Prototype e компактен градски електромобил за европейския пазар
Honda E Prototype e компактен градски електромобил за европейския пазар
Honda E Prototype е иновативна концепция, над която компанията работи усилено от две години насам и вече е почти готова да стартира серийното производство на електромобила. Първият прототип носеше името Urban EV, като официалната премиера ще стане на 2019 Geneva Motor Show (7-17 март), Финалната версия на градския автомобил ще запази сходна визия, но ще доразвие концепцията с разнообразие от по-модерни дизайнерски елементи, предаде CNet.     Бъдещите собственици ще могат да се възползват от технологията Camera Mirror System технология и огромния тъчскрийн екран в централната конзола. Компактният електромобил няма огледала, а вместо това използва сензори и камери, които следят какво се случва в реално време. Информацията се възпроизвежда на няколко екрана в интериора, за да е видима от всички пътници. Самият порт за зареждане е скрит в лайстната под страничните врати на Honda E Prototype.   Допълнителни LED светлини ще информират колко зареден е Honda E Prototype. Този модел представлява визията на Honda за компактния EV автомобил, който е оптимизиран за градските условия на европейския пазар. Допълнително ще разберем повече детайли за капацитета на батериите и мощността на двигателите, но компанията вече го определи ключов фактор за бизнес развитието им на континента. Скоро ще разберем и каква ще е цената на електромобила на пазара.   Още от Digital: Honda разработват революционна батерия за мобилни устройства и електромобили
Honda
Технологията Honda Smart Intersection ще ни позволи да виждаме през стени
Технологията Honda Smart Intersection ще ни позволи да виждаме през стени
Инженерите на Honda работят над интересна технология с името Smart Intersection, която цели да добави още едно ниво на сигурност на модерните автомобил. От компанията са обърнали специално внимание на специфичната ситуация, когато сте на кръстовище или светофар, но не можете да видите какво има зад ъгъла на сградата или превозното средство пред вас. По този начин не можете да сте сигурни дали други автомобили не се движат срещу вас и представляват заплаха. Honda предлагат ефективно решение.    Технологията Smart Intersection има една единствена цел и тя е да намали броя на катастрофи, които се случват на най-натоварените кръстовища. В момента почти всеки втори инцидент на пътя става по този начин. Honda са използвали набиращия популярност Vehicle-To-Everything Communication (V2X) протокол, който позволява на автомобилите да си комуникират с другите обекти на платното. Във външната им част са разположени камери и радари, които следят в реално време ситуацията.      Именно данните, които те събират могат да се използват за пресъздаване на обектите, които се намират извън полезрението им. Системата включва и изграждането на т.нар. "умни светофари", които имат по четири камери разположени в горната част. Кадрите от тях се обработват и за секунди се изпращат сигнали до преминаващите автомобили. Най-голямото предимство на технологията е, че се вземат под внимание какво вижда всеки един автомобил и участник в движението, за да се предотврати инцидент.    Още от Digital: Четири твърдения за автомобилите с Интернет, на които не трябва да вярвате
тест драйв
Honda CR-V - Историята на една легенда, от първият до най-новият модел
Honda CR-V - Историята на една легенда, от първият до най-новият модел
Тук освен историята на един легендарен SUV който вече има зад гърба си 5 поколения, ще намерите подробна информация актуалният последен модел. Какви са плюсовете и минусите му, с колко се е обезценило във времето всяко от поколенията и заслужава ли си да си купите нов Honda CR-V или е по-добре той да бъде втора ръка. Ще спрем поглед също така върху новите технологии в автомобила, системите за сигурност и двигателите.
Honda
Самоуправляващите автомобили на Honda ще използват технология на Google
Самоуправляващите автомобили на Honda ще използват технология на Google
Вече ви информирахме, че Google се отказват от производството на самоуправляващи автомобили. Технологичният гигант също така взе интересното решение да отдели този свой бизнес в отделна компания с името Waymo. Сегашният шеф на дивизията Джон Крафчик бе назначен за главен изпълнителен директор на Waymo. За в бъдеще тя ще оперира под шапката на Alphabet. От Engadget сега ни информират за първия голям партньор на новосъздадената компания и това е Honda.    Припомняме ви, че плановете на японския производител предвиждат първите ѝ aвтономни коли да са факт до края на десетилетието. Honda смятат, че технологиите на Google са най-иновативното решение в индустрията, което може да ускори навлизането им на пазара. В същото време сътрудничеството между двете компании ще превърне Google в още по-влиятелно име в сегмента на самоуправляващите автомобили. Fiat Chrysler досега бе най-големият партньор на компанията в тази пазарна ниша.    Honda е популярно име, което може да провокира голям интерес към Waymо и сред другите водещи имена в индустрията. Въпрос на време е да видим първите самоуправляващи автомобили на пазара, като от Google вече поеха ангажимент да ги направят по-безопасни от традиционните коли. Комбинацията между уникалния софтуер на компанията и иновативните технологии на Honda е сигурна гаранция, че те ще отговорят на високите изисквания на потребителите.   Вижте защо самоуправляващите автомобили ще станат популярни както смартфоните
Honda
Honda ще представят футуристичният автомобил с изкуствен интелект NeuV на CES 2017
Honda ще представят футуристичният автомобил с изкуствен интелект NeuV на CES 2017
Honda разработват футуристичен прототип на автомобил, който се казва NeuV и ще бъде показан на изложението CES 2017. Впечатляващият дизайн на този модел не е единствената му интересна характеристика. Компанията го определи като "автоматизиран електрически автомобил", който има собствена индивидуалност и емоции. Honda си партнират с инженери на Cocoro SB в създаването на уникален софтуер с изкуствен интелект, който е кръстен "Emotion Engine", предаде Endagdet.    Според официалните данни тази технология позволява на Honda NeuV да реагира на разговорите и настроенията на водачите. Основната идея е да се установи емоционална връзка между концептуалния автомобил и бъдещите му собственици. Това вероятно означава, че Honda NeuV ще работи с усъвършенстван виртуален асистент, който използва изкуствен интелект. Компанията засега пази в тайна техническите характеристики на прототипa и ще разкрие повече детайли на технологичното шоу в Лас Вегас, което стартира на 5 януари.   Прави впечатление eлегантното, прозрачно покритие в предната и горната част на двуместния автомобил. Компактните му размери го правят подходящ за градските условия. Идеята бъдещите ни коли да поддържат изкуствен интелект е доста интересна. Предстои да видим как инженерите на Honda ще интегрират тази технология в концептуалния NeuV. Новият автомобил може да се превърне в една от най-запомнящите се премиери на изложениeто CES 2017.   Вижте как ще се промени дизайна на луксозните автомобили в следващите 100 години
Honda
Honda и Panasonic ще разработват заедно сменяеми батерии за електрически мотоциклети
Honda и Panasonic ще разработват заедно сменяеми батерии за електрически мотоциклети
Honda и Panasonic официално потвърдиха, че ще си сътрудничат в сферата на батериите. Двете компании планират да разработят иновативни модули, които могат лесно да се сменят от потребителите. Проектът им, обаче не е насочен към автомобилите, а вместо това ще обхване електрическите мотоциклети. Новите батерии ще могат лесно да махат от превозните средства, да се презаредят и да се използват отново. Honda и Panasonic ще използват Индонезия за провеждане на серия от тестове.    Дистанцията не е случайна, тъй като е третата най-голяма държава в света по отношение на броя на мотоциклети на глава от населението след Китай и Индия. Правителството постоянно търси начини как да накара жителите да използват превозни средства, които се зареждат от електрически двигатели, за да намалят трафика и замърсяването в големите градове. Именно това превръща Индонезия в най-подходящото място за експерименти за новия проект на Honda и Panasonic, информира CNet.   Вече са стартирали редица преговори с локални партньори, които да ускорят инсталацията на Mobile Power Packs модулите на повече дестинации. Двете компании искат да демонстрират в най-натоварените локации в Индонезия как може едновременно да се зареждат множество батерии едновременно. По този начин не само ще демонстрират възможностите на технологията, но и ще убедят повече хора да използавт подобна форма на публичен транспорт.    Още от Digital: Графенът е ключа към създаването на по-мощни и евтини батерии за джаджите ни
Formula 1 2015
Ето как биха изглеждали бъдещите болиди във Formula 1
Ето как биха изглеждали бъдещите болиди във Formula 1
Споре мнозина стриктните правила ограничават навлизането на иновациите в болидите във Formula 1.
ASIMO
Новият робот на Honda може да предвижда поведението ни
Новият робот на Honda може да предвижда поведението ни
Хуманоидната машина е плод на изследвания в продължение на цяло десетилетие и е базирана на най-съвременните технологични иновации.
Honda
Honda разработват революционна батерия за мобилни устройства и електромобили
Honda разработват революционна батерия за мобилни устройства и електромобили
Батериите са ключов компонент на мобилните устройства и сфера, която е обект на внушителни инвестиции от страна на големите производители. През последните години започна да се експериментира с модерни технологии, които гарантират повече време за работа с джаджите, които използваме всеки ден. Един от най-популярните производители на автомобили, а именно Honda също проявяват интерес към тази концепция, съобщава SlashGear.   Японскaта компания вече разполага с работещ прототипи на батерия, която се отличава с по-висока енергийна плътност и е също така използва повече екологични материали от конкурентните продукти на пазара. Специалистите от Honda също така твърдят, че цената е доста изгодна, което ще направи технологията подходяща за интеграция към новото поколение електромобили на компанията. Прототипът на Honda отстранява промените с температурата на материалите с флуорид.     Учените са разработили и ефективен метод, с който да защитят максимално потребителите. Батериите с технологията могат да имат десет пъти по-висока енергийна плътност, но и да консумират по-малко енергия. Honda полагат много усилия да оптимизират технологията достатъчно, за да я направят достъпна за всички. От компанията тестват флуоридно-йонна клетка, която работи оптимално при стайна температура, което намалява възможността за прегряване.   Още от Digital: Как правилно да зареждаме батерията на смартфона
Honda Asimo
Honda официално спират разработването на смарт робота Asimo
Honda официално спират разработването на смарт робота Asimo
Honda официално потвърдиха, че спират да инвестират средства и да разработват хуманоидния робот Asimo. ИновативнAта машина от години впечатлява аудиторията на различни изложения и търговски шоута по цял свят. Първата версия на робота бе създадена още преди 18 години, а след това Asimo се превърна в първия подобен модел, който използва два крака, за да се придвижва. Името Asimo не е избрано случайно и е в чест в литературния пионер в научната фантастика, Айзък Азимов.   Японският производител все пак увери, че инвестициите в разработването на робота не са били напразни. За в бъдеще екипа и технологиите използвани в него ще станат част от други дивизии на Honda и ще разработват други иновативни продукти, информира TechCrunch. В същото време Asimo вдъхнови много други проекти от подобен тип, които имитираха неговите механизми за движeние, изкачване на стълби и други неравни повърхности на други производители.      Приносът на машината за тази технологична ниша е доста голям, като Honda вярват, че опита и технологиите свързани с него имат бъдеще в предстоящите им устройства. Последната версия е с височина от 130 сантиметра и може да ходис със скорост от почти 9 км/ч. Вградените сензори на корпуса на Аsimo гарантират, че се движи стабилно и няма да се удари в шкаф или друга подобна повърхност и му позволяват да разпознава различни гласове, лица и жестови команди. Умният робот също така може да използва и държи предмети.   Oще от Digital: Пет иновативни робота вдъхновени от природата
Honda
 Honda CB4 Interceptor е прототип на спортен мотоциклет, който се захранва от вятъра
Honda CB4 Interceptor е прототип на спортен мотоциклет, който се захранва от вятъра
Honda е един от най-популярните и харесваните производители на мотоциклети в света. Японската компания вече работи над идеята как да представи собствен модел, който се захранва от вятър. В момента се тества прототип с името Honda CB4 Interceptor и бе показан за първи път по време на изложението EICMA в Милано. Засега този проект е само концепция, но само след няколко години би могла да се превърне в реалност, съобщава DigitalTrends.     Въпросният модел следва новия "Neo Sports Cafe" дизайн. Инженерите на Honda експериментират с различни идеи как да предложат най-доброто съчетание между ендуро и мотоциклет предназначен за употреба в градски условия. Освен футуристичната визия другия ключов акцент на 2017 Honda CB4 e издръжливостта. Все още е твърде рано да коментираме техническите спецификации на уникалната машина на компанията.       Захранващата система включва турбо-вентилатор, който е разположен около LED фаровете в предната част. Когато мотоциклета се движа той се завърта създава кинетична енергия, захранваща дисплея разположен над резервоара. Въпросният тъчскрийн позволява да водачите да виждат данни за маршрута, да извършват обаждания и да свързват други джаджи към мотоциклета. Honda ще се опитат да представят първото подобно возило на пазара.   Вижте S.Chain - Smart катинар за Велосипед или Мотоциклет
Honda
Honda ще инвестира в най-големия конкурент на Uber в Азия, Grab
Honda ще инвестира в най-големия конкурент на Uber в Азия, Grab
Uber е иновативна платформа, която промени начина, по който се придвижваме в натоварените градски условия и то на достъпни цени. Нейната популярност сред потребителите е основната причина и други компании да разработват услуги за превоз, за да се конкурират с Uber. Grab e добър пример в това отношение и в момента оперира на територията на шест азиатски държави, включително и Южна Корея. Потребителите могат да си наемат не само автомобили, но дори и мотоциклети, за да се придвижват бързо до желаната от тях локация.   В момента компанията има пазарна капитализация от $3 млрд. и вече получи инвестиции в размер на $750 млрд. от SoftBank, предаде TechCrunch. Последните данни разкриват, че един от най-големите производители на автомобили в Япония, а именно Honda също смята да се превърне във водещ акционер на Grab. Teпърва ще се водят преговори относно възможностите за евентуално сътрудничество между тях. Първоначално основният приоритет за Honda ще бъдат мотоциклетите.   Една от идеите е японската компанията да предоставя мотоциклети за водачите на Grab на по-ниска цена. Honda също така могат да подобрят възможностите на услугата за превоз със собствени системи за сигурност и телеметрия. Интересът на компанията към Grab е сигурна гаранция, че Uber ще бъдат изправени пред още по-силна конкуренция на азиатския континент. В заключение ще отбележим, че Grab се използва в 34 града в шест държави и има над 500 хил. лицензирани шофьори, както и над 24 изтегляния на своето мобилно приложение.   Вижте как Uber ще използват услугите на компанията, която дава сателитни снимки на Apple и Google
Honda
Ето как изглежда новия кросоувър 2017 Honda CR-V
Ето как изглежда новия кросоувър 2017 Honda CR-V
Honda CR-V е най-популярният кросоувър на компанията. Ако сте фенове на тази гама автомобили е добре да знаете, че японския производител представи петата генерация на този модел. Предстоящият кросоувър запазва дизайнерския език на своите предшественици. В предната част има широка хромирана решeтка, която подчертава характерните LED фарове с крилообразна форма на Honda, съобщава DigitalTrends.    Въпреки първоначалните очаквания за седем седалки се оказва, че новия автомобил ще е петместен. Моделът предлага по-дълго междуосие, което освобождава повече пространство за хората, които седят в задната част. 2017 Honda CR-V има електронна ръчна спирачка, дистанционен стартер на двигателя и инфотейнмънт система със 7-инчов тъчскрийн дисплей, която е съвместима с Аndroid Auto и Аpple CarPlay. Компанията e използвалa 2.4-литров двигател с четири цилиндъра, гарантиращ максимална мощност от 184 конски сили.   За първи път Honda ще използват двигател с турбокомпресор в представител на тази серия. Японският производител определи новия кросоувър като най-ефективния модел в своя клас. Потребителите ще могат да избират между четири различни нива на оборудване, които се казват LX, EX, EX-L и Touring. Продажбите стартират през зимата и Honda допълнително ще разкрият детайли за европейската цена на 2017 Honda CR-V.   Вижте Honda Connect е първата платформа с Android OS и чип NVIDIA
Formula 1 2015
Red Bull планират да представят собствен градски автомобил
Red Bull планират да представят собствен градски автомобил
Red Bull е популярна не само с известната си енергийната си напитка, но също с подкрепата и финансирането на множество събития.
android
Honda Connect е първата платформа с Android OS и чип NVIDIA
Honda Connect е първата платформа с Android OS и чип NVIDIA
Новата инфотейнмънт система ще бъде част от 2015 Honda Civic, Civic Tourer и CR-V